Jaaaaaaah, Wilders maakt dingen Bespreekbaar. Door ze te verbieden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, mede door dat men het smerige politiek correct denken er weer wil doordrukken![]()
De calimero rol is Wilders-aanhangers niet vreemd idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb ik ze meerdere malen voorbij zien komen in verschillende media, van het NOS journaal tot de diverse kranten.
Je schrijft het precies goed op, in "verleden tijd"quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier in Nederland heb ik ze meerdere malen voorbij zien komen in verschillende media, van het NOS journaal tot de diverse kranten.
ik vond die verwijzing naar Bos wel aardig, immers hij kwam toch ook bij een multi-national vandaan?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat is je punt precies?.
Ja, maar niemand hier noemde Bos (of de PvdA) liberaal.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik vond die verwijzing naar Bos wel aardig, immers hij kwam toch ook bij een multi-national vandaan?
Net als de Bolk![]()
ik dacht dat die was weggelegd voor D'66 ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
De calimero rol is Wilders-aanhangers niet vreemd idd.
Ze hebben er geen patent op idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat die was weggelegd voor D'66 ?
roflquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat die was weggelegd voor D'66 ?
Ik had het over die Deense cartoons die zijn nu anderhalf of 2 jaar oud. Die hoef ik niet zo nodig elke week voorbij zien te komenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je schrijft het precies goed op, in "verleden tijd"
Boos doen tegen iedereen is nu eenmaal de simpelste oplossingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
De calimero rol is Wilders-aanhangers niet vreemd idd.
Ik ook, maar niet meer uit de NL drukpers.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had het over die Deense cartoons die zijn nu anderhalf of 2 jaar oud. Die hoef ik niet zo nodig elke week voorbij zien te komen. Maar ik kan ze zo van internet plukken als ik dat zou willen
.
Ze hebben hier zelfs in de krant gestaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet meer uit de NL drukpers.
Tja kranten gaan om actueel nieuws. Niet om nieuws van bijna 2 jaar oud. Ik vind dat niet zo raar. Wat is er de meerwaarde van dergelijke afbeeldingen elke week of maand af te drukken? Je verkoopt er geen krant meer om.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:32 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet meer uit de NL drukpers.
Ja, "hebben"................ Maar er worden geen nieuwe meer geplaatst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze hebben hier zelfs in de krant gestaan.
nee, de pvdD is een partij met een select groepje idealisten als kiezers, ze zullen noooit boven de 4 zetels komen door hun onrealistische voorstellen, en doordat ze zich richten op de hoger opgeleiden in tegenstelling tot wilders. Wilders roept wat dingen waar alle paupers het mee eens zijn ( wat Hitler ook deed), en toenemende angst zal zijn partij doen groeien. ofwel als er nu ineens talloze moslim aanslagen gepleegd worden of iets dergelijks komt die probleemverergende aap misschien wel aan de macht!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat je deze dingen gaat aankaarten, je kunt het niet eens met hem zijn, maar hij roept dingen die een hoop mensen denken.
Vindt jij het ook niet raar dat Wilders meer en harder wordt aangepakt dan bv de PvdD?
Ondanks dat deze PvdD veel enger, en veel, veel gevaarlijker is dan deze schreeuwende dorpsgek?
Blijkbaar is het pas goed als ze 2 keer per week in drievoud in elke krant staanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze hebben hier zelfs in de krant gestaan.
Ja, duh, het BLIJFT niet grappig hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, "hebben"................ Maar er worden geen nieuwe meer geplaatst.
dus er is in Nederland al een vorm van censuur?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Omdat die deense niet meer in het nieuws zijn. Er worden wel degelijk regelmatig cartoons geplaatst die zeer kritisch zijn op de Islam of terroristen. Maar ja wat je niet wilt zien bestaat niet, nietwaar?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is goddomme 2 jaar geleden!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mijn god.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dus er is in Nederland al een vorm van censuur?
mwoahhhhhh, mohammed wordt steeds actueler hoor. Je weet tog...... een groeiende sekte.........quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, duh, het BLIJFT niet grappig hoor.. Of actueel.
ahgut, daar heb je de blokfluitstalker. Mens ga afwassen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef yvonne het volgende:
Ik heb liever dat Wilders het gebruik van blokfluiten verbied...
En weer de vergelijking met Hitlerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:35 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
nee, de pvdD is een partij met een select groepje idealisten als kiezers, ze zullen noooit boven de 4 zetels komen door hun onrealistische voorstellen, en doordat ze zich richten op de hoger opgeleiden in tegenstelling tot wilders. Wilders roept wat dingen waar alle paupers het mee eens zijn ( wat Hitler ook deed), en toenemende angst zal zijn partij doen groeien. ofwel als er nu ineens talloze moslim aanslagen gepleegd worden of iets dergelijks komt die probleemverergende aap misschien wel aan de macht!
Jij ziet echt achter elke straathoek Osama Bin Laden he?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
mwoahhhhhh, mohammed wordt steeds actueler hoor. Je weet tog...... een groeiende sekte.........
Het DvhN gebruikt idd een vorm van censuur op haar forumquote:
Elke meter hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij ziet echt achter elke straathoek Osama Bin Laden he?
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
ahgut, daar heb je de blokfluitstalker. Mens ga afwassen!
on-topique plzquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.
Oh god, is het weer zo'n landverra eh, verlater?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga je druk maken om de toestanden in je 2e vaderland en bemoei je niet telkens op afstand met zaken.
Ik schop het zo naar KLB, dan ís het ontopicquote:
Dat dan weer welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik schop het zo naar KLB, dan ís het ontopic
Zo'n 2e desiredbard ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh god, is het weer zo'n landverra eh, verlater?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zijn aan de koffie, en ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
Waar blijft nu een mod om bovenstaande reacties te editten?![]()
Ga inburgeren ofzo, fort. We willen je hier niet meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zaken die in NL gebeuren gaan mij misschien wel veel meer aan dan jij je kunt voorstellen.
proost, vandaar je koffiebaggerquote:
he wat lullig, dan worden een aantal mensen werkeloos.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga inburgeren ofzo, fort. We willen je hier niet meer..
Ok zo'n zin maakt je meer een desiredbard dan een stefanpquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zaken die in NL gebeuren gaan mij misschien wel veel meer aan dan jij je kunt voorstellen.
Och, er is altijd een nieuw hoofd-koffie-navullen te vinden hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
he wat lullig, dan worden een aantal mensen werkeloos.
Ik druk me de pleuris... op deletequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef Het_hupt het volgende:
Waar blijft nu een mod om bovenstaande reacties te editten?![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik druk me de pleuris... op delete
maar Yvonne is sneller met het "terugzet knopje" ... en dat met één hand..aangezien ze aan de koffielurkt
* Frutsel ook maar bak koffie neemt dan..
Ze gaat zo haar recht gebruiken................ het aanrecht...............quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik druk me de pleuris... op delete
maar Yvonne is sneller met het "terugzet knopje" ... en dat met één hand..aangezien ze aan de koffielurkt
* Frutsel ook maar bak koffie neemt dan..
Waarom bemoeit een regen en wind modje zich daarmeequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:52 schreef Frutsel het volgende:
Maarruhhh.. .zullen we niet meer persoonlijk gaan worden, of andere users erbij betrekken ofzo en het weer over de OP post gaan hebben.. dus wel of geen verbod op het Harry Potter boek van de Islam... ofzoiets
Waar ging het eigenlijk over?
Naja, duidelijk toch? Please?
wordt gezellig zo. een burgeroorlog in eigen land. met het leger op straat, snipers op daken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:52 schreef sitting_elfling het volgende:
jammer genoeg heeft het geen zin om een boek te verbieden. Anders komt het direct toch wel op internet. En als geert de koran wil verbieden. Verbied dan de Islam, of zeg zoiets dat hij elke islam gerelateerd persoon uit nederland wil schoppen!
Loopt anders aardig storm hierquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom bemoeit een regen en wind modje zich daarmee?
Wilders zijn aanpak om stemmen te trekken vertoont nou eenmaal veel overeenkomsten met die van Hitler, ik zeg niet dat hij hetzelfde zou doen hoor! maar hij zou iig wel moslims gaan pesten als hij aan de macht komt, misschien moeten ze een halve maan op hun jas dragen ofzo zodat je ze op tijd kunt herkennen. dit is wellicht overdreven, maar wilders buit de angst voor moslims uit, dat is zeker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En weer de vergelijking met Hitler
natuurlijk zijn islam fundi's een probleem, maar heeft het dan zin om te zeggen dat je de koran wil verbieden? dit soort ideeën vergroten alleen maar de afstand tussen moslims en anderen, en verergeren het probleem. bovendien vind ik partijen als ne NVU en fascisten een minstens net zo groot probleem, maar moslimfundi's krijgen veel, veel meer media-aandacht. moet iedere nederlander zich nu ook tegen de uitspraken van Wilders gaan uitspreken? (of niet omdat je het met hem eens bent?)quote:
Het probleem onderkennen van een aantal islam fundi's vindt ik veel erger.
Zelfs zo erg, omdat de grote groep gemattigde moslims zich niet tegen deze idioten uitspreekt, dat ik vrees dat we meer problemen kunnen verwachten.
ik corrigeer: paupers --> lageropgeleidenquote:En de kiezers van Wilders paupers noemen, is het zelfde als SP kiezers steuntrekkers en kanslozen noemen, dus een non-argument![]()
Vind het maar een laf topic voor een onderwerp als dit. De Wildersaanhangers zijn nog niet wakker vrees ikquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Loopt anders aardig storm hier![]()
En bij gebrek aan de NWS mod misschien?
En ik zin heb in koffie![]()
![]()
Zeker geen slechte opmerkingen, al vind ik de overeenkomst met Hitler nog net iets te vergaan, maar snap je punt wel, maar ik denk ook dat uitspraken vanuit Wilders over de Islam/Koran/Moslims door de media 10x zo groot worden uitgemeten en verteld, dan als hij iets verteld over het blauw op straat of wat voor andere zaken in de politiek. En dat vind ik wel jammer en ook weer 'oneerlijk', maar hey, politiek is oneerlijk...quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:58 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, typisch wel weer dat de grootste ach-ende-wee roepers altijd van die landverraders blijken te zijn. Gaan ze lekker vanuit hun nieuwe vaderland de bezorgde Nederlander lopen uithangen en lopen verkondigen hoe succesvol ze daarwel niet zijn (vandaar dat je op een Nederlands forum uithangt pikko). Dat zal dan wel weer voortkomen uit de oneindige objectiviteit die ze door hun emigratie opeens hebben verkregen..
Zijn toch incidenten?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:03 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Zit net een artikel te lezen over Ehsan Jami (PvdA) in het Parool, hij heeft net als Geert felle kritiek op de Islam. Jami is ex moslim maar wordt natuurlijk inmiddels ook al bedreigd door onze moslimbroeders. Whats new? En dan zijn er nog mensen die beweren dat het allemaal wel meevalt![]()
Tja maar stuurt hij daar ook een open brief met pittige uitspraken over naar de volkskrant? (waarvan je weet dat ze dit er uit pikken)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeker geen slechte opmerkingen, al vind ik de overeenkomst met Hitler nog net iets te vergaan, maar snap je punt wel, maar ik denk ook dat uitspraken vanuit Wilders over de Islam/Koran/Moslims door de media 10x zo groot worden uitgemeten en verteld, dan als hij iets verteld over het blauw op straat of wat voor andere zaken in de politiek. En dat vind ik wel jammer en ook weer 'oneerlijk', maar hey, politiek is oneerlijk...
Net zoals de SP een antiwerkgeverspartij is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar stuurt hij daar ook een open brief met pittige uitspraken over naar de volkskrant? (waarvan je weet dat ze dit er uit pikken)
Het is z'n eigen keuze zich puur op dit onderwerp te profileren. De PVV is gewoon de antimoslimpartij.
en dat had je ook nog die ene uitzending, puberruil oid .. zo'n boer/toekomstige Wilders-stemmer, die nog nooit met allochtonen in aanraking was geweest maar wel zijn mening klaar had, en zelfs al had die dan proefondervindelijk meegemaakt dat zijn visie niet klopt, van mening veranderen zou die nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:57 schreef Yestuuur het volgende:
ik corrigeer: paupers --> lageropgeleiden
ik kan me een onderzoek herrineren naar het opleidingsnivea, waaruit bleek dat vooral lageropgeleiden op Wilders stemmen. lageropgeleiden zijn er erg veel in Nederland, en zij luisteren naar mannen als Wilders met harde ( belachelijke) uitspraken en ideeën. sorry als je je aangesproken voelt.
Een puber-ruzie. Het valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:03 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Zit net een artikel te lezen over Ehsan Jami (PvdA) in het Parool, hij heeft net als Geert felle kritiek op de Islam. Jami is ex moslim maar wordt natuurlijk inmiddels ook al bedreigd door onze moslimbroeders. Whats new? En dan zijn er nog mensen die beweren dat het allemaal wel meevalt![]()
Precies. Die subgroep blijft gewoon hangen in verongelijktheid, en heeft geen enkele behoefte om daaruit te komen (want ja, dan stel je je kwetsbaar op door iets te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:06 schreef jogy het volgende:
Maar toch hè? Is het nou niet duidelijk dat de partij voor stigmatisering en polarisatie aan symptoombestrijding doet en de oorzaken van de ontevredenheid gewoon laat liggen? En dan zijn de oorzaken dus niet de Moslims zelf maar het ontevreden gevoel aan de onderlaag waar ze zijn belandt. En maak je geen ilussies, de onderlaag zal altijd wel door een groep worden ingenomen, ook als er op een wonderlijke/dubieuze wijze een manier is gevonden om elke Moslim het land uit te zetten.
dat ben ik met je eens... dit haalt ie zich zelf weer op zijn hals... al denk ik dat de media er ook een duitje bij in doet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar stuurt hij daar ook een open brief met pittige uitspraken over naar de volkskrant? (waarvan je weet dat ze dit er uit pikken)
Het is z'n eigen keuze zich puur op dit onderwerp te profileren. De PVV is gewoon de antimoslimpartij.
Hij kiest er volgens mij heel bewust voor. En ja de media zal ook weten dat je voor een felle uitspraak over de Islam altijd bij de PVV terecht kan. Maar ook dat is een zorgvuldig opgebouwd imago volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens... dit haalt ie zich zelf weer op zijn hals... al denk ik dat de media er ook een duitje bij in doet.
er zijn momenten dat ik denk dat die man heel bewust zit te provoceren in de hoop dat er een aanslag op hem gepleegd wordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens... dit haalt ie zich zelf weer op zijn hals... al denk ik dat de media er ook een duitje bij in doet.
In dit geval kiest hij er denk ik ook wel bewust voor. Het was ook al een tijdje stil...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij kiest er volgens mij heel bewust voor. En ja de media zal ook weten dat je voor een felle uitspraak over de Islam altijd bij de PVV terecht kan. Maar ook dat is een zorgvuldig opgebouwd imago volgens mij.
Ik kan met 100 mensen onder het mom van katholicisme zoveel onrust en ellende veroorzaken, dat wil je niet weten. En nee, ik ontken niet dat er een probleem is, dat is er wel degelijk. Er zijn grote problemen mbt "moslim"jeugd en integratie. Maar die los je niet op met verbieden, verbieden, verbieden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:03 schreef Snoesje_Rules het volgende:
Wat je Moslims pesten kunt noemen, andere mensen zouden het aanpassen aan de Nederlandse cultuur en samenleving noemen. Ik denk zelfs dat ze daar een grote bijdrage aan zouden kunnen leveren.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:57 schreef Yestuuur het volgende:
Wilders zijn aanpak om stemmen te trekken vertoont nou eenmaal veel overeenkomsten met die van Hitler, ik zeg niet dat hij hetzelfde zou doen hoor! maar hij zou iig wel moslims gaan pesten als hij aan de macht komt, misschien moeten ze een halve maan op hun jas dragen ofzo zodat je ze op tijd kunt herkennen. dit is wellicht overdreven, maar wilders buit de angst voor moslims uit, dat is zeker.
Het uitspreken tegen de fundi's van de grote groep gematigde moslims heeft meer effect dan het verbieden van de koran.quote:natuurlijk zijn islam fundi's een probleem, maar heeft het dan zin om te zeggen dat je de koran wil verbieden? dit soort ideeën vergroten alleen maar de afstand tussen moslims en anderen, en verergeren het probleem. bovendien vind ik partijen als ne NVU en fascisten een minstens net zo groot probleem, maar moslimfundi's krijgen veel, veel meer media-aandacht. moet iedere nederlander zich nu ook tegen de uitspraken van Wilders gaan uitspreken? (of niet omdat je het met hem eens bent?)
Eerst stemden, (en sommige nog) op de SP, toen waren het bewuste kiezers, en nu "laagopgeleiden".quote:ik corrigeer: paupers --> lageropgeleiden
ik kan me een onderzoek herrineren naar het opleidingsnivea, waaruit bleek dat vooral lageropgeleiden op Wilders stemmen. lageropgeleiden zijn er erg veel in Nederland, en zij luisteren naar mannen als Wilders met harde ( belachelijke) uitspraken en ideeën. sorry als je je aangesproken voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |