quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
nee
ik denk ergens volgende week,ben nu echt te moe en zulks en heb andere prioriteiten..maar ze komen echt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:20 schreef OA het volgende:
Waar blijven de foto's???![]()
![]()
![]()
Maar serieus, wanneer kunnen we wat verwachten?![]()
Ik ga trouwens pitten.![]()
Tot morgen. [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
tttsss.....jullie zijn saai vanaaf..
![]()
De "100-grens" ga ik voorlopig niet meer passeren.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 09 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 187 eer-ik
005. 154 juon_jacket1
010. 132 Papierversnipperaar
015. 113 Dr_Flash
018. 106 covie
019. 104 Kuukske
026. 090 Bengeltje
037. 076 OA
087. 052 vdvorst
147. 037 Lenny_Leonard
187. 031 Memento-Mori
240. 026 JortK
quote:
Morgen OA....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:22 schreef OA het volgende:
Fruts, waar was je gisteren?![]()
Mogge Quukie, JJ, Fruts, entzo..![]()
Hmm..das nog nie top dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:18 schreef Kuukske het volgende:
Et gaat.
Skatjuhhquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goeoeoeodeemorgen lieverdjes.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OA'tjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:22 schreef OA het volgende:
Fruts, waar was je gisteren?![]()
Mogge Quukie, JJ, Fruts, entzo..![]()
Godver.. wat een bericht zeg... wat ben ik nu nog extra blij dat jij veilig terug bent gekomen...quote:20 feared dead in French Polynesian air crash
Rescue authorities in French Polynesia are at the scene of a commuter plane crash on the island of Moorea, with initial reports indicating there are no survivors.
Aviation officials in Tahiti have confirmed the twin-engine Air Moorea commuter plane crashed off the Moorea Island runway into the sea around 12.15pm (local time).
There were 20 passengers and crew onboard the aircraft that had just taken off for the short flight across the lagoon that separates the island from the capital Papeete.
Reports indicate there were no survivors.
Moorea is one of French Polynesia's premier tourist destination, particularly popular this time of year with Australian, New Zealand and American holiday makers.
Ja, maar toen lag ik al op één oor!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA'tje![]()
![]()
Ik was gisteren vrij... thuis verder geklust... en moest wachten op de BCC op nieuwe tv/dolby set... enzo..
gisteravond laat was ik er heeel effe
OMFG....OMFG...OMFG....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Godver.. wat een bericht zeg... wat ben ik nu nog extra blij dat jij veilig terug bent gekomen...
Je zal zo'n bericht maar een week eerder zien zeg....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Godver.. wat een bericht zeg... wat ben ik nu nog extra blij dat jij veilig terug bent gekomen...
alles is gebracht, alles naar wensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar toen lag ik al op één oor!![]()
En is je tv nog gebracht en is alles verder naar wens?![]()
dan had ik nix laten zienquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je zal zo'n bericht maar een week eerder zien zeg....![]()
Zo moet je nie denken...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG....OMFG...OMFG......en dat te bedenken dat wij oorspronkelijk dus rond nu pas op Moorea wilde gaan...
![]()
mja das waar..maar ik geloof dus niet in toeval, dat weet je...ik heb dus ergens een beschermengelte rond lopen.....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo moet je nie denken...![]()
Dan was dit misschien ook wel twee weken eerder of nog later gebeurd...
En dan had ik je nu moeten missen want dan was je nu op vakantie![]()
Maar decatetten mag wel zeker?quote:
kut, net 19 teveel... had ik net ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Maar decatetten mag wel zeker? [afbeelding]
Oeh, palindroom postcount....![]()
Oeps!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Statistiekenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:53 schreef OA het volgende:
[..]
Maar decatetten mag wel zeker? [afbeelding]
Oeh, palindroom postcount....![]()
komt goed Ph...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb bagger gselapen, een belachelijk voorstel bedacht en die ga binnen nu en een uur hier in het bedrijf ten gehore brengen.
Godsamme ik ben brak. En dan vanavond nog meeten
En LAAG gaan, ookquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ik heb bagger gselapen, een belachelijk voorstel bedacht en die ga binnen nu en een uur hier in het bedrijf ten gehore brengen.
een belachelijk voorstel dat goed is voor het bedrijf, of voor jouquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Godsamme ik ben brak. En dan vanavond nog meeten:')
Vertel!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:08 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, het idee is zo belachelijk, dat het gewoonweg geniaal is. Maar of ze er hier zo blij mee zijn weet ik niet, dat ga ik ze binnen nu en een uur horen. Of iig of ze er over na willen denken....quote:
'Morgen Flash....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En LAAG gaan, ookhet wordt zeker 3 uur
![]()
nee, waar?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX..:W:*:**O**O**O*
heb je het bericht gezien over Moorea...???:o
* gaat terugbladerenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ff een blz terug lezen...OMG..ik schrok heel erg..;(
Ha Fruts!quote:
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:19 schreef BrandX het volgende:
gelezen: lot is een bizar iets... je bent gelukkig save and sound terug in NL.
Heb je nog veel last gehad van hoogtevrees in t vliegtuig?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...:')) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..:)
Je komt gewoon terug, nix langer blijvenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het rare is dat het heel hard regende de avond dat wij ook van Moorea naar Papeete moesten vliegen om het vliegtuignaar LA te pakken. Voor de grap (nou ja...grap) zei ik tegen de kids dat we mss wel niet weg zouden kunnen gaan door het weer (heel stieken hopend...) en dat ik zowieso niet in dat kleine vliegtuig zou stappen als het zo hard bleef regene...gelukkig werd het weer heel mooi helder en rustig..
![]()
verbazingswekkend dus niet...had tot nu toe maar alleen in vrij kleine vliegtuigen gevlogen en nu waren het dus joekels van 2 etages...heel anders dus...en natuurlijk zat ik met mijn egenltjesquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nog veel last gehad van hoogtevrees in t vliegtuig?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, ik moest ff checken welke smiley in de TT staat
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, ik moest ff checken welke smiley in de TT staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |