Weuw! Dat scheelt inderdaad. Thanks!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef DiviFilius het volgende:
Dat is Confucianism
Overigens zit er in de guide gewoon een lijstje met religies en hun uitleg
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewtopic.php?f=10&t=458
Check het forum eens, ik heb een tradecirkel voor je gebouwd, kun je die organiseren?quote:
Teringquote:
waar is de ts?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Kan iemand bij de naam van
Friesland: Uzumaki_Naruto
erachter zetten dat hij helaas niet meer op deze aarde is??
Of willen jullie het juist zo houden?
En zet hem asjeblieft ook niet bij ex-leden met dat glimlachje erachter want het is niet lachen ofzo dus dat zou niet echt netjes staan.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
waar is de ts?
en heb zijn verhaal ook in de leeuwarden courant gelezen![]()
Aangereden door een vrouw op de fiets terwijl hij al een tumor had die daardoor erger werd.quote:
Da's een erg moeilijke combi om te vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:36 schreef zakjapannertje het volgende:
iemand water en lumber hier?
Tough luck... dat wens ik niemand toe.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Aangereden door een vrouw op de fiets terwijl hij al een tumor had die daardoor erger werd.
Vrouw hebben ze nog steeds niet gevonden...
Hij is al onder de pannenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's een erg moeilijke combi om te vinden.
ik en mike hebben daar nachtmerries aan gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's een erg moeilijke combi om te vinden.
oeh, dat klinkt interessant !!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Check het forum eens, ik heb een tradecirkel voor je gebouwd, kun je die organiseren?
Geen idee ik zoek hem ff opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten weer gaan recruiten, hoe loopt dat tweakers topic btw?
Ja, ik stuur je nog waar 2 mln naartoe moet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:31 schreef popolon het volgende:
Net $3.000.000 binnen van:
Bastardia
Ruler: prokey
Alliance: Goon Order Of Neutral Shovin
Ok,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik stuur je nog waar 2 mln naartoe moet.
Zo blijven we bezig....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten weer gaan recruiten, hoe loopt dat tweakers topic btw?
morgen kom je in een cirkelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Ok,
Heb trouwens een nieuw land, die oude gaat straks weg. Resources Iron en aluminium zijn net iets beter dan furs/pigs.
Laat Popolon maar wat meer houden, rerollen moet worden beloond vind ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik stuur je nog waar 2 mln naartoe moet.
quote:
Ik zou m gewoon een weekje in Defcon 1 zetten en iets met 'Not inactive, collecting taxes' in je bio. (en evt wat extra soldaten enzo kopen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef Golradir het volgende:
Ik ga een weekie weg, is het mogelijk om iemand anders voor mijn landje te laten zorgen? Zo ja, wandelen hier vrijwilligers rond?
idd., dankzij Timmehhhquote:
]quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zou m gewoon een weekje in Defcon 1 zetten en iets met 'Not inactive, collecting taxes' in je bio. (en evt wat extra soldaten enzo kopen...
Als iemand gaat nationsitten kun je daarna namelijk nooit meer met diegene ruilen, aiden etc.![]()
(of je moet ff een vriend ofzo regelen die om de dag taxes collect en infra koopt..![]()
Jawel, was aid van FOK members. Even infra jump gemaakt en wat improvements gekocht. Straks in een cirkel en dan ben ik een 'contender' over een tijdje.quote:
Ja, dat weet ik.quote:
Stond in de PM van 'Aid van GOONS...again.' Jij reageerde nog met 'excellent'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:35 schreef popolon het volgende:
Oh damn.Stond niet in de PM. die andere 2 mil. is naar Shakes gegaan.
Arme Shelbourne.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:40 schreef popolon het volgende:
Ik beloof dat ik het later zal goedmaken.
Jahoor, ziet er goed uit. Neem als regel dat je ongeveer 1/10de van je infra aan tech koopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:15 schreef Spec87 het volgende:
tvp, speel nog niet zo heel lang. Even een vraagje, zit ik een beetje op de goede weg?
strenght: 1,622.843
infra: 310
tech: 15
Area of Influence: 139.004 mile diameter
Improvements: Harbors: 1, Stadiums: 1
Population: 3998
Soldiers: 1059
Tanks: 65
avg gross: $65.27
avg taxes: $18.28 (met 28% taxes aan)
Want ik lees hier net dat ik niet meer/niet minder dan 10 tech moet hebben, en dat ik teveel infra heb ivm m'n land.
Foreign ministry geeft je naast een extra aidslot 5% inkomen meer. Een bank geeft je 7% meer. Een factory verlaagt de kosten van je infra en volgens een aantal goede guides leveren die op den duur je meer geld op dan banken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:20 schreef Spec87 het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen die 3 (ik kan bijna weer een nieuwe improvement aanschaffen, dus dan kan ik daar alvast over denken)
Ok, dus het beste is de komende tijd gewoon belastingen innen. rekeningen betalen, trades rondkrijgen, en dan factories kopen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Foreign ministry geeft je naast een extra aidslot 5% inkomen meer. Een bank geeft je 7% meer. Een factory verlaagt de kosten van je infra en volgens een aantal goede guides leveren die op den duur je meer geld op dan banken.
Als je weinig aidslots gebruikt, zou je dus verder kunnen gaan met factories.
Ja, lekker veel infra kopen en daarna dan factories. Let wel op dat je je infra in blokken van 10 koopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:35 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Ok, dus het beste is de komende tijd gewoon belastingen innen. rekeningen betalen, trades rondkrijgen, en dan factories kopen?
Moet ik dan ook extra land bijkopen om die 2:1 verhouding uit de OP te behouden, of moet ik gewoon 30 inwoners/mile aanhouden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, lekker veel infra kopen en daarna dan factories. Let wel op dat je je infra in blokken van 10 koopt.
Die verhouding is mooi, maar in principe hoef je pas land bij te kopen als je mensen gaan morren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:47 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Moet ik dan ook extra land bijkopen om die 2:1 verhouding uit de OP te behouden, of moet ik gewoon 30 inwoners/mile aanhouden?
Grote landen kopen tech voornl in blokken van 50. Dat is namelijk het maximale dat je mag versturen en alles onder dat getal is zonde van hun aidslots.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:30 schreef Spec87 het volgende:
Nice. Nog 1 vraagje, was is tech ongeveer waard voor grote landen? Want opzich is het nu mss verstandiger om 5 tech te verkopen, en daar infra van te kopen, zodat ik eerder een factory/foreign ministry kan kopen.
Hoeveel en waarom heeft FOK zoveel gekregen dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Stond in de PM van 'Aid van GOONS...again.' Jij reageerde nog met 'excellent'.
Elk lid van FOK dat aid kreeg, kreeg rond de miljoen.
Zomaar. Omdat GOONS ons aardig vond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:12 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Hoeveel en waarom heeft FOK zoveel gekregen dan?
De twee belangrijkste dingen in 't leven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben binnenkort mijn beer en fast food kwijt
quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:38 schreef Webcrowler het volgende:
Kut man van dat forum...
We waren bijna bij pagina 253
Of is nu alles al weggegooid? Ik heb er de ballen verstand van dus als iemand anders kan kijken dan hoor ik dat graagquote:Zojuist kregen wij als technische dienst een SMS dat webserver op de server titia.neostrada.nl een storing ondervond, na enig onderzoek bleek dat de serverload op deze server al enige tijd constant erg hoog was. Deze serverload werd veroorzaakt door ontzettend veel locked queries in MySQl in de database test van uw website. Ik heb uw website gesuspend en de services gerestart wat zowel het probleem oploste als de serverload deed zakken.
Kunt u mij e-mailen als u tijd heeft dit probleem direct na te kijken, zodat wij op dat moment uw website kunnen unsuspenden?
Het is nog niet weggegooid (neem ik aan). Ze hebben het alleen even weggehaald, zodra jij er naar kan kijken. Dus zodra je contact op hebt genomen, unlocken ze het.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Of is nu alles al weggegooid? Ik heb er de ballen verstand van dus als iemand anders kan kijken dan hoor ik dat graag
Je hebt sowieso back ups gemaakt nietwaar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
Ik bedoel meer of degene die het forum weer online heeft gegooid ook de server heeft leeggegooid
Verder zou iemand met MySQL kennis wel van pas komen
Heb je nou al contact opgenomen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
Ik bedoel meer of degene die het forum weer online heeft gegooid ook de server heeft leeggegooid
Verder zou iemand met MySQL kennis wel van pas komen
Dat is een geniaal plan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:19 schreef Whizzkith het volgende:
Whehe, het eerst wat ik doe als ie weer werkt is een nieuwe backup maken, de vorige is van minstens een maand geleden
Als het goed is is er NIETS kwijt, en die bedrijven zelf maken ook backups (al krijg je die niet zo snel terug)quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:21 schreef Timmehhh het volgende:
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik heb echt uren aan werk in dat forum zitten, fucking veel tradecirles, shit op defensie
grrrrrrr
Ja geniaal...quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:24 schreef Limits het volgende:
Ik ging er van uit dat het al de nieuwste versies had.
[..]
Dat is een geniaal plan.Niet vergeten!
[..]
Als het goed is is er NIETS kwijt, en die bedrijven zelf maken ook backups (al krijg je die niet zo snel terug)
En nu ga ik niet meer reageren, aangezien ik zelf nooit problemen met databases heb gehad en dus ook geen oplossing weet.Sterkte en succes ermee.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja geniaal...Ik had het vaker gedaan als FJD me de databasetoegang niet had afgepakt
In de database staat iets fout, en daardoor is de serverload te hoog. En dat vond het bedrijf niet lief.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:27 schreef KrnKje het volgende:
Ik ben best bereid te hulp te schieten, maar het is me niet duidelijk wat er mis is gegaan... Is de account bij de hoster verlopen, is de webruimte vol, is de database gecrashed, is de rekening niet betaald?
Als het concreet is, is er wat aan te doen...
Oftewel, die mensen moeten niet zeiken, toegang tot de server geven zodat we kunnen upgraden en dan is t probleem opgelost... op zondagquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:28 schreef Limits het volgende:
[..]
In de database staat iets fout, en daardoor is de serverload te hoog. En dat vond het bedrijf niet lief.
Concreet: zoek iemand met verstand van Mysql en alles komt goed.![]()
Een plan, goed bezig!quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:30 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Oftewel, die mensen moeten niet zeiken, toegang tot de server geven zodat we kunnen upgraden en dan is t probleem opgelost... op zondag![]()
Dat zijn standaard berichten bij zo'n suspended message...quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:50 schreef Document1 het volgende:
Waarom zegt ie bij mij dan dat er niet betaald is voor de host? A;sdat het probleem is wil ik best wel even een donatie maken
Ten eerste is het zondag en ten tweede wat wil je dat ik ze zeg? Ja hoi hier ben ik, ik weet niet wat er aan de hand is, ik weet niet hoe ik het moet repareren maar hier ben ik?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:22 schreef Timmehhh het volgende:
Heb je nou al contact opgenomen?
Voel er, net als jij waarschijnlijk, weinig voor om in een place the blame spelletje te eindigen. Ik heb je de toegang niet bewust afgepakt en waarschijnlijk niet eens onbewust. Ben al weken niet meer in de cPanel geweest. Daarnaast had je gewoon contact op kunnen nemen en daarnaast is het ook mogelijk om vanuit het Admin panel van PHPBB backups te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef Whizzkith het volgende:
Ja geniaal...Ik had het vaker gedaan als FJD me de databasetoegang niet had afgepakt
Account is suspended idd maar dat ligt dus aan de locked queries. Account bij de hoster is pas 3 maanden oud en betaald. Gisteren heb ik vanwege m'n verhuizing alle administratie bijgewerkt en toen heb ik de rekening nog gechecked, webruimte is lang niet vol (zoveel ruimte neemt PHPBB niet in), traffic zullen we met veel geluk op 5gb zitten v/d 20gb. Dus dat is het allemaal niet. Het gaat dus om de locked queries. Ik heb eens door zitten lezen en er worden meldingen gemaakt van dat dit van grote topics zou komen. Kortom, als we het Appelvla (was toch van Appelvla?) topic sluiten en in stukken knippen en dan weer doorgaan dan hebben we een kansquote:Op zondag 12 augustus 2007 10:27 schreef KrnKje het volgende:
Ik ben best bereid te hulp te schieten, maar het is me niet duidelijk wat er mis is gegaan... Is de account bij de hoster verlopen, is de webruimte vol, is de database gecrashed, is de rekening niet betaald?
Als het concreet is, is er wat aan te doen...
Dat was/is vast niet het Spam Spektakel topic in de Kroegquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:14 schreef FJD het volgende:
Via Google heb ik genoeg berichten gevonden dat het aan grote topics ligt. Nu mogen jullie raden welk topic in aanmerking komt voor de benaming "groot"
quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:36 schreef Webcrowler het volgende:
Dat was/is vast niet het Spam Spektakel topic in de Kroeg![]()
Tsja, nodig is het niet en veel zin zal het niet hebben, maar als iemand er zin/tijd voor heeft kan het geen kwaad lijkt me...quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het redelijk voorbarig vindt om dan maar een heel nieuw forum op te zetten, daarvoor al rechten uit te gaan delen en daarvoor ook de structuur al op te gaan zettenTen eerste is er een (weliswaar oude) backup en ten tweede wijst niets erop dat het forum weg is. De website is slechts tijdelijk suspended omdat deze voor een grote CPU load zorgde. Volgens mij weinig aan de hand dus maar het kan idd. even een dagje duren aangezien zondag niet echt een werkdag is
Naja dat het forum er is snap ik wel. Toch een beetje spammen :p Gaat me meer om dat er direct een nieuwe structuur komt. Kost enorm veel tijd en heeft waarschijnlijk weinig nutquote:Op zondag 12 augustus 2007 11:44 schreef KrnKje het volgende:
Tsja, nodig is het niet en veel zin zal het niet hebben, maar als iemand er zin/tijd voor heeft kan het geen kwaad lijkt me...
Ik heb ze nu gemaild om de suspension er af te halen zodat wij de grote topics eraf kunnen rammen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 11:44 schreef Document1 het volgende:
Kan je niet vragen of hij een andere melding geeft? Met verwijzing naar topic op fok.nl ofzo?
Omdat jij zou gaan rerollen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 17:42 schreef GasTurbine het volgende:
Waarom vinden goons mij niet aardig?
Inderdaadquote:Op zondag 12 augustus 2007 17:51 schreef Mike het volgende:
In het oude kunnen we ook alles precies aanpassen/weggooien/toevoegen wat we willen hoor. Plus staat daar al onze belangrijke info...ook best interessant.
Bij jou ook al? Ik had ineens wat minder inkomsten merkte ik vanochtend, zijn het ineens allemaal Baha'is geworden overnightquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef koffiegast het volgende:
hey mensen
kzit met een vraag nou blijkt mijn religion geval qua mensen veranderd te zijn maar ik vind de description niet terug in de originele 'als dit dan zus'
->
Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. There is no dominant religion among your population at this time but instead a variety of various teachings and followings.
Iemand enig idee? Zelf dacht ik aan mixed...
Degene die het wil ontvangen: Stuur mij een PMquote:De eerste die reageert krijgt van mij $126,479.36 + 29.38 aan tech, en soldaten als je die ook nodig hebt
Regels:
Mag geen AID in de laatste 10 dagen ontvangen hebben.
Nation mag niet ouder dan 2weken zijn.
Wanneer verlaten jullie LSFquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:32 schreef Emimich het volgende:
20-07 FOK tekent MDP met LSF
04-08 MDP met LSF gecanceld.
![]()
Why should anyone sign treaties with an alliance that's just going to bail on them when the going gets tough?
Het stond goede contacten met ODN RnR en Goons in de weg,quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:32 schreef Emimich het volgende:
20-07 FOK tekent MDP met LSF
04-08 MDP met LSF gecanceld.
![]()
Why should anyone sign treaties with an alliance that's just going to bail on them when the going gets tough?
Neuh; daar ging het niet in de eerste plaats om. Er waren al tijden discussies bezig over dat MDP. Die potentiele oorlog met NoV heeft de handel wel versneld, maar we hebben expres ff gewacht met opzeggen totdat de kou tussen LSF en NoV enigzins uit de lucht was.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:03 schreef Emimich het volgende:
Ik snap natuurlijk wel waarom jullie dat MDP afzegden omdat jullie niet in een potentiële oorlog met NoV verzeild wilden raken, maar ik had het wel stijl van jullie gevonden om dat gewoon neer te zetten in plaats van uitwegen te zoeken in de regeltjes.
quote:
Alleen dat je niet inactief bent...er in zetten dat je op vakantie bent is nooit een goed idee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef zakjapannertje het volgende:
zet ook in je profiel in Cybernations dat je eigenlijk niet geheel inactive bent maar ff weg bent oid.
ik weet wel raad met de breezersletjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:20 schreef descendent1 het volgende:
Desconistan is gedurende Lowlands (overmorgen tot maandag) ook inactive.![]()
Watch over my civilians plz!![]()
probleem is dat ik een trade heb die me geld oplevert en heb beloofd niet te weigeren zonder te informeren ;p dus trade circle weinig kans atm ;squote:
quote:Republic (Next Available Change 8/21/2007)
Your people are happy with this government type.
Aangezien ik nu richting 4 weken oud ben kan ik wel aid gebruiken (tot op heden geen gehad/gebruikt), maar ik heb toch geen haast ofzo. Dus: wordt ik er met dit aanbod bijgenaaid of niet? Nadeel is iig dat hij van een ander team is... dus geen happiness bonus.quote:Hi, I'd like to offer you a trade route for your resources. My resources are Lead and Rubber. I'm willing to offer $100,000 in aid for a permanent trade slot. Please send a message with your decision.
Wie had je in gedachten, NPO, m/ of Norden Verein ?quote:
Stuur mij, nation Piets, ff een pm dan doneer ik je wel wat knaken. Ga geen permanente deals aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:14 schreef -aad- het volgende:
Ik heb als resources wheat en silver en nu kreeg ik dit aanbod via PM:
[..]
Aangezien ik nu richting 4 weken oud ben kan ik wel aid gebruiken (tot op heden geen gehad/gebruikt), maar ik heb toch geen haast ofzo. Dus: wordt ik er met dit aanbod bijgenaaid of niet? Nadeel is iig dat hij van een ander team is... dus geen happiness bonus.
Ja, infra aanschaffen wordt duurder. Daarom kun je het beste: banks kopen, even wat dagen wachten, geld innen, veel infra kopen (en tegelijk factories kopen) en dan een heleboel infra kopen (1200+ ofzo).quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:57 schreef Limits het volgende:
Maar was het dan niet opeens veel duurder allemaal?
999 staat wel mooi.
98 mensen per 11 infrastructuur klinkt niet veel belovendquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:45 schreef muhahaha het volgende:
Infra schroeft je popu het snelts omhoog.
Stuur nation Piets, dat ben ik, ff een pm dan geef ik je wel een boost voorruit in de vorm van geld. Als je dat geld uitgeeft aan infra zal je inkomen omhoogschieten (ja ook je kostenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
98 mensen per 11 infrastructuur klinkt niet veel belovend
nah besteed het aan iemand die het harder nodig heeft, over 2 dagen maybe 1 kan ik een nieuwe bank kopen en dan komt het allemaal zon beetje. :d kmoet bovendien me aids open houden voor techtrade.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stuur nation Piets, dat ben ik, ff een pm dan geef ik je wel een boost voorruit in de vorm van geld. Als je dat geld uitgeeft aan infra zal je inkomen omhoogschieten (ja ook je kosten).
http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1662&hilit=quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:57 schreef Fogel het volgende:
kan iemand me in het kort vertellen wat de voorwaarden zijn om iemand aan te vallen zonder 'administratieve romslomp'?
Kijk, dat helptquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:58 schreef Mike het volgende:
[..]
http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=1662&hilit=
Je zou ook langer bestaande oranje landen kunnen nemen. En met techraiden groei forceren. Ben 123 dagen oud ofzo en verdien een stuk meer per dag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Tsja, ik vind er niks meer aan hoor. Per dag melden drie nieuwe orange-leden zich aan die geen van allen met me willen traden, en áls het een keer lukt dan worden de trades binnen een week weer afgeblazen. Na 100 dagen verdien ik nog steeds maar zo'n 60.000 euro per dag, dit schiet gewoon niet op.
Cattle en uranium, dus dan vraag je er ook wel een beetje om.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:20 schreef Timmehhh het volgende:
wat zijn je trades?
Timmehhh is wel de meester van de trade circles, dus wie weet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Cattle en uranium, dus dan vraag je er ook wel een beetje om.
Die combinatie heb ik ook. Het is lastig en kost veel tijd, maar uiteindelijk kom je nog best aan redelijke trades hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hee, vraag anders Timmehhh om je in te delen in een circle, heb je meteen een goeie set en een stukje zekerheid bij je tradesquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
Tsja, ik vind er niks meer aan hoor. Per dag melden drie nieuwe orange-leden zich aan die geen van allen met me willen traden, en áls het een keer lukt dan worden de trades binnen een week weer afgeblazen. Na 100 dagen verdien ik nog steeds maar zo'n 60.000 euro per dag, dit schiet gewoon niet op.
Zo'n trade circle is goed. Eventjes een beetje moeite doen, maar je zit dan ook gebakkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:19 schreef Croupouque het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:19 schreef Timmehhh het volgende:
De trades zijn een beetje op in de alliance we hebben nieuwe aanmeldingen nodig.....
Emmich heeft ons gejoind btw
Forum is verhuisd:quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Is alles van het forum weg? Want nu weet ik niet meer hoe het zit met de tradecircle..
Check even je inbox op Cybernationsquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Double-Helix, waarom is je land compleet WEG in Cybernations?quote:
Oei, vet zuur...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:14 schreef Double-Helix het volgende:
wtf ik heb effe een paar dagjes niet gespeeld word ik gedelete....
[afbeelding]
kk hoeren spel ik stop ermee....
quote:The Cyber Nations is not accepting new registrations at this time. Please try again later.
Kan binnenkort vast wel weer.quote:
Jammer dat ik te laat ben, had wel weer eens zin in oorlog en ik mag hem nog net aanvallen qua nation strength range.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:59 schreef popolon het volgende:
Een of andere gek valt me aan, een alliance met 1 land.
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=122078
Beethe hulp zou welkom zijn.
Jep.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:19 schreef Timmehhh het volgende:
Jij zit bij iron toch??
Foreign ministry heb ik geen ruk aan, de rest bouw ik ongeveer zo op als het hier staat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:01 schreef Timmehhh het volgende:
Je hebt een efficiency van 50, blijkbaar heeft IRON je niet hard genoeg geaid:P
Bij Fok, halen de meeste wel een efficiency van boven de 100, met de FOK aid programma's.
Bij FOK krijg je een tradecirkel, met alle bonusresources (fast food, construction and beer in jouw geval, en krijg je in totaal wel iets meer dan 1 miljoen aid![]()
Owja over de improvementvolgorde dit is de beste volgorde,
harbor, 5 factories, 5 banks, foreign ministry (afhankelijk van je aid transacties) , stadiums, schools en daarna zo snel mogelijk universities.
Lijkt me dat IRON het prima doet.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:02 schreef Ge4ce het volgende:
http://uevil.maybe.net/2007-08-26_RS.png misschien ook een reden.
Omdat FOK FOK is natuurlijk. En met bijna 700 landen ben je in IRON toch maar een nummertje? FOK is kleiner, hechter. En of je zoveel veiliger zit bij IRON, ik weet het niet. FOK is misschien niet zo groot en sterk als IRON, maar sterk genoeg om je te hulp te komen in moeilijkheden. En bij inter-alliance-oorlogen zit je nergens veilig, de kans dat FOK in zo'n oorlog betrokken raakt is echter een stuk kleiner.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:14 schreef heiden6 het volgende:
Waarom zou ik op dit moment nou bij de Fok!-alliance gaan? Ik weet niet of die trade circle opweegt tegen de veiligheid van IRON.![]()
Is er ook.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:17 schreef du_ke het volgende:
Heb het gevoel dat er vooral veel stagnatie is op het paseren van de 1 miljoen grens na dan.
Ben ik het niet mee eens. True, er zijn na de grote aanwas een stel mensen inactief geraakt en gewist of te actief geraakt en weggegaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:17 schreef du_ke het volgende:
Is er eigenlijk nog wat nuttigs gebeurd de afgelopen weken? Heb het gevoel dat er vooral veel stagnatie is op het paseren van de 1 miljoen grens na dan.
Ja ok maar niets spannends, geen fatsoenlijke conflicten enzo. Het lijkt me allemaal wat gezapig te worden. Dat bedoel ik met stagnatie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. True, er zijn na de grote aanwas een stel mensen inactief geraakt en gewist of te actief geraakt en weggegaanmaar er wordt hard gewerkt:
-handleiding door Wouser
-perfectioneren defensie
-aidchain van 48 mln
Gebeurt genoeg me dunkt.
Zullen we allemaal maar heel blij gaan denken van een stilte voor de storm dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ok maar niets spannends, geen fatsoenlijke conflicten enzo. Het lijkt me allemaal wat gezapig te worden. Dat bedoel ik met stagnatie.
Wat er wel gebeurd is is mooi maar niet heel bijzonder.
Inderdaad het begint wat te vervelen als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mjah... maar suf is het wel.
Er zit zo weinig tempo in en het is allemaal zo vreselijk gericht op veilig zijn. Zo eindig je uiteindelijk als de zoveelste alliance die oorlogen voert voor anderen, onze zogenaamde vrienden.
Dat is gewoon het suffe aan CN de afgelopen 4 maanden... Politiek, politiek, politiek... je eindeloos blijven indekken.
Het hoort bij het spel, maar het is volkomen doorgeschoten.
Hoop vooral dat die stilte niet te lang meer duurtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zullen we allemaal maar heel blij gaan denken van een stilte voor de storm dan?![]()
Ik hoop het m'n troepen staan te trappelen om op plundertocht te gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:04 schreef Madine het volgende:
Uiteindelijk is iemand het wel zat du_ke, en dan kunnen we weer smullen.
Ja maar daar hebben wij niets aan. Zijn we toch te klein voorquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:14 schreef Emimich het volgende:
Ik denk dat er binnen een maand een hele grote oorlog op CN gaat uitbreken.
Halleequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef Double-Helix het volgende:
heey jongens ik heb het nu effe druk maar ik ga later weer effe opnieuw beginnen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:46 schreef Double-Helix het volgende:
heey jongens ik heb het nu effe druk maar ik ga later weer effe opnieuw beginnen.
Het zijn een stelletje schrale honden daar bij CN.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:25 schreef Forcefuzz het volgende:
Heeft er iemand een idee wanneer ze weer registraties accepteren? Het duurt wel heel erg lang....
Je kan weer registrerenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het zijn een stelletje schrale honden daar bij CN.
Meld je aan op http://www.fokalliance.com/forumquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:19 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Je kan weer registreren. Mijn nation heet: Noord-Brabant
.
Nu ga ik ff een beetje uitvogelen hoe het allemaal werkt![]()
Gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Meld je aan op www.fokalliance.com/forum
Valt als je groter bent wel een beetje tegenquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef DiviFilius het volgende:
Als je een beetje actief bent binnen je brigade is er genoeg moord en doodslag te vinden.
popolon, waarom word je geen diplomaat binnen FOK? Lekker veel interactiviteit en je Engels zal ook wel meer dan okay zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef popolon het volgende:
Wat meer events en wat meer interactivitiet zou leuk zijn.
Ik ben zo diplomatisch als Hannah Tokkie man.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:28 schreef Mike het volgende:
[..]
popolon, waarom word je geen diplomaat binnen FOK? Lekker veel interactiviteit en je Engels zal ook wel meer dan okay zijn.
Lijkt me niet verkeerd. Wanneer begin je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben zo diplomatisch als Hannah Tokkie man.
Ik pas nog even, ik doe al aan teveel online fantasy (sport)games mee.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Lijkt me niet verkeerd. Wanneer begin je?
Ja heb sinds mei 3 keer een event gehad. Dat is wel erg mager. Zit nu in een fase dat het spel totaal geen dynamiek heeft. Wel jammer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef popolon het volgende:
Wat meer events en wat meer interactivitiet zou leuk zijn.
Dat is enkel maar een aanbeveling.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben zo diplomatisch als Hannah Tokkie man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |