quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
waar is de ts?
en heb zijn verhaal ook in de leeuwarden courant gelezen![]()
Aangereden door een vrouw op de fiets terwijl hij al een tumor had die daardoor erger werd.quote:
Da's een erg moeilijke combi om te vinden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:36 schreef zakjapannertje het volgende:
iemand water en lumber hier?
Tough luck... dat wens ik niemand toe.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Aangereden door een vrouw op de fiets terwijl hij al een tumor had die daardoor erger werd.
Vrouw hebben ze nog steeds niet gevonden...
Hij is al onder de pannenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's een erg moeilijke combi om te vinden.
ik en mike hebben daar nachtmerries aan gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's een erg moeilijke combi om te vinden.
oeh, dat klinkt interessant !!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:18 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Check het forum eens, ik heb een tradecirkel voor je gebouwd, kun je die organiseren?
Geen idee ik zoek hem ff opquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten weer gaan recruiten, hoe loopt dat tweakers topic btw?
Ja, ik stuur je nog waar 2 mln naartoe moet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:31 schreef popolon het volgende:
Net $3.000.000 binnen van:
Bastardia
Ruler: prokey
Alliance: Goon Order Of Neutral Shovin
Ok,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik stuur je nog waar 2 mln naartoe moet.
Zo blijven we bezig....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:44 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten weer gaan recruiten, hoe loopt dat tweakers topic btw?
morgen kom je in een cirkelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Ok,
Heb trouwens een nieuw land, die oude gaat straks weg. Resources Iron en aluminium zijn net iets beter dan furs/pigs.
Laat Popolon maar wat meer houden, rerollen moet worden beloond vind ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik stuur je nog waar 2 mln naartoe moet.
quote:
Ik zou m gewoon een weekje in Defcon 1 zetten en iets met 'Not inactive, collecting taxes' in je bio. (en evt wat extra soldaten enzo kopen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef Golradir het volgende:
Ik ga een weekie weg, is het mogelijk om iemand anders voor mijn landje te laten zorgen? Zo ja, wandelen hier vrijwilligers rond?
idd., dankzij Timmehhhquote:
]quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:50 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zou m gewoon een weekje in Defcon 1 zetten en iets met 'Not inactive, collecting taxes' in je bio. (en evt wat extra soldaten enzo kopen...
Als iemand gaat nationsitten kun je daarna namelijk nooit meer met diegene ruilen, aiden etc.![]()
(of je moet ff een vriend ofzo regelen die om de dag taxes collect en infra koopt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |