Nou ja 'schaalmodel'quote:
Ze keek beide soms... en nu Bones...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Keek ze ook altijd Angel maar niet Buffy? Zo'n vriendinnetje had ik ooit
Oeh moet je deze clip eens kijken:quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou ja 'schaalmodel'
Kamer en meubeltjes gemeten en alles op schaal verkleind.
* Seventees gaat voor Jan des Bouvier spelen
Ik ben niet muziek-compatible met dit topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
Ik merk het alweer, ik ben niet serie-compatible met dit topic
Gooi jij er eens een serie in... Ok, deze dan: Teddy Ruxspin anyone?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef Lynx666 het volgende:
Ik merk het alweer, ik ben niet serie-compatible met dit topic
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Gooi jij er eens een serie in... Ok, deze dan: Teddy Ruxspin anyone?
Ik geef antwoord op mijn vraag....quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Doctor Whoquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ws ook niet hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben niet muziek-compatible met dit topic
Even kijken hoe het comedian-wise zit:quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik geef antwoord op mijn vraag....![]()
Ken hem niet, maar is nu al een held!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Even kijken hoe het comedian-wise zit:
Mitch Hedberg![]()
This is what my friend said to me; he said, "You know what I like? Mashed potatoes." It's like,"Dude, you have to give me time to guess. If you're gonna quiz me, you have to insert a pause."
RTL5 dacht ik..maar ik volgde het volgens de amerikaanse programmering, heb S1 al helemaal gehad dus en eind september begint S2quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef DeToXiC het volgende:
Heroes? is dat die nwe op SBS?
Jeugdsentimentquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ja, die ja... Die naam is altijd blijven hangen. Jeugdsentiment!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jeugdsentiment
Die verzamelde toch kristallen met z'n rupsenvriend?
Hij heeft 2 cd's utigebracht en een comedy central special optreden, maar is in 2004 overledenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar is nu al een held!
RTL 5 idd. Op donderdagquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef DeToXiC het volgende:
Heroes? is dat die nwe op SBS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |