quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:07 schreef Darcy het volgende:
Leuk stukje over de Reimers "meneer" gevonden.![]()
http://www.bijzondererestaurants.nl/columns.php/id/14
Nare kerelquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Wat een arrogante kerel is die man zeg.
Omdat het hier duidelijk niet aan hem lagquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:37 schreef Ole het volgende:
Nou ja, Herman laat iig wel ook de mislukkingen eerlijk zien.
nah, lijkt meer een wagen voor die maat van hem, iets te klein voor zo'n beer, { ik denk dat hij in een dikke BMW heeft, } wat is t voor karretje in deze uitzending?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:20 schreef PizzaSalami het volgende:
Dikke wagen die Herman.
Een dikke bmwquote:Op woensdag 7 november 2007 00:18 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
nah, lijkt meer een wagen voor die maat van hem, iets te klein voor zo'n beer, { ik denk dat hij in een dikke BMW heeft, } wat is t voor karretje in deze uitzending?
vette bak, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:43 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja leek er wel op, misschien een model ouder. Is het niet ergens terug te zien? Mocht het er iets toe doen.
Opgelost: http://www.planet.nl/plan(...)tid=686701/sc=f7cf01
Ik vond dat er een heel eenzijdig beeld werd gegeven en dat er eigenlijk niet echt gesproken is met de man van het hotel.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:40 schreef noekje het volgende:
Waarom ga in je godsnaam hulp vragen als je het allemaal al zo goed weet??
Ik vond het een hele nare man die jaren zijn best heeft gedaan om het zelfvertrouwen van zijn vrouw onderuit
te schoppen.
Ze hebben een aantal pogingen gedaan, maar zo meewerkend was ie nou ook niet kreeg ik de indruk.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik vond dat er een heel eenzijdig beeld werd gegeven en dat er eigenlijk niet echt gesproken is met de man van het hotel.
Op het moment dat er gesteld werd dat er geen winst werg gemaakt begon die man ook meteen `te roepen dat hij niet als achterlijk behandeld wilde worden ofzowquote:Op woensdag 7 november 2007 11:59 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik vond dat er een heel eenzijdig beeld werd gegeven en dat er eigenlijk niet echt gesproken is met de man van het hotel.
Ik zit in de hotellerie en kom dit soort bedrijven regelmatig tegen.....Ga er maar vanuit dat ze zelf de cijfertjes nauwelijks op orde hebben en zodoende zelf amper beseffen hoe zwaar ze in de shit zitten.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:26 schreef kassenbouwer het volgende:
Wat elke keer wel weer blijkt is dat het geld erg belangrijk is... Jammer dat je weinig inzicht krijgt in hoe de cijfertjes dan echt in elkaar zitten (zeg ik dan als "financiele man").
Of zijn designer wilde een makkelijke dag hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef golfer het volgende:
Het zijn in ieder geval wel eigenaars die open staan voor alle suggesties en veranderingen.![]()
Het door Den Blijker gepresenteerde nieuwe logo van het visrestaurant vond ik wel verdacht veel op die van Las Palmas lijken.
Dat ontwerpje had ie vast nog ergens liggen.
Herhaling 14-11-07 op RTL 8 om 20.30 uur.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:02 schreef Piles het volgende:
Shit, gemist
Hij is op mysterieuze wijze uit mn TVgids verdwenen
Yups, volgende week Griekenland.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Blijkbaar ging de samenwerking nu weer wat beter met de chef-kok, aan zo'n programma meewerken is natuurlijk niet verplicht. Wel een aardige aflevering.
Volgende week Griekenland toch? Ben benieuwd.
Kleine kaart, praktisch en ik zou er wel wat mee kunnen, MAAR op de lange termijn........Mja, ik weet niet of ze creatief genoeg zijn om te veranderen. Ik blijf de chefkok niet zelfverzekerd genoeg vinden al is de wil er zeker wel. Zijn vrouw daarentegen is veel flexibeler, maar of dat blijft matchen..Kweenie. Ik zou het over een jaar wel terug willen zien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:40 schreef golfer het volgende:
Dit keer weer eens een positief einde, hoewel ik het vreemd blijf vinden dat die niet aan het programma meewerkende chef-kok toch nog gebleven is en met z'n dure salaris op de loonlijst blijft staan.
Prijzen van de visjes daar zijn alleszins redelijk te noemen:
http://www.hoteledelman.nl/
Genoeg mensen in de wat oudere doelgroep die daar heel anders over denken hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:23 schreef Killer_Mom het volgende:
op nederlanders hoeft dit hotel niet te rekenen, vakantie in Griekenkand moet georganiseerd zijn
quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef PizzaSalami het volgende:
Genoeg mensen in de wat oudere doelgroep die daar heel anders over denken hoor.
En, toch een binnenlandse vlucht? Beetje betaalbare tickets?quote:Op woensdag 21 november 2007 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
We hebben al gekeken hoe we er kunnen komen.
Mwoah..... enkele reis, 1 persoon. Nogal duur.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:29 schreef PizzaSalami het volgende:
En, toch een binnenlandse vlucht? Beetje betaalbare tickets?
Het zou slim zijn als ze bijvoorbeeld in samenwerking met Transavia een arrangement zouden kunnen maken, want die vluchtprijzen schrikken echt af.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Zou goedkoper moeten kunnen, zou je zeggen. Maar misschien hebben ze er zelf wel meer info over als je ze eens mailt. Al zal je vlak na de uitzending niet de enige zijn.
Lijkt me ook niet echt iets om hartje zomer te doen, zo in het binnenland zonder zwembad.
ik mag het hopen. al met al wil je zekerheid als je op vakantie gaat, een webside is een must.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, beetje prijzig zo. Via Ross Holidays zit je in dezelfde streek incl. vlucht voor een flink lager bedrag. Maar goed, dan zit je natuurlijk niet in dat hotel.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou slim zijn als ze bijvoorbeeld in samenwerking met Transavia een arrangement zouden kunnen maken, want die vluchtprijzen schrikken echt af.
als je een hotel zoekt rammellen de meeste sides, een klein beetje ondernemer moet daar geld aan uitgeven,quote:Op woensdag 21 november 2007 00:56 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, beetje prijzig zo. Via Ross Holidays zit je in dezelfde streek incl. vlucht voor een flink lager bedrag. Maar goed, dan zit je natuurlijk niet in dat hotel.
Wel vreemd dat ze op de site er verder niet zoveel over melden.
Ik zou er ook zo naar toe gaan.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Het is echt reteduur en onhandig.quote:Op woensdag 21 november 2007 00:52 schreef golfer het volgende:
Het zou slim zijn als ze bijvoorbeeld in samenwerking met Transavia een arrangement zouden kunnen maken, want die vluchtprijzen schrikken echt af.
Dat is nog best te doen, doe je een paar dagen Venetië en onderweg een leuke stop in Zwitserland of Oostenrijk. Zal er alleen niet goedkoper op wordenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef SteveBallmer het volgende:
Je zou zelfs kunnen overwegen zelf naar Venetië te rijden en daar op de boot te stappen..
Ik denk dat dat Jantje meer iets Limburgs is en ik zie daar niets kwaads in, het is gewoon een koosnaampje. Eerder een teken van genegenheid.quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet erg veel vertrouwen er in dat het ooit nog goed gaat koemen met het zelfvertrouwen van die kok in dat klooster. Een volwassen vent die zich steeds maar laat kleineren en een baas die het over JanTJE heeft i.p.v. Jan...
Wat die general manager, Gert, daar deed is mij nog steeds een raadsel.
Heb hem de 2e helft van het programma ook helemaal niet meer gezien.
echte mannen dus. waar halen die watjes t lef vandaan , en t geld om zoiets te beginnen. ? dom of droom?quote:Op woensdag 28 november 2007 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Volgende week weer mét jankende eigenaar en/of kok, dus mss boeiender
dat dartbord ookquote:Op dinsdag 27 november 2007 23:02 schreef kassenbouwer het volgende:
ik vind ze eerlijk gezegd niet echt types voor een klooster, meer iets voor een bar/dancing annex stripclub.
Vroeg ik me ook af, als enkel de verbouwing tot nu toe al 1,5 miljoen heeft gekokst, los van het pand.quote:Op woensdag 28 november 2007 00:22 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
echte mannen dus. waar halen die watjes t lef vandaan , en t geld om zoiets te beginnen. ? dom of droom?
ja het gaat wel over de uitzending van vorige week, maar tochquote:Op woensdag 21 november 2007 00:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Zou goedkoper moeten kunnen, zou je zeggen. Maar misschien hebben ze er zelf wel meer info over als je ze eens mailt. Al zal je vlak na de uitzending niet de enige zijn.
Lijkt me ook niet echt iets om hartje zomer te doen, zo in het binnenland zonder zwembad.
Alleen de 1e zin van het stuk gaat over de komende aflevering.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:40 schreef PizzaSalami het volgende:
Noordwijk was toch al eens geweest, komt bekend voor dit verhaal?
Hotel Edelman paar afleveringen terug. Of klopt de tekst van tvgids niet?
Ja, zag het laterquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef Thieske het volgende:
[..]
Alleen de 1e zin van het stuk gaat over de komende aflevering.
De rest van het artikel gaat inderdaad over een eerdere aflevering.
Leuke aflevering. Niks spetterends, maar goed om te zien hoe wat inspiratie de boel laat opleven. Eten zag er lekker uit!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Zo dan:
Deze laatste week helpen Herman en Willem Kees en Renee met hun hotel-restaurant Het wapen van Middelie in Middelie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |