abonnement Unibet Coolblue
pi_52291491
ik ben binnenkort mijn beer en fast food kwijt
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:04:56 #77
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52293087
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 21:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ben binnenkort mijn beer en fast food kwijt
De twee belangrijkste dingen in 't leven.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 12 augustus 2007 @ 02:35:52 #78
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_52298692
KUT KLOTE FORUM, juist vandaag
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_52298957
inderdaad....
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_52299975
Kut man van dat forum...

We waren bijna bij pagina 253
pi_52300285
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 08:38 schreef Webcrowler het volgende:
Kut man van dat forum...

We waren bijna bij pagina 253
pi_52300312
quote:
Zojuist kregen wij als technische dienst een SMS dat webserver op de server titia.neostrada.nl een storing ondervond, na enig onderzoek bleek dat de serverload op deze server al enige tijd constant erg hoog was. Deze serverload werd veroorzaakt door ontzettend veel locked queries in MySQl in de database test van uw website. Ik heb uw website gesuspend en de services gerestart wat zowel het probleem oploste als de serverload deed zakken.

Kunt u mij e-mailen als u tijd heeft dit probleem direct na te kijken, zodat wij op dat moment uw website kunnen unsuspenden?
Of is nu alles al weggegooid? Ik heb er de ballen verstand van dus als iemand anders kan kijken dan hoor ik dat graag
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_52300354
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:48 schreef FJD het volgende:

[..]

Of is nu alles al weggegooid? Ik heb er de ballen verstand van dus als iemand anders kan kijken dan hoor ik dat graag
Het is nog niet weggegooid (neem ik aan). Ze hebben het alleen even weggehaald, zodra jij er naar kan kijken. Dus zodra je contact op hebt genomen, unlocken ze het.

Ik heb er zelf geen verstand van, dus verder kan ik je niet helpen. Sorry. Maar ze geven wel aan dat het probleem in de database test zit. Locked queries, Google kan je er waarschijnlijk mee helpen:
http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=%22locked+queries%22&meta=&btnG=Google+zoeken
pi_52300447
Ik bedoel meer of degene die het forum weer online heeft gegooid ook de server heeft leeggegooid

Verder zou iemand met MySQL kennis wel van pas komen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_52300510
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
Ik bedoel meer of degene die het forum weer online heeft gegooid ook de server heeft leeggegooid

Verder zou iemand met MySQL kennis wel van pas komen
Je hebt sowieso back ups gemaakt nietwaar?

En het lijkt me niet dat het leeggegooid is, alleen verborgen. Heb je al contact opgenomen?
Nu kan je er sowieso niets aan doen, omdat je waarschijnlijk of niet meer in kan loggen, of de bestanden niet kan zien die erop staan.

Als je beiden wel kan, kijk eens in je database of de bestanden er nog zijn en of er queries idd op locked staan. En zodra je dat weet, kan je altijd (als je er niet uitkomt) een topic aanmaken in het digital gedeelte van dit forum, met een duidelijke vraag zodat je ook duidelijk antwoord kan krijgen van iemand met verstand ervan.

Of denk ik te moeilijk?
pi_52300590
Misschien dat bug was in RC1? Mss maar ff update naar RC4?
pi_52300615
OMFG please fix dat forum, er zo fucking veel tijd ingestoken.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_52300619
Whehe, het eerst wat ik doe als ie weer werkt is een nieuwe backup maken, de vorige is van minstens een maand geleden
pi_52300631
Laat maar.
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_52300634
Ouch... toen zat ik nog niet eens op dat forum
pi_52300636
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik heb echt uren aan werk in dat forum zitten, fucking veel tradecirles, shit op defensie
grrrrrrr
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:21:36 #93
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_52300639
Oei
Ik hoop dat t mogelijk is er nog wat van te maken...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_52300643
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:03 schreef FJD het volgende:
Ik bedoel meer of degene die het forum weer online heeft gegooid ook de server heeft leeggegooid

Verder zou iemand met MySQL kennis wel van pas komen
Heb je nou al contact opgenomen?
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_52300673
Ik ging er van uit dat het al de nieuwste versies had.
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:19 schreef Whizzkith het volgende:
Whehe, het eerst wat ik doe als ie weer werkt is een nieuwe backup maken, de vorige is van minstens een maand geleden
Dat is een geniaal plan. Niet vergeten!
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:21 schreef Timmehhh het volgende:
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Ik heb echt uren aan werk in dat forum zitten, fucking veel tradecirles, shit op defensie
grrrrrrr
Als het goed is is er NIETS kwijt, en die bedrijven zelf maken ook backups (al krijg je die niet zo snel terug)


En nu ga ik niet meer reageren, aangezien ik zelf nooit problemen met databases heb gehad en dus ook geen oplossing weet. Sterkte en succes ermee.
pi_52300690
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:24 schreef Limits het volgende:
Ik ging er van uit dat het al de nieuwste versies had.
[..]

Dat is een geniaal plan. Niet vergeten!
[..]

Als het goed is is er NIETS kwijt, en die bedrijven zelf maken ook backups (al krijg je die niet zo snel terug)


En nu ga ik niet meer reageren, aangezien ik zelf nooit problemen met databases heb gehad en dus ook geen oplossing weet. Sterkte en succes ermee.
Ja geniaal... Ik had het vaker gedaan als FJD me de databasetoegang niet had afgepakt
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:27:04 #97
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_52300706
Ik ben best bereid te hulp te schieten, maar het is me niet duidelijk wat er mis is gegaan... Is de account bij de hoster verlopen, is de webruimte vol, is de database gecrashed, is de rekening niet betaald?
Als het concreet is, is er wat aan te doen...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_52300715
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:25 schreef Whizzkith het volgende:

[..]

Ja geniaal... Ik had het vaker gedaan als FJD me de databasetoegang niet had afgepakt
Onaardig.
Maar dan heeft hij vast zelf backups gemaakt.
pi_52300731
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 10:27 schreef KrnKje het volgende:
Ik ben best bereid te hulp te schieten, maar het is me niet duidelijk wat er mis is gegaan... Is de account bij de hoster verlopen, is de webruimte vol, is de database gecrashed, is de rekening niet betaald?
Als het concreet is, is er wat aan te doen...
In de database staat iets fout, en daardoor is de serverload te hoog. En dat vond het bedrijf niet lief.
Concreet: zoek iemand met verstand van Mysql en alles komt goed.
  zondag 12 augustus 2007 @ 10:28:40 #100
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_52300740
Dat die account gesuspend is, heeft waarschijnlijk niks met de database noch het forum te maken... Contact met de hoster lijkt me dus geen verkeerde...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')