Hij vroeg 40 dollar per nacht toch? Denk dat er wel wat cheap-ass Nederlanders zijn die hun kans schoon zien en er toch heen gaan. Dan gaan ze wel ergens anders eten en feesten als het daar zo slecht is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:52 schreef golfer het volgende:
Oh ja. Nog even dit: als je nou ooit de kans hebt om wat gasten voor je hotel te ronselen is het via zo'n programma. Je krijgt dan ongetwijfeld Nederlanders die denken: die gozer doet z'n best, de volgende keer als ik naar Bali met vakantie ga, ga ik in dat hotel zitten.
Wat hij nu bereikt heeft is dat hij anti-reclame voor die tent heeft gemaakt en dat er niemand hier vanuit Nederland daar nog naar toe zal gaan.
Den Blijker deed die uitzending vet droog. Die gelaatsuitdrukkingen van hem spreken ook boekdelenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:41 schreef FoXje het volgende:
Zwaar gepikt van Gordon Ramsay die restaurants gaat helpen. Met het verschil dat Gordon wel een topkok is, Herman den Blijker totaal geen charisma heeft, en die homo met dat ronde brilletje ook vrij weinig toevoegt. Die Adriaan was een malloot, maar Blijker en die homo toonden ook totaal geen respect.
Dat dus.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:04 schreef JohnDope het volgende:
zwart geld
Dat idee kreeg ik ook. Die lekkere chicaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:50 schreef Karina het volgende:
Adriaan was inderdaad wel beetje een watje, maar wat wil je? Een jongen van 25 die zo'n hotel moet runnen, dat kan volgens mij nooit goed gaan. Maar echt veel inzet toonde hij ook niet, zijn vrouw leek me wel wat beter geschikt voor de job.
40 jaar in het vak waarvan als laatste als General Manager van het 5-sterrenhotel The Grand in Amsterdam.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:28 schreef Darcy het volgende:
Ben erg benieuwd naar de achtergrond van 'meneer Reimers'.![]()
Werd in het programma niet gezegd dat ze $1500 per dag verlies draaiden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:50 schreef Karina het volgende:
Zonde van zo'n hotel, je snapt niet hoe zoiets kan, hoeveel geld zou dat wel niet kosten op een dag?
De kosten van het feest waren volgens den Blijker met $1500 een stuk minder dan het dagelijkse verlies.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:59 schreef chibibo het volgende:
[..]
Werd in het programma niet gezegd dat ze $1500 per dag verlies draaiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |