Mag het varken den Blijker niet zo, maar hij maakt het toch iedere keer weer. Kijk eigenlijk wel uit naar de nieuwe seriequote:Op woensdag 5 december 2007 17:44 schreef Rickster1981 het volgende:
jammer dat t vooralsnog de laatste aflevering was. To be continued volgend seizoen. Wel echt een aanrader, ze hebben mooie concepten goed opgepoetst
Wat een niveau weerquote:Op donderdag 6 december 2007 03:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Mag het varken den Blijker niet zo, maar hij maakt het toch iedere keer weer. Kijk eigenlijk wel uit naar de nieuwe serie.
Als hij een keer normaal kan eten en die hotelpik een iets minder nichterig pakje aantrekt kan het nog wat worden.
Je kan me ook quoten of heb je dat nog niet onder de knie?quote:Op donderdag 6 december 2007 03:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik vind het een hele leuke serie maar heb soms mijn op- en aanmerkingen, wat is nu je probleem dan?
Als je je aangesproken voelt zijn we gelijk uitgepraat, anders mag je nog een berichtje sturen.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kan me ook quoten of heb je dat nog niet onder de knie?![]()
Menneke, op - en aanmerkingen heb ik geen probleem mee, maar wel met termen als nichterig en varken. Doe dat maar IRL en niet zeikerig op een forum en nee ik ben beide niet.
Relax man, denk om je maagzuurquote:Op donderdag 6 december 2007 04:06 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Als je je aangesproken voelt zijn we gelijk uitgepraat, anders mag je nog een berichtje sturen.
Dan wil ik het best even over het gedrag van de heer 'Herman' hebben.
Heb ik, maar dat kan ik hier niet plaatsen en niet relevant. Zo lekker aan mijn maagzuur denkenquote:Op donderdag 6 december 2007 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Relax man, denk om je maagzuurMaar als je info hebt over Herman, kom maar op
Niet relevant hmmmmquote:Op donderdag 6 december 2007 04:12 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb ik, maar dat kan ik hier niet plaatsen en niet relevant. Zo lekker aan mijn maagzuur denken.
Op naar een nieuwe serie [ afbeelding ].
Ach, hij zet leuke 'kookprogrammas's' neer. Dat heb ik in tijden niet van nederlanders gezien.quote:Op donderdag 6 december 2007 04:12 schreef Jasza het volgende:
Het is een rotterdammer, hij is kaal, wat moet je nog meer?
![]()
Hehe niks mis met het programma iddquote:Op donderdag 6 december 2007 04:16 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, hij zet leuke 'kookprogrammas's' neer. Dat heb ik in tijden niet van nederlanders gezien.
quote:Herman den Blijker weer in de keuken in Herrie in het Hotel
29 April 2008 08:29: Herman Roggeveen
De afgelopen twaalf weken moest Herman den Blijker met de handen achter zijn rug toekijken hoe vier beginnende horeca-ondernemers een restaurant uit de grond stampten in Mijn Tent is Top. Vanavond begint dan een nieuwe reeks van Herrie in het Hotel. Nog altijd neemt Herman niet zelf plaats achter het fornuis, hij mag wel weer iets doen dat dichter bij het koken ligt: noodlijdende restaurants oplappen en waar nodig een traininkje geven. Wellicht zien we Herman dus wel eventjes met een mes of pan in de weer.
Herrie in het Hotel, 21.30 uur, RTL 4
Video bekeken.quote:
En Herman die bijna over zijn nek ging op de markt in Zanzibarquote:Op woensdag 30 april 2008 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Video bekeken.
En ja, het was nieuw.
Zanzibar, geen horeca-ervaring en nauwelijks een hotel te noemen, maar BlijkerTJE en ReimIE zaten lekker in een luxe-resort, terwijl de crew hard moest werken.
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/herrieinhethotel/quote:Hoe gaat het met Kees van Het Wapen van Middelie?
In de laatste aflevering van het vorige seizoen was Kees te zien met zijn hotel Het Wapen van Middelie. Hoe heeft hij de opnames ervaren? Hoe gaat het nu met zijn zaak?
Rechtsdraaiende bedden. Dan krijg je datquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Tjeempie, wat een verdrietige bende
Wie gaat er nou naar een hotel waar ie zelf zijn bed moet opmaken
Wij kijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
Niemand die kijkt? Ik ook niet, maar misschien iemand die kan vertellen of het wat is.
Dat verbaasde me inderdaad ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:59 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik was toch wel even geschokt, Reimers heeft een vrouw
Misschien eet ie wel van twee walletjes. Wat maakt het ook uitquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:43 schreef Rewimo het volgende:
http://www.reimershotelconsultancy.nl/willem_reimers.php
Getrouwd, twee kinderen, drie kleinkinderen... Nog altijd niet uit de kast gekomen dus
Ik begin die oprotpremie gouden handdruk van z'n werkgever steeds beter te begrijpen.quote:
Hij naait ze volgens mij zelf aan elkaar van overgebleven gordijnstofjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Het wordt steeds erger met die kleren van Reimers
Ja, geweldig. Hij heeft een vrouw, maar tochquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Het wordt steeds erger met die kleren van Reimers
Dat meen je niet, dat is toch echt een fulltime homo hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Hij heeft een vrouw, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |