Nadalbashers hebben de selectieve verontwaardiging uitgevonden, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:08 schreef XL het volgende:
[..]
Als Nadal het had gedaan had je moord en brand geschreeuwd.
nee ik ben 100% anti opsplitsing...vind 1 topic wel genoeg...zou dan liever 1 slowchat topic zien met livescore en gejuich en eentje waarin er echt zinnig over tennis wordt gepraatquote:
Zijn reactie op de persconferentie na afloop was zo leuk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:18 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop weer op een afstraffing voor Roddick door Federer. Gisteren weer even de halve finale van de Australian Open gezien. Wat werd Roddick daar gebitchslapt zeg![]()
![]()
Werkt ook niet denk ik, gewoon alles hierin jassen. Wel is belangrijk om zo min mogelijk te baggeren, tenminste niet zoveel als bij Wimbledon.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee ik ben 100% anti opsplitsing...vind 1 topic wel genoeg...zou dan liever 1 slowchat topic zien met livescore en gejuich en eentje waarin er echt zinnig over tennis wordt gepraat![]()
maar daar regende het dan ook idioot veelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
Wel is belangrijk om zo min mogelijk te baggeren, tenminste niet zoveel als bij Wimbledon.
Bagger bij Wimbledon ging vrijwel allemaal over vrouwentennis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Werkt ook niet denk ik, gewoon alles hierin jassen. Wel is belangrijk om zo min mogelijk te baggeren, tenminste niet zoveel als bij Wimbledon.
Klopt ja. Deed hij erg tof jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:25 schreef XL het volgende:
[..]
Zijn reactie op de persconferentie na afloop was zo leuk.
Voor wie het wil terugzien: http://www.youtube.com/watch?v=kGiSrj97txcquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Klopt ja. Deed hij erg tof ja![]()
Ik heb hem er ook bijgezet jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:35 schreef XL het volgende:
[..]
Voor wie het wil terugzien: http://www.youtube.com/watch?v=kGiSrj97txc
Oh jezus, straks zit ik in 3 topics te postenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee ik ben 100% anti opsplitsing...vind 1 topic wel genoeg...zou dan liever 1 slowchat topic zien met livescore en gejuich en eentje waarin er echt zinnig over tennis wordt gepraat![]()
Gatverdamme, haal die link eens gauw weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
Leuk SlowChatfilmpje alvast: Andy![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gatverdamme, haal die link eens gouw weg.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Haase pakt set 1 met 7-6
boooooooooooooom haaseeeeeeee
wat een held
Mentaal gezien lijkt hij echt klaar voor de top.
(gejuich, livescore en een zinnige post in 1)
Het gaat ver om op basis van een livestream dit soort dingen te roepen, maar sinds zijn overwinning op Berdych staat hij hoog op het verlanglijstje om snel nog eens te zien spelen. Hij lijkt alles in zich te hebben om nu door te stoten naar een plek in de top70.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:11 schreef Tim86 het volgende:
Haase pakt set 1 met 7-6
boooooooooooooom haaseeeeeeee
wat een held
Mentaal gezien lijkt hij echt klaar voor de top.
(gejuich, livescore en een zinnige post in 1)
Die wedstrijd tegen Berdych heb ik ook gezien. Inderdaad dat was super. Daarom wil ik hem vaker zien spelen. Vooral het geduld en de rust in die partij, want hij kwam er lang echt niet aan te pas. Bleef knokken voor zijn servicegames en ging echt als een held die laatste servicegames van Berdych in de tweede set in.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:23 schreef Tim86 het volgende:
heb hem tegen Berdych gezien en dat was echt heel erg goed...Berdych was verre van fantastisch maar het was echt Haase die de wedstrijd won, niet T-Berd die hem verloor..
Voor deze wedstrijd heb ik geen stream hoor helaas...zit achter scorebord..
DatkanBeterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:26 schreef Norrage het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vu7OKS9fU14
Djoko @ Nalbandian
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46 schreef MikeLowrey het volgende:
Zijn we het op dat punt eens Djoko![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh jezus, straks zit ik in 3 topics te posten![]()
Of misschien wel 4( een slowchat met gejuich als Maria kreunt).
voorbeeld:
US vrouwen: 6-0 Maria, mooie topspin...........zeker vergeleken met Martina in 1867 ..... 2e ronde RC..... !!!
SC vrouwen:dat gekut kreun, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
, oh, nee toch niet, hup Maria
![]()
US mannen: 6-0, 6-0, 5-2 Andy, wat eeen bal, weer een ace zoals in 2006 bij de finale........
SC mannen: Hup andy, ohhhhhhhhhh, neeeeeeeeee
, jeeeeeeeeeeeeeeeeee
top !!!
Altijd.quote:Zo lang ik maar aan jullie mag blijven vragen wat choken is, zonder finaal uitgelachen te worden is het prima![]()
2 games later lukt het hem niet...7-6 5-7 nuquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Haase overleeft setpoint en komt terug tot 5-5 (geen breaks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |