ahhhhhhh geweld?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Nog veel erger is het dat Wilders de koran met Mein Kampf vergelijkt. Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Waar zeg ik dat Wilders liberaal is?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom op, Wilders is zo liberaal als Jan Marijnissen dat is. Hou nou toch op!.
Die vergelijking mag je best maken. Maar draai je redenatie dan ook om -- dat dus Mein Kampf gewoon verkocht zou mogen worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Nog veel erger is het dat Wilders de koran met Mein Kampf vergelijkt. Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Jij bent duidelijk een voorbeeld van een post-natale abortusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Wat ik meer bedoelde is dat niet ik snap dat je het als liberaal eens kunt zijn met de koers die Wilders vaart. Die man kan het alleen maar over verboden, verboden, verboten hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat Wilders liberaal is?![]()
nog niet helemaal wakker?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een voorbeeld van een post-natale abortus![]()
Dus vind jij dat we wapens maar moeten legaliseren?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat er geen gewapende overvallen meer plaatsvinden en geen mensen meer neergeschoten worden. Toch?
Ik denk dat ik nu makkelijker aan een wapen kom (lees: elke straathoek rondom Amsterdam en Rotterdam CS) dan wanneer dat aan de markt overgelaten zou worden, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:03 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Dus vind jij dat we wapens maar moeten legaliseren?
Voor mij zou het eerder een dag van rouw worden, denk je eens in wat er daarna gaat gebeuren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Vieze kanker-limbo, rot op naar je land, NL's eigen blindedarm. Zeker opgevoed door een stel analfabete swingers, zoals zoveel van je soortgenoten? Fascistische hoerenzoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef JAM het volgende:
Zouden jullie iets minder genuanceerd willen fulmineren a.u.b? Gewoon zo van: `Huuu, stelletje geitenneukers!`, en `Huu, geblondeerde teringfascist!`, dat is allemaal een stuk prettiger lezen, niet waar?
Ja. Haha. We roepen iets over Mein Kampf en de Koran en kijk ze eens happen. Humor. Geweldig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Dr.Nikita het volgende:
Prachtig hoe gemakkelijk je moslimfacisten op de kast kan krijgen.............![]()
Het gaat mij er om dat je deze dingen gaat aankaarten, je kunt het niet eens met hem zijn, maar hij roept dingen die een hoop mensen denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoelde is dat niet ik snap dat je het als liberaal eens kunt zijn met de koers die Wilders vaart. Die man kan het alleen maar over verboden, verboden, verboten hebben.
Sjappoo zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
omg, dat nooitquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Sjappoo zeg!
Laten we ook van de sterfdag van Theo een nationale feestdag van maken met zn allen roepen "Mo B had gelijk". Free Mohammed B!
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat je deze dingen gaat aankaarten, je kunt het niet eens met hem zijn, maar hij roept dingen die een hoop mensen denken.
Jij zegt wat veel mensen denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
Zieke man. Weg ermee. De dag dat hij door een doorgedraaide extremist wordt neergeschoten moet een nationale feestdag worden.
Dat denk je maar.quote:
mwoah, toch wel een paar bladzijden eruit scheuren zou geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?
ja dat denk ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, dat verklaren dat je weet wat een hoop mensen denken hadden we met Fortuyn toch wel gehad he, die hype? Of denken echt zoveel mensen dat de Koran verboden moet worden? Zal wel meevallen toch?
Ja, het gemiddelde IQ van de Tweede Kamer schiet 20% omhoog.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:05 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Voor mij zou het eerder een dag van rouw worden, denk je eens in wat er daarna gaat gebeuren!
In de linkse "interlectuele" scene misschien wel, maar de gewone man op de straat denkt toch wel ff ander hoor.quote:
Andersom denk ik dat Wilders verkondigd wat veel mensen denken of zouden willen zeggen, maar niet durven.quote:
Toen Van Gogh was vermoord, heb ik uit frustratie mijn Koran volledig aan stukken gescheurd. Een prachtig in leer gebonden exemplaar uit Istanbul. Ik wilde eigenlijk de bladzijden uit mijn raam naar beneden gooien, maar dat durfde ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwoah, toch wel een paar bladzijden eruit scheuren zou geen kwaad kunnen.
da's ongeveer nog steeds 200% hoger dan die van jou, die is namelijk kleiner dan je schoen maatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, het gemiddelde IQ van de Tweede Kamer schiet 20% omhoog.
Ah, staats censuur. Waar kennen we dat ook alweer van?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwoah, toch wel een paar bladzijden eruit scheuren zou geen kwaad kunnen.
idd, mede door dat men het smerige politiek correct denken er weer wil doordrukkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Andersom denk ik dat Wilders verkondigd wat veel mensen denken of zouden willen zeggen, maar niet durven.
Maar hoe liberaal was Bolkenstein? Dat was eerder een conservatief dan een liberaal. Een liberaal zou vrijheid van meningsuiting en drukpers toch hoog in het vaandel moeten hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als echte liberaal vindt ik juist dat hij deze dingen aan de kaak moet stellen.
Maar ja, ik ben een Bolkenstein volgeling, jij zeken een van de Dijkstal stroming?
Het is 1933. De PvdA is de SPD van toen, Balkenende Hindenburg en Wilders is de nieuwe Hitler die de reactionaire krachten doet schuimbekken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:13 schreef jogy het volgende:
Zal mij benieuwen hoeveel zetels Wilders bij de volgende verkiezingen krijgt. Ga zo door Wilders! Je komt er wel!
Nee hoor. Gewoon omdat heel veel mensen dom zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, mede door dat men het smerige politiek correct denken er weer wil doordrukken![]()
Heel hard roepen dat Heel Veel Mensen Dit Denk Maar Niet Durven Zeggen maakt het nog geen waarheid hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, mede door dat men het smerige politiek correct denken er weer wil doordrukken![]()
Bolkestein kwam van Shell en was daar nog vrij trots op ook. Zo iemand kan nooit een echte liberaal geweest zijn, hoogstens een Bounty.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar hoe liberaal was Bolkenstein? Dat was eerder een conservatief dan een liberaal. Een liberaal zou vrijheid van meningsuiting en drukpers toch hoog in het vaandel moeten hebben?
Wilders wil ons hiermee op 1 lijn zetten met landen als Saoudie Arabie en China.
Maar goed dat kan je liberaal noemen.
Waarom ik vindt dat Wilders dit aan de kaak mag stellen is vanwege het feit dat jonge fundi's een "afvallige" in elkaar trappen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar hoe liberaal was Bolkenstein? Dat was eerder een conservatief dan een liberaal. Een liberaal zou vrijheid van meningsuiting en drukpers toch hoog in het vaandel moeten hebben?
Wilders wil ons hiermee op 1 lijn zetten met landen als Saoudie Arabie en China.
Maar goed dat kan je liberaal noemen.
Dat keurt toch ook niemand goed, behalve een paar losgeslagen gekken hier en daar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarom ik vindt dat Wilders dit aan de kaak mag stellen is vanwege het feit dat jonge fundi's een "afvallige" in elkaar trappen.
Net als Bos ook zo'n zakkenvullert. Kok is er trouwens ook niet vies van het spekken van zn portemonaiie. Hypocriet zooitje daar bij de PvdA.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bolkestein kwam van Shell en was daar nog vrij trots op ook. Zo iemand kan nooit een echte liberaal geweest zijn, hoogstens een Bounty.
Het verbieden van alles wat met Moslims te maken heeft krijg je gratis bij het pakket Wildersquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Waarom ik vindt dat Wilders dit aan de kaak mag stellen is vanwege het feit dat jonge fundi's een "afvallige" in elkaar trappen.
Ik heb niet over het verbieden van boeken![]()
Knap hoe je een opmerking over de VVD weet te verdaaien naar een sneer richting de PvdA. Wie heeft hier nou oogkleppen op?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:23 schreef Snoesje_Rules het volgende:
[..]
Net als Bos ook zo'n zakkenvullert. Kok is er trouwens ook niet vies van het spekken van zn portemonaiie. Hypocriet zooitje daar bij de PvdA.
eummm, daarmee diskwalificeer jij je al, immers de term "dom" wordt vooral door mening linkse "interlectueel" gebruikt om mensen die het niet met hem eens zijn, te denigreren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon omdat heel veel mensen dom zijn.
Voor de umpteenth time dan maar: Mein Kampf is op zich niet verboden. Je mag het in bezit hebben. Het mag alleen niet in Nederland verkocht worden, particulier noch bedrijfsmatig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 05:15 schreef SeLang het volgende:
[..]
Boeken verbieden
Zat die man vroeger niet bij een zogenaamd 'liberale' partij? Die Wilders is wel heel erg de weg kwijt.
Naar mijn mening zou geen enkel boek verboden moeten zijn, inclusief Mein Kampf. Vrijheid van meniningsuiting en vrijheid van pers behoren tot de belangrijkste grondrechten van onze samenleving.
Hebben we toch al. Mohammed cartoontjes worden al niet geplaatst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ah, staats censuur. Waar kennen we dat ook alweer van?.
en dat noemt zich liberaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knap hoe je een opmerking over de VVD weet te verdaaien naar een sneer richting de PvdA. Wie heeft hier nou oogkleppen op?
wat hij zegtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Voor de umpteenth time dan maar: Mein Kampf is op zich niet verboden. Je mag het in bezit hebben. Het mag alleen niet in Nederland verkocht worden, particulier noch bedrijfsmatig.
Dat klopt, maar wat is je punt precies?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en dat noemt zich liberaal![]()
Al lijkt het er wel op, maar de PvdA is geen liberale partij hoor![]()
Hier in Nederland heb ik ze meerdere malen voorbij zien komen in verschillende media, van het NOS journaal tot de diverse kranten.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Hebben we toch al. Mohammed cartoontjes worden al niet geplaatst.
Je hebt gelijk. Ben ook met andere dingen bezig tussendoor zogenaamd werken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Knap hoe je een opmerking over de VVD weet te verdaaien naar een sneer richting de PvdA. Wie heeft hier nou oogkleppen op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |