Ik heb op je gestemd...voor wat het waard is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:20 schreef Niek. het volgende:
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=2&t=391&hilit=
Wel allemaal op mij stemmen he![]()
![]()
Mike, ik heb toch echt dat vorige topic volgemaakt, is het dan niet zo dat ik de nieuwe open?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd...voor wat het waard is.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd...voor wat het waard is.
Da's maar net wat je onderling afspreekt. Het topic van Shawn was eerder, vandaar dat de andere dicht ging.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:23 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Mike, ik heb toch echt dat vorige topic volgemaakt, is het dan niet zo dat ik de nieuwe open?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef Madine het volgende:
[afbeelding]
WE ARE FOK! RESISTANCE IS FUTILE!
Klopt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
Het wordt echt eens tijd dat de grote mannen binnen de alliance met hun vuist op tafel slaan. Zowel op het gebied van strategie (welke richting gaan we uit) maar vooral op het gebied van gezag (luisteren en anders exit).
Normaal gesproken roep ik zulke dingen niet zonder mezelf beschikbaar te stellen als hulp maar het tempo waarmee de alliance zich op dit moment voort beweegt kan ik niet bijbenen (twee paginas AT op t forum).
Wordt aan gewerkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:27 schreef FJD het volgende:
Het wordt echt eens tijd dat de grote mannen binnen de alliance met hun vuist op tafel slaan. Zowel op het gebied van strategie (welke richting gaan we uit) maar vooral op het gebied van gezag (luisteren en anders exit).
Normaal gesproken roep ik zulke dingen niet zonder mezelf beschikbaar te stellen als hulp maar het tempo waarmee de alliance zich op dit moment voort beweegt kan ik niet bijbenen (twee paginas AT op t forum).
Super.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wordt aan gewerkt.
mjah ik zag het op IRC.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:05 schreef Sitethief het volgende:
Wiew, eindelijk wat diplomatieke succesjes, samen met ElJammos.
Ik heb gisteren al eens iedereen in de alliantie een berichtje gestuurd. Gaat vrij snel als je CC gebruikt. Spijtig genoeg kun je 'm maar aan 25 personen tegelijk sturen.quote:
ja daar be ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:09 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik heb gisteren al eens iedereen in de alliantie een berichtje gestuurd. Gaat vrij snel als je CC gebruikt. Spijtig genoeg kun je 'm maar aan 25 personen tegelijk sturen.
Het zou echt geen slecht idee zijn als er twee-drie mensen periodiek een korte update schrijven en naar alle leden sturen.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
welke alliantie gaan we morgen aanvallen
NpO begin jij maar vastquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
welke alliantie gaan we morgen aanvallen
Euhm, via phpBB (ons forum ja) kun je een mail naar alle geregistreerde leden sturen. Zou dus geen probleem moeten zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
ja daar be ik het wel mee eens.
hons eigen forum vind ik niet overzichtelijk genoeg.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Shawn het volgende:
Ik vind een nieuwsbrief ook wel een goed idee.![]()
Maar tot die tijd kunnen jullie de FOK Press Agency headlines volgen om up2date te blijven.
![]()
tot nu toe hebben we elke dag nog een crisis en chaos gehad dus morgen ookquote:
Ik zal mijn best doenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:56 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ideaal, als daar alle belangrijke/grote ontwikkelingen in zouden kunnen komen
Purrrrrrrrrrrrrrrrfect.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:55 schreef Shawn het volgende:
Ik vind een nieuwsbrief ook wel een goed idee.![]()
Maar tot die tijd kunnen jullie de FOK Press Agency headlines volgen om up2date te blijven.
![]()
Onbetrouwbare lui, die FOK!kers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:47 schreef Timmehhh het volgende:
Ik heb al 3 fok tradepartners verloren de laatste tijd
Paris heeft een SOA? (gestart door Gabry)quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:12 schreef Sargon het volgende:
De inbox "gabry" is niet beschikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |