Ja, Ben Sahar komt binnenkort weer terug. Maar die heeft nu net wat ervaring in the Championship, en die stap lijkt me te groot. Maar misschien zal hij al moeten.quote:Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef Messenga het volgende:
Pure afmakers zijn tegenwoordig onbetaalbaar. Zit er niets in de jeugd van Chelsea?
Ik zou Eidur dolgraag terugzien, maar ik denk niet dat hij wil. Uiteindelijk zal hij toch niet meer de nr.1 spits wordenquote:
Nouja bij Barca ook niet.quote:Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal hij toch niet meer de nr.1 spits worden
Tja, Chelsea heeft in 2003 en 2004 gewoon een compleet nieuwe selectie gekocht. Daar gaat wel wat geld in zitten. Dat ging vooralsnog goed met 2 titels, maar voor de spelers die weggingen uit die periode zijn nooit adequate vervangers gekomen.quote:Op maandag 17 december 2007 23:38 schreef fanneke het volgende:
Abramovich heeft er in 4 jaar tijd ruim £500 miljoen ingepompt. Nu zijn er een paar geblesseerd (ach gut...), er worden geen goals gemaakt en dus moet er maar weer met geld gesmeten worden.
Dan zit er toch iets goed mis in het beleid.
Geen wonder dat che£ski niet echt populair wil worden.
Tjah wint weinig , twee titels, de FA cup , de League Cup , in Engeland zegt het toch wel wat. Zeker gezien de concurrentie. En je moet het ze meegeven , ze werden in de CL telkens uitgeschakeld door de uiteindelijke winnaar (2x) en de runner-up (1x).quote:Op maandag 17 december 2007 23:50 schreef Messenga het volgende:
Dat is wel het probleem. Chelsea geeft veel uit, maar wint weinig.. geen aansprekende prijzen. Dat is dus een imagoprobleem..
Die snap ik dan wat minder. Wellicht dat het een speeltje is, maar wel op een andere manier dan van de eigenaren in Liverpool en Manchester, want Abramovich zit er ook tegen kleine tegenstanders, en komt niet alleen eens per 3 maanden opduiken als er een grote wedstrijd is.quote:Op maandag 17 december 2007 23:54 schreef Messenga het volgende:
Ja, er zijn te veel abramovich aankopen gedaan.. speeltjes.. daarmee wil je geen CL.
Sheva kon je weten dat die ging mislukken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:33 schreef mcyodogg het volgende:
Verder is de enige speler in de huidige selectie met een persoonlijke band met Abramovich, Shevchenko. Maar daarvan dachten we dat hij ook nog goed kon voetballen.
Hij heeft het allemaal goed neergezet in het begin. Goede spelers, beste coach ter wereld. Maar het lijkt geleidelijk steeds minder te worden.
Dat heb je denk ik mis.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Sheva kon je weten dat die ging mislukken.
En Abramovich doet geen kak behalve geld erin pompen en kaviaar eten.
Nee, Ambra koop Smertin. Hij laat gewoon anderen het werk doen, wat slim is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik mis.
Zoals ik al zei, Ambramovich is erg betrokken, en denkt mee over het beleid. Dat bevestigen de mensen om hem heen ook. Tis echt niet zo dat Peter Kenyon een blanco check krijgt en maar wat mag doen.
En Shevchenko, ja wellicht dat sommigen het aan zagen komen. Maar het is of ie ineens verleerd is aan te nemen of een sprintje te trekken.
Als Abramovich écht betrokken was dan had ie nooit die vedetten genre Sheva die Mourinho zelf niet wilde gehaald en had ie nooit Mourinho de laan uit gestuurd ...quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik mis.
Zoals ik al zei, Ambramovich is erg betrokken, en denkt mee over het beleid. Dat bevestigen de mensen om hem heen ook. Tis echt niet zo dat Peter Kenyon een blanco check krijgt en maar wat mag doen.
En Shevchenko, ja wellicht dat sommigen het aan zagen komen. Maar het is of ie ineens verleerd is aan te nemen of een sprintje te trekken.
D'r zijn natuurlijk mensen met meer verstand van voetbal dan hem. Maar wat ik van betrokkenen lees, is dat hij van alles wilt weten en wilt meedenken, hij zit niet maanden op zijn jacht om eens in de zoveel tijd te kijken wat er aan de hand is daar in Londen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, Ambra koop Smertin. Hij laat gewoon anderen het werk doen, wat slim is.
En als je logisch nadenkt weet je dat Sheva gewoon kut speelt bij Chelsea, hij moet ruimte hebben en de bal achter de verdediger krijgen, loeren op een kans maar niet dat lompe gebeuk in Engeland.
Misschien heeft Abramovich juist Mourinho eruit gedwongen door zijn betrokkenheid(wat ik nog steeds het domste vind wat hij gedaan heeft bij Chelsea). Abramovich wilde sexy voetbal, hij vond Chelsea te negatief voetballen en dat dat een slechte invloed had op het imago van Chelsea. Hij is ook degene geweest die Grant aanstelde als Director of Football en later als manager.quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als Abramovich écht betrokken was dan had ie nooit die vedetten genre Sheva die Mourinho zelf niet wilde gehaald en had ie nooit Mourinho de laan uit gestuurd ...
Het probleem is dat zo'n Abramovich niet snapt dat zo'n CL winnen een dubbeltje op z'n kant is. Nu kun je desnoods nog wel de volledige ploeg + trainer en entourage kopen die vorig jaar de CL won , dan nog ben je verre van zeker dat je hem dit jaar zou winnen ...
Chelsea speelde nou niet het mooiste voetbal maar wonnen wel, alleen ik baal nog steeds dat Mourinho er niet meer is. En Grant aanstellen was alleen maar vriendjespolitiekquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r zijn natuurlijk mensen met meer verstand van voetbal dan hem. Maar wat ik van betrokkenen lees, is dat hij van alles wilt weten en wilt meedenken, hij zit niet maanden op zijn jacht om eens in de zoveel tijd te kijken wat er aan de hand is daar in Londen.
[..]
Misschien heeft Abramovich juist Mourinho eruit gedwongen door zijn betrokkenheid(wat ik nog steeds het domste vind wat hij gedaan heeft bij Chelsea). Abramovich wilde sexy voetbal, hij vond Chelsea te negatief voetballen en dat dat een slechte invloed had op het imago van Chelsea. Hij is ook degene geweest die Grant aanstelde als Director of Football en later als manager.
Dat tweede geef ik je wel gelijk in. Chelsea is veel te ongeduldig met die CL. Zijn gewoon zoveel factoren, het kan nog wel 10 jaar duren voordat het lukt.
quote:'Chelsea wint strijd om Argentijns toptalent’
Chelsea is er in geslaagd om het Argentijnse talent Franco Di Santo te strikken. De Londenaren zouden zo’n 5 miljoen euro betalen voor de 18-jarige aanvaller van het Chileense Audax Italiano.
Di Santo startte zijn carrière in Argentinië bij Godoy Cruz de Mendoza, maar verkoos niet veel later om zijn geluk te gaan beproeven in buurland Chili. Tot op heden wist hij daar 13 maal het net te vinden in 35 basisoptredens, terwijl hij ook voor Argentinië onder 20 jaar zijn waarde bewees.
Volgens berichten in de Engelse media heeft Chelsea met het aantrekken van de belofte een karrenvracht aan concurrenten de loef afgestoken. Onder meer Manchester United, Liverpool en Arsenal zouden in de race zijn geweest.
“Het is bijna rond,” bevestigde Audax-voorzitter Valentin Cantergiani. “We moeten de details nog wel afronden maar dat zal geen problemen opleveren. Het enige dat we nog moeten bepreken is het percentage van het transferbedrag wanneer hij in de toekomst ooit nog mocht vertrekken bij Chelsea.”
Vanwege zijn dubbele nationaliteit –Di Santo beschikt ook over een Italiaans paspoort- zal Chelsea de nieuwe aanwinst in januari zonder problemen naar Engeland over kunnen laten komen. Oud-PSV’er Alex werd bij de start van dit seizoen nog de toegang tot Engeland geweigerd omdat hij niet over de juiste papieren beschikte.
Waarom heeft een argentijnse topclub hem nooit opgepikt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DiSanto is een topper, erg goed voor zijn leeftijd
Omdat er in Argentinie pesos zijn en in Engeland pondenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom heeft een argentijnse topclub hem nooit opgepikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |