zelfs ik ben maar een mensquote:
Ik ook.quote:
Ik hoop ook dat je ongelijk hebt.quote:3-0 achter nu..einde verhaal (hoop dat ik ongelijk heb)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:29 schreef leroytje het volgende:
Gewonnen![]()
![]()
![]()
2-6, 7-6 (3) en 6-3
Gelukkig maar
Hantuchova wel in het wijventopic he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Tim86 het volgende:
ik ben fan van Moya en Hantuchova en ga ze passioneel toejuichen...ik zeg het vast even
Moya gaat de derde ronde halen, toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Tim86 het volgende:
ik ben fan van Moya en Hantuchova en ga ze passioneel toejuichen...ik zeg het vast even
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Carlos Moya:quote:
ik hoop het anders stuur ik de hele balkan op hem af...die ene joego die nog over is kan ik dan wel hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Moya gaat de derde ronde halen, toch?![]()
Anders stuur ik een Joegoslaaf op je af.
of heel wos houdt van me of heel wos haat me apkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:45 schreef APK het volgende:
De vraag is of die vogel op het onderste plaatje ook een beetje kan tennissen.
Wat een mooie mannen, spelen die ook tennis ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Carlos Moya:
[afbeelding]
Richard Gere:
[afbeelding]
Ik kan niet spreken voor de rest van WOS, maar jouw preview was geweldig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:48 schreef Tim86 het volgende:
of heel wos houdt van me of heel wos haat me apk
ghehe..Carlos Moya wel, Richard Gere is een (inmiddels stuk oudere) bekende acteurquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:52 schreef KZ-FAN het volgende:
[..]
Wat een mooie mannen, spelen die ook tennis ?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kan niet spreken voor de rest van WOS, maar jouw preview was geweldig.![]()
Mijn pensioenplan salueert:
[afbeelding]
hahaha...als youzhny wint koop ik een ticket en ga ik naakt door moskou rennen![]()
Die staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Tim86 het volgende:
hahaha...als youzhny wint koop ik een ticket en ga ik naakt door moskou rennen
jij bent dan wel in staat om mijn ticket te betalen toch?quote:
Als jij foto's maaktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jij bent dan wel in staat om mijn ticket te betalen toch?![]()
Jammer, denk dat Richard beter speelt dan Moyaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 01:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ghehe..Carlos Moya wel, Richard Gere is een (inmiddels stuk oudere) bekende acteur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |