quote:
Welke ?quote:
Had je gister in de Escape moeten zijnquote:
Maar normaal is de Escape toch juist een tent met veel mensen van 20-35? Iig de keren dat ik er was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Had je gister in de Escape moeten zijnAllemaal 16-jarig grut
Uhuh, maar Escape is wel hipquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maar normaal is de Escape toch juist een tent met veel mensen van 20-35? Iig de keren dat ik er was.
Overigens waren er ook veel jonge miepjes in Speakers, meer als normaal had ik 't idee...
Je vergeet:quote:
Swamuziek is leukquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:09 schreef Autoreply het volgende:
Ja, speakers is ook prima te doen. In het weekend zuigt het, maar donderdagen zijn er altijd top, vooral wat ouder publiek. Alleen die negermuziek af en toe...
Gister was er lekkere (eentonige) house...geen swaklanken gehoord. Wel bouncen trouwens...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:48 schreef warrel het volgende:
[..]
Swamuziek is leukToch Bart?
Bounce bounce
Jij was toch niet in Speakers?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:53 schreef m-kay het volgende:
[..]
Gister was er lekkere (eentonige) house...geen swaklanken gehoord. Wel bouncen trouwens....
Ow, ik had het over de Escape...waar is wel was met Bart.quote:
Dát wel, maar die gare nummers die niet dansbaar zijn niet. Sta je daar een beetje stil te staan op 't podiumquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:48 schreef warrel het volgende:
[..]
Swamuziek is leukToch Bart?
Bounce bounce
Alle nummers zijn dansbaar Jarnoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Dát wel, maar die gare nummers die niet dansbaar zijn niet. Sta je daar een beetje stil te staan op 't podium![]()
alstu!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:29 schreef Le_Cannibale het volgende:
Onzin
Gaatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:39 schreef Le_Cannibale het volgende:
Bartje flink van het padje!!!!!!
Nee, we wonen alleen Delft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef Le_Cannibale het volgende:
[..]
Dit wordt een feest!![]()
Studeren jullie ook delft?
Wtf?! Sukkelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:49 schreef Le_Cannibale het volgende:
Ja maar mijn zwager studeert Delft, jaloers?
Surequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alle nummers zijn dansbaar Jarno
Uuh ja, maandje geleden half uur non-stop op 360 BPM gedanstquote:
Jeweet zellufquote:
Kut n00bquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
HEYDelluf heeft ook een topic
![]()
was jullie kwijt
Heiiiuuuuhhh!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh ja, maandje geleden half uur non-stop op 360 BPM gedanst
Hai schatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
Wtf, heb je me zitten filmenquote:
Aaaahwquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ik nu niet, m'n os navicularis doet vet veel pijn
En nu na heel lang douchen nog steedsquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef warrel het volgende:
[..]
En nu na heel lang douchen nog steeds
En het douchen was nog wel in Jazz in Delft stijl![]()
![]()
![]()
Ja, als je het doet wel, als je stopt niet meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
![]()
Helpt een beetje masseren niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |