quote:Voor Herrie In Het Hotel is Herman den Blijker op zoek naar 'noodlijdende' hotels/pensions met restaurant in het binnen -en buitenland om te helpen.
Samen met de heer Reimers, ex-general manager van het bekende vijfsterrenhotel The Grand, licht de chef-kok het hotel en de keuken door. Binnen no time worden de problemen blootgelegd en komt er een plan van aanpak?
Elke dinsdagavond 21.30
we zijn de enigste die het kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef marcodej het volgende:
Waar zn vorige programma goed begon, maar uiteindelijk toch een missertje was, moet dit weer als vanouds leuk worden denk ik!
Herhalingen? Grafzooi dan ga ik ook niet kijken, dacht dat het weer echt terug was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik was van plan om te gaan kijken, maar aangezien het herhalingen zijn gaat dat niet door.
Het zijn gewoon nieuwe afleveringen heurquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:01 schreef rene90 het volgende:
Herhalingen? Grafzooi dan ga ik ook niet kijken, dacht dat het weer echt terug was.
Serieus? nieuwe afleveringen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:33 schreef Locusta het volgende:
[..]
Het zijn gewoon nieuwe afleveringen heur![]()
Hoezo komen ze er bij dat het herhalingen zijn?Aan het begin van de uitzending blikte hij nog terug op het vorige (eerste) seizoen.
Jupquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
Serieus? nieuwe afleveringen?
Ik zag het begin en had gelijk zoiets van: "Oh, dat heb ik al gezien" *zap*
Dan volgende week maar kijken..
Die kerel moet ook uit een rijke Nederlandse familie komen.............anders kom je er bij de Indonesische elite helemaal niet tussen. Geld speelt volgens mij helemaal geen rol.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:41 schreef Cheiron het volgende:
Totale nietsnut die gozer. Geen uitstraling, geen wil om te slagen. Niets. Hoe dat meisje op hem kan vallen en erger; hoe die schoonouders een miljoenencomplex aan hem over kunnen laten; onbegrijpelijk. Dat moest gewoon tonnen en tonnen kosten op deze manier,
Witwas hotel?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
Ik kijk niet, maar dit is toch dat witwas-hotel?
Tenminste, dat werd vorig jaar bedacht
Ja, dat werd vorige keer bedacht door een aantal mensen geloof ikquote:
Denk het ja maar toch er was wel iets raars met die jongen. Autistische trekjes, totaal geen motivatie, waarom wilde hij meedoen aan dit programma? Geld maakte ze inderdaad niks uit volgens mij. Meen als ik(ook wel verwend) zo'n hotel kreeg wist ik het wel zeg!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:48 schreef partizan het volgende:
[..]
Die kerel moet ook uit een rijke Nederlandse familie komen.............anders kom je er bij de Indonesische elite helemaal niet tussen. Geld speelt volgens mij helemaal geen rol.
Beiden, Andriaan en dat meisje, leken mij twee verwende en over het paard getilde rijkelui's kindjes.
Ik had graag op die leeftijd zo'n kans gehad......................... overigens wel een heel lekker wijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |