quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 08:50 schreef Karina het volgende:Adriaan was inderdaad wel beetje een watje, maar wat wil je? Een jongen van 25 die zo'n hotel moet runnen, dat kan volgens mij nooit goed gaan. Maar echt veel inzet toonde hij ook niet, zijn vrouw leek me wel wat beter geschikt voor de job.
Dat idee kreeg ik ook. Die lekkere chica

van hem kwam veel daadkrachtiger en capabeler over dan hem. Raar ook dat hij haar wel de mond snoerde op het laatst.
Wat een incapabel joch. Het enige wat die kon was de riedeltjes, die hij op school heeft geleerd opdreunen. Geen inzet, geen ondernemingsvermogen, geen daadkracht, geen buiten de box denk mentaliteit. Alleen maar simpele oplossingen als de kamers goedkoper maken, want dat heeft die geleerd bij de economieles. Die hele houding van hem toen die poolparty moest organiseren

Wat een lamlendigheid

Niks, 2 schouders eronder we gaan het aanpakken en een megafeest neerzetten.
Als die schoonmoeder echt wil dat het hotel weer goed gaat draaien al het op een gegeven moment teveel verlies gaat draaien, is het simpel wat er moet gebeuren. Schoonzoonlief eruit kicken of iig niet meer de leiding geven en een capabele nieuwe manager inhuren, die zijn strepen al heeft bewijzen en van aanpakken weet. Laat schoonzoon maar in de praktijk onder leiding van die nieuwe capabele manager het vak leren. En zich omhoog werken.