Huh?quote:
Kom op hej ik ben ook geen Chelsea fan, maar dat laatste lijkt me toch niet echt.quote:Op zondag 23 september 2007 17:42 schreef Chadi het volgende:
Is die suikeroom weg??
Edit alleen die irritante kwal van een trainer. Die niks gepresteerd heeft met al dat geld.
Hij heeft de zelfde trekjes als Mourinho!quote:“Zijn beslissingen hadden invloed op het resultaat”, startte Grant zijn betoog aan het adres van arbiter Mike Dean. “Hij maakte drie fouten; de rode kaart (Jon Obi Mikel, red.), een doelpunt na de officiële speeltijd en de strafschop. Om drie slechte beslissingen van de scheidsrechter te ontvangen was behoorlijk vreemd”, vond de plaatsvervanger van José Mourinho.
Klopt, maar ik zou het wel een kleine ramp vinden als de hele ruggegraat van het huidige team komende zomer hun koffers pakt.quote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het tweede is van meer belang dan het eerste denk ik.
Er zijn niet veel coaches die een spelersgroep zoals Chelsea te vriend kan houden, iets wat Mourinho perfect kon blijkbaar.
Tja, maar was wel zo. United-uit is al moeilijk zonder alle problemen, maar nu was het kansloos. Verder kwam Joe Cole goed weg bij die tackle, maar ik vond ook dat Rooney goed weg kwam om geen tweede gele kaart te krijgen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft de zelfde trekjes als Mourinho!![]()
Cole had rood moeten krijgen, Mikel nietquote:Op zondag 23 september 2007 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, maar was wel zo. United-uit is al moeilijk zonder alle problemen, maar nu was het kansloos. Verder kwam Joe Cole goed weg bij die tackle, maar ik vond ook dat Rooney goed weg kwam om geen tweede gele kaart te krijgen.
Wat je dus weer kan voorkomen door de juiste coach aan te stellen maar daar zijn er geen 5 van denk ik die dat kunnen.quote:Op zondag 23 september 2007 22:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou het wel een kleine ramp vinden als de hele ruggegraat van het huidige team komende zomer hun koffers pakt.
Kon je geven, maar ik vond dat geen 100% penalty. Hij ging voor de bal, en had hem ook, vervolgens nam hij dan ook de man mee, maar dat betekent niet meteen een penalty.quote:Op zondag 23 september 2007 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cole had rood moeten krijgen, Mikel niet
De penalty van United was inderdaad onterecht maar Manchester had er eerder wel een verdiend.
Dus ze zijn even zo goed gematst als benadeeld.
Ja, ik vind het ook oliedom dat ze Mourinho aan de kant hebben gezet. Ik zie nu geen overduidelijke kandidaat om het over te nemen, en het kan weleens een periode worden met veel trainerswisselingen. en wat dat met sommige spelers gaat doen...quote:Op zondag 23 september 2007 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat je dus weer kan voorkomen door de juiste coach aan te stellen maar daar zijn er geen 5 van denk ik die dat kunnen.
Laat het zootje maar uit elkaar flikkeren.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:50 schreef DeVinger het volgende:
grote concurrenten wonnen afgelopen jaren dus daar is de honger minder
Je weet maar nooit. Liverpool was ook drama in de competitie, toen ze de Champions League wonnenquote:Op zondag 23 september 2007 23:50 schreef DeVinger het volgende:
En ik had ze nog wel als CL-winst getipt in een poule met vrienden
Titels zat afgelopen jaren, grote concurrenten wonnen afgelopen jaren dus daar is de honger minder en Chelsea is gebrand op de CL. Maargoed...
Als er trouwens 1 club liever de PL wil winnen dan de CL dan is het Pool welquote:Op maandag 24 september 2007 00:03 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Liverpool was ook drama in de competitie, toen ze de Champions League wonnen![]()
Ik bedoel met dat budget moet je minimaal 2 keer per jaar CL winnenquote:Op zondag 23 september 2007 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Kom op hej ik ben ook geen Chelsea fan, maar dat laatste lijkt me toch niet echt.
Blijkbaar niet dusquote:Op maandag 24 september 2007 00:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik bedoel met dat budget moet je minimaal 2 keer per jaar CL winnenJe kan letterlijk je dream team bij elkaar kopen.
Alleen moeten 1/ de spelers die je wil ook nog willen komen , 2/ voetbal is een teamsport. Je kan de op papier 11 beste voetballers op hun positie ter wereld in je elftal zetten en nog verliezen als ze niet als een team spelen ... 3/ In het voetbal heb je nog factoren als geluk, scheidsrechterlijke beslissingen , ...quote:Op maandag 24 september 2007 00:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik bedoel met dat budget moet je minimaal 2 keer per jaar CL winnenJe kan letterlijk je dream team bij elkaar kopen.
quote:Carrière dankzij netwerk
Door MARCEL VAN DER KRAAN
ROTTERDAM/LONDEN - Waar komt Avram Grant, de nieuwe trainer van Chelsea, opeens vandaan? Waarom ging eigenaar en miljardair Roman Abramovich met een Israëliër in zee als opvolger van José Mourinho? En wat vinden de spelers van Chelsea zelf van de chaos bij hun club? Verrassende antwoorden op al die vragen.
Het helpt soms als je echtgenote ook een beroemdheid is. Tzofit Grant is in Israël als tv-presentatrice een nationale bekendheid. Ze ziet er fraai uit, heeft haar eigen, zeer populaire show Milkshake, waarin ze op advies van een gezondheidsgoeroe onlangs haar eigen urine live op tv dronk. In diezelfde show dook ze ook in een chocoladebad.
De Britse tabloids en andere media moeten alleen daarom al de aanstelling van de Israëlische voetbaltrainer Avram Grant bij Chelsea met een glimlach hebben aangezien. Al ontbrak het bij de presentatie en de vuurdoop (tegen Manchester United) sowieso niet aan cynische grappen. ,,Zet die man een feestneus op,’’ zongen de Chelsea-fans in het uitvak van Old Trafford.
Dezelfde supporters scandeerden bijna anderhalf uur lang de naam van de vertrokken José Mourinho en namen het op voor de trouwe Chelsea-assistent Steve Clarke, die tegen zijn zin moet samenwerken met een coach die tot voor kort meer in het kantoor van geldschieter Roman Abramovich zat dan dat hij langs de voetbalvelden stond.
Zo extreem als zijn echtgenote is Avram Grant niet, maar in eigen land stond hij wel bekend als een controversiële persoonlijkheid.
In zijn 34-jarige loopbaan als voetbaltrainer heeft de coach, die ook Russisch spreekt, zich altijd laten omringen door miljonairs en invloedrijke mensen. Zijn manier van netwerken is meer bepalend geweest voor zijn loopbaan dan zijn tactische ideeën. Al mag er ook weer niet geringschattend worden gedaan over zijn voetbalvisie.
Grant heeft vier landstitels achter zijn naam staan met twee verschillende clubs in Israël en zag kans met de nationale ploeg van Israël ongeslagen door de kwalificatiereeks te komen in een groep met onder meer Frankrijk. De eindronden waren desondanks niet haalbaar voor zijn team.
Avram Grant staat bovendien bekend als een vernieuwer in het voetbal. Hij was een van de eersten die moderne technologie gebruikte op het trainingsveld en bij presentaties voor zijn spelers. Zo nam hij de internationals van Israël tijdens de kwalificatie voor het WK in 2006 mee naar de film Braveheart van Mel Gibson met als doel hen zo te motiveren voor de volgende wedstrijd.
Een andere keer liet hij een tv-ploeg de mensen op straat interviewen voor een documentaire over het nationale elftal. Vervolgens maakte hij daar clips van die hij gebruikte in de wedstrijdbespreking.
Voordat hij tussen 2002 en 2006 actief was als bondscoach trainde hij Hapoel Petach Tikva, de club uit zijn geboortestad. Hij stond kort aan het roer van Hapoel Haifa en hij won twee landstitels met Maccabi Haifa.
Vorig jaar keek Grant in de keuken van Portsmouth, waar hij de positie van ‘director of football’ mocht bekleden. Die baan kreeg hij in de schoot geworpen door Alexander Gajdamak, de 30-jarige zoon van een Russische miljardair en vriend van Roman Abramovich.
Het is die Russische connectie die in de Engelse Premier League leidt tot onbegrijpelijke aanstellingen. Hoewel Arsène Wenger bij Arsenal nog lang stevig in het zadel zit, kopen de Russen inmiddels grote pakketten aandelen op de van de ‘Gunners’ en is de vrees dat zelfs die club in de tentakels van miljardairs komt.
Avram Grant heeft op sluwe wijze geprofiteerd van zijn vriendschap met dit soort superrijken. Een jaar geleden deed Abramovich al een poging hem aan te bevelen bij José Mourinho. De Portugese coach gruwelde bij de gedachte dat hij met Grant moest gaan samenwerken en zag kans hem buiten de deur te houden. Deze zomer plaatste Abramovich de Israëliër op botte wijze boven Mourinho.
De spelers van Chelsea hadden al direct een hekel aan hem. Na afloop van trainingen, die Mourinho gaf, wachtte hij de spelers wekelijks op met de vraag of ze wel tevreden waren over de training die ze zojuist hadden gehad.
reactie Chelseaquote:Chelsea have been charged with failing to control their players during their match against Manchester United on 23 September. This charge relates to the conduct of Chelsea players towards referee Mike Dean following the sending-off of John Mikel Obi.
Steve Clarke has been charged with using abusive and/or insulting words towards the match officials after the end of the match at Old Trafford.
Chelsea and Clarke have until 12 October to respond to the charges.
Niet de eerste keer. Chelsea heeft de laaste 2 jaar ook al boetes gehad na ongeregeldheden bij wedstrijden tegen West Brom, Fulham en Arsenal. En dan ook nog het hoger beroep voor de rode kaart van Mikel afgewezenquote:Chelsea Football Club will be strongly defending the two charges issued by the Football Association today and will be considering that defence until we have to respond on October 12.
Welkom Henk.quote:TEN CATE ARRIVES
Chelsea Football Club can confirm that Henk ten Cate has joined as assistant first team coach and we would like to welcome him to the club.
quote:Drogba wil Chelsea verlaten
Uitgegeven: 18 oktober 2007 16:26
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2007 16:28
LONDEN - Didier Drogba ziet voor zichzelf geen toekomst meer bij Chelsea. Dat zegt de Ivoriaanse voetballer in een interview met het tijdschrift 'France Football' dat vrijdag verschijnt. "Ik wil vertrekken", aldus Drogba.
De 29-jarige spits heeft het niet meer naar zijn zin bij de Londense voetbalclub sinds het vertrek van de Portugese trainer José Mourinho in september.
"Er is iets bij me gebroken sinds Mourinho weg is. Niets kan mij nog op andere gedachten brengen. Ook niet de mogelijke komst van Ronaldinho en Kaka volgend seizoen."
Van de CFC-websitequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
De man die een zeer groot aandeel had in de kampioenschappen van Chelsea wil deze club verlaten volgens nu.nl
[..]
quote:DROGBA STATEMENT
Following reports regarding the future of Didier Drogba, Chelsea Football Club has the following statement:
'Didier Drogba signed a new four year contract last year. As a top professional we are sure Didier is committed to Chelsea and intends to honour that contract.'
en contracten zijn tegenwoordig nog zoveel waard.....quote:
Wat is dat ding lelijk van buitenquote:
Dat is logisch maar ik denk zelf wel dat dit zijn laatste seizoen is op de Bridge.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:49 schreef mcyodogg het volgende:
Maar Chelsea zal Drogba niet zomaar laten gaan. Denk niet dat je als bieder lager moet gaan zitten dan wat er voor Robben is gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |