abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52155649
quote:
Er zijn veel Nederlanders die hun droom achterna gaan, vertrekken naar het buitenland om een hotel/pension met restaurant op te zetten of over te nemen.

In het nieuwe tv-programma ‘Herrie in het hotel’ (RTL4) helpen Herman den Blijker (chefkok) en een partner (hotelier, die in de meest pretentieuze hotels heeft gewerkt) 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het buitenland om de problemen te laten verdwijnen.

In een week tijd zoeken we samen naar een oplossing om de zaak weer in de lift te krijgen en er iets moois van te maken.

Het programma staat gepland voor de winterprogrammering van rtl 4 en gaat in september 2007 van start.
BRON

quote:
Voor een nieuw tv-programma op RTL4 is Herman den Blijker op zoek naar 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het binnen -en buitenland om te helpen.

Na een succesvolle serie Herrie In De Keuken gaat Herman samen met dhr. Reimers (hotelier) aan de slag in noodlijdende hotels MET restaurant in binnen- en buitenland voor Herrie In Het Hotel. Heb je een hotel met restaurant dat slecht loopt, blijft klandizie uit en kun je amper het hoofd boven water houden? Weet je niet hoe je het moet veranderen en kun je dus wel wat hulp gebruiken in de organsatie en in de keuken?
BRON
pi_52162746
zal mij benieuwen.....
ben niet echt weg van zijn programma's
pi_52162868
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52162915
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:34 schreef Jarno het volgende:
Overkill.
Dat gevoel krijg ik ook een beetje...zo van 'type programma slaat aan en dus maken we er héél erg veel van'. En straks is het hele concept dood, want heeft iedereen er genoeg van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52162940
Terwijl z'n eerste programma's echt leuk waren. Maar ik heb er nu he-le-maal genoeg van.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52163129
Mja, maar ik ga tóch kijken
pi_52168207
Ik begin den Blijker een beetje overhyped te vinden. Beetje tof doen met die sigaar.
Terwijl ik zijn eerste programma's echt wel leuk vond. Tis een beetje te gespeeld nu.
Restaurants helpen (bekend concept maar ok) om zo de boel op poten te krijgen.

"Gaat nooit op tijd lukken"
"Onmogelijk om dit tot een goed einde te breien"
"Met deze middelen zie ik het niet goed komen"

En voila! Alles koek en ei!

En nu met hotels, wat wordt het volgende? Cateringbedrijf?

Zonde dit..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:13:30 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_52169302
Jullie vergeten dat hij ook nog eens het goede doel dient
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:38:44 #9
43556 miss_dynastie
pi_52170183
Pfff, misschien kan ie beter zijn eigen nieuwe toko gaan redden, daar schijnen mensen ook niet al te enthousiast over te zijn. En o ja, RTL kan dan ipv den Blijker Ramsay uitzenden
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 17:31:13 #10
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_52173422
Iets met schoenmaker en leest..
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_52173541
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Pfff, misschien kan ie beter zijn eigen nieuwe toko gaan redden, daar schijnen mensen ook niet al te enthousiast over te zijn. En o ja, RTL kan dan ipv den Blijker Ramsay uitzenden
Klopt het kost de hoofdprijs en de bediening laat te wensen over, plus HdB is zelden zelf in zijn toko te vinden.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:21:34 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_52174548
quote:
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Inderdaad.
Hetzelfde trucje nog een keer herhalen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:10:13 #13
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_52175724
Wanneer in september wordt het precies?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:11:21 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52175764
Heeft dit uberhaupt iets met CUL te maken? Of meer voor TV?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_52177301
het is nu wel over done ja
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52179248
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:11 schreef Gunner het volgende:
Heeft dit uberhaupt iets met CUL te maken? Of meer voor TV?
Ik denk dat je dat pas kan zeggen als je het hebt gezien, maar het voelt nu voor mij meer TV dan CUL. Alhoewel dat een erg oude discussie op Fok is
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:03:14 #17
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_52179471
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat pas kan zeggen als je het hebt gezien, maar het voelt nu voor mij meer TV dan CUL. Alhoewel dat een erg oude discussie op Fok is
Daarom. Maakt me verder niet uit, maar als ik het stukje zo lees gaat het nog niet echt over koken. We zullen zien als het uitgezonden wordt.
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 15:38:37 #18
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52284990
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:38 schreef miss_dynastie het volgende:
precies want het regent dus klachten in al zijn restaurants vertelde iemand me. Vooral dat Las Palmas wat ik op Vorkje las is een soort kop van jut geworden. Niks deugt er en de arrogantie druipt er vanaf als ik de verhalen moet geloven.
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
pi_52285830
ik ben er gister nog wezen eten..
Best kicke daar.!
Kwalitatief is het super hoor, maar er zijn idd wel wat dingen die beter kunnen.
Neem in ieder geval de tijd!. En dan kan je lekker een avondje lekker kijken.
Bestel een fles wijn / water en laat die op tafel staan, zodat je dat zelf kan regelen.
  † In Memoriam † zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:21:38 #20
43556 miss_dynastie
pi_52295110
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:26 schreef donleo het volgende:
Bestel een fles wijn / water en laat die op tafel staan, zodat je dat zelf kan regelen.
Moet je er wel even bij vermelden dat:
quote:
Je betaalt alleen voor fles plat water van Evian maar liefst ¤ 6,00 !!!!
volgens vorkje.nl dan.

En deze quote vond ik ook prachtig:
quote:
Bij Las Palmas willen ze het liefst dat je het suprise-menu neemt want dat is lekker makkelijk voor de keuken.Wij wilden dit niet. Na veel vijven en zessen kregen we onze zin alleen de keuze bleek nogal beperkt en men presteerde het nog om iets anders te brengen dan vooraf bestelt was. De reden? Ober: "Dhr.den Blijker vond bij nader inzienzijn menu-keuze voor onze tafel net even iets beter." Ongehoorde brutaliteit van de bovenste plank.
pi_52296664
is 6.00 euro veel voor een fles water?

Huisvesting, personeel etc......
weet je wat het kost om zo'n toko een beetje rendabel te maken?
je weet als gast, dat je niet voor een stuiver op de eerste rij kan zitten.

† In Memoriam † zondag 12 augustus 2007 @ 10:43:16 #22
43556 miss_dynastie
pi_52300885
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 00:23 schreef donleo het volgende:
is 6.00 euro veel voor een fles water?

Huisvesting, personeel etc......
weet je wat het kost om zo'n toko een beetje rendabel te maken?
je weet als gast, dat je niet voor een stuiver op de eerste rij kan zitten.
Ja, maar ruim 5 euro boven de inkoopprijs zitten is weer een ander uiterste hoor. Ik heb ook een hekel aan mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar den Blijker ging een voor iedereen toegankelijk visrestaurant maken, weten we nog? Ik weet zeker dat hij hier in zijn programma zeker wel commentaar op zou hebben gehad, zou hij het tegen zijn gekomen. Nu wordt elk commentaar dat hij in deze show geeft mijns inziens een gevalletje van pot-ketel-zwart. Lijkt me geen goed uitgangspunt.

Even los van het feit dat ik niet snap waarom je uberhaupt geld rekent voor water als mensen nota bene een wijnarrangement nemen.
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:10:19 #23
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_52303211
Deze gaat door naar FTR
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_53026344
Het zou toch bijna moeten beginnen lijkt me? Ik heb het nog nergens in de tv gids zien staan.
pi_53807246
quote:
Herman den Blijker pakt nu ook hotels aan

RTL krijgt geen genoeg van formats rond Herman den Blijker. Na Herrie in de Keuken, Herman Helpt, Mijn Tent Is Top en Hermans Helden is het nu de beurt aan Herrie in het Hotel. De kok neemt hierin aantal noodlijdende hotels-restaurants in binnen- en buitenland onder de loep. Voor het hotelgedeelte wordt Den Blijker vanaf 16 oktober bijgestaan door Reim Reimers, voormalig general manager van het Amsterdamse vijfsterrenhotel The Grand.
Volgende week .
pi_53807507
En daarna?

Campings?
pi_53817996
Vanavond blikt ie terug volgens de Varagids.
RTL 4 21.30
'herman keert terug naar de restaurants die hij eerder onder handen nam'
pi_53957674
Morgen eindelijk.
pi_53967820
quote:
Herman den Blijker pakt hotels aan in Herrie in het Hotel

Televisiekok Herman den Blijker slaat zijn vleugels uit en neemt in het nieuwe RTL 4-programma Herrie in het Hotel, dat vanavond van start gaat, een aantal noodlijdende hotels-restaurants in binnen- en buitenland onder de loep. “We hebben de afgelopen jaren met het team regelmatig zitten brainstormen bij de koffie en op een gegeven moment kwam dit idee boven. We zijn er natuur- lijk naartoe gegroeid“, zegt Herman bij TVgids.nl. Hij krijgt in Herrie In Het Hotel hulp uit de hotellerie.

De heer Reim Reimers, voormalig general manager van het befaamde Amsterdamse vijfsterrenhotel The Grand heeft veel internationale ervaring en staat Herman bij in het nieuwe culinaire realityprogramma. Iedere aflevering zetten ze alles op alles om zowel het hotel als het restaurant er bovenop te helpen. De heren komen vervolgens nog één keer terug om te checken of het hotel ook daadwerkelijk beter loopt. “De samen- werking bevalt goed. Er is bij alle bezochte bedrijven genoeg werk voor ons beiden te verrichten. Daarnaast is het leuk om iemand te hebben om mee te sparren.”

Den Blijker geeft in Herrie in de Keuken soms een hard avies. “Er zit een geval tussen waarbij het restaurantgedeelte een kansloze exercitie was. De eigenaars hadden niets met koken en om het restaurant er een beetje oké uit te laten zien, wilden ze vijftig nieuwe stoelen bestellen. We hebben de kosten toen voorgerekend, waarop ze besloten het restaurantgedeelte op te heffen. Cijfers liegen niet, het was een beter idee om de vrijgekomen ruimte ergens anders voor te gebruiken.”

Reim Reinders vertelt aan BNDeStem hotels alleen te kunnen beoordelen als hij er blijft slapen. “Door met mijn blote kont in de douche te stappen en op de wc-pot te zitten. En als je op je rug op bed ligt, dan pas zie je de vetvlekken op het plafond.”

Herman den Blijker en Reim Reinders kennen elkaar al vijftien jaar. “Ik runde in die tijd het Novotel in Schiedam, maar als ik een contract moest binnenslepen ging ik altijd naar De Engel en daar kom ik nog steeds. Ik heb hem bovendien geadviseerd bij zijn restaurants Las Palmas en Groot Paardenburg. We wisten dus zeker dat de samenwerking goed zou uitpakken. Herman en ik zien allebei het liefst zo snel mogelijk resultaat, maar dat is onmogelijk in de vijf dagen dat we een hotel bijstaan met onze adviezen. Het is aan de hoteleigenaar om aan de lange termijn te denken.”

Herrie in het Hotel is vanaf vanavond wekelijks om 21.30 uur te zien bij RTL 4.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:48:11 #30
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_53968280
quote:
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Overkill.
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Waarom gaat die bolle niet zorgen dat zijn zaken beter lopen want het regent bijna in al zijn zaken klachten over de kwaliteit van zijn keuken.Tel daarbij op dat zijn chefkok van Las Palmas is opgestapt en je kan op je vingers natellen dat een en ander daar niet goed loopt.Of proberen ze alleen maar te cashen op het imago e.d. ja dus.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_53975992
Straks dus
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:56:40 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_53979102
Video bekeken.
Wat een ontzettende homo is die MENEER Reimers.

En wat een schatje was die vrouwelijke eigenaar van da hotel-restaurant.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:41:38 #33
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_53980030
oh weer woensdags de herhaling I hope ??
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_53980277
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:56 schreef golfer het volgende:
Video bekeken.
Wat een ontzettende homo is die MENEER Reimers.

En wat een schatje was die vrouwelijke eigenaar van da hotel-restaurant.
ze hebben er wel kijk op. behalve die gordijnen, die zag je op t laatst ook niet meer. leuk TV vermaak..........
De Puta Madre
pi_53988474
Ik vond het niet heel erg veel boeiends. Ben wel benieuwd volgende week naar Bali.
pi_53990356
Vond het wel leuk eigenlijk, maargoed ik heb zijn eerdere programma's nooit gezien
pi_54011494
Ach ja, iedereen loopt te roepen dat Las Palmas zo'n tegenvaller is.......ondertussen plannen ze 5 nieuwe zaken volgens het nieuwe concept! Voorjaar 2008 zou de eerste nieuwe vestiging in A'dam open moeten gaan.
pi_54011601
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 00:55 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

ze hebben er wel kijk op. behalve die gordijnen, die zag je op t laatst ook niet meer. leuk TV vermaak..........
Nou, ik vind het eigenlijk tegenvallen. Ze grijpen weer terug op het oude recept van Den Blijker om de ingeslapen chef-kok een schop onder z'n hol te geven, interieur in het restaurant een beetje opfrissen met wat nieuwe deco spulletjes en gaan met die banaan.

Voor wat betreft zo'n hotelkamer: ieder individu die ooit meer dan 3 verschillende kamers gezien heeft, snap dat zo'n kamer als uit deze aflevering oud is en opgefrist moet worden. Ze zijn gewoon naar een horeca inrichter gereden 5km verderop (Pro Horeca uit Leek) en hebben daar een paar dingen uit de showroom geplukt en die op de kamer gezet.
Ze hebben ook maar 1 kamer laten zien

Maar volgende week wel weer kijken !
pi_54011607
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Vond het wel leuk eigenlijk, maargoed ik heb zijn eerdere programma's nooit gezien
Ik vond de eerste uitzending ook best leuk om te kijken
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_54021908
was een leuk programma..dat klopt.
verkopen die handel..frisse wind er in..en gaan met die banaan!!!!
pi_54023603
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 15:22 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Nou, ik vind het eigenlijk tegenvallen. Ze grijpen weer terug op het oude recept van Den Blijker om de ingeslapen chef-kok een schop onder z'n hol te geven, interieur in het restaurant een beetje opfrissen met wat nieuwe deco spulletjes en gaan met die banaan.

Voor wat betreft zo'n hotelkamer: ieder individu die ooit meer dan 3 verschillende kamers gezien heeft, snap dat zo'n kamer als uit deze aflevering oud is en opgefrist moet worden. Ze zijn gewoon naar een horeca inrichter gereden 5km verderop (Pro Horeca uit Leek) en hebben daar een paar dingen uit de showroom geplukt en die op de kamer gezet.
Ze hebben ook maar 1 kamer laten zien

Maar volgende week wel weer kijken !
daar gaat t om! die ouwe meuk eruithalen, ieder ingeslapen restaurant weet t , maar [ bijna] niemand doet t.
schop onder je kont is een goed idee.
De Puta Madre
pi_54120496
Ik schakel net in, maar waar is die gozer mee bezig
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:23:21 #43
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_54121208
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:01 schreef Piles het volgende:
Ik schakel net in, maar waar is die gozer mee bezig
Hij is zo lui als ik weet niet wat. Het is ook het bezit van zijn schoonmoeder die het als een leerschool voor hem en haar dochter heeft bedoeld ofzo. Enige wat hij heeft gedaan was een telefoonboek programmeren op de computer.
pi_54121399
Dat wilde ik net zeggen Herman
Hij is gewoon bang om te ondernemen

Volgende week wordt ook wat

[ Bericht 24% gewijzigd door Piles op 23-10-2007 22:34:12 ]
pi_54121648
Allerjezus wat een enorme loser, nerd, sukkel, stuk strond is die Adriaan zeg !!!!!!!

Die moet eens hard anaal genomen worden door een stel brede Balinezen.

Nodig dan die gasten niet uit zeg !

Dat kan ik echt 1000x beter !
Take on the situation, but not the torment ...
pi_54121725
Wat een lutser inderdaad...
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:37:56 #47
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_54121730
Die gozer was ongelooflijk. Als je op die leeftijd al zo aartslui bent en geen enkele passie hebt .....
pi_54121734
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:35 schreef SevenWonders het volgende:
Allerjezus wat een enorme loser, nerd, sukkel, stuk strond is die Adriaan zeg !!!!!!!

Die moet eens hard anaal genomen worden door een stel brede Balinezen.

Nodig dan die gasten niet uit zeg !

Dat kan ik echt 1000x beter !
pi_54122050
Wat een droppie die gozer, en nog tegen die man (dhr Reimers) zeggen, "Was jij general manager op je 24e?"
Wat denk je nou? Je kan net zo goed kapitein van de titanic op je cv zetten.
I got soul, but I'm not a soldier
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:01:16 #50
180385 Horloge
pi_54122516
Je hoopt gewoon dat zijn chick dreigt hem te dumpen as hij niet snel wat gaat doen. Kijken of hij dan nog steeds geen drank kan krijgen.

Ik zou wel willen weten hoe het verder zal gaan/is gegaan met die toko.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:47:57 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54123947
Wat een ongelooflijke luie, apathische gozer, dat joch van 24.
Als je toch zo'n prachtig hotel in je schoot geworpen krijgt van schoonmama en er dan helemaal niets mee doet en al bang bent om een poolparty te organiseren, dan heb je het echt niet in je zitten.
Maar ja.... 24 jaar, net van de hotelschool en als enige werkervaring een stage als kelner hebben als bagage.
Tja.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:52:22 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54124093
Oh ja. Nog even dit: als je nou ooit de kans hebt om wat gasten voor je hotel te ronselen is het via zo'n programma. Je krijgt dan ongetwijfeld Nederlanders die denken: die gozer doet z'n best, de volgende keer als ik naar Bali met vakantie ga, ga ik in dat hotel zitten.

Wat hij nu bereikt heeft is dat hij anti-reclame voor die tent heeft gemaakt en dat er niemand hier vanuit Nederland daar nog naar toe zal gaan.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 24 oktober 2007 @ 00:05:55 #53
180385 Horloge
pi_54124479
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Oh ja. Nog even dit: als je nou ooit de kans hebt om wat gasten voor je hotel te ronselen is het via zo'n programma. Je krijgt dan ongetwijfeld Nederlanders die denken: die gozer doet z'n best, de volgende keer als ik naar Bali met vakantie ga, ga ik in dat hotel zitten.

Wat hij nu bereikt heeft is dat hij anti-reclame voor die tent heeft gemaakt en dat er niemand hier vanuit Nederland daar nog naar toe zal gaan.
Hij vroeg 40 dollar per nacht toch? Denk dat er wel wat cheap-ass Nederlanders zijn die hun kans schoon zien en er toch heen gaan. Dan gaan ze wel ergens anders eten en feesten als het daar zo slecht is.

Maar je hebt wel een punt, als hij meer inzet had getoond (of in ieder geval de heren niet had 'weggestuurd') dan had hij waarschijnlijk op meer sympathie kunnen rekenen.
pi_54125125
Klein detail :

Het viel me op dat ie heel dominant deed naar zijn vrouw toe op het laatst, op een heel onhandige manier.
De maniertjes van hem vielen me sowieso erg op. Hij wil het zus en zo, en wil geen poot uitsteken of zo... heel bizar allemaal.
Kan me voorstellen dat blijker en reijmers hun vinger er niet echt op konden leggen.
pi_54125155
Het was idd een beetje vreemde kerel
pi_54125410
Ik kijk het nooit, zap ik er een keer in, was het wel een heel erg vaag verhaal. Echt een beuker van een hotel, alles er op en er aan, alleen geen gasten.

Vraag me af wat er nou allemaal voor belangen mee speelden dat het zo vaag eindigde? En hoe zit het, dat niemand zich druk maakt dat dat dure hotel zo extreem veel verlies draait?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54125530
Doe mij zo'n hotel .

Wat een josti die gast .
Secrets never die. Only people.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 08:41:09 #58
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_54127729
Zwaar gepikt van Gordon Ramsay die restaurants gaat helpen. Met het verschil dat Gordon wel een topkok is, en Herman den Blijker totaal geen charisma heeft, en die homo met dat ronde brilletje ook vrij weinig toevoegt. Die Adriaan was een malloot, maar Blijker en die homo toonden ook totaal geen respect.

[ Bericht 0% gewijzigd door FoXje op 24-10-2007 10:07:56 ]
opgezegd@fok.nl
  Moderator woensdag 24 oktober 2007 @ 08:50:21 #59
9859 crew  Karina
Woman
pi_54127806
Adriaan was inderdaad wel beetje een watje, maar wat wil je? Een jongen van 25 die zo'n hotel moet runnen, dat kan volgens mij nooit goed gaan. Maar echt veel inzet toonde hij ook niet, zijn vrouw leek me wel wat beter geschikt voor de job.

Zonde van zo'n hotel, je snapt niet hoe zoiets kan, hoeveel geld zou dat wel niet kosten op een dag?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_54128758
Ik vroeg mij wel af, hoe zou het verder zijn gegaan. Ze zaten in dat hotel, toen de opnames gestopt werden zijn ze toen ook meteen uit het hotel vertrokken zijn.

Ik heb het idee dat die Adriaan dacht op deze manier even wat gratis publiciteit te krijgen. Toen ze met een kritisch verhaal kwamen en hij wat moest gaan doen, haakte hij meteen af.
pi_54128893
Wat een autistisch joch zeg! Ze hadden hem ook zo geschoten. Hoe bestaat het? Heb je zo'n mooi hotel maar geen hond die ook maar weet van het bestaan van dat hotel.
Die schoonmoeder ook! Die geeft ze een hotel opdat ze het kunnen leren.
Naar jongetje was het.
Go hard or go home
pi_54128991
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:41 schreef FoXje het volgende:
Zwaar gepikt van Gordon Ramsay die restaurants gaat helpen. Met het verschil dat Gordon wel een topkok is, Herman den Blijker totaal geen charisma heeft, en die homo met dat ronde brilletje ook vrij weinig toevoegt. Die Adriaan was een malloot, maar Blijker en die homo toonden ook totaal geen respect.
Den Blijker deed die uitzending vet droog. Die gelaatsuitdrukkingen van hem spreken ook boekdelen
En die Ramsay vind ik een asociaal.

Ik denk dat we rare einde eerder moeten zoeken, dat het misschien te maken had met het cultuurverschil (er lopen daar nogal wat geloofsradicalen rond) of met het feit dat er nog al wat zwart geld in dat hotel is gepompt en dat te veel media aandacht niet goed is en dat die schoonzoon super naief is.

Wie zal het zeggen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_54129255
Ik kijk dit soort programma's niet, maar liet het gisteravond even staan omdat ik zag dat het over Bali ging. Ik moet zeggen dat ik het best vermakelijk vond (ik heb dan niet meegekregen dat hetzelfde concept al 4x gebruikt is). Ik vond die Adriaan maar een vreemde uitstraling hebben, hij zag er niet uit alsof hij ook maar iets voor elkaar wou krijgen.

Ohja, en die fles water.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_54132663
Ik vind dat hij zich prima heeft aangepast.
Geen vinger uitsteken, alles op zijn beloop laten.
Op Bali is dit de normale gang van zaken.
Je moet je vooral niet druk maken, daar krijg je het alleen maar warm van
pi_54132730
Heen gaan, je inkopen voor 50% van de waarde momenteel op papier... er een toptent van maken en die clown uitkopen en zijn vrouw ook als kers op de taart overhouden aan het hele verhaal!

May-Lee good fuck!
pi_54136908
Dat hotel op Bali staat op hun website wel treffend omschreven: The Graha Cakra Bali is an oasis of rest and relaxation
Never lose the sight of the thrill of sneezing
  † In Memoriam † woensdag 24 oktober 2007 @ 21:28:01 #67
43556 miss_dynastie
pi_54144445
Mijn hemel, dat jochie moet gewoon terug naar de kleuterklas of zo, ik snap niet welke idioot dit knulletje de leiding geeft over zijn hotel.
pi_54145881
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 10:04 schreef JohnDope het volgende:
zwart geld
Dat dus.
Het is gewoon een wasserette.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:25:57 #69
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54146100
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:50 schreef Karina het volgende:
Adriaan was inderdaad wel beetje een watje, maar wat wil je? Een jongen van 25 die zo'n hotel moet runnen, dat kan volgens mij nooit goed gaan. Maar echt veel inzet toonde hij ook niet, zijn vrouw leek me wel wat beter geschikt voor de job.
Dat idee kreeg ik ook. Die lekkere chica van hem kwam veel daadkrachtiger en capabeler over dan hem. Raar ook dat hij haar wel de mond snoerde op het laatst.
Wat een incapabel joch. Het enige wat die kon was de riedeltjes, die hij op school heeft geleerd opdreunen. Geen inzet, geen ondernemingsvermogen, geen daadkracht, geen buiten de box denk mentaliteit. Alleen maar simpele oplossingen als de kamers goedkoper maken, want dat heeft die geleerd bij de economieles. Die hele houding van hem toen die poolparty moest organiseren Wat een lamlendigheid Niks, 2 schouders eronder we gaan het aanpakken en een megafeest neerzetten.

Als die schoonmoeder echt wil dat het hotel weer goed gaat draaien al het op een gegeven moment teveel verlies gaat draaien, is het simpel wat er moet gebeuren. Schoonzoonlief eruit kicken of iig niet meer de leiding geven en een capabele nieuwe manager inhuren, die zijn strepen al heeft bewijzen en van aanpakken weet. Laat schoonzoon maar in de praktijk onder leiding van die nieuwe capabele manager het vak leren. En zich omhoog werken.
pi_54146204
Die roze 'meneer Reimers' hoort volgens mij thuis in de categorie valse nichten en zo'n geweldige hotelier is het ook niet als hij dat menneke op Bali erop aanspreekt dat hij niet hoeft te kloppen op de deur van een lege kamer. In de horeca hoort het juit ingebakken te zitten dat je, vrij of niet vrij, op elke kamerdeur klopt voor je er binnen gaat. Ben erg benieuwd naar de achtergrond van 'meneer Reimers'.
I really like you the way you are
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:36:59 #71
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54146516
Als je als Nederlander een hotel op bali hebt dan kun je dat goed vol laten lopen. Zeker als je keek naar de prijzen die hij vroeg.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:36:59 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54146517
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:28 schreef Darcy het volgende:
Ben erg benieuwd naar de achtergrond van 'meneer Reimers'.
40 jaar in het vak waarvan als laatste als General Manager van het 5-sterrenhotel The Grand in Amsterdam.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54147297
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:50 schreef Karina het volgende:
Zonde van zo'n hotel, je snapt niet hoe zoiets kan, hoeveel geld zou dat wel niet kosten op een dag?
Werd in het programma niet gezegd dat ze $1500 per dag verlies draaiden?
pi_54147391
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef chibibo het volgende:

[..]

Werd in het programma niet gezegd dat ze $1500 per dag verlies draaiden?
De kosten van het feest waren volgens den Blijker met $1500 een stuk minder dan het dagelijkse verlies.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 23:04:33 #75
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_54147464
Een "jochie" met toevallig een leerknobbel en z'n diploma op zak. Mentaal niet ouder dan 14......halsoverkop met een veel te mooie meid getrouwd die "toevallig" op hem viel en haar beschermende ouders hebben toen maar gedacht om hem in het diepe te gooien in de hoop dat dochterlief wakker zou worden.

Dat ventje is compleet wereldvreemd, een empathisch drama die gewoon nog 10 jaar naar mammie terug moet en met z'n maten moet gaan zuipen in de kroeg voordat ie volwassen is en aan een carriere moet gaan denken!

Wel toffe TV!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_54148739
die schoonmoeder heeft te veel geld, eruitgooien die schoonzoon, wat een wereld tent. wat een nitwitt van een schoonzoon.
De Puta Madre
pi_54151342
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:20 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Dat dus.
Het is gewoon een wasserette.
als het echt een wasserette is, dan hebben ze in ieder geval de juiste naïeve jongen op de juiste positie gezet, want hoe die schoonfamilie de zaak pr-technisch heeft afgehandeld (als het echt een wasserette is), verdient wel een pluim, want de spotlight staat nogsteeds op die onkunde van de schoonzoon
pi_54154616
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:03 schreef Cowboy_Henk het volgende:
Dat hotel op Bali staat op hun website wel treffend omschreven: The Graha Cakra Bali is an oasis of rest and relaxation
Die website.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_54154883
deze adriaan is echt ongelooflijk... heeft ie zo'n kans ...zo'n mooie vrouw en dan verneukt hij het zo.. Hij wilde gewoon niet... ik heb jaren in INdonesia gewoond en hij beweerde dus dat hij geen drank kon krijgen nou fuck off man ... je kan daar binnen 10 min een vrachtwagen voor de deur hebben staan ... met geld krijg je daar alles voor elkaar ik krijg het nog wel midden in de nacht voor elkaar... en zeker die mensen... die ouders hebben geld en macht en die krijgen alles rond.. hij wilde gewoon niet en ik snap niet dat dat vrouwtje dat nam dat hij zo tegen haar deed.. snap uberhaupt niet wat ze in die nerd ziet... met zijn irritante kakaccentje... wat een sukkel.

ik denk dat het precies is zoals gezegd werd .. hij wilde niet omdat hij bang was dat het nu ineens wel gaat lopen en dat hij dan afgerekend wordt door zijn schoonouders.. dat ze er achter komen dat hij incapabel is..

hij is gewoon echt een loser niet meer niet minder...
pi_54155139
Vol verbazing van de week gekeken.
Men, als je toch zo'n kans hebt en dan er zo "lamballerig"bij gaan zitten en zo weinig actie.
Je kunt er zoiets moois van maken en het hotel ziet er al zo mooi uit.
Al die smoesjes voor die poolparty, ppfff kom op zeg, schouders eronder en wil je er nou wat van maken of niet?
Ga je hun eerst een brief schrijven en dan zoiets.
Ben heel benieuwd hoe het hem een half jaar later na opnames vergaat.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:16:01 #81
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_54155279
Ik heb eigenlijk maar een paar minuten gekeken, maar ik had ook de indruk dat hij het gewoon allemaal niet aankon. Hem moet je gewoon achter de balie zetten en de telefoon op laten nemen. Een echt hotel, met alle dingen die daarbij horen, runnen kan hij gewoon nog niet. Zet er dan een oudere manager neer en laat hem meelopen en zo ervaring opdoen.

Dat hotel zag er echt super uit en daar moet je dan zeker weten genoeg europeanen naar kunnen trekken.
pi_54155378
Vond het wel jammer dat ze niet verder doorvroegen, een vraag als ''Hoe denk je nou écht gasten te krijgen?'', lag wel voor de hand. Daar kwam je min of meer wel achter..wachten
Wat een ongelofelijk triest figuur en dan nog bijdehand lopen doen ook.
pi_54155604
Werkelijk klasse hoe Reimers en Blijkert het hebben aangepakt. Dat meen ik echt. Behalve het schatergelach in het begin. Ze wilden het hotel écht op de rails krijgen en die jongen ook écht helpen. Die gast heeft een enorme plaat voor z'n kop en een veel te stinkend rijke schoonfamilie. Die gast moet meer initiatief durven nemen. Schoonouders zijn veel te beschermend. Die jongen doet het al anderhalf jaar op deze manier!!!! Ongelooflijk!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:38:08 #84
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_54155763
Dat hele programma klinkt een beetje als "Dancing on Ice" #2 ( en #3, en #4).
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:41:19 #85
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54155832
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb eigenlijk maar een paar minuten gekeken, maar ik had ook de indruk dat hij het gewoon allemaal niet aankon. Hem moet je gewoon achter de balie zetten en de telefoon op laten nemen. Een echt hotel, met alle dingen die daarbij horen, runnen kan hij gewoon nog niet. Zet er dan een oudere manager neer en laat hem meelopen en zo ervaring opdoen.

Dat hotel zag er echt super uit en daar moet je dan zeker weten genoeg europeanen naar kunnen trekken.
Dat idee kreeg ik ook enorm. Dat jongentje kwam kersvers van de hotelschool, had verder geen enkele managment ervaring en ook uit nature niet de capaciteiten om een hotel te kunnen runnen. Dit zou die natuurlijk kunnen compenseren met inzetvermogen, maar dat ontbrak het ook aan.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 11:41:38 #86
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54155837
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 10:54 schreef seqoya het volgende:
deze adriaan is echt ongelooflijk... heeft ie zo'n kans ...zo'n mooie vrouw en dan verneukt hij het zo.. Hij wilde gewoon niet... ik heb jaren in INdonesia gewoond en hij beweerde dus dat hij geen drank kon krijgen nou fuck off man ... je kan daar binnen 10 min een vrachtwagen voor de deur hebben staan ... met geld krijg je daar alles voor elkaar ik krijg het nog wel midden in de nacht voor elkaar... en zeker die mensen... die ouders hebben geld en macht en die krijgen alles rond.. hij wilde gewoon niet en ik snap niet dat dat vrouwtje dat nam dat hij zo tegen haar deed.. snap uberhaupt niet wat ze in die nerd ziet... met zijn irritante kakaccentje... wat een sukkel.

ik denk dat het precies is zoals gezegd werd .. hij wilde niet omdat hij bang was dat het nu ineens wel gaat lopen en dat hij dan afgerekend wordt door zijn schoonouders.. dat ze er achter komen dat hij incapabel is..

hij is gewoon echt een loser niet meer niet minder...
Meteen het lukt niet en het kan niet zeggen. Hoe makkelijk je iets geregeld krijgt zag je aan Herman, die had binnen no-time ff twee jongens geronseld die wel wilde komen bbqen.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 13:08:49 #87
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_54157820
Meesterlijke televisie.
Die jongen was zo passief dat je bijna de tv in zou willen duiken om zijn stokje over te nemen.

Zelfs zonder ervaring kun je iets bedenken om die tent te laten lopen..

Man man man een lege bar, onafgemaakte verbouwingen.
Zo zonde
Explore the World
pi_54157975
pi_54159870
Wat een ongelofelijke loser!!!

Om te beginnen denkt hij dat ze hem, in een land als Indonesië, als general manager serieus nemen als hij in zijn gewone kleren rondloopt. Verder heeft hij nog geen enkele tour-operator of travel agent op Bali benaderd, wellicht is dit het eerste wat je doet als je een hotel runt??? Nee, anderhalf jaar uit je neus gaan zitten vreten... hij spreekt de taal niet eens!!!

En dan het organiseren van een pool-party. Ik snapte dat hij bang was dat de opkomst laag zou zijn. In Indonesië is het gebruikelijk om te zeggen dat je komt, maar vervolgens niet komen opdagen. Maar als je een belangrijk iemand (zoals iemand uit zijn schoonfamilie) even laat bellen, dan komen ze zeker. En verder is op Bali alles, maar dan ook alles te regelen. Wat een ongelooflijke bullshit dat je maandag pas drank kan regelen. Voor een speciale gelegenheid als dit koop je daar de eerste de beste drankvooraad van een willekeurig hotel leeg. Als je maar betaald (en dat is nooit veel). Nee, meneer Adriaan wilde van Herman en Reimers een uitgewerkt draaiboek met concreet om 9 uur (dit zei hij letterlijk) gaan we dit doen, dan om half 10 dit etc. Zodat meneer precies wist wat hij moest doen, want hij heeft geen flauw idee hoe je iets moet organiseren. Nee, stuur ze maar liever weg want anders ziet schoonfamilie + geheel Nederland dat hij niet eens een fatsoenlijk feestje van de grond kan krijgen.

Er moet toch iemand in Nederland zijn die deze Adriaan of schoonfamilie kent en kan vertellen hoe de vork nu precies in de steel zit. Dat die schoonfamilie stikt van het geld is duidelijk. MIjn eigen ervaring is ook dat heel veel rijke mensen in Indonesië niet allemaal "fair" aan hun geld zijn gekomen. Maar hier moet toch echt iets meer achterzitten. Het dagelijks verlies is geen 1500 euro, maar zal niet meer dan 200 euro zijn. Bedenk dat op bali het gemiddelde inkomen ongeveer drie euro per dag is!!! Waarschijnlijk veegt die schoonfamilie hun kont af met briefjes van 200 euro.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 16:16:26 #90
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_54161771
32 superior rooms a $43 per nacht
6 deluxe rooms a $63 per nacht

Als ie van alle kamers 50% bezetting heeft levert dat dus $ 877 per dag op.
Als alle kamers leeg staan is dat een verlies van $1754 per dag en dat anderhalf jaar lang!

Als een feestje van 1500 dollar daar verandering in kan brengen dan doe je dat toch?
Explore the World
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:22:59 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54272374
Geweldige aflevering vandaag.
Nederlanders in Frankrijk met een verlopen hotel/restaurant-annex seksclub.

Het enige waar ik me mateloos aan erger bij Den Blijker zijn z'n verkleinwoordjes en het afkorten van iedereens naam: Reimpie (meneer Reimers), IJsje(IJsbrand) etc.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54275169
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 22:22 schreef golfer het volgende:
Geweldige aflevering vandaag.
Nederlanders in Frankrijk met een verlopen hotel/restaurant-annex seksclub.

Het enige waar ik me mateloos aan erger bij Den Blijker zijn z'n verkleinwoordjes en het afkorten van iedereens naam: Reimpie (meneer Reimers), IJsje(IJsbrand) etc.
dat niet alleen Den Blijker heeft ondertieteling nodig, wat een boer!
De Puta Madre
pi_54275178
tvp
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_54275272
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

dat niet alleen Den Blijker heeft ondertieteling nodig, wat een boer!
Je kan wel zijn persoonlijkheid gaan afkraken, maar dat is toch juist net datgene wat hem zo populair maakt
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 31 oktober 2007 @ 02:02:35 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54276481
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:30 schreef kassenbouwer het volgende:

Je kan wel zijn persoonlijkheid gaan afkraken, maar dat is toch juist net datgene wat hem zo populair maakt
Dat is vooral waarschijnlijk lokaal in de buurt van Rotjeknor hoor, want ik zal nooit een tent van die patjepeeër bezoeken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54276537
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 13:08 schreef bluesparkle het volgende:
Meesterlijke televisie.
Die jongen was zo passief dat je bijna de tv in zou willen duiken om zijn stokje over te nemen.

Zelfs zonder ervaring kun je iets bedenken om die tent te laten lopen..

Man man man een lege bar, onafgemaakte verbouwingen.
Zo zonde
Heb het vandaag niet gezien.

Maar om even terug te komen op vorige week, ik vraag me toch af of het niet in scene is gezet.
Noem me naiëf, maar een makkelijke uitzending voor Herman en Co. en ondanks gering succes scoort het toch erg goed. Het zal wel aan mij liggen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 02:26:09 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54276632
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 02:09 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Heb het vandaag niet gezien.

Maar om even terug te komen op vorige week, ik vraag me toch af of het niet in scene is gezet.
Noem me naiëf, maar een makkelijke uitzending voor Herman en Co. en ondanks gering succes scoort het toch erg goed. Het zal wel aan mij liggen.
Joh!

Het is zo overgeproduceerd, dit programma.
Alles wordt op z'n minst 3x achter elkaar opgenomen en opnieuw gespeeld en daarna door Den Blijker ingesproken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54276667
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 02:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Joh!

Alles wordt op z'n minst 3x achter elkaar opgenomen en opnieuw gespeeld en daarna door Den Blijker ingesproken.
Waarom kijk je het dan nog? Ik kan het programma waarderen, maar de persoon den Blijker niet. Persoonlijke kwestie, maar toch bekruipt me het bovenstaande gevoel. Het zal wel aan mij liggenj?
pi_54293729
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 02:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Joh!

als je hem al kunt verstaan. wat een arogante kwast, en die maat van hem ook, maar ze hebben wel gelijk,
dat die mensen dat zelf niet zie verbaast me.
De Puta Madre
pi_54348793
Leuk stukje over de Reimers "meneer" gevonden.

http://www.bijzondererestaurants.nl/columns.php/id/14
I really like you the way you are
  zondag 4 november 2007 @ 03:48:02 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54349953
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 23:07 schreef Darcy het volgende:
Leuk stukje over de Reimers "meneer" gevonden.

http://www.bijzondererestaurants.nl/columns.php/id/14
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 4 november 2007 @ 10:46:13 #102
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_54351505
Inderdaad een leuk stuk tekst.
Weten we eindelijk ook hoe ze op Bali zijn terechtgekomen
Explore the World
pi_54415735
Verboden te werken op Dag van de Eenheid
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:59:00 #104
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_54415825
Schreeuwende Duitsers met een geweer, altijd goed
pi_54415904
Wat een volk die Duitsers, verboden te werken op een feestdag.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 22:01:25 #106
22592 crew  Ole
pi_54415910
Ze kan niets volgens haar man
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_54416111
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:01 schreef Ole het volgende:
Ze kan niets volgens haar man
Wat een arrogante kerel is die man zeg.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 22:10:41 #108
22592 crew  Ole
pi_54416190
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:08 schreef Thieske het volgende:

[..]

Wat een arrogante kerel is die man zeg.
Nare kerel
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 22:11:49 #109
22592 crew  Ole
pi_54416220
wat een krent
pi_54416221
Het wordt alleen maar erger
pi_54416602
Als ik Herman geweest was, zou ik allang vertrokken zijn.

Dat die kerel 't lekker uit zoekt.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 22:32:33 #112
22592 crew  Ole
pi_54416842
Ben benieuwd...
pi_54416859
Wat een ongelofelijke zak hooi is die kerel

Die vrouw is echt geweldig maar het zou me verbazen als die twee bij elkaar blijven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 22:34:35 #114
22592 crew  Ole
pi_54416901
Gaat lekker tussen die twee idd
pi_54416923
Echt waar die kerel is onverbeterlijk
pi_54416989
Goeie conclusie
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 22:37:34 #117
22592 crew  Ole
pi_54416998
Nou ja, Herman laat iig wel ook de mislukkingen eerlijk zien.
pi_54417014
Dit is echt een programma waar ik na een jaar wel eens terug wil gaan kijken... die lui van vorige week met die SM-kelder en die van deze week gaan het echt niet redden volgens mij....
  Moderator / Miss SHO dinsdag 6 november 2007 @ 22:38:54 #119
22592 crew  Ole
pi_54417043
Laat staan die op Bali
pi_54417045
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:37 schreef Ole het volgende:
Nou ja, Herman laat iig wel ook de mislukkingen eerlijk zien.
Omdat het hier duidelijk niet aan hem lag
pi_54418276
Dikke wagen die Herman.
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:53:09 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54419138
Wat een ongelooflijke arrogante eigenwijze lul, die vent.
Die vrouw van hem probeerde er nog wat van te maken, maar hij is te eigenwijs en te dominant om ook maar de kleinste verandering te kunnen accepteren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54419661
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Dikke wagen die Herman.
nah, lijkt meer een wagen voor die maat van hem, iets te klein voor zo'n beer, { ik denk dat hij in een dikke BMW heeft, } wat is t voor karretje in deze uitzending?

en ik hoop dat ik nooit in zo'n hotel boek, wat een eikel van een vent. hij kan beter een betaalde baan nemen en personeel inhuren, dan wordt t ook nog iets,
De Puta Madre
pi_54419815
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:18 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

nah, lijkt meer een wagen voor die maat van hem, iets te klein voor zo'n beer, { ik denk dat hij in een dikke BMW heeft, } wat is t voor karretje in deze uitzending?
Een dikke bmw . Geloof een 7.
pi_54420030
De Puta Madre
  woensdag 7 november 2007 @ 00:42:13 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54420066
In al z'n vorige programma's liet Herman zich sponsoren door Chrysler en nu opeens rijdt ie in een BMW?
Poef.....gone! ©golfer
pi_54420081
Ja leek er wel op, misschien een model ouder. Is het niet ergens terug te zien? Mocht het er iets toe doen.

Opgelost: http://www.planet.nl/plan(...)tid=686701/sc=f7cf01
pi_54420235
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:43 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja leek er wel op, misschien een model ouder. Is het niet ergens terug te zien? Mocht het er iets toe doen.

Opgelost: http://www.planet.nl/plan(...)tid=686701/sc=f7cf01
vette bak, helemaal mee eens.
De Puta Madre
pi_54420302
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef Ole het volgende:
Laat staan die op Bali
En het lulligste is dat ze aan dat adres kwamen via fam. van Reimie Reimers
pi_54422547
Wat een matige aflevering gisteren zeg....
Ik geloof dat Herman halverwege de aflevering de conclusie trok dat hij niet wist wat de hotelier precies wilde...
Met alle respect voor zijn vakkennis hoor, maar iedereen kan daar na 5 minuten al achter komen. En raad eens hoe? Door het te vragen! Krijg je geen antwoord, gewoon een paar keer doorvragen.

Eigenlijk was dat zijn grote fout en kon hij totaal niet tot die mensen doordringen. Hij kreeg er dan ook totaal geen respect voor terug. Een gemiste kans!

Mijn conclusie: Herman is (misschien) een topkok en die Reimers (misschien) een tophotelier, maar ze zijn beide géén adviseurs! Ik zie het even voor me als een professor die geen les kan geven, al z'n studenten halen onvoldoendes!
pi_54424089
Waarom ga in je godsnaam hulp vragen als je het allemaal al zo goed weet??

Ik vond het een hele nare man die jaren zijn best heeft gedaan om het zelfvertrouwen van zijn vrouw onderuit
te schoppen.
Go hard or go home
pi_54425860
quote:
Op woensdag 7 november 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Waarom ga in je godsnaam hulp vragen als je het allemaal al zo goed weet??

Ik vond het een hele nare man die jaren zijn best heeft gedaan om het zelfvertrouwen van zijn vrouw onderuit
te schoppen.
Ik vond dat er een heel eenzijdig beeld werd gegeven en dat er eigenlijk niet echt gesproken is met de man van het hotel.
pi_54426046
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef witte_fantasie het volgende:

Ik vond dat er een heel eenzijdig beeld werd gegeven en dat er eigenlijk niet echt gesproken is met de man van het hotel.
Ze hebben een aantal pogingen gedaan, maar zo meewerkend was ie nou ook niet kreeg ik de indruk.
Tussen die 2 zat het al niet goed, ze kennen elkaar 3 jaar en de helft daarvan runnen ze een niet goed lopend bedrijf.
Ze zien het alletwee anders, die alexandra mag niet veel omdat ie het allemaal zelf 'beter' zou kunnen...
Het zou zomaar kunnen dat die relatie ook geen stand houdt, maar dat is meer een gevoel van mij
  woensdag 7 november 2007 @ 12:27:53 #134
65960 sanger
pi_54426416
quote:
Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Op het moment dat er gesteld werd dat er geen winst werg gemaakt begon die man ook meteen `te roepen dat hij niet als achterlijk behandeld wilde worden ofzow
pi_54427230
4 afleveringen geweest, waarvan er 3 waren waarbij er bij vertrek niet gezegd kon worden: "yes, die hebben 't begrepen en zullen 't wel redden". Er kon in die afleveringen ook niet gezegd worden: "sow, die Herman en Reijmer hebben ons echt op het goede spoor gezet".
Waarbij de 1e aflevering het beste resultaat had doordat er daar wel een slimme tante rondliep maar als je het goed bekijkt bestond de verbetering daar ook niet uit veel meer dan een paar pompoenen op 't terras leggen en de anieke meubelen (in 1 kamer) laten vervangen door wat moderner spul.
pi_54429288
Wat elke keer wel weer blijkt is dat het geld erg belangrijk is... Jammer dat je weinig inzicht krijgt in hoe de cijfertjes dan echt in elkaar zitten (zeg ik dan als "financiele man").

Wel grappig, dat toen ze na een aantal weken weer terug gingen kijken en ze het erover hadden dat de bom zou barsten, toen dacht ik echt dat het gedaan was met het huwelijk van die twee idioten. Want hoe kan je nu zo bijelkaar blijven. Ze zijn het nergens over eens en discussieren kan niet, want die vent zegt altijd "daar ben ik het niet mee eens". En toen een compromis is ie ook niet bereid...
Maak nie regtig saak nie
  † In Memoriam † woensdag 7 november 2007 @ 21:35:33 #137
43556 miss_dynastie
pi_54440323
Wat een lullo, zeg. Als ik die vrouw was zou ik hem eruit trappen. 'Dat ben ik niet met je eens': kijk eens naar de feiten man
pi_54449219
quote:
Op woensdag 7 november 2007 14:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Wat elke keer wel weer blijkt is dat het geld erg belangrijk is... Jammer dat je weinig inzicht krijgt in hoe de cijfertjes dan echt in elkaar zitten (zeg ik dan als "financiele man").
Ik zit in de hotellerie en kom dit soort bedrijven regelmatig tegen.....Ga er maar vanuit dat ze zelf de cijfertjes nauwelijks op orde hebben en zodoende zelf amper beseffen hoe zwaar ze in de shit zitten.

Qua inkomsten zullen ze rond het minimum/bijstand zitten.....
Met een beetje redelijk zomerseizoen moeten ze de hele winter doorkomen, de gasten die in de winter komen zetten geen zoden aan de dijk. Een avondje lekker uit eten is er voor hen niet bij, ze eten de eigen restjes van hun restaurant wel op. En dat met werktijden van 7 dagen in de week, 12-18u per dag
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:45:47 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54586615
Lekker dan. Een chefkok die niet met z'n smoel op de TV wil komen en niet wil meewerken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54587071
Shit, gemist
Hij is op mysterieuze wijze uit mn TVgids verdwenen
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:11:56 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54587387
Het zijn in ieder geval wel eigenaars die open staan voor alle suggesties en veranderingen.

Het door Den Blijker gepresenteerde nieuwe logo van het visrestaurant vond ik wel verdacht veel op die van Las Palmas lijken.
Dat ontwerpje had ie vast nog ergens liggen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54588246
lekkere visjes, eindelijke een succesje in dit programma!
  dinsdag 13 november 2007 @ 22:40:14 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54588278
Dit keer weer eens een positief einde, hoewel ik het vreemd blijf vinden dat die niet aan het programma meewerkende chef-kok toch nog gebleven is en met z'n dure salaris op de loonlijst blijft staan.

Prijzen van de visjes daar zijn alleszins redelijk te noemen:
http://www.hoteledelman.nl/
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 13 november 2007 @ 23:39:22 #144
26251 Eilanden
pi_54589890
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef golfer het volgende:
Het zijn in ieder geval wel eigenaars die open staan voor alle suggesties en veranderingen.

Het door Den Blijker gepresenteerde nieuwe logo van het visrestaurant vond ik wel verdacht veel op die van Las Palmas lijken.
Dat ontwerpje had ie vast nog ergens liggen.
Of zijn designer wilde een makkelijke dag hebben leek er inderdaad veel op

Ze mogen trouwens wel een spellingchecker voor hun website gebruiken... behoorlijk wat spelfouten en zomaar Hoofdletters in het midden van een zin of

plotselinge

witregels

Daarnaast mogen de speciale aanbiedingen ook wel een update krijgen.
pi_54589891
Blijkbaar ging de samenwerking nu weer wat beter met de chef-kok, aan zo'n programma meewerken is natuurlijk niet verplicht. Wel een aardige aflevering.

Volgende week Griekenland toch? Ben benieuwd.
pi_54589935
Prijzen van de arrangementen vallen eigenlijk ook wel mee .
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:02 schreef Piles het volgende:
Shit, gemist
Hij is op mysterieuze wijze uit mn TVgids verdwenen
Herhaling 14-11-07 op RTL 8 om 20.30 uur.
  woensdag 14 november 2007 @ 00:36:18 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54591030
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Blijkbaar ging de samenwerking nu weer wat beter met de chef-kok, aan zo'n programma meewerken is natuurlijk niet verplicht. Wel een aardige aflevering.

Volgende week Griekenland toch? Ben benieuwd.
Yups, volgende week Griekenland.

Blijf het onbegrijpelijk vinden om de loonkosten van die andere chefkok gewoon te handhaven, terwijl de eigenaar zelf chefkok is.
Maar heeft misschien met z'n contract en afgesproken arbeidsvoorwaarden te maken.

Die eigenaar kwam nou niet bij mij over als een zakelijk genie. Had de vorige restauranteigenaar blijkbaar ook al uitgekocht onder de voorwaarde dat van de 13 m/v aan personeel er nog 6 een half jaar op de loonlijst zouden blijven staan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54591310
Een zakelijk genie was het niet bepaald nee.

Griekenland, daar kan je lekker eten. Hopen dat deze 'buitenlandaflevering' wat meer brengt dan die van Bali .
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 november 2007 @ 02:29:29 #149
22592 crew  Ole
pi_54592122
vanavond maar even kijken dan
pi_54592222
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 22:40 schreef golfer het volgende:
Dit keer weer eens een positief einde, hoewel ik het vreemd blijf vinden dat die niet aan het programma meewerkende chef-kok toch nog gebleven is en met z'n dure salaris op de loonlijst blijft staan.

Prijzen van de visjes daar zijn alleszins redelijk te noemen:
http://www.hoteledelman.nl/
Kleine kaart, praktisch en ik zou er wel wat mee kunnen, MAAR op de lange termijn........Mja, ik weet niet of ze creatief genoeg zijn om te veranderen. Ik blijf de chefkok niet zelfverzekerd genoeg vinden al is de wil er zeker wel. Zijn vrouw daarentegen is veel flexibeler, maar of dat blijft matchen..Kweenie. Ik zou het over een jaar wel terug willen zien.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_54747010
Over 20 minuten weer, Griekenland dit keer.
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:17:19 #152
65960 sanger
pi_54747184
Ben benieuwd
pi_54747388
Ik ook. Altijd lekker gegeten daar op vakantie's .
  dinsdag 20 november 2007 @ 21:41:35 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54747863
Niets mis met dat hotel of die keuken, alleen gebrek aan gasten.
Tja...ze zitten dan ook ergens in de middle of nowhere.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54747922
Het hotel ziet er inderdaad mooi uit, maar de locatie is gewoon niet zo goed. jammer...
pi_54748261
Leuk.
sig verwijderd door FA
  Moderator dinsdag 20 november 2007 @ 22:16:26 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_54748701
Leuk hotel, aardige mensen, mooie omgeving, hopelijk wordt het wat drukker voor ze.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:16:28 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54748704
Goed idee, die workshops en dat de natuur intrekken.
Ik zou het, in tegenstelling tot de eigenaresse, niet aanprijzen als FAMILIEhotel, want kinderen vervelen zich dood daar.
Ze moeten zich juist richten op de wat oudere, culinair en in de natuur geïnteresseerde mensen.
Animo zat voor, lijkt mij.
Ik zou er in ieder geval best wel naartoe willen en zo'n workshop willen volgen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 november 2007 @ 22:21:14 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54748809
Website gevonden, met de workshops erop:
http://www.porfyron.com/workshop.php

Ze worden nu ook hier aangeprezen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54749542
Zou het geen straf vinden om daar een weekje door te brengen. Leuke aflevering.

Alleen die Herman, man man wat eet die als een varken. En zijn engels mag ook wel wat bijgewerkt worden .
pi_54750125
Ik heb gelijk even voor de grap op die site gekeken, maar ik vind het toch allemaal niet echt handig. Ten eerste heb je geen idee waar het nu precies is. En hoe moet je er komen? Er wordt een arrangement aangeboden, maar ik zou toch gelijk even een hint geven wat je moet doen om er te komen. Welke vluchten etc. Want ik begreep dat er ook nog een binnenlandse vlucht bij moest?
Maak nie regtig saak nie
pi_54751906
op nederlanders hoeft dit hotel niet te rekenen, vakantie in Griekenkand moet georganiseerd zijn, liefs al in, net als in turkije, grote vreetschuren en zeker zijn van je plekkie. jammer dat wel, maar hoe boek je een goed hotel ?
De Puta Madre
pi_54751943
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:23 schreef Killer_Mom het volgende:
op nederlanders hoeft dit hotel niet te rekenen, vakantie in Griekenkand moet georganiseerd zijn
Genoeg mensen in de wat oudere doelgroep die daar heel anders over denken hoor.
  woensdag 21 november 2007 @ 00:26:15 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54751954
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef PizzaSalami het volgende:

We hebben al gekeken hoe we er kunnen komen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54752020
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef golfer het volgende:

[..]

We hebben al gekeken hoe we er kunnen komen.
En, toch een binnenlandse vlucht? Beetje betaalbare tickets?
  woensdag 21 november 2007 @ 00:45:04 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54752234
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:29 schreef PizzaSalami het volgende:

En, toch een binnenlandse vlucht? Beetje betaalbare tickets?
Mwoah..... enkele reis, 1 persoon. Nogal duur.
http://flug.idealo.de/flugroute/Amsterdam-Preveza--AMS-PVK/
Poef.....gone! ©golfer
pi_54752258
Zou goedkoper moeten kunnen, zou je zeggen. Maar misschien hebben ze er zelf wel meer info over als je ze eens mailt. Al zal je vlak na de uitzending niet de enige zijn .

Lijkt me ook niet echt iets om hartje zomer te doen, zo in het binnenland zonder zwembad.
  woensdag 21 november 2007 @ 00:52:22 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54752317
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Zou goedkoper moeten kunnen, zou je zeggen. Maar misschien hebben ze er zelf wel meer info over als je ze eens mailt. Al zal je vlak na de uitzending niet de enige zijn .

Lijkt me ook niet echt iets om hartje zomer te doen, zo in het binnenland zonder zwembad.
Het zou slim zijn als ze bijvoorbeeld in samenwerking met Transavia een arrangement zouden kunnen maken, want die vluchtprijzen schrikken echt af.
Poef.....gone! ©golfer
pi_54752339
quote:

[..]

ik mag het hopen. al met al wil je zekerheid als je op vakantie gaat, een webside is een must.
De Puta Madre
pi_54752349
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Het zou slim zijn als ze bijvoorbeeld in samenwerking met Transavia een arrangement zouden kunnen maken, want die vluchtprijzen schrikken echt af.
Ja, beetje prijzig zo. Via Ross Holidays zit je in dezelfde streek incl. vlucht voor een flink lager bedrag. Maar goed, dan zit je natuurlijk niet in dat hotel.

Wel vreemd dat ze op de site er verder niet zoveel over melden.
pi_54752388
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:56 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ja, beetje prijzig zo. Via Ross Holidays zit je in dezelfde streek incl. vlucht voor een flink lager bedrag. Maar goed, dan zit je natuurlijk niet in dat hotel.

Wel vreemd dat ze op de site er verder niet zoveel over melden.
als je een hotel zoekt rammellen de meeste sides, een klein beetje ondernemer moet daar geld aan uitgeven,
dat verkoopt.
De Puta Madre
pi_54753587
quote:

[..]

Ik zou er ook zo naar toe gaan.

Erg leuke aflevering verder, sympathieke eigenaars ook Hopelijk gaat het nu een stuk beter lopen.
pi_54766106
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
Het is echt reteduur en onhandig.
Met Olympic betaal je ruim 900 pp naar Ioannina en daar doe je dan bijna een dag over.
Vliegen naar Athene voor 300 pp en dan met de trein is geen optie want geen verbinding..
Voor 300 pp naar Venetië, dan met de boot voor 55 pp naar Patras en daar proberen je huurautootje op te pikken. Ze hebben een deal met Holiday Cars en die zitten ook in Patras. Je huurauto zit in je arrangement dus de bijbetaling zal niet te groot zijn...

Ze zitten gewoon op een (mooie) kutplek.
Het is aardig te bereiken maar je betaalt in veel gevallen de hoofdprijs.
Je zou zelfs kunnen overwegen zelf naar Venetië te rijden en daar op de boot te stappen..
pi_54767892
Gisteren ook gelijk even gekeken maar een reis daarheen is al fokking duur en dan nog daar een kamer huren poeh...zag er mooi uit dat wel maar sorry heb het er niet voor over...
MOKUM XXX RATED
pi_54769591
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef SteveBallmer het volgende:

Je zou zelfs kunnen overwegen zelf naar Venetië te rijden en daar op de boot te stappen..
Dat is nog best te doen, doe je een paar dagen Venetië en onderweg een leuke stop in Zwitserland of Oostenrijk. Zal er alleen niet goedkoper op worden .
pi_54788168
Griekenland is toppie ja hehe.

Vrienden van me ouders gaan er een huis laten bouwen, dus daar ga ik ook lekker heen met vrienden

Was wel een redelijke uitzending ja
pi_54794164
Mooie uitzending, ik heb er met veel plezier en watertanden naar zitten kijken. Leuke enthousiaste mensen Maar er boeken, no way.........Saai, niks te beleven en dat is het werkelijke probleem. Dan kan je nog zo lekker koken en de lekkerste gerechten voorzetten....er is niks te beleven. Hard, maar wel waar. Helaas.
Only Human
pi_54873078
Vanavond weer

Deze week zijn we Herman en Reimers in het Limburgse plaatsje Tienray. Het is een oud klooster dat nu verbouwd is tot Hotel-restaurant Sint Joseph Klooster. De kamertjes waar de nonnen vroeger sliepen, moeten nu luxe hotelkamers voorstellen. Daar heeft Reimers nog wel het nodige op aan te merken. De authentieke kapel van de kerk wordt omgetoverd tot een gezellig, knus restaurant waar nog zeker het kerkelijke op een leuke manier naar voren komt. Herman stuit echter op een kok die niet meer met plezier achter het fornuis staat. Zal het hem lukken erachter te komen waarom dit is?
pi_54873173
Vast wel
We nemen het weer op.
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:42:21 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_54878937
Ik heb niet erg veel vertrouwen er in dat het ooit nog goed gaat komen met het zelfvertrouwen van die kok in dat klooster. Een volwassen vent die zich steeds maar laat kleineren en een baas die het over JanTJE heeft i.p.v. Jan...
Wat die general manager, Gert, daar deed is mij nog steeds een raadsel.
Heb hem de 2e helft van het programma ook helemaal niet meer gezien.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 27-11-2007 23:01:51 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_54879613
opgenomen, morgen kijken zonder reclame.
De Puta Madre
pi_54879666
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet erg veel vertrouwen er in dat het ooit nog goed gaat koemen met het zelfvertrouwen van die kok in dat klooster. Een volwassen vent die zich steeds maar laat kleineren en een baas die het over JanTJE heeft i.p.v. Jan...
Wat die general manager, Gert, daar deed is mij nog steeds een raadsel.
Heb hem de 2e helft van het programma ook helemaal niet meer gezien.
Ik denk dat dat Jantje meer iets Limburgs is en ik zie daar niets kwaads in, het is gewoon een koosnaampje. Eerder een teken van genegenheid.
En wat die Gert daar deed, geen flauw idee.
Ik hoop wel dat die mensen het voor elkaar krijgen, maar ik vind ze eerlijk gezegd niet echt types voor een klooster, meer iets voor een bar/dancing annex stripclub.
Maak nie regtig saak nie
pi_54880068
Vond het eigenlijk niet echt een boeiende aflvering.
pi_54881458
Volgende week weer mét jankende eigenaar en/of kok, dus mss boeiender
pi_54881760
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Volgende week weer mét jankende eigenaar en/of kok, dus mss boeiender
echte mannen dus. waar halen die watjes t lef vandaan , en t geld om zoiets te beginnen. ? dom of droom?
De Puta Madre
pi_54884276
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef kassenbouwer het volgende:
ik vind ze eerlijk gezegd niet echt types voor een klooster, meer iets voor een bar/dancing annex stripclub.
dat dartbord ook

En die general manager, opzouten zeg
pi_54890142
Ja, waar was die gebleven?
pi_54891348
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

echte mannen dus. waar halen die watjes t lef vandaan , en t geld om zoiets te beginnen. ? dom of droom?
Vroeg ik me ook af, als enkel de verbouwing tot nu toe al 1,5 miljoen heeft gekokst, los van het pand.
  woensdag 28 november 2007 @ 14:10:47 #189
65960 sanger
pi_54892288
Misschien wel het pand als onderpand gegeven
pi_54903579
Hmm die General Manager (passender met kleine letters maar goed ) die heeft veel te grote vingers in de pap en kan totaal niet aansturen... Chefkok zonder zelfvertrouwen, kom je niet veel tegen denk ik. Ik geef de tent nog een paar maanden.
pi_54911671
Managers in het algemeen moeten gewoon opbokken, tenzij opgewerkt vanaf de afwas. Zo'n over het paard getilde zak die mensen de les komt lezen die er al jaren werken. Kosten besparen kan op vele manieren, zeker qua koken, net als wat Herman den Blijker al aangeeft. Vers kopen op de markt. Maar als zo een wijsneus dan jouw enthousiasme de kop in komt drukken met allerlei regeltjes dan heb je ook geen zin meer om inovatief in je keuken te staan. Herman is een toppertje, hij geeft mensen terug wat ze verloren hebben en schopt anderen terug waar ze horen.
Only Human
pi_54912434
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef PizzaSalami het volgende:

ja het gaat wel over de uitzending van vorige week, maar toch

Toevallig een keer in de zomer een tussenstop moeten maken op Preveza voordat we verder vlogen (en ja, dat hoorde in die reis ) Was gewoon Transavia, weet je zo'n chartervlucht in de zomer. Stapten genoeg mensen uit die precies bij dit hotel zouden passen, mensen die komen voor rust, natuur, het 'echte' Griekse leven, etc. Degenen waarmee we dan in contact kwamen in het vliegtuig gingen ook trekken door dat gebied en/of in typisch Griekse hotels/pensions/etc verblijven.. Dus als ze die mensen zouden kunnen pakken, top! Ikzelf vond het er prachtig uitzien, alleen miste ik het zwembad of de zee (het móet daar haast wel stikheet zijn in de zomer!) en wordt het misschien een tikkie te saai.. maar ik gun het ze van harte als het beter zou lopen!
pi_55043317
Dinsdag is alweer de laatste aflevering van Herrie in het hotel te zien en zal Herman den Blijker wederom proberen om een hotel de goede kant op te sturen. Dat hij daar in sommige bedrijven al aardig in geslaagd is, blijkt uit verhaal van Hennie Degenaars. Samen met haar man Sacha runt ze Hotel de Edelman in Noordwijk. “De hulp van Herman den Blijker en de heer Reimers was heel erg welkom.”

Duizend euro
Toch heeft de familie Degenaars niet zelf de hulp ingeroepen. “De programmamakers hebben contact met ons opgenomen. Hoe ze precies bij ons terecht kwamen weet ik niet, maar financieel ging het niet goed dus we hebben gelijk ‘ja’ gezegd. Er kwam wel geld binnen, maar dat ging er ook met bakken weer uit. We hadden personeel dat eigenlijk te duur was en er werd soms wel voor duizend euro spullen gekocht die eigenlijk niet nodig waren.”

Verliefd
Wie Herrie in het hotel gevolgd heeft, weet dat Den Blijker vaak behoorlijk negatief is over de bedrijven waar hij komt. “Dat was bij ons helemaal niet zo. Hij was gelijk verliefd op de locatie en kon ons goede tips. Zo is het nu een visrestaurant, in plaats van een vleesrestaurant. Dat was er in Noordwijk nog niet en we zien nu al dat het veel beter loopt. Ook het verkopen van water, met het oog op alle toeristen die hier zijn, was een heel goed idee.”

Baas
Inmiddels is Herman den Blijker weg en heeft Hennie Degenaars een wijn- en een bedieningscursus gehad. “Ik durf te zeggen dat het beter gaat met het bedrijf. Na de uitzending hebben we heel veel lieve reacties gehad en er komen veel mensen. We hebben weer vertrouwen in de toekomst, en misschien nog wel het belangrijkste: we laten niet meer over ons heen lopen en zijn weer de baas in ons eigen bedrijf.”
pi_55043334
Noordwijk was toch al eens geweest, komt bekend voor dit verhaal?

Hotel Edelman paar afleveringen terug. Of klopt de tekst van tvgids niet?
pi_55043588
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Noordwijk was toch al eens geweest, komt bekend voor dit verhaal?

Hotel Edelman paar afleveringen terug. Of klopt de tekst van tvgids niet?
Alleen de 1e zin van het stuk gaat over de komende aflevering.
De rest van het artikel gaat inderdaad over een eerdere aflevering.
pi_55043632
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Alleen de 1e zin van het stuk gaat over de komende aflevering.
De rest van het artikel gaat inderdaad over een eerdere aflevering.
Ja, zag het later . Vond het al wat vreemd .
pi_55043668
Zo dan:

Deze laatste week helpen Herman en Willem Kees en Renee met hun hotel-restaurant Het wapen van Middelie in Middelie.
pi_55046594
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo dan:

Deze laatste week helpen Herman en Willem Kees en Renee met hun hotel-restaurant Het wapen van Middelie in Middelie.
Leuke aflevering. Niks spetterends, maar goed om te zien hoe wat inspiratie de boel laat opleven. Eten zag er lekker uit!!

Boel te doen daarzo trouwens!

http://www.amsterdam-around.nl/
pi_55047289
Was dat nou ruud gullit die daar voorbij liep?
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_55047706
Wel aardige laatste aflvering, volgend seizoen nieuwe serie . Wel een leuk tentje geworden, lijkt me zo.

En stond daar even een Pool in die douche te klussen .
  woensdag 5 december 2007 @ 02:22:44 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55049400
Best leuke aflevering met aardige gevoelige mensen als eigenaar.
Jammer dat bijna alle gerechten die Den Blijker verzonnen had bestonden uit varkensvlees.
Ik miste een stukje lekker rundvlees of vis.
Poef.....gone! ©golfer
pi_55057664
Hij had het wel over een stukje rundvlees op een gegeven moment, heb het niet terug gezeien alleen.
pi_55060551
Leuke aflevering! Leuke, sympathieke mensen. Ook tof dat zijn zoon wilde komen koken.

Echt een coole aflevering, mede door de eigenaars. Die gun je gelijk meer dan dat opgeschoten knaapje toen in Azie ergens.
pi_55061721
jammer dat t vooralsnog de laatste aflevering was. To be continued volgend seizoen. Wel echt een aanrader, ze hebben mooie concepten goed opgepoetst
pi_55064756
ja ik was een beetje uitgekeken op den Blijker, maar dit programma kon me toch weer boeien! Vond de aflevering in Griekenland het leukst tot nu toe (maar heb ze niet allemaal gezien..)
pi_55071172
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:44 schreef Rickster1981 het volgende:
jammer dat t vooralsnog de laatste aflevering was. To be continued volgend seizoen. Wel echt een aanrader, ze hebben mooie concepten goed opgepoetst
Mag het varken den Blijker niet zo, maar hij maakt het toch iedere keer weer. Kijk eigenlijk wel uit naar de nieuwe serie .

Als hij een keer normaal kan eten en die hotelpik een iets minder nichterig pakje aantrekt kan het nog wat worden .
pi_55071219
quote:
Op donderdag 6 december 2007 03:17 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Mag het varken den Blijker niet zo, maar hij maakt het toch iedere keer weer. Kijk eigenlijk wel uit naar de nieuwe serie .

Als hij een keer normaal kan eten en die hotelpik een iets minder nichterig pakje aantrekt kan het nog wat worden .
Wat een niveau weer Ik ben zo trots dat ik samen met andere mensen naar de tv zit te kijken.
Only Human
pi_55071222
Ik vind het een hele leuke serie maar heb soms mijn op- en aanmerkingen, wat is nu je probleem dan?
pi_55071226
Beetje jammer van zijn accent
pi_55071238
quote:
Op donderdag 6 december 2007 03:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik vind het een hele leuke serie maar heb soms mijn op- en aanmerkingen, wat is nu je probleem dan?
Je kan me ook quoten of heb je dat nog niet onder de knie?

Menneke, op - en aanmerkingen heb ik geen probleem mee, maar wel met termen als nichterig en varken. Doe dat maar IRL en niet zeikerig op een forum en nee ik ben beide niet.
Only Human
pi_55071250
quote:
Op donderdag 6 december 2007 04:00 schreef Morwen het volgende:

[..]

Je kan me ook quoten of heb je dat nog niet onder de knie?

Menneke, op - en aanmerkingen heb ik geen probleem mee, maar wel met termen als nichterig en varken. Doe dat maar IRL en niet zeikerig op een forum en nee ik ben beide niet.
Als je je aangesproken voelt zijn we gelijk uitgepraat, anders mag je nog een berichtje sturen.

Dan wil ik het best even over het gedrag van de heer 'Herman' hebben.
pi_55071260
quote:
Op donderdag 6 december 2007 04:06 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Als je je aangesproken voelt zijn we gelijk uitgepraat, anders mag je nog een berichtje sturen.

Dan wil ik het best even over het gedrag van de heer 'Herman' hebben.
Relax man, denk om je maagzuur Maar als je info hebt over Herman, kom maar op
Only Human
pi_55071270
quote:
Op donderdag 6 december 2007 04:09 schreef Morwen het volgende:

[..]

Relax man, denk om je maagzuur Maar als je info hebt over Herman, kom maar op
Heb ik, maar dat kan ik hier niet plaatsen en niet relevant. Zo lekker aan mijn maagzuur denken .

Op naar een nieuwe serie .
pi_55071271
Het is een rotterdammer , hij is kaal, wat moet je nog meer?

pi_55071276
quote:
Op donderdag 6 december 2007 04:12 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Heb ik, maar dat kan ik hier niet plaatsen en niet relevant. Zo lekker aan mijn maagzuur denken .

Op naar een nieuwe serie [ afbeelding ].
Niet relevant hmmmm Whatever rocks your world.
Only Human
pi_55071278
quote:
Op donderdag 6 december 2007 04:12 schreef Jasza het volgende:
Het is een rotterdammer , hij is kaal, wat moet je nog meer?

Ach, hij zet leuke 'kookprogrammas's' neer. Dat heb ik in tijden niet van nederlanders gezien.
pi_55071280
quote:
Op donderdag 6 december 2007 04:16 schreef PizzaSalami het volgende:

[..]

Ach, hij zet leuke 'kookprogrammas's' neer. Dat heb ik in tijden niet van nederlanders gezien.
Hehe niks mis met het programma idd
pi_55071283
Daarom, Hermang Lacosta boi.
pi_58378239
quote:
Herman den Blijker weer in de keuken in Herrie in het Hotel
29 April 2008 08:29: Herman Roggeveen

De afgelopen twaalf weken moest Herman den Blijker met de handen achter zijn rug toekijken hoe vier beginnende horeca-ondernemers een restaurant uit de grond stampten in Mijn Tent is Top. Vanavond begint dan een nieuwe reeks van Herrie in het Hotel. Nog altijd neemt Herman niet zelf plaats achter het fornuis, hij mag wel weer iets doen dat dichter bij het koken ligt: noodlijdende restaurants oplappen en waar nodig een traininkje geven. Wellicht zien we Herman dus wel eventjes met een mes of pan in de weer.

Herrie in het Hotel, 21.30 uur, RTL 4
pi_58378432
Heee, dank voor de schop sgiggie
pi_58383992
Tis oud ? De site zegt van niet, maar in de varagids staat er weer niks bij.
We gaan het zien.

[ Bericht 75% gewijzigd door Blues op 29-04-2008 17:30:56 ]
pi_58384114
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:24 schreef Bluezz het volgende:
Tis oud
Herhaling?
pi_58384128
Ik lees net wat terugblikken in de varagids. En de site net gechecked, schijnt wel nieuw te zijn?
We wachten het af, nemen het op, want... voetjebal.
pi_58387246
Het voorstukje zag er wel nieuw uit...

Zal sowieso ook wel op rtlgemist komen .
pi_58391428
En? Was het nieuw?
sig verwijderd door FA
pi_58392572
du no, ik neem die zooi op . de reclames doorspoelen en je hebt t in 20 minuten gezien, dat is alles.
De Puta Madre
  woensdag 30 april 2008 @ 01:12:50 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58392899
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
En? Was het nieuw?
Video bekeken.
En ja, het was nieuw.
Zanzibar, geen horeca-ervaring en nauwelijks een hotel te noemen, maar BlijkerTJE en ReimIE zaten lekker in een luxe-resort, terwijl de crew hard moest werken.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 30 april 2008 @ 16:43:12 #228
26251 Eilanden
pi_58399986
quote:
Op woensdag 30 april 2008 01:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Video bekeken.
En ja, het was nieuw.
Zanzibar, geen horeca-ervaring en nauwelijks een hotel te noemen, maar BlijkerTJE en ReimIE zaten lekker in een luxe-resort, terwijl de crew hard moest werken.
En Herman die bijna over zijn nek ging op de markt in Zanzibar
  woensdag 30 april 2008 @ 16:49:40 #229
26251 Eilanden
pi_58400057
Van de RTL website:
quote:
Hoe gaat het met Kees van Het Wapen van Middelie?
In de laatste aflevering van het vorige seizoen was Kees te zien met zijn hotel Het Wapen van Middelie. Hoe heeft hij de opnames ervaren? Hoe gaat het nu met zijn zaak?
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/herrieinhethotel/
  vrijdag 2 mei 2008 @ 08:25:21 #230
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_58430294
Die Blijker is echt een vieze vent
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:45:54 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58519936
Dit wordt een erg leuke aflevering.
Geitenwollensokken biologisch rechtsdraaiende mileubewuste types die een enorm complex hebben waar in 35 jaar niets aan veranderd is.
Gasten die zelf hun bed moeten opmaken en per 4 kamers 1 douche en toilet op de gang.
Eten dat nog smeriger smaakt dan het er al uitziet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58519960
Dan kijk ik nu
  † In Memoriam † dinsdag 6 mei 2008 @ 21:53:32 #233
43556 miss_dynastie
pi_58520102
Tjeempie, wat een verdrietige bende
Wie gaat er nou naar een hotel waar ie zelf zijn bed moet opmaken
pi_58520143
Trieste bende daar inderdaad. Ik ben benieuwd wat ze ervan kunnen maken.

De locatie van de keuken is ook totaal onpraktisch.
pi_58520649
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjeempie, wat een verdrietige bende
Wie gaat er nou naar een hotel waar ie zelf zijn bed moet opmaken
Rechtsdraaiende bedden. Dan krijg je dat
pi_58552751
Ik was toch wel even geschokt, Reimers heeft een vrouw
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:07:18 #237
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_58653844
Niemand die kijkt? Ik ook niet, maar misschien iemand die kan vertellen of het wat is .
sig verwijderd door FA
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:22:09 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58654166
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Niemand die kijkt? Ik ook niet, maar misschien iemand die kan vertellen of het wat is .
Wij kijken.
Spanje, soort Pipo-wagens complex. Leuk ingericht terrein.
Keuken veel te ingewikkelde kaart.
Prijzen die niet meer van deze tijd zijn (glas wijn 1 euro, hele fles wijn 4,50). Geserveerd ontbijt: 5 euro.

Soort idealisten met een leuk idee, maar absoluut onrendabel. Nog afgezien dat ze geen benul van reclame en marketing hebben.
Toch valt er wel degelijk iets leuks van te maken en dat zal ook wel lukken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_58654510
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:59 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik was toch wel even geschokt, Reimers heeft een vrouw
Dat verbaasde me inderdaad ook

Op zich zijn die soort van woonwagens best wel aardig bedacht.
Ben benieuwd hoe het nu loopt.

Mbv Google zijn ze nu in ieder geval te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door _Administr8or_ op 13-05-2008 22:51:40 ]
pi_58666379
Ik vind die website van hen toch niet helemaal geweldig. Eerlijk gezegd een beetje chaotisch. Weinig foto's. Het is dat ik dat programma heb gezien, anders zou ik niet weten wat ik ermee aan moet. Er staat een lijstje met namen van woonwagens/huisjes, maar waarom geen foto als je er op klikt?

Maar eerlijk is eerlijk, Reimers zijn vriendje heeft ze wel hoog neergezet bij Google. Ik vraag me alleen af wat dat nu kost
Maak nie regtig saak nie
  woensdag 14 mei 2008 @ 23:51:48 #241
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_58675927
Die metatags die ze gebruiken voor Google kan iedere idioot, daarom werkt Google daar ook al niet meer mee volgens mij. Snap niet helemaal waarom ze die metatags.nl lieten zien daarom. Volgens mij hebben ze gewoon een gesponsorde link bij Google .

Wel een aardige aflevering .
sig verwijderd door FA
  † In Memoriam † donderdag 15 mei 2008 @ 00:03:51 #242
43556 miss_dynastie
pi_58676108
Erg leuke aflevering, ben benieuwd of het ze gaat lukken
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 15 mei 2008 @ 22:43:25 #243
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58694226
http://www.reimershotelconsultancy.nl/willem_reimers.php

Getrouwd, twee kinderen, drie kleinkinderen... Nog altijd niet uit de kast gekomen dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58694777
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 22:43 schreef Rewimo het volgende:
http://www.reimershotelconsultancy.nl/willem_reimers.php

Getrouwd, twee kinderen, drie kleinkinderen... Nog altijd niet uit de kast gekomen dus
Misschien eet ie wel van twee walletjes. Wat maakt het ook uit Het is 2008
Maak nie regtig saak nie
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:52:13 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58950859
Vandaag weer een leuke aflevering: mannetje zonder enige horeca-ervaring in Frankrijk die zelf niets uitvoert en alleen maar met vrienden en familie zuipt en de rest van het werk door (veel te veel) personeel laat doen.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:06:46 #246
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58951269
Oege is een rampenplan
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:08:37 #247
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_58951314
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:06 schreef happyme28 het volgende:
Oege is een rampenplan
Ik begin die oprotpremie gouden handdruk van z'n werkgever steeds beter te begrijpen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:17:15 #248
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_58951538
Wat een figuur die Oege... Zou het nog wel goed komen?!
Leek wel of hij door zijn eigen familie werd uitgelachen...

Enne die studentenkamer!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:32:07 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58951920
Heb nog niet het gevoel dat het echt gaat lukken deze keer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 22:33:51 #250
13151 crew  Rewimo
pi_58951958
Het wordt steeds erger met die kleren van Reimers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:19:13 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58952981
Uiteindelijk nam Oege de beste beslissing van z'n leven: terug naar Nederland en weer aan het werk en het Hotel en restaurant gewoon als eigenaar op afstand laten runnen door de rest.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:19:52 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58953000
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Hij naait ze volgens mij zelf aan elkaar van overgebleven gordijnstofjes.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:48:43 #253
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_58953548
Leuke aflevering toch wel vandaag.
sig verwijderd door FA
pi_58953849
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Ja, geweldig. Hij heeft een vrouw, maar toch
  woensdag 28 mei 2008 @ 02:39:46 #255
84524 Morwen
I got life
pi_58955401
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 00:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, geweldig. Hij heeft een vrouw, maar toch
Dat meen je niet, dat is toch echt een fulltime homo hoor

Die Oege, gelukkig is ie de oliebranche weer in gegaan
Only Human
pi_58974303
Man man, wat een kerel die Oege.
Vroeg me idd af hoe het af was gelopen want de video had niet lang genoeg doorgelopen.
Had er weinig vertrouwen in dat die kok nog door zou gaan maar toch weer goed gekomen.
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 22:36:04 #257
43556 miss_dynastie
pi_58975003
Jee, wat sneu dat die familie zo'n misbruik van hem maakt. Bluh

Herstel: het is echt een emotioneel instabiel ventje he... mijn hemel

[ Bericht 35% gewijzigd door miss_dynastie op 28-05-2008 22:59:55 ]
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:59:25 #258
521 ruby
Hell yeah!
pi_58977475
Die Oege hield wel van een neut zo te zien. En die familieleden zaten er ook maar bij alsof ze heel interessant waren.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_58977664
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:39 schreef Morwen het volgende:

[..]

Reimers
Maak nie regtig saak nie
  donderdag 29 mei 2008 @ 00:59:19 #260
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_58978757
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 02:39 schreef Morwen het volgende:

Dus blijkbaar niet.
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 09:03:57 #261
13151 crew  Rewimo
pi_58980917
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 00:59 schreef golfer het volgende:
Dus blijkbaar niet.
Jawel, hij weet het alleen zelf niet

Wat voor vrouw staat in hemelsnaam toe dat haar man er zó bijloopt
pi_58984982
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Jawel, hij weet het alleen zelf niet

Hij maakt de kleren voor zijn vrouw; na het dragen van een galajurk maakt hij er een cocktailjurk van. Ze zal vast niet durven te klagen
Maak nie regtig saak nie
pi_58985112
Ach ze kleren zien er niet uit, en meestal ben ik ook niet echt super te spreken over de kamers over hoe hij ze opleukt. Het is altijd wel beter dan dat het was.

Verder is hij wel enorm sterk met cijfertjes/bediening/al die zooi.

Erg leuke aflevering weer, erg sympathieke kok, en beetje profiterende familie, jammer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 12:14:18 #264
13151 crew  Rewimo
pi_58985189
Zonder de kok en de secretaresse had ie allang kunnen opdoeken
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2008 @ 12:49:13 #265
43556 miss_dynastie
pi_58985966
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:03 schreef Rewimo het volgende:
Hoezo? Het is schoon, het is heel, en ik vind het nog wel lollig ook. En in zijn beroep kan dat, het is niet alsof ie notaris is of zo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 13:09:08 #266
13151 crew  Rewimo
pi_58986412
Ik vond die streepjesbroek toch een tikkie over the top.

Herman ook trouwens
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:46:10 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59101591
Vandaag weer in Nederland, in de Wormer.
Leuke restaurant om te zien, althans van binnen, maar hotelkamers van 40 jaar geleden. Eigenaar/kok die best wel kan koken, maar er belachelijk veel verschillende menu-kaarten op na houdt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_59101625
ik loop stage in Wormer, geen idee waar dat restaurant ligt trouwens. Erg veel oppervlak, hoeveel personen kan het aan in alle eetdingen (eetcafe, lounge, terras etc haha)
Top 5 China producten
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:56:12 #269
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59101886
Die strenge scheiding tussen wat je waar mag eten.
Zeker nooit gehoord van de klant is koning.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 juni 2008 @ 22:12:03 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59102308
zo'n vrachtwagen voor 8 palmpies
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59102406
Ze moeten wel erg op de bezetting kijken. Nu is het stel 70 couverts "links" 50 "rechts, als 70 steeds overvol zit en 50 maar tot 30 mensen dat ze de scheidingslijn gaan aanpassen en iets.
Top 5 China producten
pi_59102409
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:12 schreef rubbereend het volgende:
zo'n vrachtwagen voor 8 palmpies
wel lekker in beeld geweest, zal dat bedrijf wel denken
  woensdag 4 juni 2008 @ 00:13:43 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59105690
Het is duidelijk een afraffel-laatste-aflevering geweest. Ik las op de site dat ze pas 19 mei jl. daar zijn geweest.
Opeens en voor het eerst heeft Reimers niets aan de kamers veranderd (terwijl hij toen hij daar rondkeek allerlei opmerkingen maakte over inrichting van het sanitair en het jaren 70 gevoel), behalve het advies om er 2,50 euro op te gooien qua prijs en aan het restaurant werd ook niets verbouwd, alleen het terras werd wat anders ingericht.
Het enige wat Herman heeft gedaan is een nieuwe kaart in elkaar (laten) flansen. Zelf niet in de keuken gestaan en zijn trouwe hondje IJssie kwam ook niet opdagen.

Weekje opnames, na nog een week even terugkomen en nog een week later uitzenden.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 4 juni 2008 @ 03:12:30 #274
84524 Morwen
I got life
pi_59107124
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 00:13 schreef golfer het volgende:
Het is duidelijk een afraffel-laatste-aflevering geweest. Ik las op de site dat ze pas 19 mei jl. daar zijn geweest.
Opeens en voor het eerst heeft Reimers niets aan de kamers veranderd (terwijl hij toen hij daar rondkeek allerlei opmerkingen maakte over inrichting van het sanitair en het jaren 70 gevoel), behalve het advies om er 2,50 euro op te gooien qua prijs en aan het restaurant werd ook niets verbouwd, alleen het terras werd wat anders ingericht.
Het enige wat Herman heeft gedaan is een nieuwe kaart in elkaar (laten) flansen. Zelf niet in de keuken gestaan en zijn trouwe hondje IJssie kwam ook niet opdagen.

Weekje opnames, na nog een week even terugkomen en nog een week later uitzenden.
So, ze moeten het zelf doen, dat den Blijker ze komt helpen is een pre, nieuwe inrichting vaak. Nieuwe kaart, Reimers doet niet meer als accenten leggen. Niet zo paranoide
Only Human
pi_59107335
Er was gewoon een stuk minder wat moest gebeuren
-kokkie was in orde
-restaurant zag er piekfijn uit

En als je had geluisterd naar Reimpie hoorde je dat hij zei dat je er niks aan moest veranderen omdat het gewoon een succesformule is omdat de kamers altijd bezet zijn.

Maar wel saaie aflevering inderdaad
Top 5 China producten
  woensdag 4 juni 2008 @ 07:24:56 #276
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59107494
Ze mogen die site van die tent eerst wel eens wat moderner maken. Maar het is wel een mooie plek daar aan 't Zwet.
  woensdag 4 juni 2008 @ 08:04:27 #277
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59107713
Saaie aflevering. En Gordon Remsey was ook al een herhaling.
pi_59111862
Jup inderdaad, met de dronken kok
Top 5 China producten
pi_70982137
zijn dit nieuwe afleveringen?
pi_70982163
tvp
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:57:01 #281
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_70982432
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef evenietsbietssen het volgende:
zijn dit nieuwe afleveringen?
Nee.
Poef.....gone! ©golfer
pi_70983027
helaas niet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 maart 2011 @ 14:03:40 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_93813338
Vandaag begint weer een nieuwe serie. 21.30 RTL4.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:15:36 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_93813758
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef borisz het volgende:
Vandaag begint weer een nieuwe serie. 21.30 RTL4.
Geprogrammeerd. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator dinsdag 8 maart 2011 @ 18:37:44 #285
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_93824576
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')