Boeken verbiedenquote:Wilders bepleit verbod van Koran
Geert Wilders wil dat de Koran wordt verboden.In een ingezonden brief in de Volkskrant stelt hij voor de verkoop te verbieden en het gebruik in moskeeën en in huis strafbaar te stellen.
De Koran zou alleen nog als studieboek mogen worden toegestaan. Hij stelt het op één lijn met Mein Kampf van Hitler.
De Koran is een fascistisch werk dat aanzet tot haat en moord, en past daarom niet in onze rechtsorde, schrijft hij.
Wilders verwijst in zijn brief naar de mishandeling van voorzitter Ehsan Jami van het comité van ex-moslims. Radicale moslims gebruiken volgens hem de Koran om geweld te legitimeren.
Bron: teletext
Ik zal eerlijk zeggen dat ik hem daar nog nooit op heb mogen betrappen- het hebben van een goed idee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
Hij heeft wel goede ideeen zo nu en dan, maar dit gaat nooit werken.
Daar gaat het hem dan ook al lang niet meer om. Het gaat om scoren, om aandacht. Meer is het niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
maar dit gaat nooit werken.
Wat een licht zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:38 schreef tevebe het volgende:
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis.
Slechts een paar voorbeelden van zijn verkiezingspamflet waar ik het mee eens ben.
Veel mensen zijn het eens met hem anders had hij niet zoveel zetels...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar gaat het hem dan ook al lang niet meer om. Het gaat om scoren, om aandacht. Meer is het niet.
Ik zal maar niet zeggen hoe hij aan het geld wil komen danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat een licht zeg!
Daar is iederéén het mee eens, of denk je dat in het programma van de PvdA of de VVD staat dat ze graag minder docenten zouden zien?
Dat zijn nogal open deuren, het punt is alleen dat het geld en de mensen ergens vandaan moeten komen.
Laat me raden, door de belasting te verlagen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen hoe hij aan het geld wil komen dan![]()
Die mensen stemmen een week later net zo goed SP. Hersenloos volk, die achter een ieder aan lopen met een grote mond.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:
[..]
Veel mensen zijn het eens met hem anders had hij niet zoveel zetels...
Wilde ik net zeggen.quote:
Volgens mij is dat niet alleen bij Wilders en SP...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die mensen stemmen een week later net zo goed SP. Hersenloos volk, die achter een ieder aan lopen met een grote mond.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niets mis mee om het handboek van een gevaarlijke sekte te verbieden.
Polariseren en tweedracht zaaien. Dat is Wilders in een notendop.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:47 schreef DustPuppy het volgende:
Dit is gewoon weer een typisch gevalletje van moslim pesten.
Ik wil dat Limburgers verboden worden. En Limburgers met geblondeerd haar al helemaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:51 schreef Sidekick het volgende:
Juist, verbied zowat alles wat met de islam te maken heeft, dan hebben we daar geen problemen meer mee. Verder wil ik het leger verbieden zodat er geen oorlog meer komt, en woningnood wil ik ook verbieden. En auto's zodat we geen files meer hebben.
Iemand nog meer problemen die ik moet oplossen? Zeg het maar, want ik ben SuperGeert.
Als ik toch al niet "geod" in mijn hoofd ben dan ben ik een voorstander van om moslims te verbieden.quote:
En ik ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 06:38 schreef tevebe het volgende:
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis.
Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen,
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven.
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams.
Slechts een paar voorbeelden van zijn verkiezingspamflet waar ik het mee eens ben.
Je kunt een boek niet 'afschaffen'. Niet zonder te controleren wat elke Nederlander (want ja, dat zijn moslims ook!) op zijn boekenplank heeft staan, wat hij of zij bestelt via Amazon of meeneemt vanaf zijn vakantie adres. Ik weet niet wat voor politiestaat jij voorstaat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Maar afschaffen van de Koran dat gaat hem nooit lukken. Helaas.
En vergeet schotel antennes niet! Hoeveel allochtonen hebben wel niet een schotel hangen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:56 schreef Jarno het volgende:
Misschien kunnen we ook slecht weer verbieden! Oeh! En treinen die te laat zijn! Hop, verbieden!
Sterk denkwerk kameraad DIGGER. Jij komt er wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En vergeet schotel antennes niet! Hoeveel allochtonen hebben wel niet een schotel hangen!
Uiteraard zul je je moeten onderwerpen aan regelmatige controles. Maar hey, je hebt toch niks te verbergen? Of ben je soms een terroristenvriendje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:01 schreef LXIV het volgende:
Maar zelfs ik als katholiek heb een koran in huis. Mag dat dan ook niet meer? En mocht G. onverhoeds toch aan de macht komen, wat kan ik dan verwachten?
Ik zeg toch ook dat dit hem niet gaat lukken? Ik ben niet voor een politiestaat maar de situatie is nu inmiddels zo dat het helaas nodig is om meer blauw op straat te zien, langer en strengere straffen etc. Die zachte hand werkt niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je kunt een boek niet 'afschaffen'. Niet zonder te controleren wat elke Nederlander (want ja, dat zijn moslims ook!) op zijn boekenplank heeft staan, wat hij of zij bestelt via Amazon of meeneemt vanaf zijn vakantie adres. Ik weet niet wat voor politiestaat jij voorstaat?
Ik denk dat ik jou gevaarlijker vindt dan heel veel moslims bij elkaar eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:04 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat dit hem niet gaat lukken? Ik ben niet voor een politiestaat maar de situatie is nu inmiddels zo dat het helaas nodig is om meer blauw op straat te zien, langer en strengere straffen etc. Die zachte hand werkt niet.
Als je niks te verbergen hebt, heb je ook niks te vrezen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar hey, je hebt toch niks te verbergen?
Nope. Is niet verboden. De staat heeft het copyright, dat is alles.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:05 schreef DustPuppy het volgende:
Juridisch gezien heeft ie natuurlijk wel een punt, Mein Kampf is tenslotte ook verboden.
Dingen denken ook. Als het aan Wilder ligt wordt de thought-police morgen nog werkelijkheid. Bah, en dat durft 'vrijheid' in zijn partijnaam te voeren zeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je niks te verbergen hebt, heb je ook niks te vrezen!
Dingen verbergen gaat ook verboden worden.
Ik denk, ik weet wel zeker dat jij niet begrijpend kan lezen. Het is ik vind trouwens zonder t.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou gevaarlijker vindt dan heel veel moslims bij elkaar eerlijk gezegd.
Misschien ben ik wel een moslim!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:07 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Ik denk, ik weet wel zeker dat jij niet begrijpend kan lezen. Het is ik vind trouwens zonder t.![]()
Dus dan komt de politie eens per drie maanden mijn boekenkast doorpluizen? En die van ieder ander in Nederland? Dan krijgen ze het nog druk. Dat wordt waarschijnlijk bedoeld met meer blauw op straat.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Uiteraard zul je je moeten onderwerpen aan regelmatige controles. Maar hey, je hebt toch niks te verbergen? Of ben je soms een terroristenvriendje?
Ja dus?quote:
Je zou het dus wel een goed idee vinden om de Koran te verbieden? Vertel dan eens hoe dat verbod gecontroleerd gaat worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
En ik ook!
Ik heb het wel gehad met die irri moslims, we krijgen nog wat met ze te stellen m.n.die maroks en zeker die jongere generatie.
Maar afschaffen van de Koran dat gaat hem nooit lukken. Helaas.
Jarno slaat elke week tenminste vijf homo's in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:15 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Ja dus?
Misschien ben je wel een linkse rakker, misschien ben je wel een potenrammer, kan allemaal hè?
Das een goeie. Zal wel een of ander amendement zijn op bestaande wetgeving. Soort gelegenheidswetgeving, zeg maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
edit: volgens Wikipedia is het wel verboden het boek aan te bieden. Hmmm. Geen idee op welke wet ze dat dan basseren.
Nogmaals; ik zeg toch dat dit niet gaat lukken!!!!!!! Ook al zou het lukken het zou de problemen niet eens oplossen. Ik heb het gehad met dat irritante gedrag van een hoop moslims en vaak zijn dat van die k*t marokkaantjes, met mij een hoop andere mensen. Ik zie dat gedrag grotendeels bij de jongere generatie die zich dan zogenaamd moslim noemen en voor anders denkenden geen begrip hebben en niks anders kunnen dan zich onbeschoft gedragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:20 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Je zou het dus wel een goed idee vinden om de Koran te verbieden? Vertel dan eens hoe dat verbod gecontroleerd gaat worden.
Janmaat durfde alleen maar te denken wat Wilders nu allemaal roept idd. Maar goed, toen speelde het terroristenverhaal nog niet zo natuurlijk. Janmaat had gewoon iets tegen buut'nlaanders.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
Waarom verdwijnt Wilders eigenlijk niet de gevangenis in?
Arme Janmaat.
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
Waarom verdwijnt Wilders eigenlijk niet de gevangenis in?
Arme Janmaat.
Maar je zou het wel een goed idee vinden, getuige je 'helaas'. Toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Nogmaals; ik zeg toch dat dit niet gaat lukken!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
Wilders wil verbod op Koran
(Novum) - Geert Wilders wil de Koran verbieden. "Verbied dat ellendige boek zoals ook 'Mein Kampf' verboden is", schrijft de PVV-leider in een ingezonden brief in de Volkskrant. De Koran zou niet alleen niet meer verkocht mogen worden, ook het gebruik in moskeeën en bezit in huiselijke kring zou moeten worden bestraft.
Wilder verwijst in zijn brief naar de mishandeling van de voorzitter van het comité ex-moslims Ehsan Jami. "Allah vindt voor afvalligheid de doodstraf gepast. Afgelopen zaterdag werd dat bijna realiteit. Het is goed dat Jami nu beveiligd wordt, maar het lost de kern van het probleem niet op."
"De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische 'Mein Kampf': de Koran", schrijft Wilders. In zijn ogen bestaat er geen gematigde islam. "Er is geen onderscheid tussen Goede islam en Slechte islam. Er is islam, en daar houdt het mee op. En islam is de Koran, en niets dan de Koran."
Zonder hen bij naam te noemen haalt Wilders in zijn brief uit naar onder meer minister voor Integratie Ella Vogelaar (PvdA) en minister van Financiën Wouter Bos (PvdA). "Den Haag zit vol met laffe lieden. Bange mensen die laf zijn geboren en laf zullen sterven. Die vinden dat de Nederlanse cultuur gestoeld zal zijn op een joods-christelijke-islamitische traditie. Die sharia-hypotheken willen invoeren."
Wilders vermoedt dat hij alleen staat met zijn plan. "Helaas worden onze voorstellen wel vaker met 141 tegen 9 stemmen verworpen", zo licht hij in de krant zijn brief toe. "Maar als ik me daardoor zou laten leiden, kan ik er beter mee stoppen.
"Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij", besluit Wilders zijn betoog. "Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek. Genoeg is genoeg."
Bron -> http://headline.nieuws.nl/473754/Wilders_wil_verbod_op_Koran
quote:"Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij", besluit Wilders zijn betoog. "Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek. Genoeg is genoeg."
Een hoop andere dingen zijn ook verboden, wapens bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 07:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je kunt een boek niet 'afschaffen'. Niet zonder te controleren wat elke Nederlander (want ja, dat zijn moslims ook!) op zijn boekenplank heeft staan, wat hij of zij bestelt via Amazon of meeneemt vanaf zijn vakantie adres. Ik weet niet wat voor politiestaat jij voorstaat?
Maar lieverd, die "K*t-Marokkaantjes" zijn gewoon etters, die leven helemaal niet volgens de Koran. Ja, zo af en toe halen ze 'm er bij als goedkoop excuus, maar dat doen ze net zo goed met de "vrije meningsuiting" (quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Nogmaals; ik zeg toch dat dit niet gaat lukken!!!!!!! Ook al zou het lukken het zou de problemen niet eens oplossen. Ik heb het gehad met dat irritante gedrag van een hoop moslims en vaak zijn dat van die k*t marokkaantjes, met mij een hoop andere mensen. Ik zie dat gedrag grotendeels bij de jongere generatie die zich dan zogenaamd moslim noemen en voor anders denkenden geen begrip hebben en niks anders kunnen dan zich onbeschoft gedragen.
Nee, Wilders is een bedreiging voor de samenleving zoals die wij kennen. En dat zeg ik niet als kraker, niet als PvdA stemmer, maar als échte liberaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:46 schreef Het_hupt het volgende:
En ja, de islam is een bedreiging voor de samenleving zoals wij die kennen.
Je zegt nu zelf dat het verbieden van de Koran de problemen niet zou oplossen, waarom zou je het dan willen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Nogmaals; ik zeg toch dat dit niet gaat lukken!!!!!!! Ook al zou het lukken het zou de problemen niet eens oplossen. Ik heb het gehad met dat irritante gedrag van een hoop moslims en vaak zijn dat van die k*t marokkaantjes, met mij een hoop andere mensen. Ik zie dat gedrag grotendeels bij de jongere generatie die zich dan zogenaamd moslim noemen en voor anders denkenden geen begrip hebben en niks anders kunnen dan zich onbeschoft gedragen.
En Wilders heeft gewoon iets tegen Moslims, dat heeft ie tijdens zijn tijd in Israël opgelopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Janmaat durfde alleen maar te denken wat Wilders nu allemaal roept idd. Maar goed, toen speelde het terroristenverhaal nog niet zo natuurlijk. Janmaat had gewoon iets tegen buut'nlaanders.
En we weten allemaal dat er geen gewapende overvallen meer plaatsvinden en geen mensen meer neergeschoten worden. Toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Een hoop andere dingen zijn ook verboden, wapens bijvoorbeeld.
Handboek van het terrorisme misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Je zegt nu zelf dat het verbieden van de Koran de problemen niet zou oplossen, waarom zou je het dan willen?
Staat er in de Koran dan hoe je een bomgordel moet maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Handboek van het terrosme misschien?
"Hoe maak ik een fragmentatiebom?", soera 38 vers 5.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Handboek van het terrorisme misschien?
Toen had men die kennis nog niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Staat er in de Koran dan hoe je een bomgordel moet maken?
Ik noem dat geen etters, ik noem dat jonge criminelen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Maar lieverd, die "K*t-Marokkaantjes" zijn gewoon etters, die leven helemaal niet volgens de Koran. Ja, zo af en toe halen ze 'm er bij als goedkoop excuus, maar dat doen ze net zo goed met de "vrije meningsuiting" ().
Godschristus! Wat een hopeloos verouderd terroristenhandboek is het ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Toen had men die kennis nog niet.
En dus moet je die gewoon aanpakken, oppakken en desnoods met harde hand op het rechte pad zetten. Net als elke andere crimineel. What's new about that?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Ik noem dat geen etters, ik noem dat jonge criminelen.
Molotov-cocktail dan? Staat dan op zijn minst dát erin?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Godschristus! Wat een hopeloos verouderd terroristenhandboek is het ook.
Precies, maar je mag daar christus niet de schuld van geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Godschristus! Wat een hopeloos verouderd terroristenhandboek is het ook.
Dan wil ik wel eens weten wat met die harde hand aanpakken inhoudt in NL?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dus moet je die gewoon aanpakken, oppakken en desnoods met harde hand op het rechte pad zetten. Net als elke andere crimineel. What's new about that?
Wilders zou z'n eigen moeder nog verbieden als ze cous-cous serveerde bij het kerstdiner.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Ringo het volgende:
Hé! Laten we nou niet doen alsof Wilders in essentie het probleem op de juiste manier weet aan te kaarten.
Hij wil een boek verbieden, for christ's sake. Omdat-ie de humor mis om er een grap over te maken.
Als echte liberaal vindt ik juist dat hij deze dingen aan de kaak moet stellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, Wilders is een bedreiging voor de samenleving zoals die wij kennen. En dat zeg ik niet als kraker, niet als PvdA stemmer, maar als échte liberaal.
Dat niet eens. Ze werken daar nog met zwaarden. Hartstikke inefficiënt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Molotov-cocktail dan? Staat dan op zijn minst dát erin?.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef rednajt het volgende:
wilders die is helemaal de weg kwijt die vent, hij wil nu weer profiteren van de situatie......hij leeft in een wereld die niet reeel is net zoals heleboel moslims......
hmmmmmmm......... vlinderjacht......... theedrinken........ o.i.d.?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens weten wat met die harde hand aanpakken inhoudt in NL?
Dat mag misschien harder, ik weet het niet, daar kun je het over hebben idd. Maar dat moet dan gelden voor *alle* criminelen, het is onzin je strafmaat en/of aanpak af te laten hangen van iemands afkomst of geloof (hebben we al eens geprobeerd namelijk - beviel niet zo heel erg).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens weten wat met die harde hand aanpakken inhoudt in NL?
Kom op, Wilders is zo liberaal als Jan Marijnissen dat is. Hou nou toch op!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als echte liberaal vindt ik juist dat hij deze dingen aan de kaak moet stellen.
Maar ja, ik ben een Bolkenstein volgeling, jij zeken een van de Dijkstal stroming?
ahhhhhhh geweld?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Nog veel erger is het dat Wilders de koran met Mein Kampf vergelijkt. Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Waar zeg ik dat Wilders liberaal is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom op, Wilders is zo liberaal als Jan Marijnissen dat is. Hou nou toch op!.
Die vergelijking mag je best maken. Maar draai je redenatie dan ook om -- dat dus Mein Kampf gewoon verkocht zou mogen worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Nog veel erger is het dat Wilders de koran met Mein Kampf vergelijkt. Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Jij bent duidelijk een voorbeeld van een post-natale abortusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik meer bedoelde is dat niet ik snap dat je het als liberaal eens kunt zijn met de koers die Wilders vaart. Die man kan het alleen maar over verboden, verboden, verboten hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Wilders liberaal is?![]()
nog niet helemaal wakker?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een voorbeeld van een post-natale abortus![]()
Dus vind jij dat we wapens maar moeten legaliseren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat er geen gewapende overvallen meer plaatsvinden en geen mensen meer neergeschoten worden. Toch?
Ik denk dat ik nu makkelijker aan een wapen kom (lees: elke straathoek rondom Amsterdam en Rotterdam CS) dan wanneer dat aan de markt overgelaten zou worden, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:03 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Dus vind jij dat we wapens maar moeten legaliseren?
Voor mij zou het eerder een dag van rouw worden, denk je eens in wat er daarna gaat gebeuren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Vieze kanker-limbo, rot op naar je land, NL's eigen blindedarm. Zeker opgevoed door een stel analfabete swingers, zoals zoveel van je soortgenoten? Fascistische hoerenzoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef JAM het volgende:
Zouden jullie iets minder genuanceerd willen fulmineren a.u.b? Gewoon zo van: `Huuu, stelletje geitenneukers!`, en `Huu, geblondeerde teringfascist!`, dat is allemaal een stuk prettiger lezen, niet waar?
Ja. Haha. We roepen iets over Mein Kampf en de Koran en kijk ze eens happen. Humor. Geweldig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Prachtig hoe gemakkelijk je moslimfacisten op de kast kan krijgen.............![]()
Het gaat mij er om dat je deze dingen gaat aankaarten, je kunt het niet eens met hem zijn, maar hij roept dingen die een hoop mensen denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is dat niet ik snap dat je het als liberaal eens kunt zijn met de koers die Wilders vaart. Die man kan het alleen maar over verboden, verboden, verboten hebben.
Sjappoo zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
omg, dat nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Sjappoo zeg!
Laten we ook van de sterfdag van Theo een nationale feestdag van maken met zn allen roepen "Mo B had gelijk". Free Mohammed B!
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat je deze dingen gaat aankaarten, je kunt het niet eens met hem zijn, maar hij roept dingen die een hoop mensen denken.
Jij zegt wat veel mensen denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Dat denk je maar.quote:
mwoah, toch wel een paar bladzijden eruit scheuren zou geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?
ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?
Ja, het gemiddelde IQ van de Tweede Kamer schiet 20% omhoog.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Voor mij zou het eerder een dag van rouw worden, denk je eens in wat er daarna gaat gebeuren!
In de linkse "interlectuele" scene misschien wel, maar de gewone man op de straat denkt toch wel ff ander hoor.quote:
Andersom denk ik dat Wilders verkondigd wat veel mensen denken of zouden willen zeggen, maar niet durven.quote:
Toen Van Gogh was vermoord, heb ik uit frustratie mijn Koran volledig aan stukken gescheurd. Een prachtig in leer gebonden exemplaar uit Istanbul. Ik wilde eigenlijk de bladzijden uit mijn raam naar beneden gooien, maar dat durfde ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwoah, toch wel een paar bladzijden eruit scheuren zou geen kwaad kunnen.
da's ongeveer nog steeds 200% hoger dan die van jou, die is namelijk kleiner dan je schoen maatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, het gemiddelde IQ van de Tweede Kamer schiet 20% omhoog.
Ah, staats censuur. Waar kennen we dat ook alweer van?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwoah, toch wel een paar bladzijden eruit scheuren zou geen kwaad kunnen.
idd, mede door dat men het smerige politiek correct denken er weer wil doordrukkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Andersom denk ik dat Wilders verkondigd wat veel mensen denken of zouden willen zeggen, maar niet durven.
Maar hoe liberaal was Bolkenstein? Dat was eerder een conservatief dan een liberaal. Een liberaal zou vrijheid van meningsuiting en drukpers toch hoog in het vaandel moeten hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als echte liberaal vindt ik juist dat hij deze dingen aan de kaak moet stellen.
Maar ja, ik ben een Bolkenstein volgeling, jij zeken een van de Dijkstal stroming?
Het is 1933. De PvdA is de SPD van toen, Balkenende Hindenburg en Wilders is de nieuwe Hitler die de reactionaire krachten doet schuimbekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef jogy het volgende:
Zal mij benieuwen hoeveel zetels Wilders bij de volgende verkiezingen krijgt. Ga zo door Wilders! Je komt er wel!
Nee hoor. Gewoon omdat heel veel mensen dom zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, mede door dat men het smerige politiek correct denken er weer wil doordrukken![]()
Heel hard roepen dat Heel Veel Mensen Dit Denk Maar Niet Durven Zeggen maakt het nog geen waarheid hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, mede door dat men het smerige politiek correct denken er weer wil doordrukken![]()
Bolkestein kwam van Shell en was daar nog vrij trots op ook. Zo iemand kan nooit een echte liberaal geweest zijn, hoogstens een Bounty.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar hoe liberaal was Bolkenstein? Dat was eerder een conservatief dan een liberaal. Een liberaal zou vrijheid van meningsuiting en drukpers toch hoog in het vaandel moeten hebben?
Wilders wil ons hiermee op 1 lijn zetten met landen als Saoudie Arabie en China.
Maar goed dat kan je liberaal noemen.
Waarom ik vindt dat Wilders dit aan de kaak mag stellen is vanwege het feit dat jonge fundi's een "afvallige" in elkaar trappen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar hoe liberaal was Bolkenstein? Dat was eerder een conservatief dan een liberaal. Een liberaal zou vrijheid van meningsuiting en drukpers toch hoog in het vaandel moeten hebben?
Wilders wil ons hiermee op 1 lijn zetten met landen als Saoudie Arabie en China.
Maar goed dat kan je liberaal noemen.
Dat keurt toch ook niemand goed, behalve een paar losgeslagen gekken hier en daar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarom ik vindt dat Wilders dit aan de kaak mag stellen is vanwege het feit dat jonge fundi's een "afvallige" in elkaar trappen.
Net als Bos ook zo'n zakkenvullert. Kok is er trouwens ook niet vies van het spekken van zn portemonaiie. Hypocriet zooitje daar bij de PvdA.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bolkestein kwam van Shell en was daar nog vrij trots op ook. Zo iemand kan nooit een echte liberaal geweest zijn, hoogstens een Bounty.
Het verbieden van alles wat met Moslims te maken heeft krijg je gratis bij het pakket Wildersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarom ik vindt dat Wilders dit aan de kaak mag stellen is vanwege het feit dat jonge fundi's een "afvallige" in elkaar trappen.
Ik heb niet over het verbieden van boeken![]()
Knap hoe je een opmerking over de VVD weet te verdaaien naar een sneer richting de PvdA. Wie heeft hier nou oogkleppen op?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:23 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Net als Bos ook zo'n zakkenvullert. Kok is er trouwens ook niet vies van het spekken van zn portemonaiie. Hypocriet zooitje daar bij de PvdA.
eummm, daarmee diskwalificeer jij je al, immers de term "dom" wordt vooral door mening linkse "interlectueel" gebruikt om mensen die het niet met hem eens zijn, te denigreren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon omdat heel veel mensen dom zijn.
Voor de umpteenth time dan maar: Mein Kampf is op zich niet verboden. Je mag het in bezit hebben. Het mag alleen niet in Nederland verkocht worden, particulier noch bedrijfsmatig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Boeken verbieden
Zat die man vroeger niet bij een zogenaamd 'liberale' partij? Die Wilders is wel heel erg de weg kwijt.
Naar mijn mening zou geen enkel boek verboden moeten zijn, inclusief Mein Kampf. Vrijheid van meniningsuiting en vrijheid van pers behoren tot de belangrijkste grondrechten van onze samenleving.
Hebben we toch al. Mohammed cartoontjes worden al niet geplaatst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, staats censuur. Waar kennen we dat ook alweer van?.
en dat noemt zich liberaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knap hoe je een opmerking over de VVD weet te verdaaien naar een sneer richting de PvdA. Wie heeft hier nou oogkleppen op?
wat hij zegtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voor de umpteenth time dan maar: Mein Kampf is op zich niet verboden. Je mag het in bezit hebben. Het mag alleen niet in Nederland verkocht worden, particulier noch bedrijfsmatig.
Dat klopt, maar wat is je punt precies?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dat noemt zich liberaal![]()
Al lijkt het er wel op, maar de PvdA is geen liberale partij hoor![]()
Hier in Nederland heb ik ze meerdere malen voorbij zien komen in verschillende media, van het NOS journaal tot de diverse kranten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hebben we toch al. Mohammed cartoontjes worden al niet geplaatst.
Je hebt gelijk. Ben ook met andere dingen bezig tussendoor zogenaamd werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knap hoe je een opmerking over de VVD weet te verdaaien naar een sneer richting de PvdA. Wie heeft hier nou oogkleppen op?
Jaaaaaaah, Wilders maakt dingen Bespreekbaar. Door ze te verbieden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
De calimero rol is Wilders-aanhangers niet vreemd idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb ik ze meerdere malen voorbij zien komen in verschillende media, van het NOS journaal tot de diverse kranten.
Je schrijft het precies goed op, in "verleden tijd"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb ik ze meerdere malen voorbij zien komen in verschillende media, van het NOS journaal tot de diverse kranten.
ik vond die verwijzing naar Bos wel aardig, immers hij kwam toch ook bij een multi-national vandaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat is je punt precies?.
Ja, maar niemand hier noemde Bos (of de PvdA) liberaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik vond die verwijzing naar Bos wel aardig, immers hij kwam toch ook bij een multi-national vandaan?
Net als de Bolk![]()
ik dacht dat die was weggelegd voor D'66 ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
De calimero rol is Wilders-aanhangers niet vreemd idd.
Ze hebben er geen patent op idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat die was weggelegd voor D'66 ?
roflquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat die was weggelegd voor D'66 ?
Ik had het over die Deense cartoons die zijn nu anderhalf of 2 jaar oud. Die hoef ik niet zo nodig elke week voorbij zien te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je schrijft het precies goed op, in "verleden tijd"
Boos doen tegen iedereen is nu eenmaal de simpelste oplossingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
De calimero rol is Wilders-aanhangers niet vreemd idd.
Ik ook, maar niet meer uit de NL drukpers.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het over die Deense cartoons die zijn nu anderhalf of 2 jaar oud. Die hoef ik niet zo nodig elke week voorbij zien te komen. Maar ik kan ze zo van internet plukken als ik dat zou willen
.
Ze hebben hier zelfs in de krant gestaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet meer uit de NL drukpers.
Tja kranten gaan om actueel nieuws. Niet om nieuws van bijna 2 jaar oud. Ik vind dat niet zo raar. Wat is er de meerwaarde van dergelijke afbeeldingen elke week of maand af te drukken? Je verkoopt er geen krant meer om.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet meer uit de NL drukpers.
Ja, "hebben"................ Maar er worden geen nieuwe meer geplaatst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze hebben hier zelfs in de krant gestaan.
nee, de pvdD is een partij met een select groepje idealisten als kiezers, ze zullen noooit boven de 4 zetels komen door hun onrealistische voorstellen, en doordat ze zich richten op de hoger opgeleiden in tegenstelling tot wilders. Wilders roept wat dingen waar alle paupers het mee eens zijn ( wat Hitler ook deed), en toenemende angst zal zijn partij doen groeien. ofwel als er nu ineens talloze moslim aanslagen gepleegd worden of iets dergelijks komt die probleemverergende aap misschien wel aan de macht!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat je deze dingen gaat aankaarten, je kunt het niet eens met hem zijn, maar hij roept dingen die een hoop mensen denken.
Vindt jij het ook niet raar dat Wilders meer en harder wordt aangepakt dan bv de PvdD?
Ondanks dat deze PvdD veel enger, en veel, veel gevaarlijker is dan deze schreeuwende dorpsgek?
Blijkbaar is het pas goed als ze 2 keer per week in drievoud in elke krant staanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze hebben hier zelfs in de krant gestaan.
Ja, duh, het BLIJFT niet grappig hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, "hebben"................ Maar er worden geen nieuwe meer geplaatst.
dus er is in Nederland al een vorm van censuur?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Omdat die deense niet meer in het nieuws zijn. Er worden wel degelijk regelmatig cartoons geplaatst die zeer kritisch zijn op de Islam of terroristen. Maar ja wat je niet wilt zien bestaat niet, nietwaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is goddomme 2 jaar geleden!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn god.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dus er is in Nederland al een vorm van censuur?
mwoahhhhhh, mohammed wordt steeds actueler hoor. Je weet tog...... een groeiende sekte.........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, duh, het BLIJFT niet grappig hoor.. Of actueel.
ahgut, daar heb je de blokfluitstalker. Mens ga afwassen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
Ik heb liever dat Wilders het gebruik van blokfluiten verbied...
En weer de vergelijking met Hitlerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
nee, de pvdD is een partij met een select groepje idealisten als kiezers, ze zullen noooit boven de 4 zetels komen door hun onrealistische voorstellen, en doordat ze zich richten op de hoger opgeleiden in tegenstelling tot wilders. Wilders roept wat dingen waar alle paupers het mee eens zijn ( wat Hitler ook deed), en toenemende angst zal zijn partij doen groeien. ofwel als er nu ineens talloze moslim aanslagen gepleegd worden of iets dergelijks komt die probleemverergende aap misschien wel aan de macht!
Jij ziet echt achter elke straathoek Osama Bin Laden he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwoahhhhhh, mohammed wordt steeds actueler hoor. Je weet tog...... een groeiende sekte.........
Het DvhN gebruikt idd een vorm van censuur op haar forumquote:
Elke meter hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij ziet echt achter elke straathoek Osama Bin Laden he?
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ahgut, daar heb je de blokfluitstalker. Mens ga afwassen!
on-topique plzquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.
Oh god, is het weer zo'n landverra eh, verlater?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.
Ik schop het zo naar KLB, dan ís het ontopicquote:
Dat dan weer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik schop het zo naar KLB, dan ís het ontopic
Zo'n 2e desiredbard ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh god, is het weer zo'n landverra eh, verlater?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn aan de koffie, en ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
Waar blijft nu een mod om bovenstaande reacties te editten?![]()
Ga inburgeren ofzo, fort. We willen je hier niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zaken die in NL gebeuren gaan mij misschien wel veel meer aan dan jij je kunt voorstellen.
proost, vandaar je koffiebaggerquote:
he wat lullig, dan worden een aantal mensen werkeloos.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga inburgeren ofzo, fort. We willen je hier niet meer..
Ok zo'n zin maakt je meer een desiredbard dan een stefanpquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zaken die in NL gebeuren gaan mij misschien wel veel meer aan dan jij je kunt voorstellen.
Och, er is altijd een nieuw hoofd-koffie-navullen te vinden hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
he wat lullig, dan worden een aantal mensen werkeloos.
Ik druk me de pleuris... op deletequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
Waar blijft nu een mod om bovenstaande reacties te editten?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik druk me de pleuris... op delete
maar Yvonne is sneller met het "terugzet knopje" ... en dat met één hand..aangezien ze aan de koffielurkt
* Frutsel ook maar bak koffie neemt dan..
Ze gaat zo haar recht gebruiken................ het aanrecht...............quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik druk me de pleuris... op delete
maar Yvonne is sneller met het "terugzet knopje" ... en dat met één hand..aangezien ze aan de koffielurkt
* Frutsel ook maar bak koffie neemt dan..
Waarom bemoeit een regen en wind modje zich daarmeequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
Maarruhhh.. .zullen we niet meer persoonlijk gaan worden, of andere users erbij betrekken ofzo en het weer over de OP post gaan hebben.. dus wel of geen verbod op het Harry Potter boek van de Islam... ofzoiets
Waar ging het eigenlijk over?
Naja, duidelijk toch? Please?
wordt gezellig zo. een burgeroorlog in eigen land. met het leger op straat, snipers op daken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:52 schreef sitting_elfling het volgende:
jammer genoeg heeft het geen zin om een boek te verbieden. Anders komt het direct toch wel op internet. En als geert de koran wil verbieden. Verbied dan de Islam, of zeg zoiets dat hij elke islam gerelateerd persoon uit nederland wil schoppen!
Loopt anders aardig storm hierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom bemoeit een regen en wind modje zich daarmee?
Wilders zijn aanpak om stemmen te trekken vertoont nou eenmaal veel overeenkomsten met die van Hitler, ik zeg niet dat hij hetzelfde zou doen hoor! maar hij zou iig wel moslims gaan pesten als hij aan de macht komt, misschien moeten ze een halve maan op hun jas dragen ofzo zodat je ze op tijd kunt herkennen. dit is wellicht overdreven, maar wilders buit de angst voor moslims uit, dat is zeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En weer de vergelijking met Hitler
natuurlijk zijn islam fundi's een probleem, maar heeft het dan zin om te zeggen dat je de koran wil verbieden? dit soort ideeën vergroten alleen maar de afstand tussen moslims en anderen, en verergeren het probleem. bovendien vind ik partijen als ne NVU en fascisten een minstens net zo groot probleem, maar moslimfundi's krijgen veel, veel meer media-aandacht. moet iedere nederlander zich nu ook tegen de uitspraken van Wilders gaan uitspreken? (of niet omdat je het met hem eens bent?)quote:
Het probleem onderkennen van een aantal islam fundi's vindt ik veel erger.
Zelfs zo erg, omdat de grote groep gemattigde moslims zich niet tegen deze idioten uitspreekt, dat ik vrees dat we meer problemen kunnen verwachten.
ik corrigeer: paupers --> lageropgeleidenquote:En de kiezers van Wilders paupers noemen, is het zelfde als SP kiezers steuntrekkers en kanslozen noemen, dus een non-argument![]()
Vind het maar een laf topic voor een onderwerp als dit. De Wildersaanhangers zijn nog niet wakker vrees ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Loopt anders aardig storm hier![]()
En bij gebrek aan de NWS mod misschien?
En ik zin heb in koffie![]()
![]()
Zeker geen slechte opmerkingen, al vind ik de overeenkomst met Hitler nog net iets te vergaan, maar snap je punt wel, maar ik denk ook dat uitspraken vanuit Wilders over de Islam/Koran/Moslims door de media 10x zo groot worden uitgemeten en verteld, dan als hij iets verteld over het blauw op straat of wat voor andere zaken in de politiek. En dat vind ik wel jammer en ook weer 'oneerlijk', maar hey, politiek is oneerlijk...quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:58 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, typisch wel weer dat de grootste ach-ende-wee roepers altijd van die landverraders blijken te zijn. Gaan ze lekker vanuit hun nieuwe vaderland de bezorgde Nederlander lopen uithangen en lopen verkondigen hoe succesvol ze daarwel niet zijn (vandaar dat je op een Nederlands forum uithangt pikko). Dat zal dan wel weer voortkomen uit de oneindige objectiviteit die ze door hun emigratie opeens hebben verkregen..
Zijn toch incidenten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:03 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Zit net een artikel te lezen over Ehsan Jami (PvdA) in het Parool, hij heeft net als Geert felle kritiek op de Islam. Jami is ex moslim maar wordt natuurlijk inmiddels ook al bedreigd door onze moslimbroeders. Whats new? En dan zijn er nog mensen die beweren dat het allemaal wel meevalt![]()
Tja maar stuurt hij daar ook een open brief met pittige uitspraken over naar de volkskrant? (waarvan je weet dat ze dit er uit pikken)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker geen slechte opmerkingen, al vind ik de overeenkomst met Hitler nog net iets te vergaan, maar snap je punt wel, maar ik denk ook dat uitspraken vanuit Wilders over de Islam/Koran/Moslims door de media 10x zo groot worden uitgemeten en verteld, dan als hij iets verteld over het blauw op straat of wat voor andere zaken in de politiek. En dat vind ik wel jammer en ook weer 'oneerlijk', maar hey, politiek is oneerlijk...
Net zoals de SP een antiwerkgeverspartij is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar stuurt hij daar ook een open brief met pittige uitspraken over naar de volkskrant? (waarvan je weet dat ze dit er uit pikken)
Het is z'n eigen keuze zich puur op dit onderwerp te profileren. De PVV is gewoon de antimoslimpartij.
en dat had je ook nog die ene uitzending, puberruil oid .. zo'n boer/toekomstige Wilders-stemmer, die nog nooit met allochtonen in aanraking was geweest maar wel zijn mening klaar had, en zelfs al had die dan proefondervindelijk meegemaakt dat zijn visie niet klopt, van mening veranderen zou die nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:57 schreef Yestuuur het volgende:
ik corrigeer: paupers --> lageropgeleiden
ik kan me een onderzoek herrineren naar het opleidingsnivea, waaruit bleek dat vooral lageropgeleiden op Wilders stemmen. lageropgeleiden zijn er erg veel in Nederland, en zij luisteren naar mannen als Wilders met harde ( belachelijke) uitspraken en ideeën. sorry als je je aangesproken voelt.
Een puber-ruzie. Het valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:03 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Zit net een artikel te lezen over Ehsan Jami (PvdA) in het Parool, hij heeft net als Geert felle kritiek op de Islam. Jami is ex moslim maar wordt natuurlijk inmiddels ook al bedreigd door onze moslimbroeders. Whats new? En dan zijn er nog mensen die beweren dat het allemaal wel meevalt![]()
Precies. Die subgroep blijft gewoon hangen in verongelijktheid, en heeft geen enkele behoefte om daaruit te komen (want ja, dan stel je je kwetsbaar op door iets te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:06 schreef jogy het volgende:
Maar toch hè? Is het nou niet duidelijk dat de partij voor stigmatisering en polarisatie aan symptoombestrijding doet en de oorzaken van de ontevredenheid gewoon laat liggen? En dan zijn de oorzaken dus niet de Moslims zelf maar het ontevreden gevoel aan de onderlaag waar ze zijn belandt. En maak je geen ilussies, de onderlaag zal altijd wel door een groep worden ingenomen, ook als er op een wonderlijke/dubieuze wijze een manier is gevonden om elke Moslim het land uit te zetten.
dat ben ik met je eens... dit haalt ie zich zelf weer op zijn hals... al denk ik dat de media er ook een duitje bij in doet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar stuurt hij daar ook een open brief met pittige uitspraken over naar de volkskrant? (waarvan je weet dat ze dit er uit pikken)
Het is z'n eigen keuze zich puur op dit onderwerp te profileren. De PVV is gewoon de antimoslimpartij.
Hij kiest er volgens mij heel bewust voor. En ja de media zal ook weten dat je voor een felle uitspraak over de Islam altijd bij de PVV terecht kan. Maar ook dat is een zorgvuldig opgebouwd imago volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens... dit haalt ie zich zelf weer op zijn hals... al denk ik dat de media er ook een duitje bij in doet.
er zijn momenten dat ik denk dat die man heel bewust zit te provoceren in de hoop dat er een aanslag op hem gepleegd wordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens... dit haalt ie zich zelf weer op zijn hals... al denk ik dat de media er ook een duitje bij in doet.
In dit geval kiest hij er denk ik ook wel bewust voor. Het was ook al een tijdje stil...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij kiest er volgens mij heel bewust voor. En ja de media zal ook weten dat je voor een felle uitspraak over de Islam altijd bij de PVV terecht kan. Maar ook dat is een zorgvuldig opgebouwd imago volgens mij.
Ik kan met 100 mensen onder het mom van katholicisme zoveel onrust en ellende veroorzaken, dat wil je niet weten. En nee, ik ontken niet dat er een probleem is, dat is er wel degelijk. Er zijn grote problemen mbt "moslim"jeugd en integratie. Maar die los je niet op met verbieden, verbieden, verbieden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:03 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Wat je Moslims pesten kunt noemen, andere mensen zouden het aanpassen aan de Nederlandse cultuur en samenleving noemen. Ik denk zelfs dat ze daar een grote bijdrage aan zouden kunnen leveren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:57 schreef Yestuuur het volgende:
Wilders zijn aanpak om stemmen te trekken vertoont nou eenmaal veel overeenkomsten met die van Hitler, ik zeg niet dat hij hetzelfde zou doen hoor! maar hij zou iig wel moslims gaan pesten als hij aan de macht komt, misschien moeten ze een halve maan op hun jas dragen ofzo zodat je ze op tijd kunt herkennen. dit is wellicht overdreven, maar wilders buit de angst voor moslims uit, dat is zeker.
Het uitspreken tegen de fundi's van de grote groep gematigde moslims heeft meer effect dan het verbieden van de koran.quote:natuurlijk zijn islam fundi's een probleem, maar heeft het dan zin om te zeggen dat je de koran wil verbieden? dit soort ideeën vergroten alleen maar de afstand tussen moslims en anderen, en verergeren het probleem. bovendien vind ik partijen als ne NVU en fascisten een minstens net zo groot probleem, maar moslimfundi's krijgen veel, veel meer media-aandacht. moet iedere nederlander zich nu ook tegen de uitspraken van Wilders gaan uitspreken? (of niet omdat je het met hem eens bent?)
Eerst stemden, (en sommige nog) op de SP, toen waren het bewuste kiezers, en nu "laagopgeleiden".quote:ik corrigeer: paupers --> lageropgeleiden
ik kan me een onderzoek herrineren naar het opleidingsnivea, waaruit bleek dat vooral lageropgeleiden op Wilders stemmen. lageropgeleiden zijn er erg veel in Nederland, en zij luisteren naar mannen als Wilders met harde ( belachelijke) uitspraken en ideeën. sorry als je je aangesproken voelt.
Nee eerder een anti multinationales en pro minimapartij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Net zoals de SP een antiwerkgeverspartij is.
Ik vrees zoiets ook wel een beetje. Een, mislukte, aanslag zou een ultieme martelaar van hem maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef moussie het volgende:
[..]
er zijn momenten dat ik denk dat die man heel bewust zit te provoceren in de hoop dat er een aanslag op hem gepleegd word
En on-democratisch, dat dan weer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee eerder een anti multinationales en pro minimapartij.
En wat is volgens jou de oplossing/ de goede aanpak? Vlinders vangen in Marokko?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan met 100 mensen onder het mom van katholicisme zoveel onrust en ellende veroorzaken, dat wil je niet weten. En nee, ik ontken niet dat er een probleem is, dat is er wel degelijk. Er zijn grote problemen mbt "moslim"jeugd en integratie. Maar die los je niet op met verbieden, verbieden, verbieden.
en aangeven dat er sujetten zijn die deze dorfstrottel gelijk gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vrees zoiets ook wel een beetje. Een, mislukte, aanslag zou een ultieme martelaar van hem maken.
Tja maar dat heeft niets met dit topic te maken. De SP in de regering lijkt me bijna net zo slecht als Wilders in de regeringquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En on-democratisch, dat dan weer wel![]()
dat dan weer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar dat heeft niets met dit topic te maken. De SP in de regering lijkt me bijna net zo slecht als Wilders in de regering.
Maar ik heb de SP niet gehoord over het verbieden van boeken.
Waarom nou altijd weer die extremen? Alsof er geen middenweg is tussen een nieuwe holocaust en theedrinken met straatbendes.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de oplossing/ de goede aanpak? Vlinders vangen in Marokko?
Beetje Fortuynistisch.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij kiest er volgens mij heel bewust voor. En ja de media zal ook weten dat je voor een felle uitspraak over de Islam altijd bij de PVV terecht kan. Maar ook dat is een zorgvuldig opgebouwd imago volgens mij.
Noem dan eens een middenweg?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom nou altijd weer die extremen? Alsof er geen middenweg is tussen een nieuwe holocaust en theedrinken met straatbendes.
Als er motivatie voor die gulden middenweg is, ben ik je manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom nou altijd weer die extremen? Alsof er geen middenweg is tussen een nieuwe holocaust en theedrinken met straatbendes.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
OMGquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:55 schreef Meinchristalone het volgende:
Meneer wilders wil iets bereiken wat op deze wijze niet helemaal de juiste uitwerking heeft.
Hij haalt hiermee de woede op de hals van dus alle moslims in Nederland.
Maar dat hadden we met z'n alle al begrepen.
Ik lees hier en daar hoe de islam met het christendom met elkaar vergeleken worden. Door sommigen worden beide als geweldadig omschreven (!)![]()
Maar ik ben van mening dat je naar de stichters van de islam en van het Christendom moet kijken.
Jezus is de stichter van het "Christendom" (wat uit het "oude" testament voort is gekomen"). Deze man predikt Vrede en verdraagzaamheid en vergeving.
mohammed is de stichter van het "Islamisme" predikt wraak, haat en en dood.
Dit is van wezenlijkbelang voor het verkrijgen van een objectief beeld. Het roepen dat het gelijkheden bevat is dusverre van de realiteit. De God van de Islam en van de Christenen zijn totaal verschillende.
Zodra langzaam maar zeker de islam vaste grond krijgt in Nederland krijgen we in t westen een onderdrukte bevolking die niet in vrijheid kan leven. Kijk maar die landen waar de islam regeert. Voorbeelden te over.
ik geef de heer Wilder gelijk. Mijn steun heeft hij.![]()
Gewoon, streng straffen, maar dan ook echt straffen. Prio's stellen en geen bonnenquota. En dat zonder aanziens des persoon en/of zijn geloof. (Alhoewel extra inzet in en aandacht voor probleemwijken zeker wenselijk kan zijn).quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:23 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Noem dan eens een middenweg?
Dat noemen we in Nederland een absurditeit. Die maak je soms, om je punt kracht bij te zetten. Maar ik snap dat je er al een tijdje uit bent, dat hele Nederlands enzo.quote:
50% gek en 50% debiel. Prima toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:24 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
OMG![]()
50% van NL is echt helemaal gek aan het worden.
nou nee, we hadden net nog dan kunstwerk van Staal en de rechtszaak daarover .. waarbij dit gebeuren de uitspraak van de rechter niet makkelijker maaktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
In dit geval kiest hij er denk ik ook wel bewust voor. Het was ook al een tijdje stil...
En wat houdt streng c.q. echt straffen voor jou in?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Gewoon, streng straffen, maar dan ook echt straffen. Prio's stellen en geen bonnenquota. En dat zonder aanziens des persoon en/of zijn geloof. (Alhoewel extra inzet in en aandacht voor probleemwijken zeker wenselijk kan zijn).
De holocaust, die de doorgedraaide anti-Wilders gasten aanhalen, zal hier nooit plaats vinden.quote:
Ah, net zoals Wilders de koran verbieden een absurbiteit is, ja die maakt hij ook soms om zijn punt kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat noemen we in Nederland een absurditeit. Die maak je soms, om je punt kracht bij te zetten. Maar ik snap dat je er al een tijdje uit bent, dat hele Nederlands enzo.
Dat had vooral betrekking op jouw positieve mening over het plan om de Koran te willen verbieden. (En de eventuele controles die daarop voort dienen te komen!)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:30 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
En wat houdt streng c.q. echt straffen voor jou in?
Ik meen me nog te herinneren toen ik dat zei dat je meteen het woord politiesttaat liet vallen. Nu spreek je jezelf tegen.
Oh, het is allemaal een garpje!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, net zoals Wilders de koran verbieden een absurbiteit is, ja die maakt hij ook soms om zijn punt kracht bij te zetten
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Geert Wilders wil dat de Koran wordt verboden.In een ingezonden brief in de Volkskrant stelt hij voor de verkoop te verbieden en het gebruik in moskeeën en in huis strafbaar te stellen.
De Koran zou alleen nog als studieboek mogen worden toegestaan. Hij stelt het op één lijn met Mein Kampf van Hitler.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En weer de vergelijking met Hitler![]()
Groot gelijk, ik lig in een deuk..................quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
* Mutant01 grijnst, haalt zijn schouders op en eet vervolgens zijn boterham op.
Het ergste vind ik nog dat op die nieuwe conservatieve golven ook de grefo's en katholieken 5o jaar terug in de tijd lijken te willenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
De holocaust, die de doorgedraaide anti-Wilders gasten aanhalen, zal hier nooit plaats vinden.
Ik vrees dat eerder de niet-gelovigen het onderspit zullen delven, want de hordes Jihad-strijders zullen ons land overspoelen.![]()
Knul, ik haal helemaal de holocaust niet aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Holocaust aanhalen is dan legitiem en geen "garpje"? sjongejonge wat een niveau.
Ik snap *echt* niet wat WIlders en zijn gepeupel tegen de Sharia heeft. Of is het gewoon pure kinnesinne dat hunnie eerder waren met handafhakken en dat soort ongein?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:30 schreef Snoesje_Rules het volgende:
En wat houdt streng c.q. echt straffen voor jou in?
Met WO2 aanhalen begon je held Wilders hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Holocaust aanhalen is dan legitiem en geen "garpje"? sjongejonge wat een niveau.
idd, onder het mom van "godsdienstvrijheid"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het ergste vind ik nog dat op die nieuwe conservatieve golven ook de grefo's en katholieken 5o jaar terug in de tijd lijken te willen.
Wil je fors gaan straffen dan zal toch de wet aangepast moeten worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat had vooral betrekking op jouw positieve mening over het plan om de Koran te willen verbieden. (En de eventuele controles die daarop voort dienen te komen!)
Er is niks mis met fors straffen en problemen benoemen.
Eigenlijk meer zijn tegenstanders, die dit ook al bij Pim Fortuyn fliktenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met WO2 aanhalen begon je held Wilders hoor.
Als je in je in een brief naar de VK de koran met mein kampf gaat vergelijken. Dan haal je het toch echt zelf aan hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Eigenlijk meer zijn tegenstanders, die dit ook al bij Pim Fortuyn flikten![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik snap *echt* niet wat WIlders en zijn gepeupel tegen de Sharia heeft.
Die vrijheid is een groot goed. Maar ik heb het gewoon niet zo op die overdreven conservatievenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, onder het mom van "godsdienstvrijheid"![]()
Och, ik vind wat op FOK! geroepen word ook niet altijd even fris.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Wil je fors gaan straffen dan zal toch de wet aangepast moeten worden.
De problemen werden destijds al benoemd door Pim hij werd destijds ook als "nazi" en wat al niet meer bestempeld. Demoniseren heet dat.
Ga trouwens maar eens een kijkje nemen op maroc.nl waar onze marokkaanse medelanders hun mening geven. Gros valt naar mijn inziens ook onder de noemer discriminatie en dat ook nog gesubsidieerd.
verdr.... ben ik het alweer met je eensquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die vrijheid is een groot goed. Maar ik heb het gewoon niet zo op die overdreven conservatieven.
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik even erop wijzen dat de aandacht in dit topic voor Wilders zijn uitspraak eigenlijk ook hetgene is waar hij op uit is. Dit soort uitspraken moet je gewoon kapotnegeren.
Ik heb nog steeds geen pikkie kunnen ontdekken bij mij.quote:
je stelt je nogal verdedigend op.quote:ik haal helemaal de holocaust niet aan.
quote:. Mijn god, heb je LBO gedaan voordat je Nederland verliet?
zeg dat wel, sjees.................quote:Ik vroeg me alleen af waarom het in dergelijke topics altijd gaat tussen oplossing als de holocaust (een overdrijving, maar velen hier vinden dat dat altijd geroepen word kennelijk) en gezellig een kopje thee drinken met de homies. Zónder aan één van beiden een waarde-oordeel te hangen.
Sjees.
Nee hoor, dit heeft helemaal 0,0 te maken met de politiek correcte periode. Juist door in discussie te gaan met dit soort malloten, winnen ze aandacht. Dat is iets wat ten allen tijden bestreden moet worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nee, juist niet.
Nu kun je de plussen en de minnen in een discussie benadrukken, dat kapot negeren hebben we al gehad in de politiek correcte periode.![]()
Denk je dat we daar verder mee komen Mutant?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
Mag ik even erop wijzen dat de aandacht in dit topic voor Wilders zijn uitspraak eigenlijk ook hetgene is waar hij op uit is. Dit soort uitspraken moet je gewoon kapotnegeren.
Dat kan ik ook niet ruiken vanaf hier.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pikkie kunnen ontdekken bij mij.
Gek he? Blaaskaakjes als jij zijn er altijd heel makkelijk in om snel mensen iets in de schoenen te schuiven, maar o wee als je jezelf verdedigd.quote:je stelt je nogal verdedigend op.
Try me.quote:mijn opleidingsniveau ligt duidelijker veel hoger dan van jou
Maarre, heb ik je vraag eigenlijk beantwoord, want daar ga je nu net niet op in (over het feit dat ik de holocaust als argument zou gebruiken dus).quote:zeg dat wel, sjees.................
Maar Fok is geen gesubsidieerde site toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Och, ik vind wat op FOK! geroepen word ook niet altijd even fris.
Maar goed, problemen benoemen is iets heel anders dan wat meneer Wilders doet natuurlijk. Maar nuance is een lastig begrip.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
verdr.... ben ik het alweer met je eens![]()
Tegengeluid geef je alleen aan mensen die normaal kunnen nadenken yvonne. Met een debiel in discussie gaan is pure tijdverspilling. Je kan je dan beter nuttig maken door de discussie te voeren met mensen die nog enigszins bereid zijn van hun standpunt af te wijken. Bij Wilders is dat niet het geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk je dat we daar verder mee komen Mutant?
Negeren?
Weg gaan doet het niet.
Tegengeluid!
Aan de andere kant is het ook net een hond die keer op keer z'n kunstje doet in de hoop op een plakje varkensworst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk je dat we daar verder mee komen Mutant?
Negeren?
Weg gaan doet het niet.
Tegengeluid!
Op basis van argumenten kom je veel verderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit heeft helemaal 0,0 te maken met de politiek correcte periode. Juist door in discussie te gaan met dit soort malloten, winnen ze aandacht. Dat is iets wat ten allen tijden bestreden moet worden.
Overigens zou het de schuld van Wilders zelf zijn als we terugkeren naar de politiek correcte periode. Hij misbruikt immers de "politieke incorrectheid" waar Pim Fortuyn voor heeft gestreden. Fortuyn zou zich omdraaien in zijn graf als ie dit soort uitspraken hoort.
Ik laat me geen dingen zeggen die niet waar zijn - nee dus -quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:53 schreef Mutant01 het volgende:
Jarno en Nikita, waarschuwing nummertje 2.
*huilmodus*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
Kunnen wet de discussie trouwens wat minder persoonlijk maken?
Schelden is voor mensen die woorden tekort komen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik laat me geen dingen zeggen die niet waar zijn -edit-
Hehe. Eindelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:56 schreef Het_hupt het volgende:
Het is trouwens ook weer koren op de molen van de fundi's.![]()
Ik heb woorden genoeg, maar zet ze graag kracht bij indien nodig. Dat vind iedereen toch zo tof? Zeggen wat je denkt? Taal van het volk enzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Schelden is voor mensen die woorden tekort komen?
Fok je niet!
Understatement of the year!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
En Wilders heeft gewoon iets tegen Moslims, dat heeft ie tijdens zijn tijd in Israël opgelopen.
Er is echt niks te vrezen van vrome Fatima en Hassan, die uit de Koran vooral dingen halen als naastenliefde, niet oordelen, etcetera. Maar Wilders beticht met zijn uitspraken een hele groep, waarvan er maar een aantal voor overlast zorgen (en die houden zich absoluut niet aan de regels van de Islam).
Ik denk trouwens dat we "Het Gouden Ei" ook maar moeten verbieden.
had je dat zelf al gedaan dan ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Ga trouwens maar eens een kijkje nemen op maroc.nl waar onze marokkaanse medelanders hun mening geven. Gros valt naar mijn inziens ook onder de noemer discriminatie en dat ook nog gesubsidieerd.
Kijk dat is de manier om een irritant topic kwijt te raken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:54 schreef Drugshond het volgende:
Als dit topic vol is komt er geen #2 in [NWS]. Het blijft een politiek voorstel en is een [POL]-onderwerp.
We gaan (straks) dus hier verder.
Wilders: "Koran religieuze versie van Mein Kampf"
Wel leuk, straattuig verwarren met moslims die daadwerkelijk de Koran lezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Understatement of the year!![]()
Wilders is wel enorm doorgeslagen in deze. Dat dan weer wel. Maar dat er 'maar een aantal voor overlast zorgen', alsof het een kleine minderheid is, daar moet ik toch wel erg om lachen.
Ik stelde geen vraag maar constateerde.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet ruiken vanaf hier.
[..]
Gek he? Blaaskaakjes als jij zijn er altijd heel makkelijk in om snel mensen iets in de schoenen te schuiven, maar o wee als je jezelf verdedigd.
[..]
Try me.
[..]
Maarre, heb ik je vraag eigenlijk beantwoord, want daar ga je nu net niet op in (over het feit dat ik de holocaust als argument zou gebruiken dus).
Twee extremen trekken elkaar aan als magneten schat ik zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hehe. Eindelijk.
Goh, zou -ie daar op uit zijn denk je?.
Mutant mag datquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
*huilmodus*
had ik een uur geleej ook al gevraagd
maar toen moest ik terug naar mijn weerforum gaan
Helaas maakt dat voor mij niet uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk dat is de manier om een irritant topic kwijt te raken.
wat anders .. dat het geheel niet reëel is en in strijd met alle mogelijke mensen/grondrechten staat als een paal boven water tochquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hehe. Eindelijk.
Goh, zou -ie daar op uit zijn denk je?.
Gelukkig ben ik niet iedereenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb woorden genoeg, maar zet ze graag kracht bij indien nodig. Dat vind iedereen toch zo tof? Zeggen wat je denkt? Taal van het volk enzo?.
Ben ik met je eens, echter dit komt veel voor bij een aantal mensen met een bedenkelijk gedachtengoed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik stelde geen vraag maar constateerde.
Ik vind holocaust, WO II vergelijkingen not done c.q. misselijkmakend daar dit nooit meer voor zal kunnen komen in een westers land.
Chewie staat nog in de index volgens mij. Geef hem gewoon weer een kleurtje voor vandaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helaas maakt dat voor mij niet uit.
Dus Wilders demoniseert de Koran.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, echter dit komt veel voor bij een aantal mensen met een bedenkelijk gedachtengoed.
in feite zijn ze zelf net zo erg als waar ze tegen strijden![]()
Demoniseren heet dat![]()
Nou, dat vind ik nogal een uitspraak. Even afgezien van de vraag of je oud-Joegoslavie een westers land vindt, is zoiets al redelijk dichtbij gekomen het vorig decennium (zij het in ieder mindere mate). Maar goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik stelde geen vraag maar constateerde.
Ik vind holocaust, WO II vergelijkingen not done c.q. misselijkmakend daar dit nooit meer voor zal kunnen komen in een westers land.
Nee, dat is om de discussie zuiver te houden. Blijft een politiek voorstel van de PVV.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk dat is de manier om een irritant topic kwijt te raken.
een boek kun je niet demoniseren, zelfs niet als het haat en geweld predikt, helaas.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus Wilders demoniseert de Koran.
Gaat me niet om dit onderwerp. Ik heb er wel eens dingen gelezen waar ik van dacht dat is zeker ook niet fris.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef moussie het volgende:
[..]
had je dat zelf al gedaan dan ?
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=70f9eedec27f06670fba0d83af336850&threadid=226633
waar word daar gediscrimineerd, enige wat ik lees is dat Wilders een koe is en de aandacht niet waard ?
Een boek kan je evengoed demoniseren, in een kwaad daglicht stellen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een boek kun je niet demoniseren, zelfs niet als het haat en geweld predikt, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |