Geloof dat we dat allemaal dachtenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik dacht al waar blijft ie nou
Jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:15 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Geloof dat we dat allemaal dachten
Tot een volgende keer, have fun!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
zo dudes en dudettes, ik ben naar huis. nog ff wat zonnestralen opvangen op mn balkon. morgen is de zomer weer over.
Jij niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Seventees het volgende:
Zeg...
Als je als linkshandige met rechts knipt, ben je dan raar?
Geniet ervanquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:18 schreef WhiteLightning het volgende:
zo dudes en dudettes, ik ben naar huis. nog ff wat zonnestralen opvangen op mn balkon. morgen is de zomer weer over.
Jij bent helemaal raarquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Seventees het volgende:
Zeg...
Nee, scharen zijn rechtshandig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Seventees het volgende:
Zeg...
Jij wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Seventees het volgende:
Zeg...
Je hebt ook linkshandige scharen...quote:
Ja, maar die heeft Seventees dus niet...Daarom knipt ze met rechts.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:22 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je hebt ook linkshandige scharen...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft Seventees dus niet...Daarom knipt ze met rechts.
Ik kan zo bij CSI....![]()
Briljante analysequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En Seventees kan alle talkshows afquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:24 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Als Oprah belt wil ik mee!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En Seventees kan alle talkshows af'Zo Seventees, so you knip with the right but you're left?
"So you knip with the right.... Briljant Dylanesque...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En Seventees kan alle talkshows af'Zo Seventees, so you knip with the right but you're left?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
"So you knip with the right.... Briljant Dylanesque...![]()
Wel, voordat ie aan de druks gingquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:38 schreef DeToXiC het volgende:
Zeg, maar die avatar dat is toch helemaal niet Dylan van BH90210?
Toen keek ik nog niet...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wel, voordat ie aan de druks ging![]()
Ik zie dat we hun laatste berichtjes allebei niet gequote hebben, misschien zijn ze daarom stilquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:40 schreef DeToXiC het volgende:
De meiden zijn weer weg...daar gaat de gezelligheid...
Succes!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieverds,
Ik ga écht wat doen..
Morgen mn klas inrichten![]()
Zie jullie morgen middag en anders woensdag wel weer![]()
Fijne dag en werkse!![]()
quote:
Baai baai Magnoquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieverds,
Ik ga écht wat doen..
Oké, lieverd!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef -Magnolia- het volgende:
Lieverds,
Ik ga écht wat doen..
Toch zou ik d'r nu ontlopen als ik d'r tegenkwam. Scare Tactics enzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..], wees dan realistisch
Ik vond die Brenda (of hoe ze ook mocht heten) wel een lekker mokkel.
Maar ze was wel de zus van Alyssa Milano in Charmed...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toch zou ik d'r nu ontlopen als ik d'r tegenkwam. Scare Tactics enzo![]()
Charmed...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Maar ze was wel de zus van Alyssa Milano in Charmed...
Mijn vriendin keek dat wel eens, en toen ik dat zag keek ik wel mee...quote:
Vertel, wat voor schaalmodel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:52 schreef Seventees het volgende:
Zo, schaalmodel is klaar
(Nee, niet van Dylan)
Keek ze ook altijd Angel maar niet Buffy? Zo'n vriendinnetje had ik ooitquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn vriendin keek dat wel eens, en toen ik dat zag keek ik wel mee...![]()
Nou ja 'schaalmodel'quote:
Ze keek beide soms... en nu Bones...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Keek ze ook altijd Angel maar niet Buffy? Zo'n vriendinnetje had ik ooit
Oeh moet je deze clip eens kijken:quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou ja 'schaalmodel'
Kamer en meubeltjes gemeten en alles op schaal verkleind.
* Seventees gaat voor Jan des Bouvier spelen
Ik ben niet muziek-compatible met dit topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
Ik merk het alweer, ik ben niet serie-compatible met dit topic
Gooi jij er eens een serie in... Ok, deze dan: Teddy Ruxspin anyone?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
Ik merk het alweer, ik ben niet serie-compatible met dit topic
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Gooi jij er eens een serie in... Ok, deze dan: Teddy Ruxspin anyone?
Ik geef antwoord op mijn vraag....quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Doctor Whoquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ws ook niet hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben niet muziek-compatible met dit topic
Even kijken hoe het comedian-wise zit:quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op mijn vraag....![]()
Ken hem niet, maar is nu al een held!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Even kijken hoe het comedian-wise zit:
Mitch Hedberg![]()
This is what my friend said to me; he said, "You know what I like? Mashed potatoes." It's like,"Dude, you have to give me time to guess. If you're gonna quiz me, you have to insert a pause."
RTL5 dacht ik..maar ik volgde het volgens de amerikaanse programmering, heb S1 al helemaal gehad dus en eind september begint S2quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef DeToXiC het volgende:
Heroes? is dat die nwe op SBS?
Jeugdsentimentquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ja, die ja... Die naam is altijd blijven hangen. Jeugdsentiment!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jeugdsentiment
Die verzamelde toch kristallen met z'n rupsenvriend?
Hij heeft 2 cd's utigebracht en een comedy central special optreden, maar is in 2004 overledenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar is nu al een held!
RTL 5 idd. Op donderdagquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef DeToXiC het volgende:
Heroes? is dat die nwe op SBS?
Haha jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kumbaya!
- She's really..uh....fat
Really???
Gilliannnquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
Friends
24
Most Haunted
X - Files! (Vond die Fox zo'n lekker ding)
Heb je die film al gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:03 schreef DeToXiC het volgende:
The simpsons *o*
Jij bent een vent, jij mag Scully hebbenquote:
Scullyquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef Seventees het volgende:
X - Files! (Vond die Fox zo'n lekker ding)
Ja zo heet Scully toch, gillian anderson?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij bent een vent, jij mag Scully hebben
Subtiel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, ik vond 'm lichtelijk tegenvallen.
Het was niet meer dan een extra extra extra lange simpsons aflevering. Ik had wat hoogstaanders verwachtquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
Subtiel.
Ik vond hem behoorlijk tegenvallen
Kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja zo heet Scully toch, gillian anderson?
De leukste stukjes zaten al in de voorfilmpjes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het was niet meer dan een extra extra extra lange simpsons aflevering. Ik had wat hoogstaanders verwacht.
Die heb ik niet eens gezienquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
De leukste stukjes zaten al in de voorfilmpjes.
Bedoel je de trailer? Dan is t gewoon een kutfilm, met die wrecking ball, hamer in z'n oog, wtfquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
De leukste stukjes zaten al in de voorfilmpjes.
Vond het wel weer grappig met die wrecking ballquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Bedoel je de trailer? Dan is t gewoon een kutfilm, met die wrecking ball, hamer in z'n oog, wtf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of dat stuk ook in de trailer zat dus ik spoilertag 'm ff.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vond het wel weer grappig met die wrecking ballAlsof ik t dan niet ga lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet of dat stuk ook in de trailer zat dus ik spoilertag 'm ff.
![]()
Ja volgens mij zat dat er wel in.. Ik ga m maar even kijken binnenkort, dan komt m'n uitgebreide commentaar![]()
Je bent niet de enige die het topic leestquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Weet niet of dat stuk ook in de trailer zat dus ik spoilertag 'm ff.
[/spoiler]
Alsof ik t dan niet ga lezen![]()
Ja volgens mij zat dat er wel in.. Ik ga m maar even kijken binnenkort, dan komt m'n uitgebreide commentaar
Jij ook al weg? Nou moequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:22 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga naar huis, dag allemaal..
Tot morgen!
Oeh, zijn we alleen nu?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij ook al weg? Nou moe
Tot morgen!!
Dat kun je ook heel negatief opvattenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef Lynx666 het volgende:
Wat ik net hoor
Het leek erop alsof je begreep wat je moest doen.
En dat was een compliment
Ik twijfel nog
Helemaal alleenquote:
That's it, ik ga een andere baan zoekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat kun je ook heel negatief opvatten
Zoiets als: normaal snap je het nooit, maar nu leek het toch eindelijk wél zo te zijn.
Je hebt je handschoenen toch aan?quote:
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:35 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
That's it, ik ga een andere baan zoeken!
Dat wel.. Maar volgens de berichten is die Lynx nogal een gevaarlijk poezebeestquote:Je hebt je handschoenen toch aan?![]()
Het kán gevaarlijk zijn ja. Ik zal niet tegen je liegen: sommigen overleven het waarschijnlijk ook niet..!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:39 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!
[..]
Dat wel.. Maar volgens de berichten is die Lynx nogal een gevaarlijk poezebeest
Mag hem niet eens aaien!
Ik denk dat ik maar een hond neem....quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het kán gevaarlijk zijn ja. Ik zal niet tegen je liegen: sommigen overleven het waarschijnlijk ook niet..!![]()
Je leeft niet voor de kick?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een hond neem....
Zie pmquote:
Beetje te vroeg, schat. Probeer het later nog eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal, we zijn er weer
kut 14 uur te vroeg
Soms wordt ik een beetje TE enthousiast. neem me niet kwalijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Beetje te vroeg, schat. Probeer het later nog eens
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal, we zijn er weer
kut 14 uur te vroeg
owja haha jij moet tot 19:00quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Denk dat ik me het laatste uurtje ook maar hier kom vermaken...
Geen zin meer om te gamen en uiteraard is hier nog steeds geen reet te doen
Volgens mij ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
owja haha jij moet tot 19:00
Volgens mij ben je de enige die nog aan t werk is
Nou vooruit ik vier mee. Heb zojuist m'n 30.000ste geplaatst.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wow dit zijn wel veel posts achter elkaar hoor, denk dat ik maar ophoudt tot er iemand anders is die met me meespammed
Spammertquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Nou vooruit ik vier mee. Heb zojuist m'n 30.000ste geplaatst.
En heb tevens geen ruk te doen op m'n werk.![]()
Dankjewel weer een mijlpaal in mijn FOK! carriere bereiktquote:
TEDDY RUXSPIN FOR THE WIN!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Je had je mp3 vergeten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Heb het zonder muziek moeten doen.
Ik had 'm bij, maar de accu was leegquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je had je mp3 vergeten?![]()
Dan duurt de reis wel lang...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik had 'm bij, maar de accu was leeg [afbeelding]
Dat doe ik dus normaal met m'n muziek erbijquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gelukkig kan uit het raam staren ook heel fijn zijn...
Doe ik vaak als ik mijn boekje of muziek even zat ben: hangen, staren, wegdromen.
ja je hebt werkpaarden en sierpaarden hehquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gaat mij iets te ver hoor, toen lag ik nog lekker te dromen![]()
Ik zou t bijna als complimentje opvattenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je hebt werkpaarden en sierpaarden heh
Misschien iets te maken met Tear z'n 10.000 postsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:28 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom zie ik op dit tijdstip al steeds 12 biertjes over m'n scherm heen rollen.
ben zenuwachtig...quote:
Welja, dan geef ik ook wel een rondje als ik de 15.000 gehaald hebquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien iets te maken met Tear z'n 10.000 posts![]()
irish coffee dan maar ?quote:
Mja.. hoop het...quote:
Met chagrijnig zijn heb je alleen jezelfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:44 schreef Lynx666 het volgende:
Argh, ben nu al chagrijnig![]()
Onlogische maar-in-1-situatie-werkende nietwerkende ***-systemen!
Joh je gaat gewoon ass-kicken daarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja.. hoop het...
Moet vandaag mn klaslokaal inrichten, vakken verdelen en gesprek met m'n coach hebben...
Beetje scary...
Ghehehe dank jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh je gaat gewoon ass-kicken daarWordt t mooiste lokaaltje van heul die school
Kan ook niet altijd feest zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik er alweer werk opzitten! Langzaam maar zeker komt t weer op gang hier..![]()
Vind ik welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kan ook niet altijd feest zijn
Gaat de tijd wel lekker snelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Met chagrijnig zijn heb je alleen jezelf![]()
Ik zag dat jij gewoon op de tweede plek stond qua dagpostst:quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier ook wel hoor
Jeuzus gister 201 posts weer, dit topic is niet goed voor me![]()
Ik had gewoon 108 posts gisterenquote:019. 108 DeToXiC
Ja, maar ik wil ook plantjes en posters en gezellig en leuk en bla bla gezeur gezeik...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:57 schreef DeToXiC het volgende:
Klaslokaal inrichten...mijn vriendin is ook 'juf', en die mopet ook klas inrichten (volgende week)
Maar dat is toch heel makkelijk. tafeltjes richting bord en je buro richting klas en klaar.
Vergeet het grote plasmascherm nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook plantjes en posters en gezellig en leuk en bla bla gezeur gezeik...![]()
Die neem ik stiekem mee naar huisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vergeet het grote plasmascherm niet.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ook plantjes en posters en gezellig en leuk en bla bla gezeur gezeik...![]()
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #150quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:01 schreef Lynx666 het volgende:
Waar vind je die stats?
Ergernis #2: Veel moeite moeten doen voor een of andere functionaliteit, nu willen ze het weer helemaal anders.
Vorige week vrijdag was ik number 1quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:00 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik zag dat jij gewoon op de tweede plek stond qua dagpostst:
[..]
Ik had gewoon 108 posts gisteren![]()
Held!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:07 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag was ik number 1![]()
Niks mis met Seventeesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
hah ik ben even goed als seventees.
of is dat juist slecht ?
welke plaats & hoeveel posts?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
hah ik ben even goed als seventees.
of is dat juist slecht ?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #150
Dank uquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #150
Mooi getalquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
plaats 20, 100 posts.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
plaats 20, 100 posts.
[afbeelding]
Vrijdag was je wat minderquote:068. 063 WhiteLightning
Ja, het wordt weer drukker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
Begint wel stil te worden, mensen toch meer aan t werk?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:22 schreef WhiteLightning het volgende:
ok ok ik geef het eerste rondje wel
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk genoeg te doen vandaagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
Begint wel stil te worden, mensen toch meer aan t werk?
Jij ook succes, maak er wat moois vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:25 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ga weer...
Succes en have fun allemaal vandaag!
![]()
Meld me wel als het lokaal klaar is
Byeee![]()
Koffiezuiperdquote:
bij mij duurt dat tot 12 uurquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Koffiezuiperd
* Seventees is nog bezig met geestelijk ontwaken.
Bij mij soms ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij mij duurt dat tot 12 uur
ja maar ik wil niet ontwaken uit die roes. anders gaat de tijd zo langzaamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij mij soms ook
Maar een ontbijtje en wat drinken doet wonderen. Soms
yup, zus hard aan t werkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:36 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque en WL, goedemorgen!
Zie dat ik zus net misloop
Lekker (en lang) geslapen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Koffiezuiperd
* Seventees is nog bezig met geestelijk ontwaken.
Dommelde iets na 1-en in.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dommelde iets na 1-en in.
Wat vroeg is gezien mijn trackrecord van de laatste week
Ik ga vroeg vandaag...mijn vriendin is jarigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
Was ik bijna naar huis zeg, systeem lag ff plat
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ga vroeg vandaag...mijn vriendin is jarig![]()
![]()
Ga zelf werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En zou je onderhand niet eens gaan werken ofzo![]()
ik weet het, belangrijk werk. Nu mijn computerbestanden aan het epibreren.quote:
Die ziet er wel goed uit trouwensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef DeToXiC het volgende:
En ik had nog wel Mango-passietaart meegenomen
Geen reet/iets te doen op je werkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:05 schreef DeToXiC het volgende:
Volgende topic maken we maar : "Je hebt een beetje te doen op je werk?"
nou geloof me, er is niets vermoeiender dan niets doen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:30 schreef 2live het volgende:
En vanavond komen jullie allemaal thuis, ploffen op de bank en dan zeggen dat je bek af bent van het werken.![]()
gister was ik gesloooptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:30 schreef 2live het volgende:
En vanavond komen jullie allemaal thuis, ploffen op de bank en dan zeggen dat je bek af bent van het werken.![]()
Ik ben net 4 weken op vakantie geweest en ik was oververmoeid van het nietsdoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, er is niets vermoeiender dan niets doen!
ah ging je op vakantie ook om 5 uur sochtends eruit dan ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben net 4 weken op vakantie geweest en ik was oververmoeid van het nietsdoen.
Er in, zou het daardoor komen denk je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ging je op vakantie ook om 5 uur sochtends eruit dan ?
als je er voor 3 uur smiddags uitkomt welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Er in, zou het daardoor komen denk je?![]()
ja ik kan geen volgende delen aanmaken. dat moet jij maar doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga even met pauze, als ik terugben wil ik tenminste een volgende deeltje zien![]()
Ik ben bang dat iedereen het daar te druk voor heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga even met pauze, als ik terugben wil ik tenminste een volgende deeltje zien![]()
True, en ik geloof dat 2live ook geen reet te doen heeft...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen het daar te druk voor heeft.![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:50 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
True, en ik geloof dat 2live ook geen reet te doen heeft...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |