Is dat zo dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Wat ik nooit snap is, waarom je uit het topic wordt geflikkerd, zodra je er een hebt gemaakt...?!?!![]()
Je maakt dat topic niet voor niets, dus je wilt daar posten!![]()
Wil jij, Covie, zeggen, dat je nog nooit zelf een topic hebt gemaakt.....!?!?!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:07 schreef covie het volgende:
[..]
Is dat zo dan?
Nou ja jij kan het weten inderdaad![]()
haha, keurigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef covie het volgende:
eer wat ik lul maar wat in het andere topic gewoon om die vol te krijgen![]()
Heeft covie niet al 1 KSC topic op d'r naam staan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wil jij, Covie, zeggen, dat je nog nooit zelf een topic hebt gemaakt.....!?!?!![]()
Jawel...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wil jij, Covie, zeggen, dat je nog nooit zelf een topic hebt gemaakt.....!?!?!![]()
2 ondertussenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heeft covie niet al 1 KSC topic op d'r naam staan?
Of 2 al zelfs?
wie zegt dat ik er graag werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom ga je bij een bedrijf weg als je er graag werkt?
Ooo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er graag werk
Ik vind het niet zo erg hoor, dit werk, mede vanwege de vergoeding ervoor.
Maar ik verhuis naar Utrecht, en ga daar voor 12 euro per uur netto op de hogeschool werken, naast m'n studie.
En om elke keer naar Ter Aar te gaan voor werk, is ook niet echt rendabel.
Daarbij komt degene die ik nu vervang over 3 weken wieder zuruck.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar ik verhuis naar Utrecht, en ga daar voor 12 euro per uur netto op de hogeschool werken, naast m'n studie.
quote:Beste Fred
Zozo jij hebt een drukke baan!
Tot ziens bij: [KSC Nº 391] ftw!! :7
Met vriendelijke groeten,
Eer-ik
hahaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Moet je een briefje achterlaten!
[..]
iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ooo.Oke duidelijk.
Je zat er dus ter vervanging, 12 euro is anders ook niet slecht betaald.![]()
Oh! haha toevalligquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha
Hoe kom je bij fred eigenlijk?
Zo heet de baas
Potver ik zit op 10,5... maar ik heb en een auto van de zaak en ben pas 21quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd
12 euro is ook een prima bedrag
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:22 schreef covie het volgende:
[..]
Oh! haha toevallig![]()
Ik heb zomaar een naam neergezet.!
ik verdien meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Potver ik zit op 10,5... maar ik heb en een auto van de zaak en ben pas 21
Ik werd net helemaal uit Fok! gegooid.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:06 schreef OA het volgende:
Wat ik nooit snap is, waarom je uit het topic wordt geflikkerd, zodra je er een hebt gemaakt...?!?!![]()
Je maakt dat topic niet voor niets, dus je wilt daar posten!![]()
Ik kom geloof ik om ongeveer ¤10.80quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
nettobedrag?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:27 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kom geloof ik om ongeveer ¤10.80
Zonder auto en ben (net) 22![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik werd net helemaal uit Fok! gegooid.En ik log altijd automatisch in, ik was bijna mijn wachtwoord vergeten?
![]()
Ik op veel meer en ik fokquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Hij heeft er genoeg, tot "Yvonne" toequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hadden we je moeten missen.
Of heb je nog een kloon?
Ik heb een huis en de daarbij behorende vaste lasten. Dat vind ik heel wat reden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als jij zoveel meer verdient, wat zit je dan te miepen over die autoprijzen
Ja ik ben er wel tevreden overquote:
Dat is aardig prijzig, maar als je goed verdient, goed te betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een huis en de daarbij behorende vaste lasten. Dat vind ik heel wat reden.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik verdien meer
En heb werk op loopafstand
En een goedkope auto
ohja, maar ik ben wel 4 jaar ouder
Je ouders werken met z'n tweeen en hebben nieuw zeeland, japan, etc nog nooit gezien gok ik zo?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is aardig prijzig, maar als je goed verdient, goed te betalen.
Mijn ouders hebben 3 kinderen, een huis, en 2 auto's
Dat kunnen ze ook betalen.
Dan kan jij ook wel een wagen erbij kopen toch?
nee, ik werk 4 dagen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie het al ik word onderbetaald.Life sucks.
Werken jullie allemaal fulltime?
Uhmquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft er genoeg, tot "Yvonne" toe
Weet jij dan wat je ouders verdienen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is aardig prijzig, maar als je goed verdient, goed te betalen.
Mijn ouders hebben 3 kinderen, een huis, en 2 auto's
Dat kunnen ze ook betalen.
Dan kan jij ook wel een wagen erbij kopen toch?
m'n moeder werkt 2 dagen, m'n pa 5, en ze gaan 3 keer per jaar op vakantie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ouders werken met z'n tweeen en hebben nieuw zeeland, japan, etc nog nooit gezien gok ik zo?
Ja, "eer-ik"quote:
m'n pa verdient best aardig, maar niet echt veel ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef OA het volgende:
[..]
Weet jij dan wat je ouders verdienen?
Wellicht heeft je pa een wereldsalaris...![]()
Ssst!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Hadden we je moeten missen.
Of heb je nog een kloon?
Ja, ik ook. ZIt net eens te denken, maar ik kom met hangen en wurgen aan 9,50 netto per uur, zonder auto, met 6 jaar werkervaring en een universitair diploma. Ra ra, wat klopt hier niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie het al ik word onderbetaald.![]()
Modaal?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n pa verdient best aardig, maar niet echt veel ofzo.
Net iets boven modaal, maar dat is ook een ruim begrip.
M'n moeder verdient per uur meer, maar dat komt ook door ORT
Dus 32 uur, of werk je veel over?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik werk 4 dagen.
Maar ik ga weer naar school, vakantiewerk it is.
Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie het al ik word onderbetaald.Life sucks.
Werken jullie allemaal fulltime?
SchoonOA is best te pruimenquote:
32 uur iddquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus 32 uur, of werk je veel over?
Vakantie werk wordt helemaal niet slecht betaald.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ssst!Het woord kloon in dit topique heeft altijd ernstige gevolgen.
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ssst!Het woord kloon in dit topique heeft altijd ernstige gevolgen.
![]()
Pheno is wel mijn leukstequote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij. ik
Straks ga ik wel 4 dagen werken maar dan ga ik meer verdienen dan nu.
Dus dat heb ik even goed geregeld voor mezelf
Wie is Peno?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Peno is wel mijn leukste![]()
Maar die is nu op vakantie!quote:
Ze werken dus met z'n tweeen. Ik ben alleenverdiener, dat scheelt al een hoop. Ik moet dus ook voor twee man sparen om op vakantie te kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n moeder werkt 2 dagen, m'n pa 5, en ze gaan 3 keer per jaar op vakantie.
Ook wel eens naar verdere oorden dan europa.
Maar nee, nieuw zeeland hebben ze nog nooit gezien
schop dat andere ding dan ook eens aan het werkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze werken dus met z'n tweeen. Ik ben alleenverdiener, dat scheelt al een hoop. Ik moet dus ook voor twee man sparen om op vakantie te kunnen
En ik vind vakantie > auto
Pino met een splaakgeblek?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ook. ZIt net eens te denken, maar ik kom met hangen en wurgen aan 9,50 netto per uur, zonder auto, met 6 jaar werkervaring en een universitair diploma. Ra ra, wat klopt hier niet?
Echt niet, via uitzendbureau, kom ik niet boven de 9 euro BRUTO.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef covie het volgende:
[..]
Nu nog wel maar nu verdien je vast meer dan mij.
Straks ga ik wel 4 dagen werken maar dan ga ik meer verdienen dan nu.
Dus dat heb ik even goed geregeld voor mezelf
Sorry, ongepaste opmerking.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
schop dat andere ding dan ook eens aan het werk
Dit is de kloonpolitie!quote:
waarom gebruik je die dan niet altijd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheno is wel mijn leukste![]()
wtf?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik ook. ZIt net eens te denken, maar ik kom met hangen en wurgen aan 9,50 netto per uur, zonder auto, met 6 jaar werkervaring en een universitair diploma. Ra ra, wat klopt hier niet?
Hoe is het met haar eigenlijk?quote:
Een typfoutjequote:
Nu niet meer. Maar wel nog wat pijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe is het met haar eigenlijk?
Geen ziekenhuisbezoeken meer enzo?![]()
Dat zeiden mijn ouders ook alquote:
Af en toe logt iemand anders in onder die naam.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
waarom gebruik je die dan niet altijd.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als jij zoveel meer verdient, wat zit je dan te miepen over die autoprijzen
Goed plan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
booh kwart voor vier... koppie thee
eer-ik, foeiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Af en toe logt iemand anders in onder die naam.![]()
Ik heb HBO gedaan en heb 1 jaar werkervaring en verdien ongeveer ¤11.50 netto/uur. Dat is echter wel gebaseerd op een achterlijk (Amerikaans) systeem, waarbij een 'maand' 27 26 dagen telt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef covie het volgende:
[..]
wtf?![]()
Mijn ene zus heeft hbo en die verdient ong evenveel als mij. Mijn andere zus heeft universiteit maar die verdient ook erg veel meer dan mij.
Ik heb mbo gedaan. En nu 1,5 jaar werkervaring. (en de 3 stage's er dan nog bij)
En ik ga nog meer verdienen nog dan jou?![]()
Misschien eens kijken op monsterboard?
Kale Kenny is misschien gratis, mijn vaste lasten zijn dat nietquote:
Gelukkig is ze gratis... anders had ik dr zo weggedaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kale Kenny is misschien gratis, mijn vaste lasten zijn dat niet
ff gekeken op loonwijzer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zat op 11 euro nog wat, tot het klere bedrijf failliet ging.![]()
Fles we hebben het erg. [afbeelding]
[..]
Echt niet, via uitzendbureau, kom ik niet boven de 9 euro BRUTO.
Die vaste lasten vallen mij ook vies tegen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kale Kenny is misschien gratis, mijn vaste lasten zijn dat niet
Tja, een kartonnen doos woont zo lastigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig is ze gratis... anders had ik dr zo weggedaan [afbeelding]
Jezus zeg, wat een afleggers....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef covie het volgende:
[..]
ff gekeken op loonwijzer.
Voor 22 jaar is het minimum uurloon 6,98 bruto (incl vakantiegeld)
Oh heb het al berekend, waar ik nu werk verdien ik 7,30 per uur [afbeelding]
bruto...
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef OA het volgende:
[..]
Die vaste lasten vallen mij ook vies tegen...![]()
Nou zal je mij absoluut niet horen klagen hoor, want mijn vriendin werkt ook "fulltime"
Ik heb het hier al voorgelegd, maar dan willen ze 200 euro bruto per maand meer gaan betalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef OA het volgende:
[..]
Jezus zeg, wat een afleggers....![]()
Toen ik nog in een (tomaten)kas rondliep kreeg ik al ¤9/u voor kutkoters aansturen/controleren/ontslaan, etc...![]()
Idem!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteen
En ik leen op hypotheek na, niets. Ik haat schulden.
Tenzij het een grote doos isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, een kartonnen doos woont zo lastig
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigen huis, dus kapitaal zat, maar ik zie me niet in een garage staan om een auto te kopen met een stukje baksteen
En ik leen op hypotheek na, niets. Ik haat schulden.
Hier nu ook een regular?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef Dr_Flash het volgende:
een auto is sowieso niet te betalen. EN ik woon ook heel goedkoop
Ik heb nog nooit in schulden gezeten. Ik wil het gewoon niet. Met als gevolg dat een dure auto niet kan. Ik wil nog wel kunnen leven op bourgondische wijzequote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef covie het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Hier heeft een collega een auto van ¤13.000 gekocht. Maar ze moest wel iets van ¤10.000 lenen.
Dan denk ik koop dan een wat oudere auto die een stuk goedkoper is.
Dat moet je aan de OP dude vragen. Geen idee wie dat ook alweer isquote:
OA, MPG of eer-ikquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat moet je aan de OP dude vragen. Geen idee wie dat ook alweer is
ik weet t ook niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ik wel hor, aan het eind van mn studie. En ik kan je melden dat het gruwelijk ellendig is om nachten wakker te liggen wanneer je toch in hemelsnaamn eindelijk eens je huur kan betalen over de vorige maand, terwijl je al maanden stijf tegen de bodem van je kredietlimiet aan zitquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog nooit in schulden gezeten.
Oh nou, eerst maar eens regular wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |