mwoahhhhhh, mohammed wordt steeds actueler hoor. Je weet tog...... een groeiende sekte.........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, duh, het BLIJFT niet grappig hoor.. Of actueel.
ahgut, daar heb je de blokfluitstalker. Mens ga afwassen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
Ik heb liever dat Wilders het gebruik van blokfluiten verbied...
En weer de vergelijking met Hitlerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
nee, de pvdD is een partij met een select groepje idealisten als kiezers, ze zullen noooit boven de 4 zetels komen door hun onrealistische voorstellen, en doordat ze zich richten op de hoger opgeleiden in tegenstelling tot wilders. Wilders roept wat dingen waar alle paupers het mee eens zijn ( wat Hitler ook deed), en toenemende angst zal zijn partij doen groeien. ofwel als er nu ineens talloze moslim aanslagen gepleegd worden of iets dergelijks komt die probleemverergende aap misschien wel aan de macht!
Jij ziet echt achter elke straathoek Osama Bin Laden he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwoahhhhhh, mohammed wordt steeds actueler hoor. Je weet tog...... een groeiende sekte.........
Het DvhN gebruikt idd een vorm van censuur op haar forumquote:
Elke meter hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij ziet echt achter elke straathoek Osama Bin Laden he?
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ahgut, daar heb je de blokfluitstalker. Mens ga afwassen!
on-topique plzquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.
Oh god, is het weer zo'n landverra eh, verlater?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.
Ik schop het zo naar KLB, dan ís het ontopicquote:
Dat dan weer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik schop het zo naar KLB, dan ís het ontopic
Zo'n 2e desiredbard ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh god, is het weer zo'n landverra eh, verlater?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn aan de koffie, en ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
Waar blijft nu een mod om bovenstaande reacties te editten?![]()
Ga inburgeren ofzo, fort. We willen je hier niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zaken die in NL gebeuren gaan mij misschien wel veel meer aan dan jij je kunt voorstellen.
proost, vandaar je koffiebaggerquote:
he wat lullig, dan worden een aantal mensen werkeloos.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga inburgeren ofzo, fort. We willen je hier niet meer..
Ok zo'n zin maakt je meer een desiredbard dan een stefanpquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zaken die in NL gebeuren gaan mij misschien wel veel meer aan dan jij je kunt voorstellen.
Och, er is altijd een nieuw hoofd-koffie-navullen te vinden hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
he wat lullig, dan worden een aantal mensen werkeloos.
Ik druk me de pleuris... op deletequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
Waar blijft nu een mod om bovenstaande reacties te editten?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik druk me de pleuris... op delete
maar Yvonne is sneller met het "terugzet knopje" ... en dat met één hand..aangezien ze aan de koffielurkt
* Frutsel ook maar bak koffie neemt dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |