Is dat zo dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Wat ik nooit snap is, waarom je uit het topic wordt geflikkerd, zodra je er een hebt gemaakt...?!?!![]()
Je maakt dat topic niet voor niets, dus je wilt daar posten!![]()
Wil jij, Covie, zeggen, dat je nog nooit zelf een topic hebt gemaakt.....!?!?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:07 schreef covie het volgende:
[..]
Is dat zo dan?
Nou ja jij kan het weten inderdaad![]()
haha, keurigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
eer wat ik lul maar wat in het andere topic gewoon om die vol te krijgen![]()
Heeft covie niet al 1 KSC topic op d'r naam staan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wil jij, Covie, zeggen, dat je nog nooit zelf een topic hebt gemaakt.....!?!?!![]()
Jawel...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wil jij, Covie, zeggen, dat je nog nooit zelf een topic hebt gemaakt.....!?!?!![]()
2 ondertussenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft covie niet al 1 KSC topic op d'r naam staan?
Of 2 al zelfs?
wie zegt dat ik er graag werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom ga je bij een bedrijf weg als je er graag werkt?
Ooo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er graag werk
Ik vind het niet zo erg hoor, dit werk, mede vanwege de vergoeding ervoor.
Maar ik verhuis naar Utrecht, en ga daar voor 12 euro per uur netto op de hogeschool werken, naast m'n studie.
En om elke keer naar Ter Aar te gaan voor werk, is ook niet echt rendabel.
Daarbij komt degene die ik nu vervang over 3 weken wieder zuruck.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar ik verhuis naar Utrecht, en ga daar voor 12 euro per uur netto op de hogeschool werken, naast m'n studie.
quote:Beste Fred
Zozo jij hebt een drukke baan!
Tot ziens bij: [KSC Nº 391] ftw!! :7
Met vriendelijke groeten,
Eer-ik
hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Moet je een briefje achterlaten!
[..]
iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ooo.Oke duidelijk.
Je zat er dus ter vervanging, 12 euro is anders ook niet slecht betaald.![]()
Oh! haha toevalligquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha
Hoe kom je bij fred eigenlijk?
Zo heet de baas
Potver ik zit op 10,5... maar ik heb en een auto van de zaak en ben pas 21quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd
12 euro is ook een prima bedrag
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:22 schreef covie het volgende:
[..]
Oh! haha toevallig![]()
Ik heb zomaar een naam neergezet.!
ik verdien meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Potver ik zit op 10,5... maar ik heb en een auto van de zaak en ben pas 21
Ik werd net helemaal uit Fok! gegooid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Wat ik nooit snap is, waarom je uit het topic wordt geflikkerd, zodra je er een hebt gemaakt...?!?!![]()
Je maakt dat topic niet voor niets, dus je wilt daar posten!![]()
Ik kom geloof ik om ongeveer ¤10.80quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
nettobedrag?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kom geloof ik om ongeveer ¤10.80
Zonder auto en ben (net) 22![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik werd net helemaal uit Fok! gegooid.En ik log altijd automatisch in, ik was bijna mijn wachtwoord vergeten?
![]()
Ik op veel meer en ik fokquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij heeft er genoeg, tot "Yvonne" toequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hadden we je moeten missen.
Of heb je nog een kloon?
Ik heb een huis en de daarbij behorende vaste lasten. Dat vind ik heel wat reden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als jij zoveel meer verdient, wat zit je dan te miepen over die autoprijzen
Ja ik ben er wel tevreden overquote:
Dat is aardig prijzig, maar als je goed verdient, goed te betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een huis en de daarbij behorende vaste lasten. Dat vind ik heel wat reden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik verdien meer
En heb werk op loopafstand
En een goedkope auto
ohja, maar ik ben wel 4 jaar ouder
Je ouders werken met z'n tweeen en hebben nieuw zeeland, japan, etc nog nooit gezien gok ik zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is aardig prijzig, maar als je goed verdient, goed te betalen.
Mijn ouders hebben 3 kinderen, een huis, en 2 auto's
Dat kunnen ze ook betalen.
Dan kan jij ook wel een wagen erbij kopen toch?
nee, ik werk 4 dagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie het al ik word onderbetaald.Life sucks.
Werken jullie allemaal fulltime?
Uhmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft er genoeg, tot "Yvonne" toe
Weet jij dan wat je ouders verdienen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is aardig prijzig, maar als je goed verdient, goed te betalen.
Mijn ouders hebben 3 kinderen, een huis, en 2 auto's
Dat kunnen ze ook betalen.
Dan kan jij ook wel een wagen erbij kopen toch?
m'n moeder werkt 2 dagen, m'n pa 5, en ze gaan 3 keer per jaar op vakantie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ouders werken met z'n tweeen en hebben nieuw zeeland, japan, etc nog nooit gezien gok ik zo?
Ja, "eer-ik"quote:
m'n pa verdient best aardig, maar niet echt veel ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Weet jij dan wat je ouders verdienen?
Wellicht heeft je pa een wereldsalaris...![]()
Ssst!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hadden we je moeten missen.
Of heb je nog een kloon?
Ja, ik ook. ZIt net eens te denken, maar ik kom met hangen en wurgen aan 9,50 netto per uur, zonder auto, met 6 jaar werkervaring en een universitair diploma. Ra ra, wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie het al ik word onderbetaald.![]()
Modaal?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n pa verdient best aardig, maar niet echt veel ofzo.
Net iets boven modaal, maar dat is ook een ruim begrip.
M'n moeder verdient per uur meer, maar dat komt ook door ORT
Dus 32 uur, of werk je veel over?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik werk 4 dagen.
Maar ik ga weer naar school, vakantiewerk it is.
Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie het al ik word onderbetaald.Life sucks.
Werken jullie allemaal fulltime?
SchoonOA is best te pruimenquote:
32 uur iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus 32 uur, of werk je veel over?
Vakantie werk wordt helemaal niet slecht betaald.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ssst!Het woord kloon in dit topique heeft altijd ernstige gevolgen.
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ssst!Het woord kloon in dit topique heeft altijd ernstige gevolgen.
![]()
Pheno is wel mijn leukstequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij. ik
Straks ga ik wel 4 dagen werken maar dan ga ik meer verdienen dan nu.
Dus dat heb ik even goed geregeld voor mezelf
Wie is Peno?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Peno is wel mijn leukste![]()
Maar die is nu op vakantie!quote:
Ze werken dus met z'n tweeen. Ik ben alleenverdiener, dat scheelt al een hoop. Ik moet dus ook voor twee man sparen om op vakantie te kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n moeder werkt 2 dagen, m'n pa 5, en ze gaan 3 keer per jaar op vakantie.
Ook wel eens naar verdere oorden dan europa.
Maar nee, nieuw zeeland hebben ze nog nooit gezien
schop dat andere ding dan ook eens aan het werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze werken dus met z'n tweeen. Ik ben alleenverdiener, dat scheelt al een hoop. Ik moet dus ook voor twee man sparen om op vakantie te kunnen
En ik vind vakantie > auto
Pino met een splaakgeblek?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ook. ZIt net eens te denken, maar ik kom met hangen en wurgen aan 9,50 netto per uur, zonder auto, met 6 jaar werkervaring en een universitair diploma. Ra ra, wat klopt hier niet?
Echt niet, via uitzendbureau, kom ik niet boven de 9 euro BRUTO.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij.
Straks ga ik wel 4 dagen werken maar dan ga ik meer verdienen dan nu.
Dus dat heb ik even goed geregeld voor mezelf
Sorry, ongepaste opmerking.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schop dat andere ding dan ook eens aan het werk
Dit is de kloonpolitie!quote:
waarom gebruik je die dan niet altijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheno is wel mijn leukste![]()
wtf?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ook. ZIt net eens te denken, maar ik kom met hangen en wurgen aan 9,50 netto per uur, zonder auto, met 6 jaar werkervaring en een universitair diploma. Ra ra, wat klopt hier niet?
Hoe is het met haar eigenlijk?quote:
Een typfoutjequote:
Nu niet meer. Maar wel nog wat pijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe is het met haar eigenlijk?
Geen ziekenhuisbezoeken meer enzo?![]()
Dat zeiden mijn ouders ook alquote:
Af en toe logt iemand anders in onder die naam.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
waarom gebruik je die dan niet altijd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als jij zoveel meer verdient, wat zit je dan te miepen over die autoprijzen
Goed plan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
booh kwart voor vier... koppie thee
eer-ik, foeiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Af en toe logt iemand anders in onder die naam.![]()
Ik heb HBO gedaan en heb 1 jaar werkervaring en verdien ongeveer ¤11.50 netto/uur. Dat is echter wel gebaseerd op een achterlijk (Amerikaans) systeem, waarbij een 'maand' 27 26 dagen telt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef covie het volgende:
[..]
wtf?![]()
Mijn ene zus heeft hbo en die verdient ong evenveel als mij. Mijn andere zus heeft universiteit maar die verdient ook erg veel meer dan mij.
Ik heb mbo gedaan. En nu 1,5 jaar werkervaring. (en de 3 stage's er dan nog bij)
En ik ga nog meer verdienen nog dan jou?![]()
Misschien eens kijken op monsterboard?
Kale Kenny is misschien gratis, mijn vaste lasten zijn dat nietquote:
Gelukkig is ze gratis... anders had ik dr zo weggedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kale Kenny is misschien gratis, mijn vaste lasten zijn dat niet
ff gekeken op loonwijzer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zat op 11 euro nog wat, tot het klere bedrijf failliet ging.![]()
Fles we hebben het erg. [afbeelding]
[..]
Echt niet, via uitzendbureau, kom ik niet boven de 9 euro BRUTO.
Die vaste lasten vallen mij ook vies tegen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kale Kenny is misschien gratis, mijn vaste lasten zijn dat niet
Tja, een kartonnen doos woont zo lastigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig is ze gratis... anders had ik dr zo weggedaan [afbeelding]
Jezus zeg, wat een afleggers....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef covie het volgende:
[..]
ff gekeken op loonwijzer.
Voor 22 jaar is het minimum uurloon 6,98 bruto (incl vakantiegeld)
Oh heb het al berekend, waar ik nu werk verdien ik 7,30 per uur [afbeelding]
bruto...
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Die vaste lasten vallen mij ook vies tegen...![]()
Nou zal je mij absoluut niet horen klagen hoor, want mijn vriendin werkt ook "fulltime"
Ik heb het hier al voorgelegd, maar dan willen ze 200 euro bruto per maand meer gaan betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat een afleggers....![]()
Toen ik nog in een (tomaten)kas rondliep kreeg ik al ¤9/u voor kutkoters aansturen/controleren/ontslaan, etc...![]()
Idem!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteen
En ik leen op hypotheek na, niets. Ik haat schulden.
Tenzij het een grote doos isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, een kartonnen doos woont zo lastig
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteen
En ik leen op hypotheek na, niets. Ik haat schulden.
Hier nu ook een regular?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
een auto is sowieso niet te betalen. EN ik woon ook heel goedkoop
Ik heb nog nooit in schulden gezeten. Ik wil het gewoon niet. Met als gevolg dat een dure auto niet kan. Ik wil nog wel kunnen leven op bourgondische wijzequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef covie het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Hier heeft een collega een auto van ¤13.000 gekocht. Maar ze moest wel iets van ¤10.000 lenen.
Dan denk ik koop dan een wat oudere auto die een stuk goedkoper is.
Dat moet je aan de OP dude vragen. Geen idee wie dat ook alweer isquote:
OA, MPG of eer-ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat moet je aan de OP dude vragen. Geen idee wie dat ook alweer is
ik weet t ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ik wel hor, aan het eind van mn studie. En ik kan je melden dat het gruwelijk ellendig is om nachten wakker te liggen wanneer je toch in hemelsnaamn eindelijk eens je huur kan betalen over de vorige maand, terwijl je al maanden stijf tegen de bodem van je kredietlimiet aan zitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit in schulden gezeten.
Oh nou, eerst maar eens regular wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je bent nu nog Mild Roast?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nou, eerst maar eens regular worden
zoiets, oplos, mocca, weet ik hetquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Kuukske het volgende:
Je bent nu nog Mild Roast?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Hij is bijna dicht eer-ik! Ik ben aan het aftellen!
alleen niemand doet mee![]()
Wie waar wat hoe?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Ik bijna niet meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik moet bijna werken.
"geen reet op je werk te doen" topic...quote:
ik was effe weg, moet nu weer wat doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef covie het volgende:
Ik heb zat te doen! Bellen, koffie drinken, mezelf krabben, gapen, Fok! en. Ik heb het harstikke druk!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef OA het volgende:
[..]
"geen reet op je werk te doen" topic...![]()
ik ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb zat te doen! Bellen, koffie drinken, mezelf krabben, gapen, Fok! en. Ik heb het harstikke druk!![]()
Het geen reet te doen op je werk topic heb ik volgespamt.quote:
anders had je het ook gewoon niet kunnen doenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef covie het volgende:
[..]
Het geen reet te doen op je werk topic heb ik volgespamt.
Maar gelukkig heb ik de laatste post niet gedaan dus ik hoefde geen nieuw topic te maken [afbeelding]
Anders had ik een nieuw topic gemaakt en dan als OPquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
anders had je het ook gewoon niet kunnen doen
Je kent de situatie niet, dus dat begrijp ikquote:
gezien je reactie vermoedde ik dat er iets was waardoor ze niet kon werken ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent de situatie niet, dus dat begrijp ik
Ik heb hele irritante principes, 1 ervan is geen schulden
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
ik moet morgen warempel werken voor m'n geld.
Ik moet helpen verhuizen hier...
Dozen schuiven FTWquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef eer-ik het volgende:
ik moet morgen warempel werken voor m'n geld.
Ik moet helpen verhuizen hier...
vrij weinig iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Dus morgen geen foktijd voor eer-ik...![]()
Pff, werd eens tijd danquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Zeau. Ik ben weer schoon, fris en fruitig.
Hé ik mag niet te vaak hè. Dan gaat het kruimellaagje eraf.quote:
de stekker van de magnetron in het stopcontact douwen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga de diner voorbereidingen eens starten. Tot later.
mazzelquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Suc6 OA, ik ga naar huis.
Ben benieuwd wat daar moeilijk aan moet zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef OA het volgende:
Mooi, ik moet het volgende gaan coördineren:Import per luchtvracht vanuit VS Export zeevracht naar Brazilië Import zeevracht vanuit Z-Korea...
Nog nooit gedaan, maar we zullen zien hoe het loopt...![]()
Ik wil ook!!!quote:
ja, hier ook alquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:09 schreef covie het volgende:
En ja hoor..........
Het is weer 5 uur geweest dus iedereen begint te bellen [afbeelding]
Inderdaad nu zit ik dus al 18 minuten over te werken terwijl ik geen zak doe de hele dag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, hier ook al
Het is hier altijd een soort van druk rond half 5, terwijl je de rest van de dag geen fuck doet
nog 10 minutenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:14 schreef covie het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Mijn hele avond loopt in de soep ik heb niet eens tijd om te koken en nu zelfs niet meer om af te halen [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef covie het volgende:
[..]
Inderdaad nu zit ik dus al 18 minuten over te werken terwijl ik geen zak doe de hele dag.
Niet dat mijn baas dat uit maakt ik krijg toch geen overuren betaald.
Ze zeiden om 5 over 5 over 5 minuten bekl ik je terug
Precies nadat ik op invoeren klikte belden ze terug dus ik kan gaan!quote:
ik doe dat ook nooit iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
kan beter. gister feestje gehad en vandaag vroeg op moeten staan. Maarja dat hoort er bij. Ik ga m'n sociale leven niet opgeven voor m'n werk![]()
Ohja! Hoe dat zo??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik doe dat ook nooit idd
Het gebeurde mij dan ook geregeld dat ik brak bij de TNT bezig was, maar dat zal me niet meer gebeuren, werk niet meer voor TNT
gewoon, heb ontslag genomen.quote:
ik ga vrijdag zuipen, en zaterdag is er een strandfeest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Nee, ik kan niet echt iets plannen.. maar dat ligt nogal complicated
Ik zie wel waar ik land
ik moet nog 2 dagen 'werken'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
Weekend. Bijna. Lekker rusten en een ritje naar de schoonouders.
Werkquote:
keurigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Werk
Kleine beetjes vrije tijd vul ik met zoveel dingen dat posten er wel eens tussendoor schiet, ik lees nog wel hoor!
Nog meer rusten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
Weekend. Bijna. Lekker rusten en een ritje naar de schoonouders.
Matig. Op zich mag ik denk ik niet klagen denk ik maar sommige dingen gaan niet zo soepel bah.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig
Ondanks de drukte wel alles goed?
yeah, but hey, that's life!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Matig. Op zich mag ik denk ik niet klagen denk ik maar sommige dingen gaan niet zo soepel bah.
Where's the rest of yá!?quote:
Hehe, true.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
yeah, but hey, that's life!
Ok, cliché, maar t is wel zo.
't kan niet altijd goed gaan toch...
Ben effe eten, brb
Idd!quote:
shifto....lieverd...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Where's the rest of yá!?
[..]
Hehe, true.
Smakelijk!
[..]
Idd!Lang niet op trouwens
als je moet is er toch geen lol aan..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Druk Druk, moet sociaal zijn enzo, lol.
hoiquote:
klote...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:58 schreef Pheno het volgende:
vrouw heeft weer een solli afwijzing. Wordt erg deprimerend zo
Een baantje onder niveau, maar goed. Uni niveau heeftz e al opgegeven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klote...
Waarvoor had ze gesolliciteerd?
heeft ze al zoveel gesolliciteerd dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een baantje onder niveau, maar goed. Uni niveau heeftz e al opgegeven.
doe maar 100+quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft ze al zoveel gesolliciteerd dan?
Teringjantje, daar word je wel scheitziek van ja..quote:
Rage Against The Machine - Know Your Enemyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
I SEE, A BAD MOON RISING!
Lekker nummer
quote:
Nee, ze houdt ze niet meer bij. Ze trekt geen WW of zo, dus ze is nergens toe verplicht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft ze ook zo'n mooi excel bestandje met alle sollicitaties.![]()
Uhm oke.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze houdt ze niet meer bij. Ze trekt geen WW of zo, dus ze is nergens toe verplicht.
Tot morgen en slaap lekkel.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
nee
ik denk ergens volgende week,ben nu echt te moe en zulks en heb andere prioriteiten..maar ze komen echt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:20 schreef OA het volgende:
Waar blijven de foto's???![]()
![]()
![]()
Maar serieus, wanneer kunnen we wat verwachten?![]()
Ik ga trouwens pitten.![]()
Tot morgen. [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttsss.....jullie zijn saai vanaaf..
![]()
De "100-grens" ga ik voorlopig niet meer passeren.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 09 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 187 eer-ik
005. 154 juon_jacket1
010. 132 Papierversnipperaar
015. 113 Dr_Flash
018. 106 covie
019. 104 Kuukske
026. 090 Bengeltje
037. 076 OA
087. 052 vdvorst
147. 037 Lenny_Leonard
187. 031 Memento-Mori
240. 026 JortK
quote:
Morgen OA....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:22 schreef OA het volgende:
Fruts, waar was je gisteren?![]()
Mogge Quukie, JJ, Fruts, entzo..![]()
Hmm..das nog nie top dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:18 schreef Kuukske het volgende:
Et gaat.
Skatjuhhquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeodeemorgen lieverdjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OA'tjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:22 schreef OA het volgende:
Fruts, waar was je gisteren?![]()
Mogge Quukie, JJ, Fruts, entzo..![]()
Godver.. wat een bericht zeg... wat ben ik nu nog extra blij dat jij veilig terug bent gekomen...quote:20 feared dead in French Polynesian air crash
Rescue authorities in French Polynesia are at the scene of a commuter plane crash on the island of Moorea, with initial reports indicating there are no survivors.
Aviation officials in Tahiti have confirmed the twin-engine Air Moorea commuter plane crashed off the Moorea Island runway into the sea around 12.15pm (local time).
There were 20 passengers and crew onboard the aircraft that had just taken off for the short flight across the lagoon that separates the island from the capital Papeete.
Reports indicate there were no survivors.
Moorea is one of French Polynesia's premier tourist destination, particularly popular this time of year with Australian, New Zealand and American holiday makers.
Ja, maar toen lag ik al op één oor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA'tje![]()
![]()
Ik was gisteren vrij... thuis verder geklust... en moest wachten op de BCC op nieuwe tv/dolby set... enzo..
gisteravond laat was ik er heeel effe
OMFG....OMFG...OMFG....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Godver.. wat een bericht zeg... wat ben ik nu nog extra blij dat jij veilig terug bent gekomen...
Je zal zo'n bericht maar een week eerder zien zeg....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Godver.. wat een bericht zeg... wat ben ik nu nog extra blij dat jij veilig terug bent gekomen...
alles is gebracht, alles naar wensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar toen lag ik al op één oor!![]()
En is je tv nog gebracht en is alles verder naar wens?![]()
dan had ik nix laten zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je zal zo'n bericht maar een week eerder zien zeg....![]()
Zo moet je nie denken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG....OMFG...OMFG......en dat te bedenken dat wij oorspronkelijk dus rond nu pas op Moorea wilde gaan...
![]()
mja das waar..maar ik geloof dus niet in toeval, dat weet je...ik heb dus ergens een beschermengelte rond lopen.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo moet je nie denken...![]()
Dan was dit misschien ook wel twee weken eerder of nog later gebeurd...
En dan had ik je nu moeten missen want dan was je nu op vakantie![]()
Maar decatetten mag wel zeker?quote:
kut, net 19 teveel... had ik net ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Maar decatetten mag wel zeker? [afbeelding]
Oeh, palindroom postcount....![]()
Oeps!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Statistiekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Maar decatetten mag wel zeker? [afbeelding]
Oeh, palindroom postcount....![]()
komt goed Ph...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb bagger gselapen, een belachelijk voorstel bedacht en die ga binnen nu en een uur hier in het bedrijf ten gehore brengen.
Godsamme ik ben brak. En dan vanavond nog meeten
En LAAG gaan, ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb bagger gselapen, een belachelijk voorstel bedacht en die ga binnen nu en een uur hier in het bedrijf ten gehore brengen.
een belachelijk voorstel dat goed is voor het bedrijf, of voor jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Godsamme ik ben brak. En dan vanavond nog meeten:')
Vertel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, het idee is zo belachelijk, dat het gewoonweg geniaal is. Maar of ze er hier zo blij mee zijn weet ik niet, dat ga ik ze binnen nu en een uur horen. Of iig of ze er over na willen denken....quote:
'Morgen Flash....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En LAAG gaan, ookhet wordt zeker 3 uur
![]()
nee, waar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX..:W:*:**O**O**O*
heb je het bericht gezien over Moorea...???:o
* gaat terugbladerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ff een blz terug lezen...OMG..ik schrok heel erg..;(
Ha Fruts!quote:
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef BrandX het volgende:
gelezen: lot is een bizar iets... je bent gelukkig save and sound terug in NL.
Heb je nog veel last gehad van hoogtevrees in t vliegtuig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...:')) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..:)
Je komt gewoon terug, nix langer blijvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..
![]()
verbazingswekkend dus niet...had tot nu toe maar alleen in vrij kleine vliegtuigen gevlogen en nu waren het dus joekels van 2 etages...heel anders dus...en natuurlijk zat ik met mijn egenltjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nog veel last gehad van hoogtevrees in t vliegtuig?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, ik moest ff checken welke smiley in de TT staat
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, ik moest ff checken welke smiley in de TT staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |