Wat voor ontwerpen, 2d digitaal?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:37 schreef seekfaM het volgende:
[..]
hmm, vakantie gevierd, en een tijdje in een ontwerpburo meegedraaid.
Doe de groeten aan SOL daaroquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:14 schreef m-kay het volgende:
Groeten vanaf de ffwd in rotterdam! Bart en marco
nee, house industrie'squote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat voor ontwerpen, 2d digitaal?
Tukse
Jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We zijn elkaar tegen gekomen, ongelovelijk![]()
nee... de metroquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:43 schreef Nachtdier het volgende:
In de trein zeker?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:16 schreef Nachtdier het volgende:
Nou ja, die heeft ook wielen en rijdt ook op stroom. Maar ja, je bent gewoon een lekker wijf waar moeilijk overheen te kijken valtDat moet het wel zijn.
![]()
Ik wist niet eens dat vandaag de danceparade vandaag was, dus ik vroeg me al af waarom die trein zo stampvol was.
Maar ik ga dadelijk of morgen terug in een heerlijke rustige trein, bedenkend hoe ik dat pokkeding boven ga krijgen. En met wie ik het bier op zal gaan zuipen
Lekker wijf ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:16 schreef Nachtdier het volgende:
Nou ja, die heeft ook wielen en rijdt ook op stroom. Maar ja, je bent gewoon een lekker wijf waar moeilijk overheen te kijken valtDat moet het wel zijn.
![]()
Ik wist niet eens dat vandaag de danceparade vandaag was, dus ik vroeg me al af waarom die trein zo stampvol was.
Maar ik ga dadelijk of morgen terug in een heerlijke rustige trein, bedenkend hoe ik dat pokkeding boven ga krijgen. En met wie ik het bier op zal gaan zuipen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker wijf ?Weet je wie er pas een lekker wijf is ? Sugar Lee Hooper
![]()
![]()
Nee, SLHquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dacht toch echt dat je over je Sugar Lee Hooper adoratie-fase heen was
![]()
Nee, dan zou ik nog liever moslim worden en een geit te grazen nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker wijf ?Weet je wie er pas een lekker wijf is ? Sugar Lee Hooper
![]()
![]()
ik ga positive thinking toepassen voor je aqua dat dat niet gebeurdquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:28 schreef Nachtdier het volgende:
[quote]Op zaterdag 11 augustus 2007 23:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dat ding volgend jaar nog buiten staat![]()
[/quote
Zou het?
Misschien wel
ffwd als in Fas Forward? Oeh, daar had ik ook bijna kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:14 schreef m-kay het volgende:
Groeten vanaf de ffwd in rotterdam! Bart en marco
Uhuh, die FFWDquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef warrel het volgende:
[..]
ffwd als in Fas Forward? Oeh, daar had ik ook bijna kunnen zijn
Oh, en ik ben trouwens niet in Delft![]()
Heb je nou al geneukt ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Morgen zie ik HEM weer![]()
Oja...mogguh allemaal![]()
Gatver, neukenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepz on the first date![]()
Morgen weer![]()
![]()
quote:
Nee, ik moet mn kamer nog verven.quote:
Ik kan evt. wel helpen, maar alleen in de middag/avond.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:11 schreef Nachtdier het volgende:
Thnx,
Het geval staat nu al een nachtje buiten, en dadelijk nog eentje.
Dan is het snikheet en nog slaapt ie onder een wollen deken.
Mag ik jou body-painten dan als je toch al verf hebtquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ik moet mn kamer nog verven.
Nee, dan moet ik me daarna weer helemaal schoonmaken met wasbenzine en dan jeukt alles weer 3 dagenquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mag ik jou body-painten dan als je toch al verf hebt![]()
watjequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik me daarna weer helemaal schoonmaken met wasbenzine en dan jeukt alles weer 3 dagen
quote:
Hey tof...niet geschoten was altijd mis en het ding staat nog steeds buiten. Nu niet meer onder een wollen deken maar onder een motorhoes.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan evt. wel helpen, maar alleen in de middag/avond.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:00 schreef mcDavid het volgende:
Valt hier nog wat te neuken?
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |