Genoeg mensen in de wat oudere doelgroep die daar heel anders over denken hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:23 schreef Killer_Mom het volgende:
op nederlanders hoeft dit hotel niet te rekenen, vakantie in Griekenkand moet georganiseerd zijn
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Genoeg mensen in de wat oudere doelgroep die daar heel anders over denken hoor.
En, toch een binnenlandse vlucht? Beetje betaalbare tickets?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
We hebben al gekeken hoe we er kunnen komen.
Mwoah..... enkele reis, 1 persoon. Nogal duur.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:29 schreef PizzaSalami het volgende:
En, toch een binnenlandse vlucht? Beetje betaalbare tickets?
Het zou slim zijn als ze bijvoorbeeld in samenwerking met Transavia een arrangement zouden kunnen maken, want die vluchtprijzen schrikken echt af.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Zou goedkoper moeten kunnen, zou je zeggen. Maar misschien hebben ze er zelf wel meer info over als je ze eens mailt. Al zal je vlak na de uitzending niet de enige zijn.
Lijkt me ook niet echt iets om hartje zomer te doen, zo in het binnenland zonder zwembad.
ik mag het hopen. al met al wil je zekerheid als je op vakantie gaat, een webside is een must.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, beetje prijzig zo. Via Ross Holidays zit je in dezelfde streek incl. vlucht voor een flink lager bedrag. Maar goed, dan zit je natuurlijk niet in dat hotel.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou slim zijn als ze bijvoorbeeld in samenwerking met Transavia een arrangement zouden kunnen maken, want die vluchtprijzen schrikken echt af.
als je een hotel zoekt rammellen de meeste sides, een klein beetje ondernemer moet daar geld aan uitgeven,quote:Op woensdag 21 november 2007 00:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, beetje prijzig zo. Via Ross Holidays zit je in dezelfde streek incl. vlucht voor een flink lager bedrag. Maar goed, dan zit je natuurlijk niet in dat hotel.
Wel vreemd dat ze op de site er verder niet zoveel over melden.
Ik zou er ook zo naar toe gaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het is echt reteduur en onhandig.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
Het zou slim zijn als ze bijvoorbeeld in samenwerking met Transavia een arrangement zouden kunnen maken, want die vluchtprijzen schrikken echt af.
Dat is nog best te doen, doe je een paar dagen Venetië en onderweg een leuke stop in Zwitserland of Oostenrijk. Zal er alleen niet goedkoper op wordenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef SteveBallmer het volgende:
Je zou zelfs kunnen overwegen zelf naar Venetië te rijden en daar op de boot te stappen..
Ik denk dat dat Jantje meer iets Limburgs is en ik zie daar niets kwaads in, het is gewoon een koosnaampje. Eerder een teken van genegenheid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet erg veel vertrouwen er in dat het ooit nog goed gaat koemen met het zelfvertrouwen van die kok in dat klooster. Een volwassen vent die zich steeds maar laat kleineren en een baas die het over JanTJE heeft i.p.v. Jan...
Wat die general manager, Gert, daar deed is mij nog steeds een raadsel.
Heb hem de 2e helft van het programma ook helemaal niet meer gezien.
echte mannen dus. waar halen die watjes t lef vandaan , en t geld om zoiets te beginnen. ? dom of droom?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Volgende week weer mét jankende eigenaar en/of kok, dus mss boeiender
dat dartbord ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef kassenbouwer het volgende:
ik vind ze eerlijk gezegd niet echt types voor een klooster, meer iets voor een bar/dancing annex stripclub.
Vroeg ik me ook af, als enkel de verbouwing tot nu toe al 1,5 miljoen heeft gekokst, los van het pand.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
echte mannen dus. waar halen die watjes t lef vandaan , en t geld om zoiets te beginnen. ? dom of droom?
ja het gaat wel over de uitzending van vorige week, maar tochquote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Zou goedkoper moeten kunnen, zou je zeggen. Maar misschien hebben ze er zelf wel meer info over als je ze eens mailt. Al zal je vlak na de uitzending niet de enige zijn.
Lijkt me ook niet echt iets om hartje zomer te doen, zo in het binnenland zonder zwembad.
Alleen de 1e zin van het stuk gaat over de komende aflevering.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Noordwijk was toch al eens geweest, komt bekend voor dit verhaal?
Hotel Edelman paar afleveringen terug. Of klopt de tekst van tvgids niet?
Ja, zag het laterquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef Thieske het volgende:
[..]
Alleen de 1e zin van het stuk gaat over de komende aflevering.
De rest van het artikel gaat inderdaad over een eerdere aflevering.
Leuke aflevering. Niks spetterends, maar goed om te zien hoe wat inspiratie de boel laat opleven. Eten zag er lekker uit!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo dan:
Deze laatste week helpen Herman en Willem Kees en Renee met hun hotel-restaurant Het wapen van Middelie in Middelie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |