abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 augustus 2007 @ 05:15:25 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_52187875
quote:
Wilders bepleit verbod van Koran

Geert Wilders wil dat de Koran wordt verboden.In een ingezonden brief in de Volkskrant stelt hij voor de verkoop te verbieden en het gebruik in moskeeën en in huis strafbaar te stellen.

De Koran zou alleen nog als studieboek mogen worden toegestaan. Hij stelt het op één lijn met Mein Kampf van Hitler.
De Koran is een fascistisch werk dat aanzet tot haat en moord, en past daarom niet in onze rechtsorde, schrijft hij.

Wilders verwijst in zijn brief naar de mishandeling van voorzitter Ehsan Jami van het comité van ex-moslims. Radicale moslims gebruiken volgens hem de Koran om geweld te legitimeren.

Bron: teletext
Boeken verbieden
Zat die man vroeger niet bij een zogenaamd 'liberale' partij? Die Wilders is wel heel erg de weg kwijt.

Naar mijn mening zou geen enkel boek verboden moeten zijn, inclusief Mein Kampf. Vrijheid van meniningsuiting en vrijheid van pers behoren tot de belangrijkste grondrechten van onze samenleving.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 8 augustus 2007 @ 05:30:29 #2
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52187889
Wees dan consequent en verbied de bijbel en de tora dan ook.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 05:48:41 #3
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_52187912
Wees dan consequent en verbied alle boeken.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_52187915
Boekenverbranding in Berlijn! Hoezee!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52187937
Mijn god. Ik zag toevallig gisteren een docu over de opkomst van Wilders op een van de publieke netten, en het lijkt er op dat deze man in zijn eigen hype is gaan geloven. Hij schijnt niet altijd zo geweest te zijn. (Beetje als Bush, die was in zijn goeveneurtijd ook veel intelligenter en welbespraakter dan nu). Maar Wilders had succes, hij kickt op die aandacht, en hij gaat maar door.

Helemaal de weg kwijt, het doet me een beetje denken aan een manisch persoon. (Ik mag dan ook hopen dat ze 'm ooit in een gesticht stoppen. )

De Koran verbieden, kom op zeg. Ik hoef nieteens uit te leggen waarom dat een achterlijk idee is.
pi_52187952
Hij heeft wel goede ideeen zo nu en dan, maar dit gaat nooit werken.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 06:32:33 #7
37950 JAM
pi_52187956
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
Hij heeft wel goede ideeen zo nu en dan, maar dit gaat nooit werken.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik hem daar nog nooit op heb mogen betrappen- het hebben van een goed idee.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_52187968
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:29 schreef tevebe het volgende:
maar dit gaat nooit werken.
Daar gaat het hem dan ook al lang niet meer om. Het gaat om scoren, om aandacht. Meer is het niet.
pi_52187975
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis.
Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen,
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven.
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams.

Slechts een paar voorbeelden van zijn verkiezingspamflet waar ik het mee eens ben.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 06:40:13 #10
37950 JAM
pi_52187979
Zo!-, en dat heeft`ie allemaal zelf bedacht?
pi_52187980
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:38 schreef tevebe het volgende:
Extra geld voor meer agenten op straat, meer docenten voor de klas en meer verplegend personeel in het verpleeghuis.

Slechts een paar voorbeelden van zijn verkiezingspamflet waar ik het mee eens ben.
Wat een licht zeg!
Daar is iederéén het mee eens, of denk je dat in het programma van de PvdA of de VVD staat dat ze graag minder docenten zouden zien?

Dat zijn nogal open deuren, het punt is alleen dat het geld en de mensen ergens vandaan moeten komen.
pi_52187983
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:37 schreef Toeps het volgende:

[..]

Daar gaat het hem dan ook al lang niet meer om. Het gaat om scoren, om aandacht. Meer is het niet.
Veel mensen zijn het eens met hem anders had hij niet zoveel zetels...
  woensdag 8 augustus 2007 @ 06:42:22 #13
37950 JAM
pi_52187984
Ik pleit zelf trouwens voor meer agenten op kantoor. Als je ziet wat voor een puinhoop de administratie bij het KLPD is!- mijn God.
pi_52187986
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:40 schreef Toeps het volgende:

[..]

Wat een licht zeg!
Daar is iederéén het mee eens, of denk je dat in het programma van de PvdA of de VVD staat dat ze graag minder docenten zouden zien?

Dat zijn nogal open deuren, het punt is alleen dat het geld en de mensen ergens vandaan moeten komen.
Ik zal maar niet zeggen hoe hij aan het geld wil komen dan
pi_52188016
Kan iemand die malloot ff vertellen dat ie bij de partij van de VRIJHEID zit?

Of beter, doop de PVV meteen om in MPP (Moslim Pest Partij)
It lyket wol nei fleanen....
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:02:49 #16
19840 Libris
Live from Singapore
pi_52188027
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik zal maar niet zeggen hoe hij aan het geld wil komen dan
Laat me raden, door de belasting te verlagen?
pi_52188028
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:42 schreef tevebe het volgende:

[..]

Veel mensen zijn het eens met hem anders had hij niet zoveel zetels...
Die mensen stemmen een week later net zo goed SP. Hersenloos volk, die achter een ieder aan lopen met een grote mond.
pi_52188030
hij heeft wel lef...of hij wil aandacht¿
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 07:04:36 #19
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52188033
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:56 schreef Einskaldir het volgende:

[...]
Wilde ik net zeggen.

(Partij voor de) Vrijheid = Verbod

Net zoiets als War is Peace; Freedom is Slavery enz. I guess.

Laat die rattenvanger ophoepelen naar zijn vriendjes in Israel.
pi_52188040
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Die mensen stemmen een week later net zo goed SP. Hersenloos volk, die achter een ieder aan lopen met een grote mond.
Volgens mij is dat niet alleen bij Wilders en SP...
pi_52188067
Opzich geen slecht idee
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:28:47 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_52188085
Belachelijk idee, alsof in de Thora of in de Bijbel frissere ideeën staan, daar zijn misschien alleen wat eigentijdsere vertalingen van.
pi_52188090
Jee, ziet hij niet in dat hij zichzelf ontiegelijk voor lul zet?
pi_52188101
Wilders draait helemaal door
pi_52188111
Het gaat moeilijk worden voor Wilders om een nog idioter idee te verzinnen. Zou dit zijn hoogtepunt zijn?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:42:45 #26
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_52188158
Wilders is echt helemaal de weg kwijt

Helaas zijn er genoeg mensen die op hem stemmen
pi_52188160
Niets mis mee om het handboek van een gevaarlijke sekte te verbieden.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:44:50 #28
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_52188168
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niets mis mee om het handboek van een gevaarlijke sekte te verbieden.
Je bent niet geod in je hoofd
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:47:41 #29
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_52188184
Dit lost toch niks op! Iedereen kan toch zelf wel bepalen of hij gelooft wat in een boek staat of niet, daar hebben we Geert toch niet nodig?

Wel grappig dat hij zegt dat het een fascistisch boek is en dan vervolgens zo'n fascistische maatregel als een verbod wil gaan opleggen.

Dit is gewoon weer een typisch gevalletje van moslim pesten.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 07:49:15 #30
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52188199
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:47 schreef DustPuppy het volgende:

Dit is gewoon weer een typisch gevalletje van moslim pesten.
Polariseren en tweedracht zaaien. Dat is Wilders in een notendop.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:51:33 #31
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_52188211
Juist, verbied zowat alles wat met de islam te maken heeft, dan hebben we daar geen problemen meer mee. Verder wil ik het leger verbieden zodat er geen oorlog meer komt, en woningnood wil ik ook verbieden. En auto's zodat we geen files meer hebben.

Iemand nog meer problemen die ik moet oplossen? Zeg het maar, want ik ben SuperGeert.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:52:48 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52188220
De koran verbieden is in wezen hetzelfde als de islam verbieden.
PVV inderdaad. Wat een idioot die Wilders.
The End Times are wild
pi_52188221
Ah, de voorzitter van de Partij van de Vrijheid voor Blanke Westerse Mannen en Al Helemaal Niet Voor Moslims heeft wederom gesproken.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 8 augustus 2007 @ 07:53:47 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52188225
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:51 schreef Sidekick het volgende:
Juist, verbied zowat alles wat met de islam te maken heeft, dan hebben we daar geen problemen meer mee. Verder wil ik het leger verbieden zodat er geen oorlog meer komt, en woningnood wil ik ook verbieden. En auto's zodat we geen files meer hebben.

Iemand nog meer problemen die ik moet oplossen? Zeg het maar, want ik ben SuperGeert.
Ik wil dat Limburgers verboden worden. En Limburgers met geblondeerd haar al helemaal.
The End Times are wild
pi_52188242
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:44 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Je bent niet geod in je hoofd
Als ik toch al niet "geod" in mijn hoofd ben dan ben ik een voorstander van om moslims te verbieden.
pi_52188246
Misschien kunnen we ook slecht weer verbieden! Oeh! En treinen die te laat zijn! Hop, verbieden!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_52188250
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 06:38 schreef tevebe het volgende:
Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen,
Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven.
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams.

En ik ook!
Ik heb het wel gehad met die irri moslims, we krijgen nog wat met ze te stellen m.n.die maroks en zeker die jongere generatie.
Maar afschaffen van de Koran dat gaat hem nooit lukken. Helaas.
pi_52188262
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:

Je kunt een boek niet 'afschaffen'. Niet zonder te controleren wat elke Nederlander (want ja, dat zijn moslims ook!) op zijn boekenplank heeft staan, wat hij of zij bestelt via Amazon of meeneemt vanaf zijn vakantie adres. Ik weet niet wat voor politiestaat jij voorstaat?
pi_52188272
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:56 schreef Jarno het volgende:
Misschien kunnen we ook slecht weer verbieden! Oeh! En treinen die te laat zijn! Hop, verbieden!
En vergeet schotel antennes niet! Hoeveel allochtonen hebben wel niet een schotel hangen!
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52188275
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:00 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En vergeet schotel antennes niet! Hoeveel allochtonen hebben wel niet een schotel hangen!
Sterk denkwerk kameraad DIGGER. Jij komt er wel!
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:01:59 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52188280
Maar zelfs ik als katholiek heb een koran in huis. Mag dat dan ook niet meer? En mocht G. onverhoeds toch aan de macht komen, wat kan ik dan verwachten?
The End Times are wild
pi_52188288
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:01 schreef LXIV het volgende:
Maar zelfs ik als katholiek heb een koran in huis. Mag dat dan ook niet meer? En mocht G. onverhoeds toch aan de macht komen, wat kan ik dan verwachten?
Uiteraard zul je je moeten onderwerpen aan regelmatige controles. Maar hey, je hebt toch niks te verbergen? Of ben je soms een terroristenvriendje?
pi_52188297
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Je kunt een boek niet 'afschaffen'. Niet zonder te controleren wat elke Nederlander (want ja, dat zijn moslims ook!) op zijn boekenplank heeft staan, wat hij of zij bestelt via Amazon of meeneemt vanaf zijn vakantie adres. Ik weet niet wat voor politiestaat jij voorstaat?
Ik zeg toch ook dat dit hem niet gaat lukken? Ik ben niet voor een politiestaat maar de situatie is nu inmiddels zo dat het helaas nodig is om meer blauw op straat te zien, langer en strengere straffen etc. Die zachte hand werkt niet.
pi_52188302
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:04 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook dat dit hem niet gaat lukken? Ik ben niet voor een politiestaat maar de situatie is nu inmiddels zo dat het helaas nodig is om meer blauw op straat te zien, langer en strengere straffen etc. Die zachte hand werkt niet.
Ik denk dat ik jou gevaarlijker vindt dan heel veel moslims bij elkaar eerlijk gezegd.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:05:18 #45
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_52188304
Juridisch gezien heeft ie natuurlijk wel een punt, Mein Kampf is tenslotte ook verboden.
Dat wij nou toevallig de meeste volgers van dat boek hebben uitgeroeid, doet daar niks aan af natuurlijk. Voor die mensen was het ook een religie.

Maar ja, dan moet je de Bijbel, de Thora, Dianetics voor mijn part, ook verbieden.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 08:06:25 #46
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52188312
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maar hey, je hebt toch niks te verbergen?
Als je niks te verbergen hebt, heb je ook niks te vrezen!

Dingen verbergen gaat ook verboden worden.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:06:30 #47
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52188314
Wilders pleegt zelfmoord, alleen de datum is nog niet bekend. Waarom wil hij toch zulke aandacht. Ik zou als moslim ook beledigd zijn. Wat een loser.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 08:06:56 #48
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52188320
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:05 schreef DustPuppy het volgende:
Juridisch gezien heeft ie natuurlijk wel een punt, Mein Kampf is tenslotte ook verboden.
Nope. Is niet verboden. De staat heeft het copyright, dat is alles.

edit: volgens Wikipedia is het wel verboden het boek aan te bieden. Hmmm. Geen idee op welke wet ze dat dan basseren.
pi_52188323
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je niks te verbergen hebt, heb je ook niks te vrezen!

Dingen verbergen gaat ook verboden worden.
Dingen denken ook. Als het aan Wilder ligt wordt de thought-police morgen nog werkelijkheid. Bah, en dat durft 'vrijheid' in zijn partijnaam te voeren zeg.
pi_52188325
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik denk dat ik jou gevaarlijker vindt dan heel veel moslims bij elkaar eerlijk gezegd.
Ik denk, ik weet wel zeker dat jij niet begrijpend kan lezen. Het is ik vind trouwens zonder t.
pi_52188328
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:07 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

Ik denk, ik weet wel zeker dat jij niet begrijpend kan lezen. Het is ik vind trouwens zonder t.
Misschien ben ik wel een moslim! !
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:08:04 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52188329
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Uiteraard zul je je moeten onderwerpen aan regelmatige controles. Maar hey, je hebt toch niks te verbergen? Of ben je soms een terroristenvriendje?
Dus dan komt de politie eens per drie maanden mijn boekenkast doorpluizen? En die van ieder ander in Nederland? Dan krijgen ze het nog druk. Dat wordt waarschijnlijk bedoeld met meer blauw op straat.
The End Times are wild
pi_52188350
Er zijn nog heel wat "blikjes" werklozen die ingezet kunnen worden.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:11:26 #54
37950 JAM
pi_52188354
Mag ik even oproepen tot Jihad? Ja?- dank u! .
pi_52188380
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel een moslim! !
Ja dus?
Misschien ben je wel een linkse rakker, misschien ben je wel een potenrammer, kan allemaal hè?
pi_52188424
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

En ik ook!
Ik heb het wel gehad met die irri moslims, we krijgen nog wat met ze te stellen m.n.die maroks en zeker die jongere generatie.
Je zou het dus wel een goed idee vinden om de Koran te verbieden? Vertel dan eens hoe dat verbod gecontroleerd gaat worden.
  † In Memoriam † woensdag 8 augustus 2007 @ 08:24:05 #57
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52188449
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:15 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

Ja dus?
Misschien ben je wel een linkse rakker, misschien ben je wel een potenrammer, kan allemaal hè?
Jarno slaat elke week tenminste vijf homo's in het ziekenhuis.

Maar als ons Wilders aan de macht is gaat homoisme helemaal verboden worden.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:26:03 #58
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_52188469
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:06 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
edit: volgens Wikipedia is het wel verboden het boek aan te bieden. Hmmm. Geen idee op welke wet ze dat dan basseren.
Das een goeie. Zal wel een of ander amendement zijn op bestaande wetgeving. Soort gelegenheidswetgeving, zeg maar.
pi_52188493
Uiteraard moet de Torah ook verboden worden. Wel consequent blijven he Geertje?
pi_52188503
Ah Wilders bashtopique
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 08:34:41 #61
8781 crew  Frutsel
  Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 08:35:38 #62
8781 crew  Frutsel
pi_52188557
Wilders wil verbod op Koran

(Novum) - Geert Wilders wil de Koran verbieden. "Verbied dat ellendige boek zoals ook 'Mein Kampf' verboden is", schrijft de PVV-leider in een ingezonden brief in de Volkskrant. De Koran zou niet alleen niet meer verkocht mogen worden, ook het gebruik in moskeeën en bezit in huiselijke kring zou moeten worden bestraft.

Wilder verwijst in zijn brief naar de mishandeling van de voorzitter van het comité ex-moslims Ehsan Jami. "Allah vindt voor afvalligheid de doodstraf gepast. Afgelopen zaterdag werd dat bijna realiteit. Het is goed dat Jami nu beveiligd wordt, maar het lost de kern van het probleem niet op."

"De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische 'Mein Kampf': de Koran", schrijft Wilders. In zijn ogen bestaat er geen gematigde islam. "Er is geen onderscheid tussen Goede islam en Slechte islam. Er is islam, en daar houdt het mee op. En islam is de Koran, en niets dan de Koran."

Zonder hen bij naam te noemen haalt Wilders in zijn brief uit naar onder meer minister voor Integratie Ella Vogelaar (PvdA) en minister van Financiën Wouter Bos (PvdA). "Den Haag zit vol met laffe lieden. Bange mensen die laf zijn geboren en laf zullen sterven. Die vinden dat de Nederlanse cultuur gestoeld zal zijn op een joods-christelijke-islamitische traditie. Die sharia-hypotheken willen invoeren."

Wilders vermoedt dat hij alleen staat met zijn plan. "Helaas worden onze voorstellen wel vaker met 141 tegen 9 stemmen verworpen", zo licht hij in de krant zijn brief toe. "Maar als ik me daardoor zou laten leiden, kan ik er beter mee stoppen. Dit boek zet aan tot haat en moord, en past daarom niet in onze rechtsorde."

"Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij", besluit Wilders zijn betoog. "Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek. Genoeg is genoeg."

Bron -> http://headline.nieuws.nl/473754/Wilders_wil_verbod_op_Koran
pi_52188597
Ach de koran wil al jaren WIlders uit de wereld helpen.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:40:59 #64
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52188615
Joah! Goed idee! En dan de anti-koran-politie, een soort stadswacht met jampotglazen, die de huizen van de Schilderswijk afgaat: "Mag ik even in uw boekenkast gluren?"
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:43:54 #65
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52188654
Alle bitjes op ieders pjoeter worden getest op Koran-gehalte...

Hoort dit topic niet in BNW?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52188665
Waarom verdwijnt Wilders eigenlijk niet de gevangenis in?
Arme Janmaat.
pi_52188675
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:20 schreef Zeehond het volgende:

[..]

Je zou het dus wel een goed idee vinden om de Koran te verbieden? Vertel dan eens hoe dat verbod gecontroleerd gaat worden.
Nogmaals; ik zeg toch dat dit niet gaat lukken!!!!!!! Ook al zou het lukken het zou de problemen niet eens oplossen. Ik heb het gehad met dat irritante gedrag van een hoop moslims en vaak zijn dat van die k*t marokkaantjes, met mij een hoop andere mensen. Ik zie dat gedrag grotendeels bij de jongere generatie die zich dan zogenaamd moslim noemen en voor anders denkenden geen begrip hebben en niks anders kunnen dan zich onbeschoft gedragen.
pi_52188683
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
Arme Janmaat.
Janmaat durfde alleen maar te denken wat Wilders nu allemaal roept idd. Maar goed, toen speelde het terroristenverhaal nog niet zo natuurlijk. Janmaat had gewoon iets tegen buut'nlaanders.
pi_52188685
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
Arme Janmaat.
Waarom?
pi_52188693
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

Nogmaals; ik zeg toch dat dit niet gaat lukken!!!!!!!
Maar je zou het wel een goed idee vinden, getuige je 'helaas'. Toch?
pi_52188696
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
Wilders wil verbod op Koran

(Novum) - Geert Wilders wil de Koran verbieden. "Verbied dat ellendige boek zoals ook 'Mein Kampf' verboden is", schrijft de PVV-leider in een ingezonden brief in de Volkskrant. De Koran zou niet alleen niet meer verkocht mogen worden, ook het gebruik in moskeeën en bezit in huiselijke kring zou moeten worden bestraft.

Wilder verwijst in zijn brief naar de mishandeling van de voorzitter van het comité ex-moslims Ehsan Jami. "Allah vindt voor afvalligheid de doodstraf gepast. Afgelopen zaterdag werd dat bijna realiteit. Het is goed dat Jami nu beveiligd wordt, maar het lost de kern van het probleem niet op."

"De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische 'Mein Kampf': de Koran", schrijft Wilders. In zijn ogen bestaat er geen gematigde islam. "Er is geen onderscheid tussen Goede islam en Slechte islam. Er is islam, en daar houdt het mee op. En islam is de Koran, en niets dan de Koran."

Zonder hen bij naam te noemen haalt Wilders in zijn brief uit naar onder meer minister voor Integratie Ella Vogelaar (PvdA) en minister van Financiën Wouter Bos (PvdA). "Den Haag zit vol met laffe lieden. Bange mensen die laf zijn geboren en laf zullen sterven. Die vinden dat de Nederlanse cultuur gestoeld zal zijn op een joods-christelijke-islamitische traditie. Die sharia-hypotheken willen invoeren."

Wilders vermoedt dat hij alleen staat met zijn plan. "Helaas worden onze voorstellen wel vaker met 141 tegen 9 stemmen verworpen", zo licht hij in de krant zijn brief toe. "Maar als ik me daardoor zou laten leiden, kan ik er beter mee stoppen.

"Ik heb genoeg van de islam in Nederland: geen moslimimmigrant er meer bij", besluit Wilders zijn betoog. "Ik heb genoeg van de aanbidding van Allah en Mohammed in Nederland: geen moskee er meer bij. Ik heb genoeg van de Koran in Nederland: verbied dat fascistische boek. Genoeg is genoeg."

Bron -> http://headline.nieuws.nl/473754/Wilders_wil_verbod_op_Koran
quote:
Geert heeft gelijk!,
In menig kraakpand zal men wel weer het schuim op de bek krijgen als ze straks om 11 uur dit bericht lezen.
En ja, de islam is een bedreiging voor de samenleving zoals wij die kennen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:47:25 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52188711
Och, en zijn gebrek aan ironie -- schrijnend. Dat iemand zichzelf zo serieus kan nemen. Als het niet zo beangstigend was dat hij 9 zetels in het parlement krijgt toebedeeld, zou ik HEEL HARD om de man en zijn ideeën kunnen lachen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:47:31 #73
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_52188713
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 07:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een hoop andere dingen zijn ook verboden, wapens bijvoorbeeld.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_52188714
quote:

[..]

Nogmaals; ik zeg toch dat dit niet gaat lukken!!!!!!! Ook al zou het lukken het zou de problemen niet eens oplossen. Ik heb het gehad met dat irritante gedrag van een hoop moslims en vaak zijn dat van die k*t marokkaantjes, met mij een hoop andere mensen. Ik zie dat gedrag grotendeels bij de jongere generatie die zich dan zogenaamd moslim noemen en voor anders denkenden geen begrip hebben en niks anders kunnen dan zich onbeschoft gedragen.
Maar lieverd, die "K*t-Marokkaantjes" zijn gewoon etters, die leven helemaal niet volgens de Koran. Ja, zo af en toe halen ze 'm er bij als goedkoop excuus, maar dat doen ze net zo goed met de "vrije meningsuiting" ( ).
pi_52188721
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:46 schreef Het_hupt het volgende:

En ja, de islam is een bedreiging voor de samenleving zoals wij die kennen.
Nee, Wilders is een bedreiging voor de samenleving zoals die wij kennen. En dat zeg ik niet als kraker, niet als PvdA stemmer, maar als échte liberaal.
pi_52188758
quote:

[..]

Je zegt nu zelf dat het verbieden van de Koran de problemen niet zou oplossen, waarom zou je het dan willen?
pi_52188770
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef Jarno het volgende:

[..]

Janmaat durfde alleen maar te denken wat Wilders nu allemaal roept idd. Maar goed, toen speelde het terroristenverhaal nog niet zo natuurlijk. Janmaat had gewoon iets tegen buut'nlaanders.
En Wilders heeft gewoon iets tegen Moslims, dat heeft ie tijdens zijn tijd in Israël opgelopen.

Er is echt niks te vrezen van vrome Fatima en Hassan, die uit de Koran vooral dingen halen als naastenliefde, niet oordelen, etcetera. Maar Wilders beticht met zijn uitspraken een hele groep, waarvan er maar een aantal voor overlast zorgen (en die houden zich absoluut niet aan de regels van de Islam).

Ik denk trouwens dat we "Het Gouden Ei" ook maar moeten verbieden.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:51:22 #78
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52188778
Het wordt tijd dat ik een Koran ga aanschaffen. Vandaag nog. Een dik uitgevallen Rainbow-pocket, niet eens zo duur.

Straks kan het niet meer..
pi_52188780
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Een hoop andere dingen zijn ook verboden, wapens bijvoorbeeld.
En we weten allemaal dat er geen gewapende overvallen meer plaatsvinden en geen mensen meer neergeschoten worden. Toch?
pi_52188785
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef Zeehond het volgende:

[..]

Je zegt nu zelf dat het verbieden van de Koran de problemen niet zou oplossen, waarom zou je het dan willen?
Handboek van het terrorisme misschien?
pi_52188796
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Handboek van het terrosme misschien?
Staat er in de Koran dan hoe je een bomgordel moet maken?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:53:18 #82
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52188813
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Handboek van het terrorisme misschien?
"Hoe maak ik een fragmentatiebom?", soera 38 vers 5.

pi_52188815
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Staat er in de Koran dan hoe je een bomgordel moet maken?
Toen had men die kennis nog niet.
pi_52188833
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef Toeps het volgende:

[..]

Maar lieverd, die "K*t-Marokkaantjes" zijn gewoon etters, die leven helemaal niet volgens de Koran. Ja, zo af en toe halen ze 'm er bij als goedkoop excuus, maar dat doen ze net zo goed met de "vrije meningsuiting" ( ).
Ik noem dat geen etters, ik noem dat jonge criminelen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:54:31 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52188838
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Toen had men die kennis nog niet.
Godschristus! Wat een hopeloos verouderd terroristenhandboek is het ook.
pi_52188851
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

Ik noem dat geen etters, ik noem dat jonge criminelen.
En dus moet je die gewoon aanpakken, oppakken en desnoods met harde hand op het rechte pad zetten. Net als elke andere crimineel. What's new about that?
pi_52188861
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Molotov-cocktail dan? Staat dan op zijn minst dát erin? .
pi_52188880
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Precies, maar je mag daar christus niet de schuld van geven.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:57:02 #89
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52188891
Hé! Laten we nou niet doen alsof Wilders in essentie het probleem op de juiste manier weet aan te kaarten.

Hij wil een boek verbieden, for christ's sake. Omdat-ie de humor mist om er een grap over te maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ringo op 08-08-2007 09:08:19 ]
pi_52188895
wilders die is helemaal de weg kwijt die vent, hij wil nu weer profiteren van de situatie......hij leeft in een wereld die niet reeel is net zoals heleboel moslims......
pi_52188896
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

En dus moet je die gewoon aanpakken, oppakken en desnoods met harde hand op het rechte pad zetten. Net als elke andere crimineel. What's new about that?
Dan wil ik wel eens weten wat met die harde hand aanpakken inhoudt in NL?
pi_52188906
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Ringo het volgende:
Hé! Laten we nou niet doen alsof Wilders in essentie het probleem op de juiste manier weet aan te kaarten.

Hij wil een boek verbieden, for christ's sake. Omdat-ie de humor mis om er een grap over te maken.
Wilders zou z'n eigen moeder nog verbieden als ze cous-cous serveerde bij het kerstdiner.
pi_52188908
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, Wilders is een bedreiging voor de samenleving zoals die wij kennen. En dat zeg ik niet als kraker, niet als PvdA stemmer, maar als échte liberaal.
Als echte liberaal vindt ik juist dat hij deze dingen aan de kaak moet stellen.
Maar ja, ik ben een Bolkenstein volgeling, jij zeken een van de Dijkstal stroming?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:58:18 #94
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_52188914
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:55 schreef Jarno het volgende:

[..]

Molotov-cocktail dan? Staat dan op zijn minst dát erin? .
Dat niet eens. Ze werken daar nog met zwaarden. Hartstikke inefficiënt.
pi_52188924
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef rednajt het volgende:
wilders die is helemaal de weg kwijt die vent, hij wil nu weer profiteren van de situatie......hij leeft in een wereld die niet reeel is net zoals heleboel moslims......
Dat dan weer wel
pi_52188926
Nog veel erger is het dat Wilders de koran met Mein Kampf vergelijkt. Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_52188927
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

hmmmmmmm......... vlinderjacht......... theedrinken........ o.i.d.?
pi_52188929
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Snoesje_Rules het volgende:

[..]

Dat mag misschien harder, ik weet het niet, daar kun je het over hebben idd. Maar dat moet dan gelden voor *alle* criminelen, het is onzin je strafmaat en/of aanpak af te laten hangen van iemands afkomst of geloof (hebben we al eens geprobeerd namelijk - beviel niet zo heel erg).
  woensdag 8 augustus 2007 @ 08:59:37 #99
37950 JAM
pi_52188937
Zouden jullie iets minder genuanceerd willen fulmineren a.u.b? Gewoon zo van: `Huuu, stelletje geitenneukers!`, en `Huu, geblondeerde teringfascist!`, dat is allemaal een stuk prettiger lezen, niet waar?
pi_52188940
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Als echte liberaal vindt ik juist dat hij deze dingen aan de kaak moet stellen.
Maar ja, ik ben een Bolkenstein volgeling, jij zeken een van de Dijkstal stroming?
Kom op, Wilders is zo liberaal als Jan Marijnissen dat is. Hou nou toch op! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')