Onze borrels zijn echt belachelijk uitgebreid.. de drank wordt je in je handen gedrukt, champagne, biertap, hele tafels met sterke drank, en personeel dat maar al te gewillig is om een glaasje voor je in te schenken. Damn, wanneer is m'n volgende borrel hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als we hier een borrel hebben wordt er geen alcohol geschonken. met dank aan de amerikanen
echt welquote:
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Onze borrels zijn echt belachelijk uitgebreid.. de drank wordt je in je handen gedrukt, champagne, biertap, hele tafels met sterke drank, en personeel dat maar al te gewillig is om een glaasje voor je in te schenken. Damn, wanneer is m'n volgende borrel hier![]()
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteer
Feestbeest dat je bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..
En wie weet![]()
De borrels zijn wel spectaculair ja, het werk is dan weer wat minderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteer
Ehhm...quote:
hmmmmm.......... ik zet gelijk 2 glazen neerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..
En wie weet![]()
Dans je wel met me mee?quote:
Wb lief zusjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
200 euro per week.... dus zo'n 800 euro in de maandquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef B_BOY het volgende:
vanmiddag sollicitatie gesprek. wish me luck.
als ze me nou vragen wat ik verwacht dat ik ga verdienen wat moet ik dan antwoorden?
het is een full-time baan (36uur per week) verkoper in een winkel met technische onderdelen (niet egt een specifieke vooropleiding nodig dus) ik ben overigens 19.
Tsja... opletten dus en minder werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Lynx666 het volgende:
Hoe lang was ik weg?? Bar! Dansende vrouwen!
Luck!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef B_BOY het volgende:
vanmiddag sollicitatie gesprek. wish me luck.
als ze me nou vragen wat ik verwacht dat ik ga verdienen wat moet ik dan antwoorden?
het is een full-time baan (36uur per week) verkoper in een winkel met technische onderdelen (niet egt een specifieke vooropleiding nodig dus) ik ben overigens 19.
Als in; je geeft makkelijk je geld weg en uit enzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Luck!
Geen idee, ik ben heel slecht met salarissen enzo..
Alle dames waren aan het werk, dus waarom zou ik dan nog blijven hangenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tsja... opletten dus en minder werken![]()
Yup, krijg redelijk goed betaald en sta altijd roodquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als in; je geeft makkelijk je geld weg en uit enzo?![]()
shake itquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef Seventees het volgende:
Wat een welkom
Gaan we dansen?
*Met heupjes shaked*
*shaked heupjes mee*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef Seventees het volgende:
Wat een welkom
Gaan we dansen?
*Met heupjes shaked*
Staat er iets roods en glimmends in de garage?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, krijg redelijk goed betaald en sta altijd rood![]()
niet echt het antwoord wat ik hooptequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, krijg redelijk goed betaald en sta altijd rood![]()
Dan issie voor mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Staat er iets roods en glimmends in de garage?![]()
Net als die meiden uit de film allemaal op de barquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Lynx666 het volgende:
Van Geen Reet Te Doen steunpunt tot een Coyote Ugly bar
A lot has happened this week.
Jullie gaan me nog missen na vandaagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Lynx666 het volgende:
Van Geen Reet Te Doen steunpunt tot een Coyote Ugly bar
A lot has happened this week.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Staat er iets roods en glimmends in de garage?![]()
Hee, maar wél eerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
niet echt het antwoord wat ik hoopte![]()
Krijg je wel Dylanesque erbij, vrees ikquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jullie gaan me nog missen na vandaag![]()
een ham/kaas croisantquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
moet er iemand nog wat vd markt ?? ik ga er nu naar toe
Ik ben nu zelfs bereid het werk wat ik wel te doen te laten vallenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Net als die meiden uit de film allemaal op de bar
Moest ook meteen denken aan die film!
We waren er toch al uit dat er niets in m'n garage stond en ik geen geld hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Krijg je wel Dylanesque erbij, vrees ik
Ho, je had beloofd terug te keren!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan ga ik er helemaal voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Krijg je wel Dylanesque erbij, vrees ik
Doe ik ook...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ho, je had beloofd terug te keren!
Echt?? Show me. Show me!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan ga ik er helemaal voor
Net foto gezien.. damn hij is lekkerrrr![]()
Nog geen foto gezien hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef B_BOY het volgende:
ik ben ook lekker, toch????
Moeten zusje en ik zeker wel net zo gering gekleed, of nie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben nu zelfs bereid het werk wat ik wel te doen te laten vallen![]()
Weet niet of ik dat mag doorgeven, vraag hem anders zelf evenquote:
Gering gekleed? jeetje, gaat hard hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Moeten zusje en ik zeker wel net zo gering gekleed, of nie?
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn jullie ook een stelletje lieverdjes hèquote:
Zo nou als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
Wat fijn dat je me meteen zo goed begrijptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef Seventees het volgende:
Ohhhhhhhh Dylanesque, komt eens bij Seventees
Hey, ik lieg niet over lekkere mannen hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Luister niet naar je zusje hoor![]()
Helleuwwwwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:27 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC nog een lekkere man komt binnen
Ga eens weg, concurrentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:27 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC nog een lekkere man komt binnen
Too late, my friendquote:
Jij kijkt zeker alleen naar foto van zussie. Geef maar toe!quote:
*meow*?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Too late, my friend
Niets 'blub', iets katerachtigs was beter geweest
Was t maar zo'n feestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar foto van zussie. Geef maar toe!
Sounds like some cat on mango teaquote:
M'n kopje is anders kurkdroog van binnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Sounds like some cat on mango tea
Zeikerd.. je krijgt m nog te goedquote:
Die zin moest ik 3 keer lezen voor ik m begreep..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
M'n kopje is anders kurkdroog van binnen
Zuipen op je werk, zussie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die zin moest ik 3 keer lezen voor ik m begreep..
The Malibu is kicking in!![]()
Hee ze vroeg ernaar, ik zeik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zeikerd.. je krijgt m nog te goed![]()
Je bent nu dus ook beinvloedbaar enzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die zin moest ik 3 keer lezen voor ik m begreep..
The Malibu is kicking in!![]()
laatste werkdag hè,..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zuipen op je werk, zussie?
Da's lef hebben!
Nee jij met je 'mangothee' dan, lekker voorbeeld ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zuipen op je werk, zussie?
Da's lef hebben!
Alleen bij de juiste persoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent nu dus ook beinvloedbaar enzo?.
Je moet ook FullQuickReply gebruikenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Seventees het volgende:
Zeg... Alt + S was toch 'posten'?
Sinds die update van FF gaat daarmee m'n history open
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
M'n kopje is anders kurkdroog van binnen
Omdat het vrijdag is:quote:
Zo dan zussie,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
Wel even blazen. Is nog heet. Voor een katachtige is dat vast niet zo moeilijk
HISSSSSSSSSSSSSSSS!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
Wel even blazen. Is nog heet. Voor een katachtige is dat vast niet zo moeilijk
Misschien straks, tijdens de lunch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag is:
Werd je maar genaaid, dan had je er nog wat aan...![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien straks, tijdens de lunch.
Bakkie koffie voor detoxic...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef DeToXiC het volgende:
Waar is die goeie ouwe koffietijd gebleven?![]()
Je zou het bijna gaan denken, hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zo dan zussie,
Jij bent behoorlijk wakker![]()
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken, hè?
Nah, vrijdag vandaag. Bijna weekend. Werk positief op de.... rake opmerkingen![]()
Wat wil je? Heb erin geroerd met m'n vingerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
HISSSSSSSSSSSSSSSS!!!
Hij is goed, goed op smaak ook.
Hij smaakt best zoet jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat wil je? Heb erin geroerd met m'n vinger
Je hebt gelijk, volgende week gewoon weer normale koffie en non-dubieuze koekjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
T wordt een beetje een ordinair topic.. duidelijk het einde van de week
Je heb er een versierd?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je heb er een versierd?
Al gechecked of de voorraadkasten groot genoeg zijn?![]()
Oh dear... wat heb ik gegeten vandaag...
Je kán m editten..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:54 schreef Seventees het volgende:
Kan ik nog editten of heeft iedereen 'm al gelezen
Ik heb een slechte invloed op jullie hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je heb er een versierd?
Al gechecked of de voorraadkasten groot genoeg zijn?![]()
Oh dear... wat heb ik gegeten vandaag...
En thee zonder geestverruimende middelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgende week gewoon weer normale koffie en non-dubieuze koekjes..
Alsof jij dat zo erg vindtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
T wordt een beetje een ordinair topic.. duidelijk het einde van de week
Thnx, but no thnxquote:
Wel invloed, geen slechtequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb een slechte invloed op jullie hè?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque en Magno sitting in a tree?![]()
Ik bel de brandweer vastquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque en Magno sitting in a tree?![]()
Goede invloed? Bestaat dat?quote:
Ahhhhhhhh, zo lief!!quote:
Jij hebt écht niks te doen hè?quote:
Het is die thee.. Hij blijft maar gaan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij hebt écht niks te doen hè?![]()
Ik ben gewoon goed op de hoogtequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij hebt écht niks te doen hè?![]()
Volgende week gaan we aan de aardbeienthee hoor..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is die thee.. Hij blijft maar gaan...
Heb een slechte invloed op die jongen
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is die thee.. Hij blijft maar gaan...
Heb een slechte invloed op die jongen
Intussen staat dat wel in je pmquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja.
En wat is dat ene ding nou????
Borrels zijn hier te verkrijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:02 schreef Lynx666 het volgende:
Het borrelen gaat niet door vanmiddag
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Intussen staat dat wel in je pm
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Intussen staat dat wel in je pm
Snie stiekemquote:
Tot zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga met pauzeJullie zoeken het het komende uur maar lekker uit met z'n allen! Met je thee en borrels en malibu en bomen en brandweer! Puh!
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Snie stiekem
Alsof jij een Dylanesque dat niet doen![]()
*Hard op lacht*quote:
Ik denk, ik geef jouw dierbare geheimen niet prijs, lach je me een beetje uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
*Hard op lacht*
Oh, ik was niet alleen
Jajajajajajaaa!! Ik wist het!quote:
Toe!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk, ik geef jouw dierbare geheimen niet prijs, lach je me een beetje uit.
Weet je wat zo raar is? Ondanks deze idioterie hier in dit topic krijg ik nog daadwerkelijk wat werk gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding] alles goed bij jullie op het werk? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Weet je wat zo raar is? Ondanks deze idioterie hier in dit topic krijg ik nog daadwerkelijk wat werk gedaan.
Jammerquote:
wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef Seventees het volgende:
Hmmm... ik mag naar huis. Als ik wil
Ghehehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jajajajajajaaa!! Ik wist het!
Jij stout meisje
Je lijkt teveel op je grote zus
Wijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat houd je tegen? [afbeelding]
quote:
Nou.... er loopt hier een spin over m'n gordijnenquote:
Wat lief!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou.... er loopt hier een spin over m'n gordijnen
Die zou er vandaag niet zijn. Die ging... gamen of zoietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
is Tear er niet al weer? [afbeelding]
Hij is ook bang voor jou hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef Seventees het volgende:
Hij is nogal groot...
Ik houd niet van grote spinnen..
Ja hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:21 schreef EggsTC het volgende:
Iemand goed in photoshop die toch niets te doen heeft ?
Heel erg euhm blij...!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:17 schreef --- het volgende:
ik ben er... ben je niet blij
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja hier
Maar ik ben eigenlijk druk met FOKken.
Zit ik net een leuk verhaal te vertellenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:27 schreef Lynx666 het volgende:
Lunch!!
zal me niets verbazen als je over een jaar precies ehtzelfde erbij loopt. het leven van trendsetter is hardquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:27 schreef -Magnolia- het volgende:
* Giert het uit *
Loopt net een meneer voor het kantoor langs...
Is op de fiets met vakantie ofzo...
Heeft'ie van die jezus-slippers aan met echt KNALrode sokken...
dat zag er al niet uit...
Zitten daar boven ook nog twee bandjes met fluoriserend geel reflecterend spul...
Proest, alsof ze hem met die rode sokken al niet duidelijk konden zien..
* Giert nog steeds *
Proest...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zal me niets verbazen als je over een jaar precies ehtzelfde erbij loopt. het leven van trendsetter is hard
Nog 4 uur en 25 minutenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning schenkt nog maar wat malibu in
hmm Dat maakt dit wel een emotioneel moment hoorquote:
Niet zo aanstellen hoor,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm Dat maakt dit wel een emotioneel moment hoor![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen hoor,
Ben er maandag gewoon weer
Jezusslippers met rode sokkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:27 schreef -Magnolia- het volgende:
* Giert het uit *
Zitten daar boven ook nog twee bandjes met fluoriserend geel reflecterend spul...
* Giert nog steeds *
Je hebt toch niet iets tegen rode sokken met jezus-slippers hequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:27 schreef -Magnolia- het volgende:
* Giert het uit *
* Giert nog steeds *
Ik heb genoten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zit ik net een leuk verhaal te vertellen![]()
Zeg, hou die vieze praatjes eens voor jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb genoten.
En net ook. Geweldig genoten!
De pindakaas zat óveralquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg, hou die vieze praatjes eens voor je
No need to share the infoquote:
en t is 13:13!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:13 schreef --- het volgende:
nog 1,5 uuuuuuuuuuuuuuuurrr
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:11 schreef Dylanesque het volgende:
Iedereen hier opeens weg, zit in m'n eentje 3 telefoons te beantwoorden en alle mailtjes voor alle clusters te behandelen.. en er komt alsnog niks binnen
Echt niet.. geil is datquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je hebt toch niet iets tegen rode sokken met jezus-slippers he![]()
De vraag is eigenlijk of jij wil dat het op mijn nieuwsgierigheid werktquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het lot van de boter werkt niet op je nieuwsgierigheid?
Dankje voor de steunende woordenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog even volhouden.. Bijna weekend. Denk maar aan m'n zussie
Thanks for sharing hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:18 schreef Kings het volgende:
whoehoooeee laaatste dag van drie weken vrijwillig hard werken in mn vakantie
Nou ophouden hoorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dankje voor de steunende woorden![]()
zusje![]()
ah ook zon slachtoffer zoals ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:16 schreef Dylanesque het volgende:
Ow ik vergeet trouwens helemaal dat ik een half uurtje langer moet blijven, zit tot 17:00
Niet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb t ook niet zo op mensen wiens laatse dag t is![]()
Wat ik me dan afvraag is, wil jij dat ik wil dat het op jouw nieuwsgierigheid werkt?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
De vraag is eigenlijk of jij wil dat het op mijn nieuwsgierigheid werkt![]()
had je de mijne al gezien ?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je de mijne al gezien ?
Rode sokken met jezusslippers zijn de sexquote:
In een iets ander concept doet me dat aan een bepaalde serie denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is, wil jij dat ik wil dat het op jouw nieuwsgierigheid werkt?.
Men?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
deze foto is ook genomen na de Sex heh . de sokken waren al uitgetrokken of heb je liever dat men ze aan houdt ?
Mij ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
In een iets ander concept doet me dat aan een bepaalde serie denken
oh okequote:
Hubba hubba hubba hubbaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:30 schreef DeToXiC het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Ik win....
Lul je er nu maar eens uit, WL!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh okezo bedoelde ik het ook niet hoor. spraak meer in het algemeen zeg maar.
oeh, wilde Magnoliaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hubba hubba hubba hubba
Enzo...![]()
* WhiteLightning verstopt zich achter de sandalenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lul je er nu maar eens uit, WL!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Lul je er nu maar eens uit, WL!![]()
ssssst nouquote:
Zus, wat zat er in die thee?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef Seventees het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik zo een spanking krijg
Gokje
wil je hem op je linker of je rechter bil ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:35 schreef Seventees het volgende:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik zo een spanking krijg
Gokje
jouw naam vind ik engquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:37 schreef sm-meester het volgende:
m'n computer staat een kernel te compileren... enm dat ding is ZOOOOOOO traag
Uhmm... mango, kruiden.. Het moet echt die mango zijn.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zus, wat zat er in die thee?
Ik doe helemaal raar en ben zelfs aan het flirten!![]()
Zo doe ik anders nooit hoor![]()
Schaam me diep...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhmm... mango, kruiden.. Het moet echt die mango zijn.
En je bent idd aan het flirten! Dylanesque weet niet meer waar ie kijken moet! Schaam je
Je weet de helft nog nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
En je bent idd aan het flirten! Dylanesque weet niet meer waar ie kijken moet! Schaam je
Succesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:42 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik zal jullie even verlossen;
Baas is terug,
Doe even net alsof ik werk![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik doe helemaal raar en ben zelfs aan het flirten!![]()
muis.. nee.. toetsenbord.. nee.. bekertje.. jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:44 schreef --- het volgende:
wat kan je van veel producten op kantoor een TOL maken...... alles draait zo mooi
Prit stift dopjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
muis.. nee.. toetsenbord.. nee.. bekertje.. ja![]()
damn, mn monitor draait maar 1 rondjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:44 schreef --- het volgende:
wat kan je van veel producten op kantoor een TOL maken...... alles draait zo mooi
heb je niets sterkers ? het is tenslotte bijna weekendquote:
Jij ook aldoor met je drankquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets sterkers ? het is tenslotte bijna weekend
Mijn gebalde vuist op je oog?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets sterkers ? het is tenslotte bijna weekend
eng is soms leukquote:
hey en dat zeg jij , met je malibu in je laadjequote:
nou doe dan maar s ijstheequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef Seventees het volgende:
Niets daarvan. Weg met die mango's!!
Koffie.
Of ijsthee!
We moeten afkoelen anders jagen we Lynx666 weg
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:51 schreef DeToXiC het volgende:
Irish Koffie?
kan je proberen, ben ik je alleen wat verschuldigd!quote:
Wat? Geen mango's?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:50 schreef Seventees het volgende:
Niets daarvan. Weg met die mango's!!
Koffie.
Of ijsthee!
We moeten afkoelen anders jagen we Lynx666 weg
wil je ons verslaafd maken ??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:54 schreef Dylanesque het volgende:
Ik denk dat die thee bij iedereen aan t uitwerken is, spread the mango 7Tees!
blijf je eng vindenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:56 schreef sm-meester het volgende:
*geeft glaasje water aan Magnolia* asje
* zet z'n meest onschuldige gezicht op*quote:
gewoon los zit altijd goedquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Stil maar lieverd, alles komt goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |