Bakkie koffie voor detoxic...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef DeToXiC het volgende:
Waar is die goeie ouwe koffietijd gebleven?![]()
Je zou het bijna gaan denken, hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zo dan zussie,
Jij bent behoorlijk wakker![]()
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:49 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je zou het bijna gaan denken, hè?
Nah, vrijdag vandaag. Bijna weekend. Werk positief op de.... rake opmerkingen![]()
Wat wil je? Heb erin geroerd met m'n vingerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
HISSSSSSSSSSSSSSSS!!!
Hij is goed, goed op smaak ook.
Hij smaakt best zoet jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wat wil je? Heb erin geroerd met m'n vinger
Je hebt gelijk, volgende week gewoon weer normale koffie en non-dubieuze koekjes.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
T wordt een beetje een ordinair topic.. duidelijk het einde van de week
Je heb er een versierd?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je heb er een versierd?
Al gechecked of de voorraadkasten groot genoeg zijn?![]()
Oh dear... wat heb ik gegeten vandaag...
Je kán m editten..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:54 schreef Seventees het volgende:
Kan ik nog editten of heeft iedereen 'm al gelezen
Ik heb een slechte invloed op jullie hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je heb er een versierd?
Al gechecked of de voorraadkasten groot genoeg zijn?![]()
Oh dear... wat heb ik gegeten vandaag...
En thee zonder geestverruimende middelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgende week gewoon weer normale koffie en non-dubieuze koekjes..
Alsof jij dat zo erg vindtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:52 schreef Dylanesque het volgende:
T wordt een beetje een ordinair topic.. duidelijk het einde van de week
Thnx, but no thnxquote:
Wel invloed, geen slechtequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb een slechte invloed op jullie hè?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque en Magno sitting in a tree?![]()
Ik bel de brandweer vastquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:56 schreef Seventees het volgende:
Dylanesque en Magno sitting in a tree?![]()
Goede invloed? Bestaat dat?quote:
Ahhhhhhhh, zo lief!!quote:
Jij hebt écht niks te doen hè?quote:
Het is die thee.. Hij blijft maar gaan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij hebt écht niks te doen hè?![]()
Ik ben gewoon goed op de hoogtequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij hebt écht niks te doen hè?![]()
Volgende week gaan we aan de aardbeienthee hoor..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is die thee.. Hij blijft maar gaan...
Heb een slechte invloed op die jongen
Ja.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Het is die thee.. Hij blijft maar gaan...
Heb een slechte invloed op die jongen
Intussen staat dat wel in je pmquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja.
En wat is dat ene ding nou????
Borrels zijn hier te verkrijgenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:02 schreef Lynx666 het volgende:
Het borrelen gaat niet door vanmiddag
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Intussen staat dat wel in je pm
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Intussen staat dat wel in je pm
Snie stiekemquote:
Tot zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga met pauzeJullie zoeken het het komende uur maar lekker uit met z'n allen! Met je thee en borrels en malibu en bomen en brandweer! Puh!
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Snie stiekem
Alsof jij een Dylanesque dat niet doen![]()
*Hard op lacht*quote:
Ik denk, ik geef jouw dierbare geheimen niet prijs, lach je me een beetje uitquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
*Hard op lacht*
Oh, ik was niet alleen
Jajajajajajaaa!! Ik wist het!quote:
Toe!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk, ik geef jouw dierbare geheimen niet prijs, lach je me een beetje uit.
Weet je wat zo raar is? Ondanks deze idioterie hier in dit topic krijg ik nog daadwerkelijk wat werk gedaanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding] alles goed bij jullie op het werk? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Weet je wat zo raar is? Ondanks deze idioterie hier in dit topic krijg ik nog daadwerkelijk wat werk gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |