quote:
Super.
Begrijp me niet verkeerd, het is op geen enkele manier negatief bedoeld en ik heb ook wel zitten twijfelen of ik het wel of niet moest posten. Precies hetgeen wat ik nu nml. doe heb ik vaak genoeg meegemaakt toen ik begon met BoF. Iedereen weet hoe het moet en iedereen weet wat er mis is maar uiteindelijk helpen er maar een paar mensen mee en belangrijker nog, je kunt nooit iedereen tevreden stellen. Je moet een keer knopen door gaan hakken en je weet dat er dan mensen teleurgesteld gaan zijn. So be it. Als ik jullie iets mee wil geven van hetgeen wat ik geleerd heb is het dat. Als het iemand niet bevalt dan gaat hij/zij maar naar een andere alliance. In 99% van de gevallen blijven de mensen overigens alsnog hangen en gaan ze gewoon mee in je beslissing.
Ik wens jullie iig veel succes en ik denk ook zeker dat het wel gaat lukken. Op dit moment is het nog wat chaotisch omdat je vanuit het niets een complexe structuur op moet zetten. Ik had als grote voordeel dat ik alles alleen kon overzien en van daaruit dus kon groeien en ook wist wat er speelde.
Succes iig
![]()
Morgen de grote strength klapper. Er staat nu al 700k aan taxes op me te wachten
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF![b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)