Onze borrels zijn echt belachelijk uitgebreid.. de drank wordt je in je handen gedrukt, champagne, biertap, hele tafels met sterke drank, en personeel dat maar al te gewillig is om een glaasje voor je in te schenken. Damn, wanneer is m'n volgende borrel hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als we hier een borrel hebben wordt er geen alcohol geschonken. met dank aan de amerikanen
echt welquote:
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Onze borrels zijn echt belachelijk uitgebreid.. de drank wordt je in je handen gedrukt, champagne, biertap, hele tafels met sterke drank, en personeel dat maar al te gewillig is om een glaasje voor je in te schenken. Damn, wanneer is m'n volgende borrel hier![]()
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteer
Feestbeest dat je bentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..
En wie weet![]()
De borrels zijn wel spectaculair ja, het werk is dan weer wat minderquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo te horen heb je een superbaan, nu nog dansende dames op de tafels en ik solliciteer
Ehhm...quote:
hmmmmm.......... ik zet gelijk 2 glazen neerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; schenk nog eens bij..
En wie weet![]()
Dans je wel met me mee?quote:
Wb lief zusjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:01 schreef Seventees het volgende:
Yes...
It's me again.
And I'm back.
Woo!
200 euro per week.... dus zo'n 800 euro in de maandquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef B_BOY het volgende:
vanmiddag sollicitatie gesprek. wish me luck.
als ze me nou vragen wat ik verwacht dat ik ga verdienen wat moet ik dan antwoorden?
het is een full-time baan (36uur per week) verkoper in een winkel met technische onderdelen (niet egt een specifieke vooropleiding nodig dus) ik ben overigens 19.
Tsja... opletten dus en minder werkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef Lynx666 het volgende:
Hoe lang was ik weg?? Bar! Dansende vrouwen!
Luck!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef B_BOY het volgende:
vanmiddag sollicitatie gesprek. wish me luck.
als ze me nou vragen wat ik verwacht dat ik ga verdienen wat moet ik dan antwoorden?
het is een full-time baan (36uur per week) verkoper in een winkel met technische onderdelen (niet egt een specifieke vooropleiding nodig dus) ik ben overigens 19.
Als in; je geeft makkelijk je geld weg en uit enzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Luck!
Geen idee, ik ben heel slecht met salarissen enzo..
Alle dames waren aan het werk, dus waarom zou ik dan nog blijven hangenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tsja... opletten dus en minder werken![]()
Yup, krijg redelijk goed betaald en sta altijd roodquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als in; je geeft makkelijk je geld weg en uit enzo?![]()
shake itquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef Seventees het volgende:
Wat een welkom
Gaan we dansen?
*Met heupjes shaked*
*shaked heupjes mee*quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:11 schreef Seventees het volgende:
Wat een welkom
Gaan we dansen?
*Met heupjes shaked*
Staat er iets roods en glimmends in de garage?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, krijg redelijk goed betaald en sta altijd rood![]()
niet echt het antwoord wat ik hooptequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Yup, krijg redelijk goed betaald en sta altijd rood![]()
Dan issie voor mijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Staat er iets roods en glimmends in de garage?![]()
Net als die meiden uit de film allemaal op de barquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Lynx666 het volgende:
Van Geen Reet Te Doen steunpunt tot een Coyote Ugly bar
A lot has happened this week.
Jullie gaan me nog missen na vandaagquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Lynx666 het volgende:
Van Geen Reet Te Doen steunpunt tot een Coyote Ugly bar
A lot has happened this week.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Staat er iets roods en glimmends in de garage?![]()
Hee, maar wél eerlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
niet echt het antwoord wat ik hoopte![]()
Krijg je wel Dylanesque erbij, vrees ikquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jullie gaan me nog missen na vandaag![]()
een ham/kaas croisantquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
moet er iemand nog wat vd markt ?? ik ga er nu naar toe
Ik ben nu zelfs bereid het werk wat ik wel te doen te laten vallenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef Seventees het volgende:
[..]
Net als die meiden uit de film allemaal op de bar
Moest ook meteen denken aan die film!
We waren er toch al uit dat er niets in m'n garage stond en ik geen geld hebquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Krijg je wel Dylanesque erbij, vrees ik
Ho, je had beloofd terug te keren!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan ga ik er helemaal voorquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
Krijg je wel Dylanesque erbij, vrees ik
Doe ik ook...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ho, je had beloofd terug te keren!
Echt?? Show me. Show me!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dan ga ik er helemaal voor
Net foto gezien.. damn hij is lekkerrrr![]()
Nog geen foto gezien hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:17 schreef B_BOY het volgende:
ik ben ook lekker, toch????
Moeten zusje en ik zeker wel net zo gering gekleed, of nie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ben nu zelfs bereid het werk wat ik wel te doen te laten vallen![]()
Weet niet of ik dat mag doorgeven, vraag hem anders zelf evenquote:
Gering gekleed? jeetje, gaat hard hierquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Moeten zusje en ik zeker wel net zo gering gekleed, of nie?
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn jullie ook een stelletje lieverdjes hèquote:
Zo nou als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
Wat fijn dat je me meteen zo goed begrijptquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:22 schreef Seventees het volgende:
Ohhhhhhhh Dylanesque, komt eens bij Seventees
Hey, ik lieg niet over lekkere mannen hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Luister niet naar je zusje hoor![]()
Helleuwwwwquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:27 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC nog een lekkere man komt binnen
Ga eens weg, concurrentquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:27 schreef DeToXiC het volgende:
* DeToXiC nog een lekkere man komt binnen
Too late, my friendquote:
Jij kijkt zeker alleen naar foto van zussie. Geef maar toe!quote:
*meow*?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Too late, my friend
Niets 'blub', iets katerachtigs was beter geweest
Was t maar zo'n feestquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar foto van zussie. Geef maar toe!
Sounds like some cat on mango teaquote:
M'n kopje is anders kurkdroog van binnenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:35 schreef Seventees het volgende:
[..]
Sounds like some cat on mango tea
Zeikerd.. je krijgt m nog te goedquote:
Die zin moest ik 3 keer lezen voor ik m begreep..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
M'n kopje is anders kurkdroog van binnen
Zuipen op je werk, zussie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die zin moest ik 3 keer lezen voor ik m begreep..
The Malibu is kicking in!![]()
Hee ze vroeg ernaar, ik zeik nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zeikerd.. je krijgt m nog te goed![]()
Je bent nu dus ook beinvloedbaar enzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Die zin moest ik 3 keer lezen voor ik m begreep..
The Malibu is kicking in!![]()
laatste werkdag hè,..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zuipen op je werk, zussie?
Da's lef hebben!
Nee jij met je 'mangothee' dan, lekker voorbeeld ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zuipen op je werk, zussie?
Da's lef hebben!
Alleen bij de juiste persoonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je bent nu dus ook beinvloedbaar enzo?.
Je moet ook FullQuickReply gebruikenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Seventees het volgende:
Zeg... Alt + S was toch 'posten'?
Sinds die update van FF gaat daarmee m'n history open
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
M'n kopje is anders kurkdroog van binnen
Omdat het vrijdag is:quote:
Zo dan zussie,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
Wel even blazen. Is nog heet. Voor een katachtige is dat vast niet zo moeilijk
HISSSSSSSSSSSSSSSS!!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
Wel even blazen. Is nog heet. Voor een katachtige is dat vast niet zo moeilijk
Misschien straks, tijdens de lunch.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Omdat het vrijdag is:
Werd je maar genaaid, dan had je er nog wat aan...![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Misschien straks, tijdens de lunch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |