Bakkie koffie voor detoxic...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef DeToXiC het volgende:
Waar is die goeie ouwe koffietijd gebleven?![]()
Je zou het bijna gaan denken, hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zo dan zussie,
Jij bent behoorlijk wakker![]()
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken, hè?
Nah, vrijdag vandaag. Bijna weekend. Werk positief op de.... rake opmerkingen![]()
Wat wil je? Heb erin geroerd met m'n vingerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
HISSSSSSSSSSSSSSSS!!!
Hij is goed, goed op smaak ook.
Hij smaakt best zoet jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat wil je? Heb erin geroerd met m'n vinger
Je hebt gelijk, volgende week gewoon weer normale koffie en non-dubieuze koekjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
T wordt een beetje een ordinair topic.. duidelijk het einde van de week
Je heb er een versierd?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je heb er een versierd?
Al gechecked of de voorraadkasten groot genoeg zijn?![]()
Oh dear... wat heb ik gegeten vandaag...
Je kán m editten..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:54 schreef Seventees het volgende:
Kan ik nog editten of heeft iedereen 'm al gelezen
Ik heb een slechte invloed op jullie hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je heb er een versierd?
Al gechecked of de voorraadkasten groot genoeg zijn?![]()
Oh dear... wat heb ik gegeten vandaag...
En thee zonder geestverruimende middelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgende week gewoon weer normale koffie en non-dubieuze koekjes..
Alsof jij dat zo erg vindtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
T wordt een beetje een ordinair topic.. duidelijk het einde van de week
Thnx, but no thnxquote:
Wel invloed, geen slechtequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb een slechte invloed op jullie hè?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque en Magno sitting in a tree?![]()
Ik bel de brandweer vastquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque en Magno sitting in a tree?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |