Hoort natuurlijk ook in de OPquote:
Ik herinner me nog de laatste keer dat Chelsea thuis speelde tegen Reading, Hunt ging warmlopen maar kreeg zo'n fluitconcert en verwensingen naar z'n hoofd dat ze hem maar weer snel naar de kant haalden...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:46 schreef mcyodogg het volgende:
Ik las dat Stephen Hunt vanavond speelt [afbeelding]
Juich nooit te vroeg vriend...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:34 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.chelseafc.com/(...)0268~1097784,00.html
Robben dus nu echt weg. Dat maakt dan waarschijnlijk de weg vrij voor Alves.
Vind het maar een matige backquote:‘Chelsea verrast met transfer Belletti'
Geen Daniel Alves en geen Cicinho. Volgens verschillende Spaanse media zal Juliano Belletti de komende seizoenen het rechtsbackprobleem van Chelsea op gaan lossen.
Naar verluidt zal de verdediger van Barcelona voor vijf miljoen euro de overstap naar Stamford Bridge maken. In Londen kan de Braziliaan een driejarig contract ondertekenen met een jaarsalaris van tweeënhalf miljoen euro.
De stap is uiterst opmerkelijk te noemen aangezien Belletti de laatste twee seizoenen niet op al te veel speeltijd hoefde te rekenen van Frank Rijkaard. Wel werd vorig jaar dankzij zijn treffer de felbegeerde Champions League aan de prijzenkast toegevoegd.
Het heeft er alle schijn van dat de transfer donderdagochtend door beide clubs officieel zal worden gemaakt. Belletti stond vóór zijn periode in de Catalaanse voetbalmetropool onder contract bij Villarreal en São Paulo.
Nog absurder is dat ze het nog hebben gekregen ook!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar ja dan heb je wel wat. Het is bijvoorbeeld ook absurd om 36 miljoen te vragen voor een speler die om de haverklap is geblesseerd.
idd!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:58 schreef Juweel het volgende:
[..]
Nog absurder is dat ze het nog hebben gekregen ook!
Deze kan mooi in het rijtje: Bogarde, Zenden, Petit, vertel ik jullie.quote:BELLETTI DEAL AGREED
Thu, 23rd Aug 2007
Chelsea Football Club and FC Barcelona have reached an agreement for the transfer of Juliano Belletti, subject to the player agreeing personal terms and passing a medical.
dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:26 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat ze voor Belletti gegaan zijn, omdat Alves te duur bleek.
ferreira niet johnson wel, vind johnson een tegenvallerquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf het echt een merkwaardige aankoop vindenEen Johnson of een Ferreira doen anders niet onder van hem.
eens. ik zei ook al in het cl loting topic dat ik het een leuke loting vind, want als ik terugdenk aan vorig jaar tegen valencia...sjonge wat een voetbal werd er toen laten zien zeg... Schalke mogen we niet onderschatten en vooral als ze thuis spelen.. Rosenborg moet gewoon te doen zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:17 schreef mcyodogg het volgende:
Valencia, Schalke en Rosenborg zijn het dus geworden.
Valencia kennen we van vorig jaar. Was een van de sterkste ploegen die ik gezien heb tegen Chelsea, dus het wordt bikkelen. Maar als ik terugdenk aan die 2e helft op Mestalla...beste helft die Chelsea vorig jaar gespeeld heeft.
Schalke lijkt me een ploeg waar we thuis relatief eenvoudig van kunnen winnen. Denk dat we ze daar wel kapot kunnen spelen. Uit is een ander verhaal, daar kan je gewoon tegen een Nederlaag aanlopen, als je niet scherp bent.
Rosenborg zouden eigenlijk 6 punten moeten zijn, vooral als je groepshoofd wil worden. Beetje het Levski verhaal van vorig seizoen, en dat deden we ook aardig.
Leuk voor de prijs voor Petr. Goed om te zien dat de coaches zijn comeback waarderen. Verder waren de nominaties van Carvalho, Terry, Lampard en Drogba ook terecht.
quote:Chelsea Football Club can confirm that Frank Lampard was injured in training today and a scan has revealed that he has a tear in his left thigh.
It is too early to say how long the injury will keep him from playing. The injury is on the same leg as the toe he broke earlier this season.
Schalke leuke loting wou ik hebben voor United, het is namelijk vanuit Nederland makkelijk te bezoeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:17 schreef mcyodogg het volgende:
Valencia, Schalke en Rosenborg zijn het dus geworden.
Schalke lijkt me een ploeg waar we thuis relatief eenvoudig van kunnen winnen. Denk dat we ze daar wel kapot kunnen spelen. Uit is een ander verhaal, daar kan je gewoon tegen een Nederlaag aanlopen, als je niet scherp bent.
Ja, Gelsenkirchen ligt hier ook maar een uurtje vandaan, maar ik weet nog niet helemaal hoe ik aan kaarten kan komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Schalke leuke loting wou ik hebben voor United, het is namelijk vanuit Nederland makkelijk te bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |