ahhhhhhh geweld?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Nog veel erger is het dat Wilders de koran met Mein Kampf vergelijkt. Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Waar zeg ik dat Wilders liberaal is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom op, Wilders is zo liberaal als Jan Marijnissen dat is. Hou nou toch op!.
Die vergelijking mag je best maken. Maar draai je redenatie dan ook om -- dat dus Mein Kampf gewoon verkocht zou mogen worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Nog veel erger is het dat Wilders de koran met Mein Kampf vergelijkt. Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Jij bent duidelijk een voorbeeld van een post-natale abortusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik meer bedoelde is dat niet ik snap dat je het als liberaal eens kunt zijn met de koers die Wilders vaart. Die man kan het alleen maar over verboden, verboden, verboten hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Wilders liberaal is?![]()
nog niet helemaal wakker?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een voorbeeld van een post-natale abortus![]()
Dus vind jij dat we wapens maar moeten legaliseren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat er geen gewapende overvallen meer plaatsvinden en geen mensen meer neergeschoten worden. Toch?
Ik denk dat ik nu makkelijker aan een wapen kom (lees: elke straathoek rondom Amsterdam en Rotterdam CS) dan wanneer dat aan de markt overgelaten zou worden, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:03 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Dus vind jij dat we wapens maar moeten legaliseren?
Voor mij zou het eerder een dag van rouw worden, denk je eens in wat er daarna gaat gebeuren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Vieze kanker-limbo, rot op naar je land, NL's eigen blindedarm. Zeker opgevoed door een stel analfabete swingers, zoals zoveel van je soortgenoten? Fascistische hoerenzoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef JAM het volgende:
Zouden jullie iets minder genuanceerd willen fulmineren a.u.b? Gewoon zo van: `Huuu, stelletje geitenneukers!`, en `Huu, geblondeerde teringfascist!`, dat is allemaal een stuk prettiger lezen, niet waar?
Ja. Haha. We roepen iets over Mein Kampf en de Koran en kijk ze eens happen. Humor. Geweldig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Prachtig hoe gemakkelijk je moslimfacisten op de kast kan krijgen.............![]()
Het gaat mij er om dat je deze dingen gaat aankaarten, je kunt het niet eens met hem zijn, maar hij roept dingen die een hoop mensen denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is dat niet ik snap dat je het als liberaal eens kunt zijn met de koers die Wilders vaart. Die man kan het alleen maar over verboden, verboden, verboten hebben.
Sjappoo zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
omg, dat nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Sjappoo zeg!
Laten we ook van de sterfdag van Theo een nationale feestdag van maken met zn allen roepen "Mo B had gelijk". Free Mohammed B!
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat je deze dingen gaat aankaarten, je kunt het niet eens met hem zijn, maar hij roept dingen die een hoop mensen denken.
Jij zegt wat veel mensen denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Dat denk je maar.quote:
mwoah, toch wel een paar bladzijden eruit scheuren zou geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?
ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?
Ja, het gemiddelde IQ van de Tweede Kamer schiet 20% omhoog.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Voor mij zou het eerder een dag van rouw worden, denk je eens in wat er daarna gaat gebeuren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |