abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62563956
Herrie in het hotel
quote:
Voor Herrie In Het Hotel is Herman den Blijker op zoek naar 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het binnen -en buitenland om te helpen.

Samen met de heer Reimers, ex-general manager van het bekende vijfsterrenhotel The Grand, licht de chef-kok het hotel en de keuken door. Binnen no time worden de problemen blootgelegd en komt er een plan van aanpak?

Elke dinsdagavond 21.30
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62564239
Waar zn vorige programma goed begon, maar uiteindelijk toch een missertje was, moet dit weer als vanouds leuk worden denk ik!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62565840
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef marcodej het volgende:
Waar zn vorige programma goed begon, maar uiteindelijk toch een missertje was, moet dit weer als vanouds leuk worden denk ik!
we zijn de enigste die het kijken
Top 5 China producten
pi_62565892
zijn dit nieuwe uitzendingen?
pi_62565894
Die Reimers is echt tof Zelf Hogere Hotelschool gedaan en herken vrij veel van wat hij allemaal aan opmerkingen etc. heeft Bovendien: hij heeft een indrukwekkende staat van dienst. Verder leuk programma

En: ze zijn in Drenthe
pi_62565948
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

we zijn de enigste die het kijken
Ik was van plan om te gaan kijken, maar aangezien het herhalingen zijn gaat dat niet door.
pi_62566802
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:38 schreef _Administr8or_ het volgende:

[..]

Ik was van plan om te gaan kijken, maar aangezien het herhalingen zijn gaat dat niet door.
Herhalingen? Grafzooi dan ga ik ook niet kijken, dacht dat het weer echt terug was.
Top 5 China producten
pi_62567944
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:01 schreef rene90 het volgende:
Herhalingen? Grafzooi dan ga ik ook niet kijken, dacht dat het weer echt terug was.
Het zijn gewoon nieuwe afleveringen heur

Hoezo komen ze er bij dat het herhalingen zijn? Aan het begin van de uitzending blikte hij nog terug op het vorige (eerste) seizoen.
pi_62568134
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Locusta het volgende:

[..]

Het zijn gewoon nieuwe afleveringen heur

Hoezo komen ze er bij dat het herhalingen zijn? Aan het begin van de uitzending blikte hij nog terug op het vorige (eerste) seizoen.
Serieus? nieuwe afleveringen?
Ik zag het begin en had gelijk zoiets van: "Oh, dat heb ik al gezien" *zap*

Dan volgende week maar kijken..
pi_62568172
Shit, helemaal vergeten
pi_62568452
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
Serieus? nieuwe afleveringen?
Ik zag het begin en had gelijk zoiets van: "Oh, dat heb ik al gezien" *zap*

Dan volgende week maar kijken..
Jup Ze waren deze keer in Norg

Naja, ik had deze aflevering nog nooit gezien en van vorig seizoen bijna alles wel.
En aangezien ze aan het begin van de aflevering hadden over "vorig seizoen", ga ik er van uit dat het nieuwe afleveringen zijn
pi_62569502
Ik had deze aflevering ook nog niet gezien... Die Reimers is een tof ventje ja.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62572782
Hmm ik twijfel toch, had even kort soms al iets gezien, maar op het moment dat die gast ze snor eraf had gehaald kwam het mij toch heeeeeel bekend voor....
Top 5 China producten
pi_62572928
100% Herhaling, toen die gekleurde gordijnen in het restaurant werden opgehangen, de oven op 290 stond, de snor die er af ging, het bezoekje aan de koeien bij boer X om de hoek in beeld kwamen had ik een oh ja moment!
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 07:51:54 #15
9859 crew  Karina
Woman
pi_62572976
Ik had het gemist, daarom zojuist even op RTL gemist gekeken, volgens mij was het een herhaling, het kwam me heel erg bekend voor. Inderaad vooral die gekleurde vitrage die werd opgehangen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:36:29 #16
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62767410
Wat een vent zeg. 100% faal!
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_62767570
Totale nietsnut die gozer. Geen uitstraling, geen wil om te slagen. Niets. Hoe dat meisje op hem kan vallen en erger; hoe die schoonouders een miljoenencomplex aan hem over kunnen laten; onbegrijpelijk. Dat moest gewoon tonnen en tonnen kosten op deze manier,
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62767669
Lag het aan mij of was die gast extreem verlegen of autistisch
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:48:47 #19
199509 partizan
sterk in onafhankelijkheid
pi_62767856
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Cheiron het volgende:
Totale nietsnut die gozer. Geen uitstraling, geen wil om te slagen. Niets. Hoe dat meisje op hem kan vallen en erger; hoe die schoonouders een miljoenencomplex aan hem over kunnen laten; onbegrijpelijk. Dat moest gewoon tonnen en tonnen kosten op deze manier,
Die kerel moet ook uit een rijke Nederlandse familie komen.............anders kom je er bij de Indonesische elite helemaal niet tussen. Geld speelt volgens mij helemaal geen rol.
Beiden, Andriaan en dat meisje, leken mij twee verwende en over het paard getilde rijkelui's kindjes.

Ik had graag op die leeftijd zo'n kans gehad......................... overigens wel een heel lekker wijf
Geen schoothondje maar een brullende leeuw !
pi_62767965
Herhaling dus toch.

Wel een toffe ep. trouwens Die gast laat mij echt mijn tenen krommen van irritatie, stomkop!
pi_62767995
Ik kijk niet, maar dit is toch dat witwas-hotel?
Tenminste, dat werd vorig jaar bedacht
pi_62768094
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
Ik kijk niet, maar dit is toch dat witwas-hotel?
Tenminste, dat werd vorig jaar bedacht
Witwas hotel?
pi_62768121
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:55 schreef Locusta het volgende:

[..]

Witwas hotel?
Ja, dat werd vorige keer bedacht door een aantal mensen geloof ik
Dat zo'n hotel alleen maar was opgezet om geld via wit te wassen
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:58:26 #24
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_62768172
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:48 schreef partizan het volgende:

[..]

Die kerel moet ook uit een rijke Nederlandse familie komen.............anders kom je er bij de Indonesische elite helemaal niet tussen. Geld speelt volgens mij helemaal geen rol.
Beiden, Andriaan en dat meisje, leken mij twee verwende en over het paard getilde rijkelui's kindjes.

Ik had graag op die leeftijd zo'n kans gehad......................... overigens wel een heel lekker wijf
Denk het ja maar toch er was wel iets raars met die jongen. Autistische trekjes, totaal geen motivatie, waarom wilde hij meedoen aan dit programma? Geld maakte ze inderdaad niks uit volgens mij. Meen als ik(ook wel verwend) zo'n hotel kreeg wist ik het wel zeg!
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 23:11:14 #25
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_62768569
Met die jongen was inderdaad van alles mis, maar de manier waarop Den Blijker en zijn hulpje vers uit het vliegtuig met hun Hollandse zevenmijlslaarzen dwars door de Indonesische mores heen banjerden en meenden daar wel even hun normen en waarden huppakee te kunnen opleggen, was minstens zo tenenkrommend als de attitude van die general manager.
It's not a lie, if you believe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')