Jawel, was aid van FOK members. Even infra jump gemaakt en wat improvements gekocht. Straks in een cirkel en dan ben ik een 'contender' over een tijdje.quote:
Ja, dat weet ik.quote:
Stond in de PM van 'Aid van GOONS...again.' Jij reageerde nog met 'excellent'.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:35 schreef popolon het volgende:
Oh damn.Stond niet in de PM. die andere 2 mil. is naar Shakes gegaan.
Arme Shelbourne.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:40 schreef popolon het volgende:
Ik beloof dat ik het later zal goedmaken.
Jahoor, ziet er goed uit. Neem als regel dat je ongeveer 1/10de van je infra aan tech koopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:15 schreef Spec87 het volgende:
tvp, speel nog niet zo heel lang. Even een vraagje, zit ik een beetje op de goede weg?
strenght: 1,622.843
infra: 310
tech: 15
Area of Influence: 139.004 mile diameter
Improvements: Harbors: 1, Stadiums: 1
Population: 3998
Soldiers: 1059
Tanks: 65
avg gross: $65.27
avg taxes: $18.28 (met 28% taxes aan)
Want ik lees hier net dat ik niet meer/niet minder dan 10 tech moet hebben, en dat ik teveel infra heb ivm m'n land.
Foreign ministry geeft je naast een extra aidslot 5% inkomen meer. Een bank geeft je 7% meer. Een factory verlaagt de kosten van je infra en volgens een aantal goede guides leveren die op den duur je meer geld op dan banken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:20 schreef Spec87 het volgende:
Wat zijn de verschillen tussen die 3 (ik kan bijna weer een nieuwe improvement aanschaffen, dus dan kan ik daar alvast over denken)
Ok, dus het beste is de komende tijd gewoon belastingen innen. rekeningen betalen, trades rondkrijgen, en dan factories kopen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Foreign ministry geeft je naast een extra aidslot 5% inkomen meer. Een bank geeft je 7% meer. Een factory verlaagt de kosten van je infra en volgens een aantal goede guides leveren die op den duur je meer geld op dan banken.
Als je weinig aidslots gebruikt, zou je dus verder kunnen gaan met factories.
Ja, lekker veel infra kopen en daarna dan factories. Let wel op dat je je infra in blokken van 10 koopt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:35 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Ok, dus het beste is de komende tijd gewoon belastingen innen. rekeningen betalen, trades rondkrijgen, en dan factories kopen?
Moet ik dan ook extra land bijkopen om die 2:1 verhouding uit de OP te behouden, of moet ik gewoon 30 inwoners/mile aanhouden?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, lekker veel infra kopen en daarna dan factories. Let wel op dat je je infra in blokken van 10 koopt.
Die verhouding is mooi, maar in principe hoef je pas land bij te kopen als je mensen gaan morren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 17:47 schreef Spec87 het volgende:
[..]
Moet ik dan ook extra land bijkopen om die 2:1 verhouding uit de OP te behouden, of moet ik gewoon 30 inwoners/mile aanhouden?
Grote landen kopen tech voornl in blokken van 50. Dat is namelijk het maximale dat je mag versturen en alles onder dat getal is zonde van hun aidslots.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:30 schreef Spec87 het volgende:
Nice. Nog 1 vraagje, was is tech ongeveer waard voor grote landen? Want opzich is het nu mss verstandiger om 5 tech te verkopen, en daar infra van te kopen, zodat ik eerder een factory/foreign ministry kan kopen.
Hoeveel en waarom heeft FOK zoveel gekregen dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:38 schreef Mike het volgende:
[..]
Stond in de PM van 'Aid van GOONS...again.' Jij reageerde nog met 'excellent'.
Elk lid van FOK dat aid kreeg, kreeg rond de miljoen.
Zomaar. Omdat GOONS ons aardig vond.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:12 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Hoeveel en waarom heeft FOK zoveel gekregen dan?
De twee belangrijkste dingen in 't leven.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben binnenkort mijn beer en fast food kwijt
quote:Op zondag 12 augustus 2007 08:38 schreef Webcrowler het volgende:
Kut man van dat forum...
We waren bijna bij pagina 253
Of is nu alles al weggegooid? Ik heb er de ballen verstand van dus als iemand anders kan kijken dan hoor ik dat graagquote:Zojuist kregen wij als technische dienst een SMS dat webserver op de server titia.neostrada.nl een storing ondervond, na enig onderzoek bleek dat de serverload op deze server al enige tijd constant erg hoog was. Deze serverload werd veroorzaakt door ontzettend veel locked queries in MySQl in de database test van uw website. Ik heb uw website gesuspend en de services gerestart wat zowel het probleem oploste als de serverload deed zakken.
Kunt u mij e-mailen als u tijd heeft dit probleem direct na te kijken, zodat wij op dat moment uw website kunnen unsuspenden?
Het is nog niet weggegooid (neem ik aan). Ze hebben het alleen even weggehaald, zodra jij er naar kan kijken. Dus zodra je contact op hebt genomen, unlocken ze het.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Of is nu alles al weggegooid? Ik heb er de ballen verstand van dus als iemand anders kan kijken dan hoor ik dat graag
Je hebt sowieso back ups gemaakt nietwaar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
Ik bedoel meer of degene die het forum weer online heeft gegooid ook de server heeft leeggegooid
Verder zou iemand met MySQL kennis wel van pas komen
Heb je nou al contact opgenomen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
Ik bedoel meer of degene die het forum weer online heeft gegooid ook de server heeft leeggegooid
Verder zou iemand met MySQL kennis wel van pas komen
Dat is een geniaal plan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:19 schreef Whizzkith het volgende:
Whehe, het eerst wat ik doe als ie weer werkt is een nieuwe backup maken, de vorige is van minstens een maand geleden
Als het goed is is er NIETS kwijt, en die bedrijven zelf maken ook backups (al krijg je die niet zo snel terug)quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:21 schreef Timmehhh het volgende:
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik heb echt uren aan werk in dat forum zitten, fucking veel tradecirles, shit op defensie
grrrrrrr
Ja geniaal...quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:24 schreef Limits het volgende:
Ik ging er van uit dat het al de nieuwste versies had.
[..]
Dat is een geniaal plan.Niet vergeten!
[..]
Als het goed is is er NIETS kwijt, en die bedrijven zelf maken ook backups (al krijg je die niet zo snel terug)
En nu ga ik niet meer reageren, aangezien ik zelf nooit problemen met databases heb gehad en dus ook geen oplossing weet.Sterkte en succes ermee.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja geniaal...Ik had het vaker gedaan als FJD me de databasetoegang niet had afgepakt
In de database staat iets fout, en daardoor is de serverload te hoog. En dat vond het bedrijf niet lief.quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:27 schreef KrnKje het volgende:
Ik ben best bereid te hulp te schieten, maar het is me niet duidelijk wat er mis is gegaan... Is de account bij de hoster verlopen, is de webruimte vol, is de database gecrashed, is de rekening niet betaald?
Als het concreet is, is er wat aan te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |