ik doe dat ook nooit iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:47 schreef crossover het volgende:
kan beter. gister feestje gehad en vandaag vroeg op moeten staan. Maarja dat hoort er bij. Ik ga m'n sociale leven niet opgeven voor m'n werk![]()
Ohja! Hoe dat zo??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik doe dat ook nooit idd
Het gebeurde mij dan ook geregeld dat ik brak bij de TNT bezig was, maar dat zal me niet meer gebeuren, werk niet meer voor TNT
gewoon, heb ontslag genomen.quote:
ik ga vrijdag zuipen, en zaterdag is er een strandfeest.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef crossover het volgende:
Nee, ik kan niet echt iets plannen.. maar dat ligt nogal complicated
Ik zie wel waar ik land
ik moet nog 2 dagen 'werken'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
Weekend. Bijna. Lekker rusten en een ritje naar de schoonouders.
Werkquote:
keurigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef shifto het volgende:
[..]
Werk
Kleine beetjes vrije tijd vul ik met zoveel dingen dat posten er wel eens tussendoor schiet, ik lees nog wel hoor!
Nog meer rusten?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw.
Weekend. Bijna. Lekker rusten en een ritje naar de schoonouders.
Matig. Op zich mag ik denk ik niet klagen denk ik maar sommige dingen gaan niet zo soepel bah.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
keurig
Ondanks de drukte wel alles goed?
yeah, but hey, that's life!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Matig. Op zich mag ik denk ik niet klagen denk ik maar sommige dingen gaan niet zo soepel bah.
Where's the rest of yá!?quote:
Hehe, true.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
yeah, but hey, that's life!
Ok, cliché, maar t is wel zo.
't kan niet altijd goed gaan toch...
Ben effe eten, brb
Idd!quote:
shifto....lieverd...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Where's the rest of yá!?
[..]
Hehe, true.
Smakelijk!
[..]
Idd!Lang niet op trouwens
als je moet is er toch geen lol aan..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:49 schreef shifto het volgende:
[..]
Druk Druk, moet sociaal zijn enzo, lol.
hoiquote:
klote...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:58 schreef Pheno het volgende:
vrouw heeft weer een solli afwijzing. Wordt erg deprimerend zo
Een baantje onder niveau, maar goed. Uni niveau heeftz e al opgegeven.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klote...
Waarvoor had ze gesolliciteerd?
heeft ze al zoveel gesolliciteerd dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een baantje onder niveau, maar goed. Uni niveau heeftz e al opgegeven.
doe maar 100+quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heeft ze al zoveel gesolliciteerd dan?
Teringjantje, daar word je wel scheitziek van ja..quote:
Rage Against The Machine - Know Your Enemyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
I SEE, A BAD MOON RISING!
Lekker nummer
quote:
Nee, ze houdt ze niet meer bij. Ze trekt geen WW of zo, dus ze is nergens toe verplicht.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heeft ze ook zo'n mooi excel bestandje met alle sollicitaties.![]()
Uhm oke.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze houdt ze niet meer bij. Ze trekt geen WW of zo, dus ze is nergens toe verplicht.
Tot morgen en slaap lekkel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |