abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54595456
Denk het wel maar: Duits
pi_54757183
Hoe doet Alex het trouwens ?
  woensdag 21 november 2007 @ 12:05:04 #153
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54757365
wel oke, het is geen carvalho, maar zeker nie slecht verder
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_54757604
En hij komt lekker veel aan spelen toe, omdat Terry en Carvalho om de beurt geblesseerd zijn. Vorig jaar was dat ook, alleen toen had je geen vervanger.

Hij kan sowieso op een basisplaats rekenen tot het einde van het jaar
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54883173
Ballack gister na 7 maanden weer een wedstrijd gespeeld. Dit keer voor de Reserves.
In de loop van december zal hij dus wel weer aansluiting vinden van het eerste.

Verder is het protest tegen Essien mislukt en moet hij 3 wedstrijden. Blijf erbij dat het vergrijp en straf totaal niet evenwichtig zijn.
  woensdag 28 november 2007 @ 11:47:09 #156
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54888408
Ja ik las het, goed dat Ballack weer terug is. Goede speler
pi_55078611
Times meldt dat Drogba er wellicht maanden uit is. Wat 2 dingen betekent

a)dat Chelsea compleet anders moet gaan spelen
b)dat er in januari de portemonnee getrokken moet worden.

Er zijn dan wel Shevchenko, Pizarro of Kalou. Maar geen van hen maakt meer dan 10 doelpunten.

Lijkt maar geen einde aan de blessures te komen. Elke keer weer een basisspeler die eruit is.
  donderdag 6 december 2007 @ 16:20:25 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55080740
quote:
Op donderdag 6 december 2007 14:41 schreef mcyodogg het volgende:

Lijkt maar geen einde aan de blessures te komen. Elke keer weer een basisspeler die eruit is.
Daar hebben anderen geen last van.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_55081680
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:20 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Daar hebben anderen geen last van.
Vast wel, maar tis al anderhalf jaar achter elkaar zo. Kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wanneer Chelsea voor het laatst met de sterkste 11 kon spelen.
  donderdag 6 december 2007 @ 18:35:18 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_55083375
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Vast wel, maar tis al anderhalf jaar achter elkaar zo. Kan me eerlijk gezegd niet eens meer herinneren wanneer Chelsea voor het laatst met de sterkste 11 kon spelen.
Wil meer zeggen dat Arsenal en Man Utd daar ook mee te maken heeft, Arsenal mist op dit moment ook weer 3,4 basisspelers, niets nieuws onder de zon.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_55083650
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wil meer zeggen dat Arsenal en Man Utd daar ook mee te maken heeft, Arsenal mist op dit moment ook weer 3,4 basisspelers, niets nieuws onder de zon.
Andere ploegen hebben er ook mee te maken. En op zich is dat ook jammer. Had graag over 2 weken, de twee sterkste teams tegenover elkaar gezien. Geeft toch weer iets extra's. Maar zo'n topwedstrijd met aan beide kanten volwaardige teams, dat zal er wel nooit van komen.
pi_55252727
Grant heeft voor 4 jaar bijgetekend .
pi_55252883
Nou, dat lijkt me wat overdreven lang.

Toegegeven, zijn start is niet slecht, maar 1 nederlaag onder zijn leiding. Maar wie weet eigenlijk echt wat hij kan? Heeft hij een dergelijk contract verdiend?

Ben benieuwd of hij ooit een titel zal pakken.
pi_55253866
Hij gaat volgend seizoen natuurlijk gewoon weer vriendje van Roman spelen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55253960
Doet ie nu nog.

Maar als ie niks pakt, zal ie wel weer director of football worden.
pi_55344278
quote:
STATEMENT ON TERRY INJURY

Scans today have revealed that John Terry has fractured three bones in his right foot, including his third metatarsal. The initial diagnosis suggests he may be out for six weeks.

Chelsea FC doctor Bryan English told Chelsea TV: 'An x-ray taken in the Arsenal medical room straight after John left the field didn't show the injury.

'However as is usual with mid-foot injuries the fractures were revealed following scans, which were performed this afternoon. John will start his rehabilitation immediately with the Chelsea medical team and we will continue to monitor the injury.'
Hoelang zou Kenny Miller er eigenlijk uit zijn met die rode kaart waardige overtreding op hem een paar weken terug? 12 of 13 weken?
pi_55347584
Drogba en Terry er voorlopig uit is wel een forse aderlating. Ik hoop dat Carvalho snel terug is, en als het goed is kan Ballack woensdagavond al wel meespelen in de League kwartfinale.
pi_55347725
En de schorsing van Essien zit erop dus op het middenveld is alles wel weer goed. En als Carvalho weer terug is, maak ik me ook geen zorgen voor achterin. Maar voorin, dat blijft gewoon een probleem zonder Drogba. Ze zullen toch wel iets ondernemen in januari?
pi_55347941
Ik hoop het, want met Shevchenko gaat het niet meer goedkomen, al had ik tegen beter weten in daar wel op gehoopt. Pizarro ben ik niet van onder de indruk, maar die heeft nog niet veel speelminuten gehad. Kalou..heeft z'n momenten maar schiet te kort. (Of over )
  maandag 17 december 2007 @ 23:07:53 #170
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55349161
Welke speler zou je bij Chelsea willen hebben, Mcyodogg?
pi_55349750
Lastig, lastig. Een tweede Drogba is er niet, dus je zal het in andere hoeken moeten zoeken. Sowieso een speler met een goalinstinct, want de overige spitsen lijken dat allemaal niet (meer) te hebben.

Huntelaar heeft zeker het goal instinct, maar is niet sterk. Hij kan een bal vasthouden, maar heeft hij de snelheid en hoe bruikbaar is hij als de wingers niet functioneren?

Je hebt Anelka, die wel de fysiek heeft, en dit seizoen ook zijn doelpunten, maar ik zie in hem niets dan een korte termijn oplossing.

Villa is uiteraard een speler met snelheid, met doelpunten. Lijkt me eigenlijk een ideale toekomstige spits voor Chelsea, alleen vrees ik dat hij onhaalbaar is voorlopig. Wellicht wel als Valencia zo doorgaat in de zomer.

Benzema ben ik ook van gecharmeerd, alleen zie ik in hem sowieso geen directe stand in. Veelbelovende speler, maar niet om nu Drogba te vervangen.

Als ik deze 4 namen bekijk en ik let op haalbaarheid en wat hij dan nu toevoegt, zou ik voor Anelka gaan. Is geen speler die je voor langere termijn hoeft vast te leggen, maar wel iemand die momenteel in vorm is en kwaliteiten kan brengen die anderen niet hebben.

Deze zomer zie ik Drogba Londen waarschijnlijk wel verlaten, en dan moet Chelsea echt gaan werken naar een nieuw spelsysteem, die niet zo afhankelijk is van de spits. Droombeeld van mij is om weer van die dodelijke en pijlsnelle wingers te hebben als Robben/Duff destijds, met in het midden een pure afmaker.
  maandag 17 december 2007 @ 23:29:25 #172
108558 Messenga
pi_55349845
Pure afmakers zijn tegenwoordig onbetaalbaar. Zit er niets in de jeugd van Chelsea?
pi_55349957
Eidur maar weer terughalen?
pi_55350048
Het halen van Sheva is ook de slechtste transfer aller tijden. Zelfs slechter dan die van Denilson.
  maandag 17 december 2007 @ 23:38:34 #175
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_55350155
Abramovich heeft er in 4 jaar tijd ruim £500 miljoen ingepompt. Nu zijn er een paar geblesseerd (ach gut...), er worden geen goals gemaakt en dus moet er maar weer met geld gesmeten worden.
Dan zit er toch iets goed mis in het beleid.

Geen wonder dat che£ski niet echt populair wil worden.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_55350230
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:29 schreef Messenga het volgende:
Pure afmakers zijn tegenwoordig onbetaalbaar. Zit er niets in de jeugd van Chelsea?
Ja, Ben Sahar komt binnenkort weer terug. Maar die heeft nu net wat ervaring in the Championship, en die stap lijkt me te groot. Maar misschien zal hij al moeten.
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Eidur maar weer terughalen?
Ik zou Eidur dolgraag terugzien, maar ik denk niet dat hij wil. Uiteindelijk zal hij toch niet meer de nr.1 spits worden
pi_55350285
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:40 schreef mcyodogg het volgende:

[..]
Uiteindelijk zal hij toch niet meer de nr.1 spits worden
Nouja bij Barca ook niet.
  maandag 17 december 2007 @ 23:50:56 #178
108558 Messenga
pi_55350538
Dat is wel het probleem. Chelsea geeft veel uit, maar wint weinig.. geen aansprekende prijzen. Dat is dus een imagoprobleem..
pi_55350578
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:38 schreef fanneke het volgende:
Abramovich heeft er in 4 jaar tijd ruim £500 miljoen ingepompt. Nu zijn er een paar geblesseerd (ach gut...), er worden geen goals gemaakt en dus moet er maar weer met geld gesmeten worden.
Dan zit er toch iets goed mis in het beleid.

Geen wonder dat che£ski niet echt populair wil worden.
Tja, Chelsea heeft in 2003 en 2004 gewoon een compleet nieuwe selectie gekocht. Daar gaat wel wat geld in zitten. Dat ging vooralsnog goed met 2 titels, maar voor de spelers die weggingen uit die periode zijn nooit adequate vervangers gekomen.

Duff en Robben zijn nooit goed vervangen. Gallas is nooit goed vervangen. Destijds had je ook een goede stand-in voor Gudjohnsen in Drogba. Die is er nu niet.

Afgelopen zomer is er juist heel erg weinig geinvesteerd. En ook niet goed genoeg. Alleen voor Malouda is veel geld betaald, maar die is z'n geld ook nog niet waard. Ben-Haim is noodmateriaal, Sidwell is noodmatriaal, Pizarro is noodmateriaal. Allemaal spelers die keurig op de bank blijven zitten als het moet, en hun ding doen in het veld, maar nu zijn ze primair nodig en brengen ze niet het vereiste niveau.

Alleen Alex en Belletti voldoen wat mij betreft.
  maandag 17 december 2007 @ 23:54:35 #180
108558 Messenga
pi_55350639
Ja, er zijn te veel abramovich aankopen gedaan.. speeltjes.. daarmee wil je geen CL.
pi_55350766
Smertin !!!!!!

Dat deed me aan OSM denken. Van 2 teams coach zijn en dan geld oversluizen naar de ander !
pi_55350942
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:59 schreef De_Ananas het volgende:
Smertin !!!!!!
Wat een graftak was dat
  dinsdag 18 december 2007 @ 00:23:48 #183
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55351122
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:50 schreef Messenga het volgende:
Dat is wel het probleem. Chelsea geeft veel uit, maar wint weinig.. geen aansprekende prijzen. Dat is dus een imagoprobleem..
Tjah wint weinig , twee titels, de FA cup , de League Cup , in Engeland zegt het toch wel wat. Zeker gezien de concurrentie. En je moet het ze meegeven , ze werden in de CL telkens uitgeschakeld door de uiteindelijke winnaar (2x) en de runner-up (1x).

Het bewijst trouwens nog maar eens dat je geen team kunt kopen maar een team moet vormen. Het Chelsea van 2-3 jaar terug met minder vedettes, maar een ploeg op het veld die er vol voor ging , schat ik trouwens gewoon ook hoger in dan het Chelsea van dit jaar.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_55351290
quote:
Op maandag 17 december 2007 23:54 schreef Messenga het volgende:
Ja, er zijn te veel abramovich aankopen gedaan.. speeltjes.. daarmee wil je geen CL.
Die snap ik dan wat minder. Wellicht dat het een speeltje is, maar wel op een andere manier dan van de eigenaren in Liverpool en Manchester, want Abramovich zit er ook tegen kleine tegenstanders, en komt niet alleen eens per 3 maanden opduiken als er een grote wedstrijd is.

Daarnaast heeft Chelsea onder Abramovich 3x de halve finale CL gehaald. Alleen Milan presteert over de laatste periode beter volgens de coefficientielijst. En als je kijkt hoe die uitschakelingen waren, gaan m'n haren er nog van overeind staan.

Verder is de enige speler in de huidige selectie met een persoonlijke band met Abramovich, Shevchenko. Maar daarvan dachten we dat hij ook nog goed kon voetballen.

Hij heeft het allemaal goed neergezet in het begin. Goede spelers, beste coach ter wereld. Maar het lijkt geleidelijk steeds minder te worden.
pi_55351408
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:33 schreef mcyodogg het volgende:

Verder is de enige speler in de huidige selectie met een persoonlijke band met Abramovich, Shevchenko. Maar daarvan dachten we dat hij ook nog goed kon voetballen.

Hij heeft het allemaal goed neergezet in het begin. Goede spelers, beste coach ter wereld. Maar het lijkt geleidelijk steeds minder te worden.
Sheva kon je weten dat die ging mislukken.

En Abramovich doet geen kak behalve geld erin pompen en kaviaar eten.
pi_55351477
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:39 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Sheva kon je weten dat die ging mislukken.

En Abramovich doet geen kak behalve geld erin pompen en kaviaar eten.
Dat heb je denk ik mis.

Zoals ik al zei, Ambramovich is erg betrokken, en denkt mee over het beleid. Dat bevestigen de mensen om hem heen ook. Tis echt niet zo dat Peter Kenyon een blanco check krijgt en maar wat mag doen.

En Shevchenko, ja wellicht dat sommigen het aan zagen komen. Maar het is of ie ineens verleerd is aan te nemen of een sprintje te trekken.
pi_55351548
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat heb je denk ik mis.

Zoals ik al zei, Ambramovich is erg betrokken, en denkt mee over het beleid. Dat bevestigen de mensen om hem heen ook. Tis echt niet zo dat Peter Kenyon een blanco check krijgt en maar wat mag doen.

En Shevchenko, ja wellicht dat sommigen het aan zagen komen. Maar het is of ie ineens verleerd is aan te nemen of een sprintje te trekken.
Nee, Ambra koop Smertin. Hij laat gewoon anderen het werk doen, wat slim is.

En als je logisch nadenkt weet je dat Sheva gewoon kut speelt bij Chelsea, hij moet ruimte hebben en de bal achter de verdediger krijgen, loeren op een kans maar niet dat lompe gebeuk in Engeland.
  dinsdag 18 december 2007 @ 00:48:42 #188
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55351562
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:43 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Dat heb je denk ik mis.

Als Abramovich écht betrokken was dan had ie nooit die vedetten genre Sheva die Mourinho zelf niet wilde gehaald en had ie nooit Mourinho de laan uit gestuurd ...

Het probleem is dat zo'n Abramovich niet snapt dat zo'n CL winnen een dubbeltje op z'n kant is. Nu kun je desnoods nog wel de volledige ploeg + trainer en entourage kopen die vorig jaar de CL won , dan nog ben je verre van zeker dat je hem dit jaar zou winnen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_55351763
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:47 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee, Ambra koop Smertin. Hij laat gewoon anderen het werk doen, wat slim is.

En als je logisch nadenkt weet je dat Sheva gewoon kut speelt bij Chelsea, hij moet ruimte hebben en de bal achter de verdediger krijgen, loeren op een kans maar niet dat lompe gebeuk in Engeland.
D'r zijn natuurlijk mensen met meer verstand van voetbal dan hem. Maar wat ik van betrokkenen lees, is dat hij van alles wilt weten en wilt meedenken, hij zit niet maanden op zijn jacht om eens in de zoveel tijd te kijken wat er aan de hand is daar in Londen.
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Als Abramovich écht betrokken was dan had ie nooit die vedetten genre Sheva die Mourinho zelf niet wilde gehaald en had ie nooit Mourinho de laan uit gestuurd ...

Het probleem is dat zo'n Abramovich niet snapt dat zo'n CL winnen een dubbeltje op z'n kant is. Nu kun je desnoods nog wel de volledige ploeg + trainer en entourage kopen die vorig jaar de CL won , dan nog ben je verre van zeker dat je hem dit jaar zou winnen ...
Misschien heeft Abramovich juist Mourinho eruit gedwongen door zijn betrokkenheid(wat ik nog steeds het domste vind wat hij gedaan heeft bij Chelsea). Abramovich wilde sexy voetbal, hij vond Chelsea te negatief voetballen en dat dat een slechte invloed had op het imago van Chelsea. Hij is ook degene geweest die Grant aanstelde als Director of Football en later als manager.

Dat tweede geef ik je wel gelijk in. Chelsea is veel te ongeduldig met die CL. Zijn gewoon zoveel factoren, het kan nog wel 10 jaar duren voordat het lukt.
pi_55361517
Ben Haim zit er ook alleen maar omdat hij een Jood is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 18 december 2007 @ 16:53:30 #191
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_55364925
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 01:00 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

D'r zijn natuurlijk mensen met meer verstand van voetbal dan hem. Maar wat ik van betrokkenen lees, is dat hij van alles wilt weten en wilt meedenken, hij zit niet maanden op zijn jacht om eens in de zoveel tijd te kijken wat er aan de hand is daar in Londen.
[..]

Misschien heeft Abramovich juist Mourinho eruit gedwongen door zijn betrokkenheid(wat ik nog steeds het domste vind wat hij gedaan heeft bij Chelsea). Abramovich wilde sexy voetbal, hij vond Chelsea te negatief voetballen en dat dat een slechte invloed had op het imago van Chelsea. Hij is ook degene geweest die Grant aanstelde als Director of Football en later als manager.

Dat tweede geef ik je wel gelijk in. Chelsea is veel te ongeduldig met die CL. Zijn gewoon zoveel factoren, het kan nog wel 10 jaar duren voordat het lukt.
Chelsea speelde nou niet het mooiste voetbal maar wonnen wel, alleen ik baal nog steeds dat Mourinho er niet meer is. En Grant aanstellen was alleen maar vriendjespolitiek
pi_55367152
quote:
'Chelsea wint strijd om Argentijns toptalent’

Chelsea is er in geslaagd om het Argentijnse talent Franco Di Santo te strikken. De Londenaren zouden zo’n 5 miljoen euro betalen voor de 18-jarige aanvaller van het Chileense Audax Italiano.

Di Santo startte zijn carrière in Argentinië bij Godoy Cruz de Mendoza, maar verkoos niet veel later om zijn geluk te gaan beproeven in buurland Chili. Tot op heden wist hij daar 13 maal het net te vinden in 35 basisoptredens, terwijl hij ook voor Argentinië onder 20 jaar zijn waarde bewees.

Volgens berichten in de Engelse media heeft Chelsea met het aantrekken van de belofte een karrenvracht aan concurrenten de loef afgestoken. Onder meer Manchester United, Liverpool en Arsenal zouden in de race zijn geweest.

“Het is bijna rond,” bevestigde Audax-voorzitter Valentin Cantergiani. “We moeten de details nog wel afronden maar dat zal geen problemen opleveren. Het enige dat we nog moeten bepreken is het percentage van het transferbedrag wanneer hij in de toekomst ooit nog mocht vertrekken bij Chelsea.”

Vanwege zijn dubbele nationaliteit –Di Santo beschikt ook over een Italiaans paspoort- zal Chelsea de nieuwe aanwinst in januari zonder problemen naar Engeland over kunnen laten komen. Oud-PSV’er Alex werd bij de start van dit seizoen nog de toegang tot Engeland geweigerd omdat hij niet over de juiste papieren beschikte.
pi_55367589
DiSanto is een topper, erg goed voor zijn leeftijd
pi_55367628
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
DiSanto is een topper, erg goed voor zijn leeftijd
Waarom heeft een argentijnse topclub hem nooit opgepikt?
pi_55436519
@ Mcydogg je hebt email
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55440450
Ik heb gekeken, en gereageerd

Olympiakos dus. Zorgen dat je daar niet al te veel schade oploopt, en dan moet het wel af te maken zijn thuis. Zolang het maar geen gekke wedstrijden worden.
pi_55441499
maar niet goed genoeg
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_55444378
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom heeft een argentijnse topclub hem nooit opgepikt?
Omdat er in Argentinie pesos zijn en in Engeland ponden
  vrijdag 21 december 2007 @ 16:48:21 #200
197512 Joe.
Super Joe.
pi_55444564
quote:
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')