Szavay is echt ongelooflijk gegroeid dit jaar..speelt al maandenlang super en is goed op alle ondergronden...gaat echt moeilijk worden voor Krajicek vrees ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Hantuchova werd vandaag nog geveegd door die Hongaarse. Krajicek heeft wel een wat betere service natuurlijk, maar ze gaat het heel moeilijk krijgen.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
mag mn schat nu helemaal niet meer meedoen ??
![]()
Hoe kom je daarbij? Blake's H2H tegen Davydenko is 6-0 (http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=B676&playernum2=D402).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:29 schreef Tim86 het volgende:
Despite the fact that it's a tough quarter I expect the top seeds to get out of it and personally I'm hoping for Blake to reach the semi's. Davy leads their H2H but Blake annihilated him last weak already.
Puik plan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:29 schreef XL het volgende:
[..]
Simpel... wijven in het wijventopic en tennis in het echte topic.
Thxquote:
Hee moppentrommelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:29 schreef XL het volgende:
[..]
Simpel... wijven in het wijventopic en tennis in het echte topic.
Hoi.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx![]()
Is er nou al bekend waar ik kan kijken, zijn er gratis streams, wie zend het uit ???
Of moet ik terug gaan lezen![]()
Ik bedoel niet dat jij naar het vrouwentopic moet hoor, het geneuzel over tennis blijft gewoon hier. Alleen dat gezever of die huisvrouwenpotjes de hele tijd, dat moet dan in een apart wijventennistopic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hee moppentrommel![]()
Dan stel ik wel voor dat er bij een eventuele scheiding geen naaktcaps van wijven in het heren topic komen en in het damessubjesforumpje mag Andy bloot, ok![]()
Rogiertje is een homoquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:03 schreef XL het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat jij naar het vrouwentopic moet hoor, het geneuzel over tennis blijft gewoon hier. Alleen dat gezever of die huisvrouwenpotjes de hele tijd, dat moet dan in een apart wijventennistopic.![]()
en Deceit, de aandacht komt vanzelf als het topic er is. Ik weet dat er een paar homo's op fok zitten, daarvan zijn er vast een aantal geinteresseerd in dat langzame, zachthandige tennis.
Dat zou wel Mirka verklaren.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:21 schreef XL het volgende:
Er draait een nieuwe film van Mandy in de bioscoop. Maar zijn ze nu nog bij elkaar?
het liefdesleven van een herentennisser mag dan weer wel in het herentopic uiteraard.quote:
Zeg nou maar waar ik die schijtpotjes kan bekijkenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:29 schreef XL het volgende:
[..]
het liefdesleven van een herentennisser mag dan weer wel in het herentopic uiteraard.
Dus als je caps hebt van Stepanek en Hingis die stiekem toch nog zoenen achter de grandstand, dan mag je ze gewoon hier plaatsen.
Die Dr. Phil-cheerleeadersmiley is liev. Hoe heb je die gemaakt?quote:
was een foutje...haalde 2 H2H's door elkaar daar..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Blake's H2H tegen Davydenko is 6-0 (http://www.atptennis.com/3/en/players/headtohead/default.asp?playernum1=B676&playernum2=D402).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |