Mocht ze willenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een beetje SOL mee uit vragen![]()
Nodig 'm uit op Westerpopquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben er uit... het wordt Westerpop, dat had ik al eerder afgesproken![]()
Ik weet alleen dat PEX optreed, zanger van de band is een ex-collega van me. Sowieso komt heel het cluppie waar ik voor ik zwanger werd veel mee omging.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:57 schreef Conorach het volgende:
Er komen leuke dingen op Westerpop zag ik, goede keus dus
Ik dacht dat je die alweer had ingeruild voor de volgendequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nou nee hij gaat dus naar Mysteryland.
Kan natuurlijk wel mijn prille liefde meevragen![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef Originele_Naam het volgende:
zelfde mensen zelfde verhalen nog steeds
ik kom over een topic of 30 weer terug hooi
Neeeeeeequote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die alweer had ingeruild voor de volgende![]()
![]()
Go Solliquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
NeeeeeeeBen dinsdag weer bij hem geweest en toen heeft hij voor me gekookt
![]()
En aankomend weekend is ons eerste weekend samen![]()
En het ding staat inmiddels boven. Ietwat beschadigd op de hoeken, maar toch.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Hey tof...niet geschoten was altijd mis en het ding staat nog steeds buiten. Nu niet meer onder een wollen deken maar onder een motorhoes.
We gaan het eerst even met zo'n gehuurd steekwagentje met 6 wielen proberen.
Mocht dat niet lukken, zal k zeker nog even een pm'tje sturen.
je moet ook uitkijken met zaad in je tere oogjes...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Wat een moppies zijn jullie ook!
![]()
Nou ik ben er weer! Heel rielekst weekend gehad, echter geloof ik dat mijn oogje een beetje ontstoken is. Ik loop nu zonder lens, vervangende bril is geen optie, dus niet alleen ben ik half blind, tevens zie ik geen diepteVerder alles goed, hihi
![]()
zaadvragende oogjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:06 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
je moet ook uitkijken met zaad in je tere oogjes...![]()
Kansloosquote:
Ben ik ook!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:22 schreef Autoreply het volgende:
Ik had de illusie dat Warrel een lief, schattig en vooral verlegen meisje was![]()
Hm, op de dansvloer is het natuurlijk een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:59 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zo gedroeg je je anders niet echt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |