quote:
Ten eerste is het zondag en ten tweede wat wil je dat ik ze zeg? Ja hoi hier ben ik, ik weet niet wat er aan de hand is, ik weet niet hoe ik het moet repareren maar hier ben ik?
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef Whizzkith het volgende:Ja geniaal...
![]()
Ik had het vaker gedaan als FJD me de databasetoegang niet had afgepakt
![]()
Voel er, net als jij waarschijnlijk, weinig voor om in een place the blame spelletje te eindigen. Ik heb je de toegang niet bewust afgepakt en waarschijnlijk niet eens onbewust. Ben al weken niet meer in de cPanel geweest. Daarnaast had je gewoon contact op kunnen nemen en daarnaast is het ook mogelijk om vanuit het Admin panel van PHPBB backups te maken.
Ik heb helemaal in het begin al gezegd dat ik me zo weinig mogelijk met de hele gang van zaken binnen de alliance (politiek, diplomatie maar ook forum) wilde bemoeien omdat ik weet dat zulke dingen enorm veel tijd opslokken. Alle respect en dank voor de mensen die hun uren hiervoor opofferen maar ik ben met een scriptie bezig, ga volgende week samenwonen en ik heb nog wat verantwoordelijkheden bij een BF2 clan, ik heb er dus gewoon de tijd niet voor en daarom heb ik anderen ook overal toegang toe gegeven als daar om werd gevraagd. Als het dan een keer fout gaat dan lijkt het me niet netjes omdat op mijn bordje te schuiven.
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:27 schreef KrnKje het volgende:Ik ben best bereid te hulp te schieten, maar het is me niet duidelijk wat er mis is gegaan... Is de account bij de hoster verlopen, is de webruimte vol, is de database gecrashed, is de rekening niet betaald?
Als het concreet is, is er wat aan te doen...
Account is suspended idd maar dat ligt dus aan de locked queries. Account bij de hoster is pas 3 maanden oud en betaald. Gisteren heb ik vanwege m'n verhuizing alle administratie bijgewerkt en toen heb ik de rekening nog gechecked, webruimte is lang niet vol (zoveel ruimte neemt PHPBB niet in), traffic zullen we met veel geluk op 5gb zitten v/d 20gb. Dus dat is het allemaal niet. Het gaat dus om de locked queries. Ik heb eens door zitten lezen en er worden meldingen gemaakt van dat dit van grote topics zou komen. Kortom, als we het Appelvla (was toch van Appelvla?) topic sluiten en in stukken knippen en dan weer doorgaan dan hebben we een kans
Ik heb dan alleen weer geen idee of locked queries zich dan vanzelf op lossen of dat we dat zelf moeten doen
![]()
Ik ga eens even terugmailen met mijn bevindingen en wat hij zelf voor suggesties heeft.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)