Je hebt wat gemist hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef SpleeffY het volgende:
Loop al de hele dag uit m'n neus te vreten en nu zie ik het topic als ik over een kwartiertje naar huis kan.
Mogguh whitequote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen zwoegers
ah voorbereidend werk ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:58 schreef -Magnolia- het volgende:
Pffff...
Voor iemand die alleen een vergadering heeft vandaag ben ik wel godvergeten vroeg wakker...
![]()
Ja, hebben begin vergadering van de basisschool...quote:
je kan niet alles hebben hèquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
shit hey, mn terminal sloeg vast . rot ding.
nee heb niet veel te doen, dus wordt weer een langdradige dag helaas
nee was dat maar waar, dan zat ik hier nu niet. nou gelukkig bijna weekendquote:
Na die vergadering heb ik al lekker weekendquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee was dat maar waar, dan zat ik hier nu niet. nou gelukkig bijna weekend
ah schoolreisje ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Na die vergadering heb ik al lekker weekend![]()
ga maandag toch alleen leuke dingen met de koters doen
Nee, kletsen, knutselen...quote:
Halloquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:46 schreef DeToXiC het volgende:
Ola..
Eerst ff wat werk gedaan, kan ik nu mooi epibreren.
Kutweer is hetquote:
in friesland (quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kutweer is het
Verhip de zon schijnt!![]()
kijk het valt meteen op!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:47 schreef DeToXiC het volgende:
WL heeft een heuse avatar! Gefeliciteerd!!!
hier heeft het al geregent , dus wees blijquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kutweer is het
Verhip de zon schijnt!![]()
goeiesmorgens, deze morgenquote:
dan ben je hier meer dan welkkomquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:20 schreef DavyE het volgende:
ik heb weer eens geen reet te doen.
Die apen zijn tot 10.00 bezig om het systeem op te schonen, dus ja ff geen reet te doen![]()
geluksvogelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:28 schreef DavyE het volgende:
ik heb trouwens een leuk vermaak gevonden om een deel van je dag door te komen.
Filmpje en oude video clips kijken op youtube![]()
![]()
![]()
net dat ik dat net 4 min gezegd, krijg ik een mail jullie kunnen weer gebruik maken van het systeemquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ben je hier meer dan welkkom![]()
excuses heb het plaatje niet goed bekeken zat meer naar dat plaatje van the office te kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ze is vliegtuigjes aan het opruimendenk dat dat al genoeg zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |