Afgezien van Nadal's H2H tegen Federer (8-5) zijn er veel (ook veel toppers) met een zwaar negatieve H2H tegen Federer. In willekeurige volgorde:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef Tim86 het volgende:
Davy is idd geen gegadigde om federer te verslaan...alleen wel om ver te komen..
H2H 9-0:
22/2007 ATP French Open (FRA) Clay Roger Federer Nikolay Davydenko 7-5 7-6(5) 7-6(7) 1/2
35/2006 ATP U.S. Open (USA) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-1 7-5 6-4 1/2
3/2006 ATP Australian Open (AUS) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-4 3-6 7-6(7) 7-6(5) 1/4
19/2005 ATP Hamburg (GER) Clay Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 6-4 1/2
7/2005 ATP Rotterdam (NED) I_Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 7-5 7-5 1/4
1/2005 ATP Doha (QAT) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 6-4 1/2
33/2004 ATP Athens (GRE) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 5-7 6-1 First
12/2004 ATP Miami (USA) Hard Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 3-6 7-5 Second
5/2002 ATP Milan (ITA) Carpet Roger Federer Nikolay Davydenko 6-3 6-7(5) 7-5 Second
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Afgezien van Nadal's H2H tegen Federer (8-5) zijn er veel (ook veel toppers) met een zwaar negatieve H2H tegen Federer. In willekeurige volgorde:
Federer-Youzhny: 10-0
Federer-Davydenko: 9-0
Federer-Roddick: 13-1 (laatste 9 x gewonnen)![]()
Federer-Hewitt: 12-7 (laatste 10 x gewonnen)
Federer-Haas: 8-2
Federer-Gonzalez: 10-0
Federer-Blake: 6-0
Federer-Robredo: 8-0
Federer-Ferrero: 9-3 (laatste 7 x gewonnen)
![]()
Heeft iemand hier nog leuke aanvullingen op?
quote:
ja,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Afgezien van Nadal's H2H tegen Federer (8-5) zijn er veel (ook veel toppers) met een zwaar negatieve H2H tegen Federer. In willekeurige volgorde:
Federer-Youzhny: 10-0
Federer-Davydenko: 9-0
Federer-Roddick: 13-1 (laatste 9 x gewonnen)
Federer-Hewitt: 12-7 (laatste 10 x gewonnen)
Federer-Haas: 8-2
Federer-Gonzalez: 10-0
Federer-Blake: 6-0
Federer-Robredo: 8-0
Federer-Ferrero: 9-3 (laatste 7 x gewonnen)
![]()
Heeft iemand hier nog leuke aanvullingen op?
quote:
quote:
Ow, ik dacht dat het kwetsend bedoeld was voor kleinzusje. Sorry.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
verrader, niet blij zijn op FedEx dat ie roddick 13 keer de pan in heeft gehakt.
bneem een nieuwe nick ofzo...winnaar_fan of gloryhufter_fan
![]()
Heeeeeeeeee, psssssssssst Federer Fan: Misschien is het niet zo handig om mij steeds kusjes te geven en mijn naam te noemen in jouw postings. Het is vast heel lief bedoeld, maar het is een beetje veel aan het worden en ik kan echt prima voor mezelf opkomen hoor. Ik ben niet zielig, dus je hoeft me niet te beschermen. Ok ? thxquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het kwetsend bedoeld was voor kleinzusje. Sorry.![]()
Ik ben wel blij, maar ik vind het sneu voor kleinzusje.![]()
Ik heb in ieder geval niks tegen jou hoor, alleen tegen roddickquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee, psssssssssst Federer Fan: Misschien is het niet zo handig om mij steeds kusjes te geven en mijn naam te noemen in jouw postings. Het is vast heel lief bedoeld, maar het is een beetje veel aan het worden en ik kan echt prima voor mezelf opkomen hoor. Ik ben niet zielig, dus je hoeft me niet te beschermen. Ok ? thx![]()
Ow, sorry.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee, psssssssssst Federer Fan: Misschien is het niet zo handig om mij steeds kusjes te geven en mijn naam te noemen in jouw postings. Het is vast heel lief bedoeld, maar het is een beetje veel aan het worden en ik kan echt prima voor mezelf opkomen hoor. Ik ben niet zielig, dus je hoeft me niet te beschermen. Ok ? thx![]()
Als Nadal hersteld is van zijn polsblessure misschien wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:33 schreef harrypiel het volgende:
Hopelijk krijgen we weer een editie van "Clash of the Titans" Federer VS Nadal als finale![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ow, sorry.Was niet vervelend bedoeld. Wilde idd voor je opkomen.
![]()
In elk geval doei en veel plezier met het tennis.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Is Federer nu eigenlijk nog wel de favoriet voor de US Open?
DIK.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
At Tim86 en Ambrosius: Oké, maar ik bedoel meer: zou Federer gezien zijn huidige vorm nog wel als dé favoriet voor de US Open moeten worden beschouwd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
DIK.
Betfair geeft als quoteringen:
Federer: 1.61
Nadal: 8.2
Djokovic: 9.2
Roddick: 30
Wie zou anders de favoriet moeten zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Als hij met zijn huidige vorm al de finale haalt, moet 'ie op de US Open met een iets betere vorm met links nog winnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
At Tim86 en Ambrosius: Oké, maar ik bedoel meer: zou Federer gezien zijn huidige vorm nog wel als dé favoriet voor de US Open moeten worden beschouwd.
Ook van Djokovic en Nadal?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij met zijn huidige vorm al de finale haalt, moet 'ie op de US Open met een iets betere vorm met links nog winnen.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef Norrage het volgende:
Fed is uiteraard gewoon de favoriet, en hij gaat het ook gewoon weer op zijn sloffen winnen. Djoko gaat hem in 5 sets echt niet hebben, en ik denk dat Fed toch echt wel iets gemotiveerder zal zijn in een grand slam dan in een TMSje...
Waarom niet? Hoe is het met Nadal? Iemand iets gehoord over zijn blessure?quote:Ik denk dat de enige uitdager nu Djokovic is geworden. Nadal zie ik niks doen...
nopg altijd niet echt fit..sukkelt eigenlijk al lange tijd een beetje...het snelle hardcourt van de US Open ligt hem ook niet zo..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
Waarom niet? Hoe is het met Nadal? Iemand iets gehoord over zijn blessure?
De ondergrond is gewoon te snel voor hem.....en volgens mij is hij best heftig geblesseerd,,maar je weet het nooit bij hem...Volgens mij is hij dat al het hele jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
[..]
Waarom niet? Hoe is het met Nadal? Iemand iets gehoord over zijn blessure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |