Ik ken wel een snackbar, maar dat is in Oost-Tanthof. Snackbar Ricoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:13 schreef Conorach het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Vanavond heb ik MEGAveel trek in een raspatatje.
Maar welke snackbar in Delft verkoopt dat?
Ik woon vlakbij 't station, maar die kleine snackbar daar verkoopt 't niet. Argh! Hel! Verdoemenis! Help!
Hé, wonen m-kay en ik ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:13 schreef Conorach het volgende:
Even een vraag tussendoor:
Vanavond heb ik MEGAveel trek in een raspatatje.
Maar welke snackbar in Delft verkoopt dat?
Ik woon vlakbij 't station, maar die kleine snackbar daar verkoopt 't niet. Argh! Hel! Verdoemenis! Help!
Station-hood yo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hé, wonen m-kay en ik ookRico heeft het, maar die zit in de Dasstraat (Tanthof Oost dus...).
Idd grappigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ik ben ook al heel oud![]()
Ja, ik weet niet meer waarom ik daar was
Volgens mij zat Hylke een klas onder mn broertje ofso
Haha, wat grappig
Ik weet t niet, zou toch wel moetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:20 schreef Conorach het volgende:
[..]
Station-hood yo.![]()
Holy moly.. is er geen een dichterbij?
Anders is m'n voer al koud voor ik halverwege ben, grmbl.
Dat is Luc! De Vietnamese loempiaboer, maar de laatste tijd staat hij er zelf nog maar sporadisch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik weet t niet, zou toch wel moeten
Er is een friettent bij de HEMA en de MCDonalds, of was dat een Loempiakraam?
Waar woon je precies ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:20 schreef Conorach het volgende:
[..]
Station-hood yo.![]()
Holy moly.. is er geen een dichterbij?
Anders is m'n voer al koud voor ik halverwege ben, grmbl.
Wij ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:34 schreef Conorach het volgende:
van Leeuwenhoeksingel
quote:
Hahaha, briljant.. buren. Ik: nummer 24. Praktisch tegenover Pizza Rapidoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij ookWelke kant/wel nummer ?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:20 schreef Conorach het volgende:
[..]
Hahaha, briljant.. buren. Ik: nummer 24. Praktisch tegenover Pizza Rapido![]()
Maar euh.. ik vond er vandaag een die Raspatat verkoopt! En hij zit om de hoek zelfs!
Mega Snack
En die zit zo'n beetje tegenover de Aldi, op de Papsouwselaan. Het is zo'n kiosk.
En het was nog lekker ook!
TBS?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
Relaxt
m-kay en ik wonen op nummer 61, praktisch naast de TBS dus
Ik was bij HEM in Dordrecht, betere reden kan ik me niet bedenkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:29 schreef Conorach het volgende:
[..]
TBS?
Enne, SeaOfLove, welkom terug in het immer heerschend Delft.
(uiteraard willen we wel weten waar je bent geweest.. dat moet toch een goede reden zijn geweest om dit immer heerschend Delft tijdelijk te verlaten)
Turk Bij het Station.quote:
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef Conorach het volgende:
Haha, oh daar.. Gaat dat ook in maart/april 2008 plat trouwens, voor die verdoemde treintunnel?
Ja, ze gaan het nieuwe gebouw er omheen bouwenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef warrel het volgende:
Laten ze het stationsgebouw dan wel staan? Ik vond gisteravond toen ik er langs toeterde dat ze er maar een soort grote kelder onder moeten maken
Hoe laat was het ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:15 schreef warrel het volgende:
Volgens mij lag jij al heel lief te slapen hoor.
Ik dacht nog, zal ik langs gaan, maarja..
Nee, toen was ik nog wakkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:25 schreef warrel het volgende:
Hmm, half 4 ofzo?
Weer om half 4 ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:30 schreef warrel het volgende:
Oh, nou, vanavond kan ik weer langskomen![]()
Maar morgen moet ik weer om 14.30 werken..
Mmh, het is echt al 5 keer uitgesteld, en aangezien iedereen met iedereen overhoop ligt, verwacht ik dat we er nog wel ff kunnen blijven wonenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:33 schreef Conorach het volgende:
Ik vraag me echter wel af of het in maart/april daadwerkelijk plat gaat.
De gemeente en projectontwikkelaars en nog wat partijen liggen zwaar overhoop over financiën..
Maar het is ook mogelijk dat ze 't gewoon binnen die termijn gaan slopen, hebben ze dat alvast gehad.
(Ik hoop dat het hele project voor minimaal 5 jaar deferred wordt..)
Euh.. I'm afraid this needs some explanation..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Dag mooi wit plafond
-edit-
m-kay ziet zn kans om als eerste op het plafond te komen verdwijnen![]()
Uuhm, handen op de muur en nu handen op het plafondquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:24 schreef Conorach het volgende:
[..]
Euh.. I'm afraid this needs some explanation..![]()
Ik sta op hun muur...check mijn FoBoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:24 schreef Conorach het volgende:
[..]
Euh.. I'm afraid this needs some explanation..![]()
Waar zit je nu dan ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:39 schreef Autoreply het volgende:
Tering, dat internet op de VHL is ook niet alles zeg![]()
Heej bedanktquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:38 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Sjo hier de enige vrouw met een hypotheek in dit topic.
Niet doen:
Voorhof
Buitenhof (op enkele locaties na)
Tanthof (niet alleen ver weg van het centrum, maar ook nog eens dat sommige delen in een flink tempo aan het verpauperen zijn / zijn verpauperd.)
Wel doen:
Binnenstad (wel reteduur uiteraard)
Westerkwartier (achter het station=wel kleine huizen)
Hof van Delft
Voordijkshoorn
Agnetapark
Wippolder (zijn ze aan het opkrikken, echte volkswijk)
Oftewel:
Niet te veel aan de zuidkant kijken. Op zich moet je in jouw prijsklasse zeker wel wat kunnen vindenSucces!
![]()
Naja m-kay en ik zijn huisgenoten, AR is oud-VLSquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:19 schreef Conorach het volgende:
Haha hoeveel lui van de v. Leeuwenhoeksingel zitten hier joh
Hier doet internet het overigens probleemloos.
Ohja dat moet ik ook nog een keer doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[afbeelding]
Dag mooi wit plafond
-edit-
m-kay ziet zn kans om als eerste op het plafond te komen verdwijnen![]()
VHL nog steeds. Complete OS moeten herinstalleren omdat die prutsers van de DTO 't weer 's verneukt haddenquote:
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja dat moet ik ook nog een keer doen!
Ok, dat is kutquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:24 schreef Autoreply het volgende:
[..]
VHL nog steeds. Complete OS moeten herinstalleren omdat die prutsers van de DTO 't weer 's verneukt hadden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |