Hoort natuurlijk ook in de OPquote:
Ik herinner me nog de laatste keer dat Chelsea thuis speelde tegen Reading, Hunt ging warmlopen maar kreeg zo'n fluitconcert en verwensingen naar z'n hoofd dat ze hem maar weer snel naar de kant haalden...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef mcyodogg het volgende:
Ik las dat Stephen Hunt vanavond speelt [afbeelding]
Juich nooit te vroeg vriend...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:34 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.chelseafc.com/(...)0268~1097784,00.html
Robben dus nu echt weg. Dat maakt dan waarschijnlijk de weg vrij voor Alves.
Vind het maar een matige backquote:‘Chelsea verrast met transfer Belletti'
Geen Daniel Alves en geen Cicinho. Volgens verschillende Spaanse media zal Juliano Belletti de komende seizoenen het rechtsbackprobleem van Chelsea op gaan lossen.
Naar verluidt zal de verdediger van Barcelona voor vijf miljoen euro de overstap naar Stamford Bridge maken. In Londen kan de Braziliaan een driejarig contract ondertekenen met een jaarsalaris van tweeënhalf miljoen euro.
De stap is uiterst opmerkelijk te noemen aangezien Belletti de laatste twee seizoenen niet op al te veel speeltijd hoefde te rekenen van Frank Rijkaard. Wel werd vorig jaar dankzij zijn treffer de felbegeerde Champions League aan de prijzenkast toegevoegd.
Het heeft er alle schijn van dat de transfer donderdagochtend door beide clubs officieel zal worden gemaakt. Belletti stond vóór zijn periode in de Catalaanse voetbalmetropool onder contract bij Villarreal en São Paulo.
Nog absurder is dat ze het nog hebben gekregen ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar ja dan heb je wel wat. Het is bijvoorbeeld ook absurd om 36 miljoen te vragen voor een speler die om de haverklap is geblesseerd.
idd!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef Juweel het volgende:
[..]
Nog absurder is dat ze het nog hebben gekregen ook!
Deze kan mooi in het rijtje: Bogarde, Zenden, Petit, vertel ik jullie.quote:BELLETTI DEAL AGREED
Thu, 23rd Aug 2007
Chelsea Football Club and FC Barcelona have reached an agreement for the transfer of Juliano Belletti, subject to the player agreeing personal terms and passing a medical.
dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat ze voor Belletti gegaan zijn, omdat Alves te duur bleek.
ferreira niet johnson wel, vind johnson een tegenvallerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf het echt een merkwaardige aankoop vindenEen Johnson of een Ferreira doen anders niet onder van hem.
eens. ik zei ook al in het cl loting topic dat ik het een leuke loting vind, want als ik terugdenk aan vorig jaar tegen valencia...sjonge wat een voetbal werd er toen laten zien zeg... Schalke mogen we niet onderschatten en vooral als ze thuis spelen.. Rosenborg moet gewoon te doen zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:17 schreef mcyodogg het volgende:
Valencia, Schalke en Rosenborg zijn het dus geworden.
Valencia kennen we van vorig jaar. Was een van de sterkste ploegen die ik gezien heb tegen Chelsea, dus het wordt bikkelen. Maar als ik terugdenk aan die 2e helft op Mestalla...beste helft die Chelsea vorig jaar gespeeld heeft.
Schalke lijkt me een ploeg waar we thuis relatief eenvoudig van kunnen winnen. Denk dat we ze daar wel kapot kunnen spelen. Uit is een ander verhaal, daar kan je gewoon tegen een Nederlaag aanlopen, als je niet scherp bent.
Rosenborg zouden eigenlijk 6 punten moeten zijn, vooral als je groepshoofd wil worden. Beetje het Levski verhaal van vorig seizoen, en dat deden we ook aardig.
Leuk voor de prijs voor Petr. Goed om te zien dat de coaches zijn comeback waarderen. Verder waren de nominaties van Carvalho, Terry, Lampard en Drogba ook terecht.
quote:Chelsea Football Club can confirm that Frank Lampard was injured in training today and a scan has revealed that he has a tear in his left thigh.
It is too early to say how long the injury will keep him from playing. The injury is on the same leg as the toe he broke earlier this season.
Schalke leuke loting wou ik hebben voor United, het is namelijk vanuit Nederland makkelijk te bezoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:17 schreef mcyodogg het volgende:
Valencia, Schalke en Rosenborg zijn het dus geworden.
Schalke lijkt me een ploeg waar we thuis relatief eenvoudig van kunnen winnen. Denk dat we ze daar wel kapot kunnen spelen. Uit is een ander verhaal, daar kan je gewoon tegen een Nederlaag aanlopen, als je niet scherp bent.
Ja, Gelsenkirchen ligt hier ook maar een uurtje vandaan, maar ik weet nog niet helemaal hoe ik aan kaarten kan komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schalke leuke loting wou ik hebben voor United, het is namelijk vanuit Nederland makkelijk te bezoeken.
Opvallende afwezige is Michael Ballack. Op het moment van indienen kon Chelsea niet de garantie krijgen dat hij fit genoeg zou zijn voor de meerderheid van de groepfase wedstrijden. Op 1 februari mag je een paar wijzigingen doorvoeren, hij zal er dan ongetwijfeld wel bijzitten.quote:A List
1 CECH, Petr
3 COLE, Ashley
4 MAKELELE, Claude
5 ESSIEN, Michael
6 CARVALHO, Ricardo
7 SHEVCHENKO, Andriy
8 LAMPARD, Frank
9 SIDWELL, Steve
10 COLE, Joe
11 DROGBA, Didier
12 MIKEL, John Obi
14 PIZARRO, Claudio
15 MALOUDA, Florent
18 BRIDGE, Wayne
20 FERREIRA, Paulo
21 KALOU, Salomon
22 BEN HAIM, Tal
23 CUDICINI, Carlo
24 WRIGHT-PHILLIPS, Shaun
26 TERRY, John
33 ALEX
35 BELLETTI, Juliano
40 HILARIO, Henrique
B List
41 HUTCHINSON, Sam
42 SAWYER, Lee
Bron: BBC Sportquote:Manager Mourinho leaves Chelsea
Chelsea manager Jose Mourinho has sensationally left Stamford Bridge, according to BBC Radio 5live football correspondent Jonathan Legard.
The news comes just 24 hours after the disappointing Champions League draw against Rosenborg.
Legard understands that Mourinho has texted senior players, including skipper John Terry, with the news of his departure from Stamford Bridge.
There has been no official word so far from the Premiership club.
More to follow.
dacht ik ook aan ja.quote:Op donderdag 20 september 2007 03:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kunnen we trouwens al ergens gokken dat Capello hem wel zal komen vervangen ?
quote:Grant set to take over at Chelsea
Chelsea are set to name Avram Grant as their new manager replacing former boss Jose Mourinho, BBC Sport understands.
The Israeli, who was the director of football, will now take charge with Steve Clarke as his assistant.
en dan wil Roman atractiever voetbalquote:Op donderdag 20 september 2007 03:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kunnen we trouwens al ergens gokken dat Capello hem wel zal komen vervangen ?
quote:Op donderdag 20 september 2007 09:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En heeft die Grant ooit wat gepresteerd?
quote:Grant set to take over at Chelsea
Chelsea are set to name Avram Grant as their new manager replacing former boss Jose Mourinho, BBC Sport understands. The Israeli, who was the director of football, will now take charge with Steve Clarke as his assistant. Grant will be confirmed as the new boss at Stamford Bridge later today, BBC Sport's Garry Richardson has revealed.
The 51-year-old is a close friend of Chelsea owner Roman Abramovich and his summer arrival at the club came after opposition from Mourinho. Once appointed, Mourinho told Grant not to interfere with team affairs but the Israeli held a strong position with a post on the board.
Grant previously held the position of technical director at Portsmouth before going to Chelsea. And he guided Israel to the brink of World Cup qualification in 2006, having also coached Maccabi Tel-Aviv and Maccabi Haifa.
Former Chelsea player and BBC pundit Gavin Peacock said the appointment was a surprise and Grant would need to work hard to maintain team morale.
"If you're bringing in someone like (Russia manager) Guus Hiddink, then you're bringing in someone of great repute, as for Grant, I don't know. I think the heart of the team will be affected by (Mourinho's departure). It will be very difficult to get that team spirit that Mourinho managed to manufacture very quickly at Chelsea."
quote:GRANT AND CLARKE IN CHARGE
Chelsea Football Club can confirm that Avram Grant and Steve Clarke will be in charge of the first team from today (Thursday).
The club is delighted that in Avram we have an experienced man who can come in immediately at this difficult time to help deliver our objectives.
In Steve we have a Chelsea man and he will be a crucial part of the management team going forward.
Avram and Steve have our full confidence and support.
Inderdaad, en iedereen hier gaat voorbij aan het feit dat Rusland bij een nederlaag tegen Engeland volgende maand dicht bij uitschakeling is. Zou zo maar kunnen dat Chelsea hierop wacht.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Opzich niet raar, als je veronderstelt dat Hiddink pas in 2008 klaar is met Rusland, dan ga je niet nu een dure manager halen. Want ik neem aan dat Hiddink de enige echte kandidaat is.
Klopt, maar is Lippi niet te oud om elke dag op het veld te staan?quote:Op donderdag 20 september 2007 14:14 schreef Pritt het volgende:
Ik zie in Lippi wel een goede coach voor Chelsea, volgens mij heeft hij sinds het WK ook nog niks gedaan toch.
pleur er een hoop pasta in zou ik zeggen, dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, maar is Lippi niet te oud om elke dag op het veld te staan?
Hij kan ook om de dag rust nemen en Harmen Siezen de training laten leiden; niemand ziet het verschilquote:Op donderdag 20 september 2007 14:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Klopt, maar is Lippi niet te oud om elke dag op het veld te staan?
Die mag hooguit de A-1 trainen. Ik gok op Hiddinkquote:Op donderdag 20 september 2007 08:17 schreef Suijk het volgende:
Adriaanse naar Chelsea dan maar.
Idd, nepclubquote:Op donderdag 20 september 2007 11:35 schreef DutchGooner het volgende:
Hopelijk flikkeren de Chelsea supporters nu van die roze wolk af waar ze 3 jaar op geleefd hebben.
Leuke vent die Grant.quote:Fear not, Mourinho is Mr. Likeable-man next to Grant.
He’s an uninspired defensive coach whose main qualities are sucking up to management and club politics. He is also well known to work the media through "anonymous" leaks to further his agenda.
In Tel Aviv (the wrong Tel Aviv mind you) he managed to get a coach who just won the double sacked through his connection with the boss, only to run that team sorry ass into the ground.
Random Grant facts and slander #1:
His wife once drank her urine on live television (don’t ask). Chants of calling her a whore are commonplace in games he manages.
Eigenlijk een bevestiging wat we dachten. Het excuus van de slechte recente resultaten is trouwens wat zielig te noemen.quote:OPEN LETTER TO CHELSEA FANS
The following open letter to Chelsea fans from Chelsea Football Club was exclusively revealed on Chelsea TV tonight.
The Chelsea FC plc board and everyone at the club has appreciated your patience and understanding during what has been a difficult time.
It is only right that we explain the reasons behind José Mourinho leaving Chelsea and also recognise the immense contribution he has made to the club and to English football.
Early this morning we announced that Chelsea and José Mourinho had agreed to part company by mutual consent. The key phrase here is that there was mutual agreement. José did not resign and he was not sacked.
What is clear, though, is we had all reached a point where the relationship between the club and José had broken down. This was despite genuine attempts over several months by all parties to resolve certain differences.
The reason the decision has been taken is that we believed the breakdown started to impact on the performance of the team and recent results supported this view. We did not want this to continue or affect the club further.
Chelsea's long-term football objectives and ambitions remain unchanged and the appointment of Avram Grant and Steve Clarke is aimed at continuing to achieve those goals.
We also must pay tribute to the great job José did for Chelsea. He has been the most successful manager the club has known and he rightly deserves that place in our history. José has been instrumental in putting Chelsea where it is today, among the leading clubs in European and world football.
He will always be welcome at Stamford Bridge, whether as the guest of Chelsea or as the manager of another club, and he will be given the reception and respect his position in our history deserves.
Chelsea Football Club
quote:STATEMENT FROM JOSÉ MOURINHO
José Mourinho has agreed to issue the following statement on www.chelseafc.com
José said: 'I am very proud of my work in Chelsea Football Club and I think my decision in May 2004 to come to England was an excellent one.
'It was a beautiful and rich period of my career. I want to thank all Chelsea FC supporters for what I believe is a never ending love story.
'I wish great success to the club, a club that will be forever connected to me for some historic moments.
'I wish the players happiness in football and in their family life.
'Finally on my wife's and children' s behalf we thank the great professionalism of their school teachers and the beauty of so many friends.'
quote:Ranieri's first league game - United away, 23rd Sept 2000
JM's first league game - United home, 15th Aug 2004
Grant's first league game - United away, 23rd Sept 2007
Dat drankorgel/Arsenal monument ?quote:Op zondag 23 september 2007 16:10 schreef Radegast het volgende:
Hiddink wil niet naar Chelsea, Tony Adams (!) wordt genoemd.
Ja, die heeft vorig jaar bij Portsmouth samengewerkt met die Avram Grant.quote:Op zondag 23 september 2007 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat drankorgel/Arsenal monument ?![]()
Grapje hoop ikquote:Op zondag 23 september 2007 16:10 schreef Radegast het volgende:
Hiddink wil niet naar Chelsea, Tony Adams (!) wordt genoemd.
Het tweede is van meer belang dan het eerste denk ik.quote:Op zondag 23 september 2007 17:21 schreef don-diablo het volgende:
ik hoop echt dat de spelersgroep zo goed mogelijk intact blijft enne dat we snel een goed coach vinden
Huh?quote:
Kom op hej ik ben ook geen Chelsea fan, maar dat laatste lijkt me toch niet echt.quote:Op zondag 23 september 2007 17:42 schreef Chadi het volgende:
Is die suikeroom weg??
Edit alleen die irritante kwal van een trainer. Die niks gepresteerd heeft met al dat geld.
Hij heeft de zelfde trekjes als Mourinho!quote:“Zijn beslissingen hadden invloed op het resultaat”, startte Grant zijn betoog aan het adres van arbiter Mike Dean. “Hij maakte drie fouten; de rode kaart (Jon Obi Mikel, red.), een doelpunt na de officiële speeltijd en de strafschop. Om drie slechte beslissingen van de scheidsrechter te ontvangen was behoorlijk vreemd”, vond de plaatsvervanger van José Mourinho.
Klopt, maar ik zou het wel een kleine ramp vinden als de hele ruggegraat van het huidige team komende zomer hun koffers pakt.quote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het tweede is van meer belang dan het eerste denk ik.
Er zijn niet veel coaches die een spelersgroep zoals Chelsea te vriend kan houden, iets wat Mourinho perfect kon blijkbaar.
Tja, maar was wel zo. United-uit is al moeilijk zonder alle problemen, maar nu was het kansloos. Verder kwam Joe Cole goed weg bij die tackle, maar ik vond ook dat Rooney goed weg kwam om geen tweede gele kaart te krijgen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft de zelfde trekjes als Mourinho!![]()
Cole had rood moeten krijgen, Mikel nietquote:Op zondag 23 september 2007 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, maar was wel zo. United-uit is al moeilijk zonder alle problemen, maar nu was het kansloos. Verder kwam Joe Cole goed weg bij die tackle, maar ik vond ook dat Rooney goed weg kwam om geen tweede gele kaart te krijgen.
Wat je dus weer kan voorkomen door de juiste coach aan te stellen maar daar zijn er geen 5 van denk ik die dat kunnen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou het wel een kleine ramp vinden als de hele ruggegraat van het huidige team komende zomer hun koffers pakt.
Kon je geven, maar ik vond dat geen 100% penalty. Hij ging voor de bal, en had hem ook, vervolgens nam hij dan ook de man mee, maar dat betekent niet meteen een penalty.quote:Op zondag 23 september 2007 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cole had rood moeten krijgen, Mikel niet
De penalty van United was inderdaad onterecht maar Manchester had er eerder wel een verdiend.
Dus ze zijn even zo goed gematst als benadeeld.
Ja, ik vind het ook oliedom dat ze Mourinho aan de kant hebben gezet. Ik zie nu geen overduidelijke kandidaat om het over te nemen, en het kan weleens een periode worden met veel trainerswisselingen. en wat dat met sommige spelers gaat doen...quote:Op zondag 23 september 2007 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat je dus weer kan voorkomen door de juiste coach aan te stellen maar daar zijn er geen 5 van denk ik die dat kunnen.
Laat het zootje maar uit elkaar flikkeren.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:50 schreef DeVinger het volgende:
grote concurrenten wonnen afgelopen jaren dus daar is de honger minder
Je weet maar nooit. Liverpool was ook drama in de competitie, toen ze de Champions League wonnenquote:Op zondag 23 september 2007 23:50 schreef DeVinger het volgende:
En ik had ze nog wel als CL-winst getipt in een poule met vrienden
Titels zat afgelopen jaren, grote concurrenten wonnen afgelopen jaren dus daar is de honger minder en Chelsea is gebrand op de CL. Maargoed...
Als er trouwens 1 club liever de PL wil winnen dan de CL dan is het Pool welquote:Op maandag 24 september 2007 00:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Liverpool was ook drama in de competitie, toen ze de Champions League wonnen![]()
Ik bedoel met dat budget moet je minimaal 2 keer per jaar CL winnenquote:Op zondag 23 september 2007 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Kom op hej ik ben ook geen Chelsea fan, maar dat laatste lijkt me toch niet echt.
Blijkbaar niet dusquote:Op maandag 24 september 2007 00:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik bedoel met dat budget moet je minimaal 2 keer per jaar CL winnenJe kan letterlijk je dream team bij elkaar kopen.
Alleen moeten 1/ de spelers die je wil ook nog willen komen , 2/ voetbal is een teamsport. Je kan de op papier 11 beste voetballers op hun positie ter wereld in je elftal zetten en nog verliezen als ze niet als een team spelen ... 3/ In het voetbal heb je nog factoren als geluk, scheidsrechterlijke beslissingen , ...quote:Op maandag 24 september 2007 00:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik bedoel met dat budget moet je minimaal 2 keer per jaar CL winnenJe kan letterlijk je dream team bij elkaar kopen.
quote:Carrière dankzij netwerk
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ROTTERDAM/LONDEN - Waar komt Avram Grant, de nieuwe trainer van Chelsea, opeens vandaan? Waarom ging eigenaar en miljardair Roman Abramovich met een Israëliër in zee als opvolger van José Mourinho? En wat vinden de spelers van Chelsea zelf van de chaos bij hun club? Verrassende antwoorden op al die vragen.
Het helpt soms als je echtgenote ook een beroemdheid is. Tzofit Grant is in Israël als tv-presentatrice een nationale bekendheid. Ze ziet er fraai uit, heeft haar eigen, zeer populaire show Milkshake, waarin ze op advies van een gezondheidsgoeroe onlangs haar eigen urine live op tv dronk. In diezelfde show dook ze ook in een chocoladebad.
De Britse tabloids en andere media moeten alleen daarom al de aanstelling van de Israëlische voetbaltrainer Avram Grant bij Chelsea met een glimlach hebben aangezien. Al ontbrak het bij de presentatie en de vuurdoop (tegen Manchester United) sowieso niet aan cynische grappen. ,,Zet die man een feestneus op,’’ zongen de Chelsea-fans in het uitvak van Old Trafford.
Dezelfde supporters scandeerden bijna anderhalf uur lang de naam van de vertrokken José Mourinho en namen het op voor de trouwe Chelsea-assistent Steve Clarke, die tegen zijn zin moet samenwerken met een coach die tot voor kort meer in het kantoor van geldschieter Roman Abramovich zat dan dat hij langs de voetbalvelden stond.
Zo extreem als zijn echtgenote is Avram Grant niet, maar in eigen land stond hij wel bekend als een controversiële persoonlijkheid.
In zijn 34-jarige loopbaan als voetbaltrainer heeft de coach, die ook Russisch spreekt, zich altijd laten omringen door miljonairs en invloedrijke mensen. Zijn manier van netwerken is meer bepalend geweest voor zijn loopbaan dan zijn tactische ideeën. Al mag er ook weer niet geringschattend worden gedaan over zijn voetbalvisie.
Grant heeft vier landstitels achter zijn naam staan met twee verschillende clubs in Israël en zag kans met de nationale ploeg van Israël ongeslagen door de kwalificatiereeks te komen in een groep met onder meer Frankrijk. De eindronden waren desondanks niet haalbaar voor zijn team.
Avram Grant staat bovendien bekend als een vernieuwer in het voetbal. Hij was een van de eersten die moderne technologie gebruikte op het trainingsveld en bij presentaties voor zijn spelers. Zo nam hij de internationals van Israël tijdens de kwalificatie voor het WK in 2006 mee naar de film Braveheart van Mel Gibson met als doel hen zo te motiveren voor de volgende wedstrijd.
Een andere keer liet hij een tv-ploeg de mensen op straat interviewen voor een documentaire over het nationale elftal. Vervolgens maakte hij daar clips van die hij gebruikte in de wedstrijdbespreking.
Voordat hij tussen 2002 en 2006 actief was als bondscoach trainde hij Hapoel Petach Tikva, de club uit zijn geboortestad. Hij stond kort aan het roer van Hapoel Haifa en hij won twee landstitels met Maccabi Haifa.
Vorig jaar keek Grant in de keuken van Portsmouth, waar hij de positie van ‘director of football’ mocht bekleden. Die baan kreeg hij in de schoot geworpen door Alexander Gajdamak, de 30-jarige zoon van een Russische miljardair en vriend van Roman Abramovich.
Het is die Russische connectie die in de Engelse Premier League leidt tot onbegrijpelijke aanstellingen. Hoewel Arsène Wenger bij Arsenal nog lang stevig in het zadel zit, kopen de Russen inmiddels grote pakketten aandelen op de van de ‘Gunners’ en is de vrees dat zelfs die club in de tentakels van miljardairs komt.
Avram Grant heeft op sluwe wijze geprofiteerd van zijn vriendschap met dit soort superrijken. Een jaar geleden deed Abramovich al een poging hem aan te bevelen bij José Mourinho. De Portugese coach gruwelde bij de gedachte dat hij met Grant moest gaan samenwerken en zag kans hem buiten de deur te houden. Deze zomer plaatste Abramovich de Israëliër op botte wijze boven Mourinho.
De spelers van Chelsea hadden al direct een hekel aan hem. Na afloop van trainingen, die Mourinho gaf, wachtte hij de spelers wekelijks op met de vraag of ze wel tevreden waren over de training die ze zojuist hadden gehad.
reactie Chelseaquote:Chelsea have been charged with failing to control their players during their match against Manchester United on 23 September. This charge relates to the conduct of Chelsea players towards referee Mike Dean following the sending-off of John Mikel Obi.
Steve Clarke has been charged with using abusive and/or insulting words towards the match officials after the end of the match at Old Trafford.
Chelsea and Clarke have until 12 October to respond to the charges.
Niet de eerste keer. Chelsea heeft de laaste 2 jaar ook al boetes gehad na ongeregeldheden bij wedstrijden tegen West Brom, Fulham en Arsenal. En dan ook nog het hoger beroep voor de rode kaart van Mikel afgewezenquote:Chelsea Football Club will be strongly defending the two charges issued by the Football Association today and will be considering that defence until we have to respond on October 12.
Welkom Henk.quote:TEN CATE ARRIVES
Chelsea Football Club can confirm that Henk ten Cate has joined as assistant first team coach and we would like to welcome him to the club.
quote:Drogba wil Chelsea verlaten
Uitgegeven: 18 oktober 2007 16:26
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2007 16:28
LONDEN - Didier Drogba ziet voor zichzelf geen toekomst meer bij Chelsea. Dat zegt de Ivoriaanse voetballer in een interview met het tijdschrift 'France Football' dat vrijdag verschijnt. "Ik wil vertrekken", aldus Drogba.
De 29-jarige spits heeft het niet meer naar zijn zin bij de Londense voetbalclub sinds het vertrek van de Portugese trainer José Mourinho in september.
"Er is iets bij me gebroken sinds Mourinho weg is. Niets kan mij nog op andere gedachten brengen. Ook niet de mogelijke komst van Ronaldinho en Kaka volgend seizoen."
Van de CFC-websitequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
De man die een zeer groot aandeel had in de kampioenschappen van Chelsea wil deze club verlaten volgens nu.nl
[..]
quote:DROGBA STATEMENT
Following reports regarding the future of Didier Drogba, Chelsea Football Club has the following statement:
'Didier Drogba signed a new four year contract last year. As a top professional we are sure Didier is committed to Chelsea and intends to honour that contract.'
en contracten zijn tegenwoordig nog zoveel waard.....quote:
Wat is dat ding lelijk van buitenquote:
Dat is logisch maar ik denk zelf wel dat dit zijn laatste seizoen is op de Bridge.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:49 schreef mcyodogg het volgende:
Maar Chelsea zal Drogba niet zomaar laten gaan. Denk niet dat je als bieder lager moet gaan zitten dan wat er voor Robben is gekregen.
Daar hebben anderen geen last van.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt maar geen einde aan de blessures te komen. Elke keer weer een basisspeler die eruit is.
Vast wel, maar tis al anderhalf jaar achter elkaar zo. Kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wanneer Chelsea voor het laatst met de sterkste 11 kon spelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar hebben anderen geen last van.
Wil meer zeggen dat Arsenal en Man Utd daar ook mee te maken heeft, Arsenal mist op dit moment ook weer 3,4 basisspelers, niets nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Vast wel, maar tis al anderhalf jaar achter elkaar zo. Kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wanneer Chelsea voor het laatst met de sterkste 11 kon spelen.
Andere ploegen hebben er ook mee te maken. En op zich is dat ook jammer. Had graag over 2 weken, de twee sterkste teams tegenover elkaar gezien. Geeft toch weer iets extra's. Maar zo'n topwedstrijd met aan beide kanten volwaardige teams, dat zal er wel nooit van komen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wil meer zeggen dat Arsenal en Man Utd daar ook mee te maken heeft, Arsenal mist op dit moment ook weer 3,4 basisspelers, niets nieuws onder de zon.
Hoelang zou Kenny Miller er eigenlijk uit zijn met die rode kaart waardige overtreding op hem een paar weken terug? 12 of 13 weken?quote:STATEMENT ON TERRY INJURY
Scans today have revealed that John Terry has fractured three bones in his right foot, including his third metatarsal. The initial diagnosis suggests he may be out for six weeks.
Chelsea FC doctor Bryan English told Chelsea TV: 'An x-ray taken in the Arsenal medical room straight after John left the field didn't show the injury.
'However as is usual with mid-foot injuries the fractures were revealed following scans, which were performed this afternoon. John will start his rehabilitation immediately with the Chelsea medical team and we will continue to monitor the injury.'
Ja, Ben Sahar komt binnenkort weer terug. Maar die heeft nu net wat ervaring in the Championship, en die stap lijkt me te groot. Maar misschien zal hij al moeten.quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef Messenga het volgende:
Pure afmakers zijn tegenwoordig onbetaalbaar. Zit er niets in de jeugd van Chelsea?
Ik zou Eidur dolgraag terugzien, maar ik denk niet dat hij wil. Uiteindelijk zal hij toch niet meer de nr.1 spits wordenquote:
Nouja bij Barca ook niet.quote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij toch niet meer de nr.1 spits worden
Tja, Chelsea heeft in 2003 en 2004 gewoon een compleet nieuwe selectie gekocht. Daar gaat wel wat geld in zitten. Dat ging vooralsnog goed met 2 titels, maar voor de spelers die weggingen uit die periode zijn nooit adequate vervangers gekomen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:38 schreef fanneke het volgende:
Abramovich heeft er in 4 jaar tijd ruim £500 miljoen ingepompt. Nu zijn er een paar geblesseerd (ach gut...), er worden geen goals gemaakt en dus moet er maar weer met geld gesmeten worden.
Dan zit er toch iets goed mis in het beleid.
Geen wonder dat che£ski niet echt populair wil worden.
Tjah wint weinig , twee titels, de FA cup , de League Cup , in Engeland zegt het toch wel wat. Zeker gezien de concurrentie. En je moet het ze meegeven , ze werden in de CL telkens uitgeschakeld door de uiteindelijke winnaar (2x) en de runner-up (1x).quote:Op maandag 17 december 2007 23:50 schreef Messenga het volgende:
Dat is wel het probleem. Chelsea geeft veel uit, maar wint weinig.. geen aansprekende prijzen. Dat is dus een imagoprobleem..
Die snap ik dan wat minder. Wellicht dat het een speeltje is, maar wel op een andere manier dan van de eigenaren in Liverpool en Manchester, want Abramovich zit er ook tegen kleine tegenstanders, en komt niet alleen eens per 3 maanden opduiken als er een grote wedstrijd is.quote:Op maandag 17 december 2007 23:54 schreef Messenga het volgende:
Ja, er zijn te veel abramovich aankopen gedaan.. speeltjes.. daarmee wil je geen CL.
Sheva kon je weten dat die ging mislukken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:33 schreef mcyodogg het volgende:
Verder is de enige speler in de huidige selectie met een persoonlijke band met Abramovich, Shevchenko. Maar daarvan dachten we dat hij ook nog goed kon voetballen.
Hij heeft het allemaal goed neergezet in het begin. Goede spelers, beste coach ter wereld. Maar het lijkt geleidelijk steeds minder te worden.
Dat heb je denk ik mis.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sheva kon je weten dat die ging mislukken.
En Abramovich doet geen kak behalve geld erin pompen en kaviaar eten.
Nee, Ambra koop Smertin. Hij laat gewoon anderen het werk doen, wat slim is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik mis.
Zoals ik al zei, Ambramovich is erg betrokken, en denkt mee over het beleid. Dat bevestigen de mensen om hem heen ook. Tis echt niet zo dat Peter Kenyon een blanco check krijgt en maar wat mag doen.
En Shevchenko, ja wellicht dat sommigen het aan zagen komen. Maar het is of ie ineens verleerd is aan te nemen of een sprintje te trekken.
Als Abramovich écht betrokken was dan had ie nooit die vedetten genre Sheva die Mourinho zelf niet wilde gehaald en had ie nooit Mourinho de laan uit gestuurd ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik mis.
Zoals ik al zei, Ambramovich is erg betrokken, en denkt mee over het beleid. Dat bevestigen de mensen om hem heen ook. Tis echt niet zo dat Peter Kenyon een blanco check krijgt en maar wat mag doen.
En Shevchenko, ja wellicht dat sommigen het aan zagen komen. Maar het is of ie ineens verleerd is aan te nemen of een sprintje te trekken.
D'r zijn natuurlijk mensen met meer verstand van voetbal dan hem. Maar wat ik van betrokkenen lees, is dat hij van alles wilt weten en wilt meedenken, hij zit niet maanden op zijn jacht om eens in de zoveel tijd te kijken wat er aan de hand is daar in Londen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, Ambra koop Smertin. Hij laat gewoon anderen het werk doen, wat slim is.
En als je logisch nadenkt weet je dat Sheva gewoon kut speelt bij Chelsea, hij moet ruimte hebben en de bal achter de verdediger krijgen, loeren op een kans maar niet dat lompe gebeuk in Engeland.
Misschien heeft Abramovich juist Mourinho eruit gedwongen door zijn betrokkenheid(wat ik nog steeds het domste vind wat hij gedaan heeft bij Chelsea). Abramovich wilde sexy voetbal, hij vond Chelsea te negatief voetballen en dat dat een slechte invloed had op het imago van Chelsea. Hij is ook degene geweest die Grant aanstelde als Director of Football en later als manager.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Abramovich écht betrokken was dan had ie nooit die vedetten genre Sheva die Mourinho zelf niet wilde gehaald en had ie nooit Mourinho de laan uit gestuurd ...
Het probleem is dat zo'n Abramovich niet snapt dat zo'n CL winnen een dubbeltje op z'n kant is. Nu kun je desnoods nog wel de volledige ploeg + trainer en entourage kopen die vorig jaar de CL won , dan nog ben je verre van zeker dat je hem dit jaar zou winnen ...
Chelsea speelde nou niet het mooiste voetbal maar wonnen wel, alleen ik baal nog steeds dat Mourinho er niet meer is. En Grant aanstellen was alleen maar vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r zijn natuurlijk mensen met meer verstand van voetbal dan hem. Maar wat ik van betrokkenen lees, is dat hij van alles wilt weten en wilt meedenken, hij zit niet maanden op zijn jacht om eens in de zoveel tijd te kijken wat er aan de hand is daar in Londen.
[..]
Misschien heeft Abramovich juist Mourinho eruit gedwongen door zijn betrokkenheid(wat ik nog steeds het domste vind wat hij gedaan heeft bij Chelsea). Abramovich wilde sexy voetbal, hij vond Chelsea te negatief voetballen en dat dat een slechte invloed had op het imago van Chelsea. Hij is ook degene geweest die Grant aanstelde als Director of Football en later als manager.
Dat tweede geef ik je wel gelijk in. Chelsea is veel te ongeduldig met die CL. Zijn gewoon zoveel factoren, het kan nog wel 10 jaar duren voordat het lukt.
quote:'Chelsea wint strijd om Argentijns toptalent’
Chelsea is er in geslaagd om het Argentijnse talent Franco Di Santo te strikken. De Londenaren zouden zo’n 5 miljoen euro betalen voor de 18-jarige aanvaller van het Chileense Audax Italiano.
Di Santo startte zijn carrière in Argentinië bij Godoy Cruz de Mendoza, maar verkoos niet veel later om zijn geluk te gaan beproeven in buurland Chili. Tot op heden wist hij daar 13 maal het net te vinden in 35 basisoptredens, terwijl hij ook voor Argentinië onder 20 jaar zijn waarde bewees.
Volgens berichten in de Engelse media heeft Chelsea met het aantrekken van de belofte een karrenvracht aan concurrenten de loef afgestoken. Onder meer Manchester United, Liverpool en Arsenal zouden in de race zijn geweest.
“Het is bijna rond,” bevestigde Audax-voorzitter Valentin Cantergiani. “We moeten de details nog wel afronden maar dat zal geen problemen opleveren. Het enige dat we nog moeten bepreken is het percentage van het transferbedrag wanneer hij in de toekomst ooit nog mocht vertrekken bij Chelsea.”
Vanwege zijn dubbele nationaliteit –Di Santo beschikt ook over een Italiaans paspoort- zal Chelsea de nieuwe aanwinst in januari zonder problemen naar Engeland over kunnen laten komen. Oud-PSV’er Alex werd bij de start van dit seizoen nog de toegang tot Engeland geweigerd omdat hij niet over de juiste papieren beschikte.
Waarom heeft een argentijnse topclub hem nooit opgepikt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DiSanto is een topper, erg goed voor zijn leeftijd
Omdat er in Argentinie pesos zijn en in Engeland pondenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom heeft een argentijnse topclub hem nooit opgepikt?
quote:
quote:You've got to love Arsenal, haven't you? Partly because the papers and the pundits are always telling you to. Beautiful side. Lovely football. Play the game the way it's meant to be played. Can't do it any other way. It's just not in their make-up, and so on.
Good news stories pour out of the club on a daily basis. Did you know that the football played at the Emirates actually reduces global warming? It's fantastic news and not only for the club's supporters, but for people all over the world. And not just people. Endangered species, too, including the giant panda and the Rwandan mountain gorilla, support Arsenal and wish them success.
Arsène Wenger? A saintly figure, clearly. And no money behind him at all, you know. Not a penny. When Arsène needs a new player, he has to save up bottle tops or grow one in his garden. Or, if not his garden, then the garden belonging to the youth department of another club in France.
Cost of the Emirates Stadium? £357 million, it says here. But that can't be right, can it? I believe the stadium came to David Dein in a dream. People in Ashburton Grove just woke up one morning and there it was, all organic and shiny and free. Because otherwise it's throwing a big lump of money at the problem, and that's just not the Arsenal way.
Arsenal's wage bill? More than £83 million a year, according to Deloitte Touche, but I don't believe that for a minute, either. I don't think any wages change hands at all at Arsenal. I think the players there do it entirely for love - love for Arsenal, and love for football, the way it's meant to be played - and maybe at the end of the year there's an outing - to the seaside or something.
And that's why I felt so positive after Sunday's match. Because, yes, we lost. But consider what humble, grubby little us had come up against. Not so much a football team - more a moral superpower. I mean, in many ways, it was a privilege just to be admitted to the same pitch, let alone to end up bossing the second half.
And how heartening it was, then, given the circumstances, to lose only very narrowly, to one enormously scruffy goal which, to be strict about it, ought really to have been ruled out unless we're going to agree that it's absolutely fine for attacking players to wrestle defending players out of the way while the ball is still in the air. (And I guess if Arsenal are doing it, give it time.)
In fact, we could easily have had a point, which would have been a truly cherishable thing, lacking, as we were, Drogba, Essien, Carvalho and (for the best part of the game) Terry.
Indeed, we probably would have had a point if only Shaun Wright-Phillips hadn't chosen the moment when he was one-on-one with Almunia in the 74th minute to deliver his first genuinely dangerous cross of the league campaign so far. But that's nothing to worry about. It's just a minor refinement on the training ground.
Some supporters will also point out that we were a touch unlucky when our captain broke his foot in three places midway through the first half. And I've heard a few people say quite dark things about that particular incident, even going so far as to suggest that it might have been (how can I put this?)? deliberate.
But that's clearly impossible, because it's not what Arsenal are about. Read the papers: they're not about stamping on people and getting into punch-ups. They're about emulating Real Madrid at their finest, while simultaneously lowering the average age of their first XI to 15-and-a-half.
So, more than likely Eboué was in the middle of one of those fast and exciting, quick-passing moves that Arsenal specialise in, and Terry's foot happened to get in the way. Serves the captain right, really, for trying to stand there when something beautiful and morally unimpeachable was going on.
So if anyone needs to say sorry, it's probably us. I don't know whether the club intends to issue a formal apology to Eboué and to Arsenal in general over the incident, but by all means read this as an unofficial apology on Chelsea's behalf, expressed in the humblest terms.
And thanks for letting us play, too. We were flattered to be invited.
Maar dat zien mensen met een blauwe bril op niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
V.Persie had ook 2 van zulke kansen en Fabregas ook in de laatste min dus het had ook net zo goed 2-1 kunnen zijn.
Van de Beeb;quote:Op maandag 7 januari 2008 22:16 schreef Juweel het volgende:
Op de Chelsea site is bevestigd dat de club bezig is te onderhandelen met Bolton over de aankoop van Anelka.
Denk dat ze meer vragen.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:36 schreef mcyodogg het volgende:
Wat zou significant zijn? 15 miljoen?
Niet echt de betrouwbaarste site alhoewel dit bericht 2,5 uur later is geplaatst dan het bericht op de Beeb.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:49 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees ook dit: http://www.bolton.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=95604
Vital Football, weliswaar.
Staan de bos bloemen al klaar?quote:"Je veux quitter Chelsea. Quelque chose s'est cassé avec le club"
Klopt, maar teletekst sprak in het eerste bericht over 30 miljoen euro, dat is inmiddels veranderdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef mcyodogg het volgende:
15 miljoen pond is geen 30 miljoen euro hoor
Maar dit is wel ongeveer wat ik schatte, en als hij de opvolger gaat worden van Didier Drogba is dit een normale investering.
Wellichtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:22 schreef AminBen het volgende:
Nu kunnen ze toch niet heen om een systeem met 2 echte spitsen: Anelka - Drogba![]()
![]()
Echt 1 op 1 loopt die ook nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hij kan doelpunten maken, en dat is nou juist wat gemist wordt. Een spits die scoort.
Kijken jullie ook naar voetbalkwaliteiten als jullie weer iemand kopen voor veel geld?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:06 schreef mcyodogg het volgende:
Nee, hij loopt 1 op 2. Maar vergelijk het eens met Pizarro en Shevchenko, de andere beschikbare spitsen voor de komende 10 wedstrijden. Vooral Pizarro zeg, vergeleken met hem is Kalou Gerd Muller.
Eh nee. Gewoon een Panini-album openslaan en je vinger met je ogen dicht op een speler leggen. Vervolgens 3x te veel geld aan de desbetreffende club geven en dan maar vingers gekruist of de technische staf er toevallig wat mee kan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kijken jullie ook naar voetbalkwaliteiten als jullie weer iemand kopen voor veel geld?
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Eh nee. Gewoon een Panini-album openslaan en je vinger met je ogen dicht op een speler leggen. Vervolgens 3x te veel geld aan de desbetreffende club geven en dan maar vingers gekruist of de technische staf er toevallig wat mee kan.
bijna 20 miljoen is nog weinig als je kijkt naar binnenlandse transfers in Engeland de afgelopen jaren. Misschien heb je het dan over jongere spelers, maar met Anelka heb je pure klasse in huis.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kijken jullie ook naar voetbalkwaliteiten als jullie weer iemand kopen voor veel geld?
Ach, Anelka is wel voor meer geld gefloptquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:53 schreef AminBen het volgende:
[..]
bijna 20 miljoen is nog weinig als je kijkt naar binnenlandse transfers in Engeland de afgelopen jaren. Misschien heb je het dan over jongere spelers, maar met Anelka heb je pure klasse in huis.
wat je wil zeggen is?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ach, Anelka is wel voor meer geld geflopt
Zal op korte termijn wel de opvolger van Ferreira betekenen en oplange termijn Carvalho, wellicht.quote:IVANOVIC STATEMENT
Chelsea Football Club can confirm we have agreed terms with Lokomotiv Moscow for the transfer of Branislav Ivanovic. A work permit application has also been successful for the player.
The transfer is now subject to the agreement of personal terms and passing of the medical.
Dat Chelsea het voor het geld niet hoeft te doen (jammer) maar dat ie binnen een jaar of 2 wel weer weg is.quote:
Miguel kan er ook nog gerust bij?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zal op korte termijn wel de opvolger van Ferreira betekenen en oplange termijn Carvalho, wellicht.
Mwa, d'r zijn nu wel genoeg verdedigers. Maar wmb vertrekken Ferreira en Ben Haim deze zomer. Zijn ook spelers die nu amper speeltijd krijgen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Miguel kan er ook nog gerust bij?
Bij Real zag je zijn klasse al, jammer van zijn kutmentaliteit toen. Toch maar mooi een groot aandeel gehad in de CL winst van dat jaar (tegen Bayern was hij echtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat Chelsea het voor het geld niet hoeft te doen (jammer) maar dat ie binnen een jaar of 2 wel weer weg is.
En je weet best op welke transfer van Anelka ik doelde
Hij is met verlies aan PSG verkocht.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:50 schreef AminBen het volgende:
[..]
Bij Real zag je zijn klasse al, jammer van zijn kutmentaliteit toen. Toch maar mooi een groot aandeel gehad in de CL winst van dat jaar (tegen Bayern was hij echt). Volgens mij is hij zelfs met winst doorverkocht aan PSG
Deze clubhoer haalt de titel voor Chelseaquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is met verlies aan PSG verkocht.
Real heeft hem voor £22.300.000 gekocht en voor £20.000.000 verkocht.
Voor de rest is het natuurlijk een clubhoer pur sang die zijn transferbedrag wederom niet waar zal gaan maken.
Manchester gaat "gewoon" kampioen worden, daar kan ook die zak niets aan doen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:50 schreef AminBen het volgende:
[..]
Deze clubhoer haalt de titel voor Chelsea
Ik heb vertrouwen in ze en denk dat ze boven Chelsea zullen eindigen maar Manchester zal weinig meer laten vallen denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:02 schreef mcyodogg het volgende:
Zozo, wat een vertrouwen in je eigen club
Hij komt ook steeds verrassend snel terug van blessuresquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:07 schreef Juweel het volgende:
Grant noemde Terry Bionic Man, vanwege zijn wonderbaarlijk snelle herstel
Een verlies van 100 miljoen euroquote:Abramovich steekt dagelijks 200.000 pond in Chelsea
Datum: 22-feb-2008 09:11
Eigenaar Roman Abramovich (foto) heeft 578 miljoen pond (ruim 760 miljoen euro) van zijn fortuin in Chelsea gestoken. Dat onthulde voorzitter Bruce Buck bij de presentatie van de jaarcijfers. The Blues leden een verlies van 74,8 miljoen pond (99,38 miljoen euro) over het boekjaar 2006/2007. Het resultaat is een marginale verbetering ten opzichte van de vorige twee seizoenen toen Chelsea rode getallen van 140 miljoen pond (186 miljoen euro) en 80,2 miljoen pond (106,55 miljoen euro) bijschreef.
Abramovich kreeg in juni 2003 de zeggenschap over Chelsea. Sindsdien stak de Rus dagelijks 204.931 pond (270.000 euro) van zijn eigen vermogen in de club. ‘Zijn enthousiasme voor Chelsea is niet tanende,’ verzekerde Buck donderdag. ‘Als iemand meer dan 500 miljoen pond van zijn eigen geld ergens aan spendeert, dan loopt hij niet weg.’ (MA)
Ik moet nog maar zien dat ie weggaat hoor. Barcelona heeft hem iig totaal niet nodig, en daar wil ie naartoe toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef don-diablo het volgende:
Het is te hopen dat Drogba blijft, al denk ik wel dat het moeilijk zal worden om hem te behouden..
Heeft hij al een keer gescoord?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
Drogba die blijft zou geweldig zijn, maar die kans acht ik wel erg klein na al die uitspraken. Gelukkig hebben we in Anelka tenminste 1 fatsoenlijke spits achter de hand.
Twee keer al! Tegen Portsmouth en Wiganquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft hij al een keer gescoord?
Uit hoeveel wedstrijden is dat? Het is in ieder geval geen spits waar je op kan bouwen of waarmee je de CL wint. Ik zou zo gauw ook geen nieuwe spits voor Chelsea weten, misschien Huntelaarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Twee keer al! Tegen Portsmouth en Wigan![]()
Maar hij brengt voetballend ook gewoon meer dan die andere spitsen. Zag dinsdag ook. 70 minuten lang een verschrikking van een wedstrijd en toen Anelka erin kwam, gebeurde er tenminste wat voorin.
Aan dreiging alleen heb je niks, goals moet een spits maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Hij is in ieder geval een constante dreiging met zn snelheid.
Wat verwachten jullie trouwens morgen tegen Spurs?
Ehm..hij viel in tegen Spurs(had ie trouwens nog een bal op de lat), daarna speelde hij 6 volledige wedstrijden. Plus nog even tegen Huddersfield en Olympiakos.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Uit hoeveel wedstrijden is dat? Het is in ieder geval geen spits waar je op kan bouwen of waarmee je de CL wint. Ik zou zo gauw ook geen nieuwe spits voor Chelsea weten, misschien Huntelaar
Je kon vantevoren zeggen dat Sheva het niet zou gaan maken bij Chelsea.quote:Op zondag 24 februari 2008 00:05 schreef Juweel het volgende:
Toch is het jammer van Sheva. Vlak voor hij geblesseerd raakte leek hij soort van op te bloeien, alsof hij meer zelfvertrouwen had. En toen kwamen de doelpunten ook. Ik hoop dat hij snel van zijn blessure herstelt, misschien dat er nog iets moois zou kunnen gebeuren!
Ballack stelde ook teleur vorig seizoen. Intussen, 8 van de 10 laatste wedstrijden die hij speelde dit seizoen was hij goed, deels misschien omdat Lampard geblesseerd was. Ik ben benieuwd of Grant hem en Lampard morgen samen laat spelen.
Moet toch positief blijven hequote:Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef mcyodogg het volgende:
3 tegengoals? Dat zou alweer tamelijk apart zijn.
Dinsdag geloofde ik die waargebleken geruchten over JT en Lamps, maar vandaag? Kan me niet voorstellen dat ze niet spelen. Voor Lampard niet, die scoort jaarlijks wel tegen de Spurs. Denk wel dat Bridge gewoon speelt.
Ik denk zelf 2-0 voor Chelsea, maar makkelijk wordt het niet.
Dat gevoel had ik wel. Ik was sceptisch over z'n komst, vooral omdat in Italie zo anders gespeeld wordt als in Engeland.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je kon vantevoren zeggen dat Sheva het niet zou gaan maken bij Chelsea.
Of beide (Lampard en Boa Morte) of beide niet maar dit is een beetje krom vind ik, de een wel en de ander niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:47 schreef don-diablo het volgende:
Vond het sowieso onzin dat ie rood kreeg..
Ik vind dat van Aliadiere wel prima. Dat was gewoon een rode kaart, dan moet je ook niet zo zeiken. Mascherano had ook wat moeten hebben natuurlijk. Bij Lampard is het nog interessant waarvoor hij eruit gestuurd wordt. Voor duwen of iets dergelijks zou nergens op slaan. Maar hij maakte wel een trappende beweging. Niet dat hij Boa Morte daarmee raakte maar dat maakt niet uit geloof ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef mcyodogg het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/7275167.stm
And rightly so.
Als hij nou maar niet a la Aliadiere een extra schorsing krijgt, want god wat vinden ze het bij de FA erg als je eens beroep aantekent.
Krijg je dalijk een situatie waarin Aliadiere en Lampard 4 wedstrijden zitten voor hun 'actie', en Taylor 3. Goed systeem.
Wel goed dat deze scheids zijn fout toegeeft...of eigenlijk die van zn grensquote:'Lampard ontsnapt aan schorsing na rode kaart'
04/03/2008 09:45
Frank Lampard ontloopt waarschijnlijk een schorsing na de rode kaart die hij in het met 4-0 gewonnen duel met West Ham United ontving en waartegen hij in beroep ging.
Volgens The Times heeft scheidsrechter Peter Walton de Engelse voetbalbond (FA) gerapporteerd dat hij opnieuw naar het bewuste incident heeft gekeken, en daarbij heeft geconstateerd dat hij zaterdag een foute beslissing heeft genomen.
Volgens een assistent-scheidsrechter had Lampard Luis Boa Morte van The Hammers in het gezicht geslagen, hoewel de televisiebeelden al duidelijk maakten dat het om een duw in de borst van de Portugees ging.
De tuchtcommissie van de FA buigt zich dinsdag over de kwestie. De inbreng van Walton lijkt in het voordeel van Chelsea's middenvelder uit te pakken.
Chelsea moet tijdens de bewuste zitting aantonen dat er duidelijk sprake is van een waarneembare fout van de arbiter, en heeft daartoe onder meer een dvd aan het dossier toegevoegd.
Chelsea probeerde eerder in deze voetbaljaargang al tevergeefs de aan John Obi Mikel, Mickaël Essien en Ashley Cole getoonde rode kaarten ongedaan te maken.
Ja idd.. Ik was ook verrast dat de kaart geseponeert is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Wel goed dat deze scheids zijn fout toegeeft...of eigenlijk die van zn grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |