quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Doet het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:03 schreef warrel het volgende:
De aapjes op stammetjes, met andere woorden: het Apenschema:
[afbeelding]
Hier niet, zowel in IE als in FF nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:07 schreef warrel het volgende:
Bij mij wel..
En ik ga nu lekker tandjespoetsen en in m'n nieuwe schone bedje slapen want ik ben zo moe als een
Trusten!
In Safarie wel, en Safari, hmmquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier niet, zowel in IE als in FF niet
Slaapse
Fiebelenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:55 schreef Ienepien het volgende:
aapjes?![]()
Enniewee: Ik zit een weekendje in Eindhoven om te fiebelen. Ik zie jullie maandag weer moppies!![]()
![]()
Bluetooth werkt al tijden, maar ik dacht te kunnen internotten op mn mobiel, bia bluetooth (dus via ons normale internot), maar dat blijkt niet te kunnenquote:
Koesjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:55 schreef Ienepien het volgende:
aapjes?![]()
Enniewee: Ik zit een weekendje in Eindhoven om te fiebelen. Ik zie jullie maandag weer moppies!![]()
![]()
Hoe heb je het nou uiteindelijk gedaan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het was helemaal![]()
Vanaaf ga ik voor hem koken en morgen zie ik hem weer bij de Dance Parade![]()
Hij had nog een nieuwe liggenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe heb je het nou uiteindelijk gedaan ?Die van hem gewoon ?
Tof
Whehe, SOL weer helemaal verliefdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het was helemaal![]()
Vanaaf ga ik voor hem koken en morgen zie ik hem weer bij de Dance Parade![]()
Hehe, op alles voorbereidquote:
Praat voor jezelfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, SOL weer helemaal verliefd![]()
Wat een stelletje relatieklunzen zit hier toch ook bij elkaar![]()
Ik ben niet verliefdquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:39 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, SOL weer helemaal verliefd![]()
Wat een stelletje relatieklunzen zit hier toch ook bij elkaar![]()
Nou, dat was wel heel verkapt danquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook![]()
@ SOL; succes vanavond![]()
Vergeet je hem niet weer ?quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:33 schreef Bravebart het volgende:
Haha, ging ik kolen halen bij de Gamma, zat er zo'n heel lief meisje bij de kassaKolen waren 1,50 ik geef 10 en krijg 9,50 terug
Ik zo van: "Uuh, klopt niet hoor, je geeft een euro teveel terug
" Zij van: "Nee, klopt wel
" Ik van:
![]()
Ok
Gamma +1
Huh wtfquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ga bij mijn zusje voor hem koken![]()
Alleen ik vergat het belangrijkste:quote:
Nee mijn zusje gaat uiteten met een vriendinquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh wtfJe gaat met hem bij je zusje eten ?
You Stupidquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen ik vergat het belangrijkste:
"Alsjeblieft de bon."
- Zet je nummer gelijk maar ff achterop
Bb -1
Dus je gaat in het huis van je zusje koken en eten met hem ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nee mijn zusje gaat uiteten met een vriendin![]()
Ja, hehequote:
Yepzquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus je gaat in het huis van je zusje koken en eten met hem ?
Okquote:
quote:
Okquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Zal ik het even duidelijk maken?
Ik had al met mijn zusje afgesproken, maar heel laat dus omdat ze uit eten ging. En ik had geen zin om zo laat nog op pad te zijn dus is ze me vanmiddag komen halen![]()
Met hem had ik afgesproken om even wat te drinken vanaaf in Rotterdam. Maar hij werkt vandaag in de buurt en toen had ik gevraagd of hij het miss leuk zou vinden om te komen eten na zijn werk![]()
Mijn zusje in Rotterdam, hij in Dordrechtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkWaar woont je zusje dan, ook in Rotterdam ?
Okquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mijn zusje in Rotterdam, hij in Dordrecht
En toen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen ik vergat het belangrijkste:
"Alsjeblieft de bon."
- Zet je nummer gelijk maar ff achterop
Bb -1
Toen niksquote:
hmm, vakantie gevierd, en een tijdje in een ontwerpburo meegedraaidquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maarten (l)
Wat doe je eigenlijk in de states, beetje vakantie vieren
Wat voor ontwerpen, 2d digitaal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
hmm, vakantie gevierd, en een tijdje in een ontwerpburo meegedraaid.
Doe de groeten aan SOL daaroquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:14 schreef m-kay het volgende:
Groeten vanaf de ffwd in rotterdam! Bart en marco
nee, house industrie'squote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat voor ontwerpen, 2d digitaal?
Tukse
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We zijn elkaar tegen gekomen, ongelovelijk![]()
nee... de metroquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:43 schreef Nachtdier het volgende:
In de trein zeker?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:16 schreef Nachtdier het volgende:
Nou ja, die heeft ook wielen en rijdt ook op stroom. Maar ja, je bent gewoon een lekker wijf waar moeilijk overheen te kijken valtDat moet het wel zijn.
![]()
Ik wist niet eens dat vandaag de danceparade vandaag was, dus ik vroeg me al af waarom die trein zo stampvol was.
Maar ik ga dadelijk of morgen terug in een heerlijke rustige trein, bedenkend hoe ik dat pokkeding boven ga krijgen. En met wie ik het bier op zal gaan zuipen
Lekker wijf ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:16 schreef Nachtdier het volgende:
Nou ja, die heeft ook wielen en rijdt ook op stroom. Maar ja, je bent gewoon een lekker wijf waar moeilijk overheen te kijken valtDat moet het wel zijn.
![]()
Ik wist niet eens dat vandaag de danceparade vandaag was, dus ik vroeg me al af waarom die trein zo stampvol was.
Maar ik ga dadelijk of morgen terug in een heerlijke rustige trein, bedenkend hoe ik dat pokkeding boven ga krijgen. En met wie ik het bier op zal gaan zuipen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker wijf ?Weet je wie er pas een lekker wijf is ? Sugar Lee Hooper
![]()
![]()
Nee, SLHquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dacht toch echt dat je over je Sugar Lee Hooper adoratie-fase heen was
![]()
Nee, dan zou ik nog liever moslim worden en een geit te grazen nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker wijf ?Weet je wie er pas een lekker wijf is ? Sugar Lee Hooper
![]()
![]()
ik ga positive thinking toepassen voor je aqua dat dat niet gebeurdquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:28 schreef Nachtdier het volgende:
[quote]Op zaterdag 11 augustus 2007 23:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dat ding volgend jaar nog buiten staat![]()
[/quote
Zou het?
Misschien wel
ffwd als in Fas Forward? Oeh, daar had ik ook bijna kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:14 schreef m-kay het volgende:
Groeten vanaf de ffwd in rotterdam! Bart en marco
Uhuh, die FFWDquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef warrel het volgende:
[..]
ffwd als in Fas Forward? Oeh, daar had ik ook bijna kunnen zijn
Oh, en ik ben trouwens niet in Delft![]()
Heb je nou al geneukt ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Morgen zie ik HEM weer![]()
Oja...mogguh allemaal![]()
Gatver, neukenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz on the first date![]()
Morgen weer![]()
![]()
quote:
Nee, ik moet mn kamer nog verven.quote:
Ik kan evt. wel helpen, maar alleen in de middag/avond.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:11 schreef Nachtdier het volgende:
Thnx,
Het geval staat nu al een nachtje buiten, en dadelijk nog eentje.
Dan is het snikheet en nog slaapt ie onder een wollen deken.
Mag ik jou body-painten dan als je toch al verf hebtquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik moet mn kamer nog verven.
Nee, dan moet ik me daarna weer helemaal schoonmaken met wasbenzine en dan jeukt alles weer 3 dagenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mag ik jou body-painten dan als je toch al verf hebt![]()
watjequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik me daarna weer helemaal schoonmaken met wasbenzine en dan jeukt alles weer 3 dagen
quote:
Hey tof...niet geschoten was altijd mis en het ding staat nog steeds buiten. Nu niet meer onder een wollen deken maar onder een motorhoes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan evt. wel helpen, maar alleen in de middag/avond.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef mcDavid het volgende:
Valt hier nog wat te neuken?
Hoiquote:
Sta je alweer te lang droog ?quote:
Nee duh, je bent een man, dus niet interessantquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef Knipoogje het volgende:
pff, ik stel een vraag en niemand luistert... aardige mensen die Delftenaren
Geen idquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef Knipoogje het volgende:
Tussen nu en een jaartje ga ik waarschijnlijk wonen in Delft...stukkie dichterbij werk
Zit nu al de Funda te checken elke dag. Uiteraard wil ik een woning een beetje in het centrum, maar de meeste woningen die ik daadwerkelijk wel zou willen hebben zijn te prijzig of er moet teveel aan gedaan worden. Dus voorlopig is mijn doel gewoon: ergens in Delft.
Mijn budget is uiterlijk iets van 250k, maar dan gaat er een hoop spaargeld in, dus ik ben naar iets op zoek tussen de 175k en de 225k. Kan iemand een verhaaltje vertellen over go en no-go areas? Welke flats kan ik beter mijden en welke zijn juist wel prettig om in te wonen?
Nee, dat binnen 2 minutenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Binnen 10 minuten hadden ze hun T-shirt uit
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wat een moppies zijn jullie ook!
![]()
Nou ik ben er weer! Heel rielekst weekend gehad, echter geloof ik dat mijn oogje een beetje ontstoken is. Ik loop nu zonder lens, vervangende bril is geen optie, dus niet alleen ben ik half blind, tevens zie ik geen diepteVerder alles goed, hihi
![]()
Sjo hier de enige vrouw met een hypotheek in dit topic.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef Knipoogje het volgende:
Tussen nu en een jaartje ga ik waarschijnlijk wonen in Delft...stukkie dichterbij werk
Zit nu al de Funda te checken elke dag. Uiteraard wil ik een woning een beetje in het centrum, maar de meeste woningen die ik daadwerkelijk wel zou willen hebben zijn te prijzig of er moet teveel aan gedaan worden. Dus voorlopig is mijn doel gewoon: ergens in Delft.
Mijn budget is uiterlijk iets van 250k, maar dan gaat er een hoop spaargeld in, dus ik ben naar iets op zoek tussen de 175k en de 225k. Kan iemand een verhaaltje vertellen over go en no-go areas? Welke flats kan ik beter mijden en welke zijn juist wel prettig om in te wonen?
Nou aangezien ik gewoon zit te typen valt het wel mee toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, kon je je huis nog wel vinden ?![]()
Ik bedoel, aaahw
Ik was vanavond ook een tijdje half-blind. Na anderhalf uur eerder een rode peper snijden en vele malen je handen wassen is je vinger in je oog duwen toch niet zo'n puik plan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Nou ik ben er weer! Heel rielekst weekend gehad, echter geloof ik dat mijn oogje een beetje ontstoken is. Ik loop nu zonder lens, vervangende bril is geen optie, dus niet alleen ben ik half blind, tevens zie ik geen diepteVerder alles goed, hihi
![]()
Tanthof Oost kan nog prima hoor, paar vrienden van me wonen daar en daar is het nog primaquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Sjo hier de enige vrouw met een hypotheek in dit topic.
Niet doen:
Voorhof
Buitenhof (op enkele locaties na)
Tanthof (niet alleen ver weg van het centrum, maar ok nog eens dat sommige delen in een flink tempo aan het verpauperen zijn / zijn verpauperd.
Wel doen:
Binnenstad (wel reteduur uiteraard)
Westerkwartier (achter het station=wel kleine huizen)
Hof van Delft
Voordijkshoorn
Agnetapark
Wippolder (zijn ze aan het opkrikken, echte volkswijk)
Oftewel:
Niet te veel aan de zuidkant kijken. Op zich moet je in jouw prijsklasse zeker wel wat kunnen vindenSucces!
![]()
Ja okquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Nou aangezien ik gewoon zit te typen valt het wel mee toch?![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik was vanavond ook een tijdje half-blind. Na anderhalf uur eerder een rode peper snijden en vele malen je handen wassen is je vinger in je oog duwen toch niet zo'n puik plan..
Leukquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
Bij mij kwam de ui vanavond ook wat harder aan dan normaal.![]()
En morgen weer fijn werken![]()
Altijd fijn om te weten dat het zó makkelijk is om in je huis in te brekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:19 schreef Bravebart het volgende:
Goed, we waren dus in 10 minuten binnen, hebben geen buurtbewoner gezien dus mocht u nog eens willen inbreken bij Dennis, belt u gerust, ik ben niet zo duur...
Kusje
idd ik ken een aantal mensen die er wonen, maar het voorste gedeelte is prima te doen inderdaad!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tanthof Oost kan nog prima hoor, paar vrienden van me wonen daar en daar is het nog primaWest is een hel
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrelquote:
Dankuquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Dat verslag![]()
Omg mijn buurman had zich ook buitengesloten vanochtend, en kwam een schroevendraaier lenen...en toen vroeg hij of ik stoned was en ik vanben nog aangeschoten van vannacht
![]()
ja gezellig geborreld met vriendin...miss een beetje té dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Danku
Een schroevendraaier lenen ?Aangeschoten van vannacht ?
Idd, lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ja gezellig geborreld met vriendin...miss een beetje té dus![]()
Represent Oostquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tanthof Oost kan nog prima hoor, paar vrienden van me wonen daar en daar is het nog primaWest is een hel
Gruttohof ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:30 schreef DeHovenier het volgende:
Zijstraat van de Valkenlaan bij de kruising met de Lepelaarstraat
quote:
Mmh ok, ik was in 2000 klaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
Jij ook
Welke jaren? Ehmm, ik begon in groep 4 toen ik naar De Ark ging, dat is 14 jaar geleden, dus toen was ik 7, in het jaar 1993. In 1997 had ik de basisschool afgemaakt
Kan best een jaartje eerder/later zijn
Ah ja, die musical waarbij ik van het podium afliep omdat ik m'n tekst niet meer wistquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, ik was in 2000 klaarDenk niet dat ik jou dan 'bewust heb meegemaakt'
Ik heb je musical gezien maar dat is het denk ik ook wel
Mmh, dat weet ik niet meer, toen zat ik in groep 5 ofsoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ja, die musical waarbij ik van het podium afliep omdat ik m'n tekst niet meer wist
Koen Simonis, Mark Leonard (en zn tweelingbroer Vincent)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ken niet veel jongens in de buurt nee. Noem eens een paar?
Ook op de Ark gezeten ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:57 schreef DeHovenier het volgende:
M'n broertje kent die mss wel, al is hij 16 jaar
Ik ken ze niet
Al mijn broers en zussen hebben op de Ark gezetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook op de Ark gezeten ?Grote kans dat ik hem dan ken
Doe eens naamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al mijn broers en zussen hebben op de Ark gezeten
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:03 schreef DeHovenier het volgende:
Hylke en Jetske.
quote:
Idd, ik ben ook al heel oudquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:11 schreef DeHovenier het volgende:
Echt waar
Idd 9 man, 2 ouders en 7 kinderen
Tafel met aan beide kanten banken? Da's wel heeeeel lang geledenEn we wonen nog steeds naast het poortje, alleen ben ik nu het oudste kind die hier nog woont
Ik ken wel een snackbar, maar dat is in Oost-Tanthof. Snackbar Ricoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:13 schreef Conorach het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Vanavond heb ik MEGAveel trek in een raspatatje.
Maar welke snackbar in Delft verkoopt dat?
Ik woon vlakbij 't station, maar die kleine snackbar daar verkoopt 't niet. Argh! Hel! Verdoemenis! Help!
Hé, wonen m-kay en ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:13 schreef Conorach het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Vanavond heb ik MEGAveel trek in een raspatatje.
Maar welke snackbar in Delft verkoopt dat?
Ik woon vlakbij 't station, maar die kleine snackbar daar verkoopt 't niet. Argh! Hel! Verdoemenis! Help!
Station-hood yo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, wonen m-kay en ik ookRico heeft het, maar die zit in de Dasstraat (Tanthof Oost dus...).
Idd grappigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook al heel oud![]()
Ja, ik weet niet meer waarom ik daar was
Volgens mij zat Hylke een klas onder mn broertje ofso
Haha, wat grappig
Ik weet t niet, zou toch wel moetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:20 schreef Conorach het volgende:
[..]
Station-hood yo.![]()
Holy moly.. is er geen een dichterbij?
Anders is m'n voer al koud voor ik halverwege ben, grmbl.
Dat is Luc! De Vietnamese loempiaboer, maar de laatste tijd staat hij er zelf nog maar sporadisch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet t niet, zou toch wel moeten
Er is een friettent bij de HEMA en de MCDonalds, of was dat een Loempiakraam?
Waar woon je precies ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:20 schreef Conorach het volgende:
[..]
Station-hood yo.![]()
Holy moly.. is er geen een dichterbij?
Anders is m'n voer al koud voor ik halverwege ben, grmbl.
Wij ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:34 schreef Conorach het volgende:
van Leeuwenhoeksingel
quote:
Hahaha, briljant.. buren. Ik: nummer 24. Praktisch tegenover Pizza Rapidoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij ookWelke kant/wel nummer ?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:20 schreef Conorach het volgende:
[..]
Hahaha, briljant.. buren. Ik: nummer 24. Praktisch tegenover Pizza Rapido![]()
Maar euh.. ik vond er vandaag een die Raspatat verkoopt! En hij zit om de hoek zelfs!
Mega Snack
En die zit zo'n beetje tegenover de Aldi, op de Papsouwselaan. Het is zo'n kiosk.
En het was nog lekker ook!
TBS?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Relaxt
m-kay en ik wonen op nummer 61, praktisch naast de TBS dus
Ik was bij HEM in Dordrecht, betere reden kan ik me niet bedenkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef Conorach het volgende:
[..]
TBS?
Enne, SeaOfLove, welkom terug in het immer heerschend Delft.
(uiteraard willen we wel weten waar je bent geweest.. dat moet toch een goede reden zijn geweest om dit immer heerschend Delft tijdelijk te verlaten)
Turk Bij het Station.quote:
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef Conorach het volgende:
Haha, oh daar.. Gaat dat ook in maart/april 2008 plat trouwens, voor die verdoemde treintunnel?
Ja, ze gaan het nieuwe gebouw er omheen bouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef warrel het volgende:
Laten ze het stationsgebouw dan wel staan? Ik vond gisteravond toen ik er langs toeterde dat ze er maar een soort grote kelder onder moeten maken
Hoe laat was het ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef warrel het volgende:
Volgens mij lag jij al heel lief te slapen hoor.
Ik dacht nog, zal ik langs gaan, maarja..
Nee, toen was ik nog wakkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef warrel het volgende:
Hmm, half 4 ofzo?
Weer om half 4 ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:30 schreef warrel het volgende:
Oh, nou, vanavond kan ik weer langskomen![]()
Maar morgen moet ik weer om 14.30 werken..
Mmh, het is echt al 5 keer uitgesteld, en aangezien iedereen met iedereen overhoop ligt, verwacht ik dat we er nog wel ff kunnen blijven wonenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:33 schreef Conorach het volgende:
Ik vraag me echter wel af of het in maart/april daadwerkelijk plat gaat.
De gemeente en projectontwikkelaars en nog wat partijen liggen zwaar overhoop over financiën..
Maar het is ook mogelijk dat ze 't gewoon binnen die termijn gaan slopen, hebben ze dat alvast gehad.
(Ik hoop dat het hele project voor minimaal 5 jaar deferred wordt..)
Euh.. I'm afraid this needs some explanation..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Dag mooi wit plafond
-edit-
m-kay ziet zn kans om als eerste op het plafond te komen verdwijnen![]()
Uuhm, handen op de muur en nu handen op het plafondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:24 schreef Conorach het volgende:
[..]
Euh.. I'm afraid this needs some explanation..![]()
Ik sta op hun muur...check mijn FoBoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:24 schreef Conorach het volgende:
[..]
Euh.. I'm afraid this needs some explanation..![]()
Waar zit je nu dan ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:39 schreef Autoreply het volgende:
Tering, dat internet op de VHL is ook niet alles zeg![]()
Heej bedanktquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Sjo hier de enige vrouw met een hypotheek in dit topic.
Niet doen:
Voorhof
Buitenhof (op enkele locaties na)
Tanthof (niet alleen ver weg van het centrum, maar ook nog eens dat sommige delen in een flink tempo aan het verpauperen zijn / zijn verpauperd.)
Wel doen:
Binnenstad (wel reteduur uiteraard)
Westerkwartier (achter het station=wel kleine huizen)
Hof van Delft
Voordijkshoorn
Agnetapark
Wippolder (zijn ze aan het opkrikken, echte volkswijk)
Oftewel:
Niet te veel aan de zuidkant kijken. Op zich moet je in jouw prijsklasse zeker wel wat kunnen vindenSucces!
![]()
Naja m-kay en ik zijn huisgenoten, AR is oud-VLSquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Conorach het volgende:
Haha hoeveel lui van de v. Leeuwenhoeksingel zitten hier joh
Hier doet internet het overigens probleemloos.
Ohja dat moet ik ook nog een keer doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Dag mooi wit plafond
-edit-
m-kay ziet zn kans om als eerste op het plafond te komen verdwijnen![]()
VHL nog steeds. Complete OS moeten herinstalleren omdat die prutsers van de DTO 't weer 's verneukt haddenquote:
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja dat moet ik ook nog een keer doen!
Ok, dat is kutquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
VHL nog steeds. Complete OS moeten herinstalleren omdat die prutsers van de DTO 't weer 's verneukt hadden![]()
Mocht ze willenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een beetje SOL mee uit vragen![]()
Nodig 'm uit op Westerpopquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben er uit... het wordt Westerpop, dat had ik al eerder afgesproken![]()
Ik weet alleen dat PEX optreed, zanger van de band is een ex-collega van me. Sowieso komt heel het cluppie waar ik voor ik zwanger werd veel mee omging.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:57 schreef Conorach het volgende:
Er komen leuke dingen op Westerpop zag ik, goede keus dus
Ik dacht dat je die alweer had ingeruild voor de volgendequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou nee hij gaat dus naar Mysteryland.
Kan natuurlijk wel mijn prille liefde meevragen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef Originele_Naam het volgende:
zelfde mensen zelfde verhalen nog steeds
ik kom over een topic of 30 weer terug hooi
Neeeeeeequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die alweer had ingeruild voor de volgende![]()
![]()
Go Solliquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
NeeeeeeeBen dinsdag weer bij hem geweest en toen heeft hij voor me gekookt
![]()
En aankomend weekend is ons eerste weekend samen![]()
En het ding staat inmiddels boven. Ietwat beschadigd op de hoeken, maar toch.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Hey tof...niet geschoten was altijd mis en het ding staat nog steeds buiten. Nu niet meer onder een wollen deken maar onder een motorhoes.
We gaan het eerst even met zo'n gehuurd steekwagentje met 6 wielen proberen.
Mocht dat niet lukken, zal k zeker nog even een pm'tje sturen.
je moet ook uitkijken met zaad in je tere oogjes...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
![]()
![]()
zaadvragende oogjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
je moet ook uitkijken met zaad in je tere oogjes...![]()
Kansloosquote:
Ben ik ook!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:22 schreef Autoreply het volgende:
Ik had de illusie dat Warrel een lief, schattig en vooral verlegen meisje was![]()
Hm, op de dansvloer is het natuurlijk een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zo gedroeg je je anders niet echt![]()
![]()
quote:
Welke ?quote:
Had je gister in de Escape moeten zijnquote:
Maar normaal is de Escape toch juist een tent met veel mensen van 20-35? Iig de keren dat ik er was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je gister in de Escape moeten zijnAllemaal 16-jarig grut
Uhuh, maar Escape is wel hipquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maar normaal is de Escape toch juist een tent met veel mensen van 20-35? Iig de keren dat ik er was.
Overigens waren er ook veel jonge miepjes in Speakers, meer als normaal had ik 't idee...
Je vergeet:quote:
Swamuziek is leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef Autoreply het volgende:
Ja, speakers is ook prima te doen. In het weekend zuigt het, maar donderdagen zijn er altijd top, vooral wat ouder publiek. Alleen die negermuziek af en toe...
Gister was er lekkere (eentonige) house...geen swaklanken gehoord. Wel bouncen trouwens...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:48 schreef warrel het volgende:
[..]
Swamuziek is leukToch Bart?
Bounce bounce
Jij was toch niet in Speakers?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gister was er lekkere (eentonige) house...geen swaklanken gehoord. Wel bouncen trouwens....
Ow, ik had het over de Escape...waar is wel was met Bart.quote:
Dát wel, maar die gare nummers die niet dansbaar zijn niet. Sta je daar een beetje stil te staan op 't podiumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:48 schreef warrel het volgende:
[..]
Swamuziek is leukToch Bart?
Bounce bounce
Alle nummers zijn dansbaar Jarnoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dát wel, maar die gare nummers die niet dansbaar zijn niet. Sta je daar een beetje stil te staan op 't podium![]()
alstu!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:29 schreef Le_Cannibale het volgende:
Onzin
Gaatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:39 schreef Le_Cannibale het volgende:
Bartje flink van het padje!!!!!!
Nee, we wonen alleen Delft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef Le_Cannibale het volgende:
[..]
Dit wordt een feest!![]()
Studeren jullie ook delft?
Wtf?! Sukkelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:49 schreef Le_Cannibale het volgende:
Ja maar mijn zwager studeert Delft, jaloers?
Surequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alle nummers zijn dansbaar Jarno
Uuh ja, maandje geleden half uur non-stop op 360 BPM gedanstquote:
Jeweet zellufquote:
Kut n00bquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
HEYDelluf heeft ook een topic
![]()
was jullie kwijt
Heiiiuuuuhhh!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, maandje geleden half uur non-stop op 360 BPM gedanst
Hai schatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Wtf, heb je me zitten filmenquote:
Aaaahwquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik nu niet, m'n os navicularis doet vet veel pijn
En nu na heel lang douchen nog steedsquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef warrel het volgende:
[..]
En nu na heel lang douchen nog steeds
En het douchen was nog wel in Jazz in Delft stijl![]()
![]()
![]()
Ja, als je het doet wel, als je stopt niet meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Helpt een beetje masseren niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |