abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:19:43 #276
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_56924315
Hup Chelsea voor vanmiddag.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_56924371
Vanmiddag golf toernooitje tegen Hull ofzo?

Maar het is morgen pas
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56924404
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:14 schreef mcyodogg het volgende:
Drogba die blijft zou geweldig zijn, maar die kans acht ik wel erg klein na al die uitspraken. Gelukkig hebben we in Anelka tenminste 1 fatsoenlijke spits achter de hand.
Heeft hij al een keer gescoord?
pi_56924428
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Heeft hij al een keer gescoord?
Twee keer al! Tegen Portsmouth en Wigan

Maar hij brengt voetballend ook gewoon meer dan die andere spitsen. Zag dinsdag ook. 70 minuten lang een verschrikking van een wedstrijd en toen Anelka erin kwam, gebeurde er tenminste wat voorin.
pi_56924459
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Twee keer al! Tegen Portsmouth en Wigan

Maar hij brengt voetballend ook gewoon meer dan die andere spitsen. Zag dinsdag ook. 70 minuten lang een verschrikking van een wedstrijd en toen Anelka erin kwam, gebeurde er tenminste wat voorin.
Uit hoeveel wedstrijden is dat? Het is in ieder geval geen spits waar je op kan bouwen of waarmee je de CL wint. Ik zou zo gauw ook geen nieuwe spits voor Chelsea weten, misschien Huntelaar
pi_56924484
Hij is in ieder geval een constante dreiging met zn snelheid.

Wat verwachten jullie trouwens morgen tegen Spurs?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_56924528
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Hij is in ieder geval een constante dreiging met zn snelheid.

Wat verwachten jullie trouwens morgen tegen Spurs?
Aan dreiging alleen heb je niks, goals moet een spits maken.
pi_56924613
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:30 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Uit hoeveel wedstrijden is dat? Het is in ieder geval geen spits waar je op kan bouwen of waarmee je de CL wint. Ik zou zo gauw ook geen nieuwe spits voor Chelsea weten, misschien Huntelaar
Ehm..hij viel in tegen Spurs(had ie trouwens nog een bal op de lat), daarna speelde hij 6 volledige wedstrijden. Plus nog even tegen Huddersfield en Olympiakos.

Ja, als je Huntelaar goed bediend kan ie zo topscorer van de PL worden, maar Huntelaar bedienen is een stuk moeilijker dan Drogba bedienen.
pi_56938909
Toch is het jammer van Sheva. Vlak voor hij geblesseerd raakte leek hij soort van op te bloeien, alsof hij meer zelfvertrouwen had. En toen kwamen de doelpunten ook. Ik hoop dat hij snel van zijn blessure herstelt, misschien dat er nog iets moois zou kunnen gebeuren!
Ballack stelde ook teleur vorig seizoen. Intussen, 8 van de 10 laatste wedstrijden die hij speelde dit seizoen was hij goed, deels misschien omdat Lampard geblesseerd was. Ik ben benieuwd of Grant hem en Lampard morgen samen laat spelen.
pi_56943430
quote:
Op zondag 24 februari 2008 00:05 schreef Juweel het volgende:
Toch is het jammer van Sheva. Vlak voor hij geblesseerd raakte leek hij soort van op te bloeien, alsof hij meer zelfvertrouwen had. En toen kwamen de doelpunten ook. Ik hoop dat hij snel van zijn blessure herstelt, misschien dat er nog iets moois zou kunnen gebeuren!
Ballack stelde ook teleur vorig seizoen. Intussen, 8 van de 10 laatste wedstrijden die hij speelde dit seizoen was hij goed, deels misschien omdat Lampard geblesseerd was. Ik ben benieuwd of Grant hem en Lampard morgen samen laat spelen.
Je kon vantevoren zeggen dat Sheva het niet zou gaan maken bij Chelsea.
pi_56943519
Als je de BBC moet geloven schijnt zowel Lamps als Terry niet te beginnen aan de wedstrijd, en A. Cole is niet eens geselecteerd.

Wat verwachten jullie voor vanmiddag? Denk zelf een mooie wedstrijd en een 3-2 overwinning voor de Spurs
pi_56943999
3 tegengoals? Dat zou alweer tamelijk apart zijn.

Dinsdag geloofde ik die waargebleken geruchten over JT en Lamps, maar vandaag? Kan me niet voorstellen dat ze niet spelen. Voor Lampard niet, die scoort jaarlijks wel tegen de Spurs. Denk wel dat Bridge gewoon speelt.

Ik denk zelf 2-0 voor Chelsea, maar makkelijk wordt het niet.
pi_56944363
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:44 schreef mcyodogg het volgende:
3 tegengoals? Dat zou alweer tamelijk apart zijn.

Dinsdag geloofde ik die waargebleken geruchten over JT en Lamps, maar vandaag? Kan me niet voorstellen dat ze niet spelen. Voor Lampard niet, die scoort jaarlijks wel tegen de Spurs. Denk wel dat Bridge gewoon speelt.

Ik denk zelf 2-0 voor Chelsea, maar makkelijk wordt het niet.
Moet toch positief blijven he

Aanvallen kunnen de Spurs wel, en de nul zie ik ze zeker niet houden. Dat van Terry en Lampard vond ik ook raar n.a.v. dinsdag ja. Maar misschien een soort beloning voor degenen die ze naar de finale hebben gebracht? weten niet hoeveel beide tot nu toe in de league cup hebben meegedaan.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:19:28 #289
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_56944763
quote:
Op zondag 24 februari 2008 12:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je kon vantevoren zeggen dat Sheva het niet zou gaan maken bij Chelsea.
Dat gevoel had ik wel. Ik was sceptisch over z'n komst, vooral omdat in Italie zo anders gespeeld wordt als in Engeland.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57129300
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/7275167.stm

And rightly so.

Als hij nou maar niet a la Aliadiere een extra schorsing krijgt, want god wat vinden ze het bij de FA erg als je eens beroep aantekent.

Krijg je dalijk een situatie waarin Aliadiere en Lampard 4 wedstrijden zitten voor hun 'actie', en Taylor 3. Goed systeem.
  maandag 3 maart 2008 @ 16:47:06 #291
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57129722
Vond het sowieso onzin dat ie rood kreeg.. Waarvoor nou? Voor niets eig. Maar zou idd schandalig zijn als die een nog langere schorsing krijgt..

Arbitrage in Engeland
  maandag 3 maart 2008 @ 17:27:13 #292
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_57130509
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:47 schreef don-diablo het volgende:
Vond het sowieso onzin dat ie rood kreeg..
Of beide (Lampard en Boa Morte) of beide niet maar dit is een beetje krom vind ik, de een wel en de ander niet.

Later maakte de ref zijn fout iig goed door Makalele te laten staan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_57139810
Wel jammer dat jullie WHUFC mede verslagen hebben door twee door WHUFC opgeleide spelers...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_57139945
Ja jullie beste speler afgelopen weekend is een door Chelsea opgeleide speler
pi_57140274
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:28 schreef mcyodogg het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/7275167.stm

And rightly so.

Als hij nou maar niet a la Aliadiere een extra schorsing krijgt, want god wat vinden ze het bij de FA erg als je eens beroep aantekent.

Krijg je dalijk een situatie waarin Aliadiere en Lampard 4 wedstrijden zitten voor hun 'actie', en Taylor 3. Goed systeem.
Ik vind dat van Aliadiere wel prima. Dat was gewoon een rode kaart, dan moet je ook niet zo zeiken. Mascherano had ook wat moeten hebben natuurlijk. Bij Lampard is het nog interessant waarvoor hij eruit gestuurd wordt. Voor duwen of iets dergelijks zou nergens op slaan. Maar hij maakte wel een trappende beweging. Niet dat hij Boa Morte daarmee raakte maar dat maakt niet uit geloof ik.

Het is wel zo dat de FA moeite heeft fouten toe te geven. Was nog het duidelijkst bij het geval Gallas tegen Nani. Het is natuurlijk belachelijk dat Lampard een schorsing krijgt voor natrappen (als het dat was, je kunt erover discussiėren) zonder te raken, en Gallas ermee wegkomt terwijl ie overduidelijk raak natrapte.
pi_57145833
quote:
'Lampard ontsnapt aan schorsing na rode kaart'

04/03/2008 09:45

Frank Lampard ontloopt waarschijnlijk een schorsing na de rode kaart die hij in het met 4-0 gewonnen duel met West Ham United ontving en waartegen hij in beroep ging.

Volgens The Times heeft scheidsrechter Peter Walton de Engelse voetbalbond (FA) gerapporteerd dat hij opnieuw naar het bewuste incident heeft gekeken, en daarbij heeft geconstateerd dat hij zaterdag een foute beslissing heeft genomen.

Volgens een assistent-scheidsrechter had Lampard Luis Boa Morte van The Hammers in het gezicht geslagen, hoewel de televisiebeelden al duidelijk maakten dat het om een duw in de borst van de Portugees ging.

De tuchtcommissie van de FA buigt zich dinsdag over de kwestie. De inbreng van Walton lijkt in het voordeel van Chelsea's middenvelder uit te pakken.

Chelsea moet tijdens de bewuste zitting aantonen dat er duidelijk sprake is van een waarneembare fout van de arbiter, en heeft daartoe onder meer een dvd aan het dossier toegevoegd.

Chelsea probeerde eerder in deze voetbaljaargang al tevergeefs de aan John Obi Mikel, Mickaėl Essien en Ashley Cole getoonde rode kaarten ongedaan te maken.
Wel goed dat deze scheids zijn fout toegeeft...of eigenlijk die van zn grens
  dinsdag 4 maart 2008 @ 12:33:34 #297
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57147401
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Wel goed dat deze scheids zijn fout toegeeft...of eigenlijk die van zn grens
Ja idd.. Ik was ook verrast dat de kaart geseponeert is.
pi_57151184
En officieel

http://www.thefa.com/TheF(...)gs/claims_upheld.htm

Waardig gedaan door de FA.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:44:17 #299
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57151268
Mooi zo, want Lampard kun je altijd gebruiken. En ik moet toegeven dat Ballack het ook lekker doet de laatste tijd.
pi_57151448
Schijnt dat Walton ook gewoon zijn fout heeft toegegeven, en ondanks dat hij zaterdag dramatisch was, is dit wel een plus van hem.

Inderdaad, als Lampard en Ballack samen veel wedstrijden krijgen, denk ik dat het een geweldig duo wordt. En dan Essien/Mikel of Maka als meer controlerende speler daarbij.

Hopelijk blijft ook Joe Cole de voorkeur krijgen, want hij in vorm is de meest creatieve speler van Chelsea.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')