Ik heb vertrouwen in ze en denk dat ze boven Chelsea zullen eindigen maar Manchester zal weinig meer laten vallen denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:02 schreef mcyodogg het volgende:
Zozo, wat een vertrouwen in je eigen club
Hij komt ook steeds verrassend snel terug van blessuresquote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:07 schreef Juweel het volgende:
Grant noemde Terry Bionic Man, vanwege zijn wonderbaarlijk snelle herstel
Een verlies van 100 miljoen euroquote:Abramovich steekt dagelijks 200.000 pond in Chelsea
Datum: 22-feb-2008 09:11
Eigenaar Roman Abramovich (foto) heeft 578 miljoen pond (ruim 760 miljoen euro) van zijn fortuin in Chelsea gestoken. Dat onthulde voorzitter Bruce Buck bij de presentatie van de jaarcijfers. The Blues leden een verlies van 74,8 miljoen pond (99,38 miljoen euro) over het boekjaar 2006/2007. Het resultaat is een marginale verbetering ten opzichte van de vorige twee seizoenen toen Chelsea rode getallen van 140 miljoen pond (186 miljoen euro) en 80,2 miljoen pond (106,55 miljoen euro) bijschreef.
Abramovich kreeg in juni 2003 de zeggenschap over Chelsea. Sindsdien stak de Rus dagelijks 204.931 pond (270.000 euro) van zijn eigen vermogen in de club. ‘Zijn enthousiasme voor Chelsea is niet tanende,’ verzekerde Buck donderdag. ‘Als iemand meer dan 500 miljoen pond van zijn eigen geld ergens aan spendeert, dan loopt hij niet weg.’ (MA)
Ik moet nog maar zien dat ie weggaat hoor. Barcelona heeft hem iig totaal niet nodig, en daar wil ie naartoe toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:54 schreef don-diablo het volgende:
Het is te hopen dat Drogba blijft, al denk ik wel dat het moeilijk zal worden om hem te behouden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |