Ik ga vroeg vandaag...mijn vriendin is jarigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:01 schreef Dylanesque het volgende:
Was ik bijna naar huis zeg, systeem lag ff plat
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:02 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ga vroeg vandaag...mijn vriendin is jarig![]()
![]()
Ga zelf werkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En zou je onderhand niet eens gaan werken ofzo![]()
ik weet het, belangrijk werk. Nu mijn computerbestanden aan het epibreren.quote:
Die ziet er wel goed uit trouwensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:57 schreef DeToXiC het volgende:
En ik had nog wel Mango-passietaart meegenomen
Geen reet/iets te doen op je werkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:05 schreef DeToXiC het volgende:
Volgende topic maken we maar : "Je hebt een beetje te doen op je werk?"
nou geloof me, er is niets vermoeiender dan niets doen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:30 schreef 2live het volgende:
En vanavond komen jullie allemaal thuis, ploffen op de bank en dan zeggen dat je bek af bent van het werken.![]()
gister was ik gesloooptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:30 schreef 2live het volgende:
En vanavond komen jullie allemaal thuis, ploffen op de bank en dan zeggen dat je bek af bent van het werken.![]()
Ik ben net 4 weken op vakantie geweest en ik was oververmoeid van het nietsdoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, er is niets vermoeiender dan niets doen!
ah ging je op vakantie ook om 5 uur sochtends eruit dan ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben net 4 weken op vakantie geweest en ik was oververmoeid van het nietsdoen.
Er in, zou het daardoor komen denk je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ging je op vakantie ook om 5 uur sochtends eruit dan ?
als je er voor 3 uur smiddags uitkomt welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Er in, zou het daardoor komen denk je?![]()
ja ik kan geen volgende delen aanmaken. dat moet jij maar doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga even met pauze, als ik terugben wil ik tenminste een volgende deeltje zien![]()
Ik ben bang dat iedereen het daar te druk voor heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga even met pauze, als ik terugben wil ik tenminste een volgende deeltje zien![]()
True, en ik geloof dat 2live ook geen reet te doen heeft...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:47 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben bang dat iedereen het daar te druk voor heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |