Laten lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:27 schreef JortK het volgende:
Wat moet je doen als je moet poepen maar geen zin hebt?
Ik heb toch echt een pannetje gebruikt vanmorgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Kuukske het volgende:
Mja toffe TT hm. Dat dacht ik ook.
Daarna dat stuk tapijt eruit snijden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef JortK het volgende:
Lijkt me geen goed plan... ik heb namelijk hoogpolig tapijt
Heheh. Het is er wel warm genoeg voor buiten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef crossover het volgende:
Ik heb toch echt een pannetje gebruikt vanmorgen
Ik heb geen nieuw stuk tapijt meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarna dat stuk tapijt eruit snijden.
Och, dan leg je er een krant over. Handig voor de volgende keer als je het moet laten lopen.quote:
Ja ik leg er gewoon zilverfolie overheenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, dan leg je er een krant over. Handig voor de volgende keer als je het moet laten lopen.
Kan ook. Dan blijftie goed warm.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:32 schreef JortK het volgende:
Ja ik leg er gewoon zilverfolie overheen![]()
Oeh dat loopt zo lekker lijkt mequote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan... ik heb namelijk hoogpolig tapijt
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh dat loopt zo lekker lijkt me
Wij hebben 2 uur in de buitenlucht gefietst. Éven binnen zitten is dan best lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:33 schreef crossover het volgende:
Veel te lekker weer om binnen te zitten![]()
Fietsen met dit weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij hebben 2 uur in de buitenlucht gefietst. Éven binnen zitten is dan best lekker.
Heerlijk, langs de weilanden. Heerlijk briesje.quote:
Ach als het waait is het niet zo erg zeg maarquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk, langs de weilanden. Heerlijk briesje.
Neuh. Daarom. Bovendien is het goed voor de lijn, dat nue..fietsen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef JortK het volgende:
Ach als het waait is het niet zo erg zeg maar
Niet te warm met die zon?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk, langs de weilanden. Heerlijk briesje.
Nee, viel reuze mee. Maar ik heb nu wel zadelpijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef crossover het volgende:
Niet te warm met die zon?
nuecken ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh. Daarom. Bovendien is het goed voor de lijn, dat nue..fietsen.
Geen hoofdpijn meer?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, viel reuze mee. Maar ik heb nu wel zadelpijn.
Heel af en toe. Maar ik ben bang dat dat blijft of heel langzaam afneemt.quote:
Slechte smoes Kuukquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heel af en toe. Maar ik ben bang dat dat blijft of heel langzaam afneemt.
Wat? Ik zie jou geen hersenschudding gehad hebben.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Ik zie jou geen hersenschudding gehad hebben.
Flauwgevallen, hoofd op de vloer geknald.quote:
Nastyquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Flauwgevallen, hoofd op de vloer geknald.
Dan hoef ik je ook niet te mede delen dat een hersenschudding niet tof is.quote:
Ja maar ik wist de reden nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan hoef ik je ook niet te mede delen dat een hersenschudding niet tof is.
Nee ook ik mis weleens watquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
Ow, ik dacht dat iedereen wel op de hoogte was inmiddels.
Af en toe maar hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt ook wel eens een leven bedoel je.
Ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Af en toe maar hoor
Morgen weer werken [afbeelding]
Oeh. BBQ. Goed plan. Wellicht begin van de week nog eens fixen, of anders in Söldenquote:
Ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:39 schreef OA het volgende:
Ik ga morgen werken met de airco aan! [afbeelding]
Gewoon netjes van 8 tot 17.![]()
Aah. Tof. jij gaat dus weer gewoon full-time op Fok! rondhangen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:39 schreef OA het volgende:
Ik ga morgen werken met de airco aan! [afbeelding]
Gewoon netjes van 8 tot 17.![]()
Alice in Chains - MTV Unplugged, geweldig album, aanraderquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:26 schreef crossover het volgende:
Pff jij hebt je huis ook verruild voor dat feest, niet?
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
En weg naar hetgeen ik van OA niet meer mag zeggen/linken![]()
[afbeelding]
Dankjequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
Nu echt weg [afbeelding]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaag en tot morgen [afbeelding]
Weet het, maar had 'm nog niet eerder gelezen.quote:
Geeft niet hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet het, maar had 'm nog niet eerder gelezen.
Gelukkigquote:
Oh, ja msn enzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoihoi
Al met je bruder over gehad?
puike wagen hequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:03 schreef JortK het volgende:
Mooi wagentje die onderste... me buurjongen heb ook zon alfa
Welke telefoon heb je dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
puike wagen he
Die onderste.
Die foto van die alfa vond ik er goed uitgekomen, helemaal omdat het een foto is die met m'n telefoon gemaakt is
Samsung, D600.quote:
verkloot.. maar maakt wel mooie fotos als ik het zo ziequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Samsung, D600.
Best lekker telefoontje, maar het scherm is naar de tyfus, en er zitten overal krassen op.
Ook op de camera dus.
ja, voor een telefoon zijn het best nette foto's.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef JortK het volgende:
[..]
verkloot.. maar maakt wel mooie fotos als ik het zo zie
Ik had die n73 van nokia... maar die is stuk en ligt bij de verzekering
Ik ook alquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef OA het volgende:
Zo. De bbq is weer opgeruimd. Vanavond lekker uitgebreid gegeten!![]()
Maar heet dat het was op balkon... zonder wind, 41 graden in de schaduw... De warmte bleef onder het zonnescherm hangen... [afbeelding]
Heerlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef OA het volgende:
Zo. De bbq is weer opgeruimd. Vanavond lekker uitgebreid gegeten!![]()
Maar heet dat het was op balkon... zonder wind, 41 graden in de schaduw... De warmte bleef onder het zonnescherm hangen... [afbeelding]
Ik zit ook weer in de tuinquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Houniet het volgende:
sexy!
ik zit nu nog in de tuinga zo wel ef boven achter me pc zitten
dan is de upload beter
prima, kijk maar effe wat je het makkelijkst vindtquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Houniet het volgende:
boven zit ik gewoon aan de utp met mijn pc, dan zal ik het wel even uploaden voor jeyousendit ofzo?
Zie PMquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef Houniet het volgende:
2330h ga ik Heroes kijkendonderdag gemist dus vanavond de herhaling
"Per ongeluk" in het water laten vallen... camera was kapotquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, voor een telefoon zijn het best nette foto's.
De kwaliteit is niet zo hoog, en de resolutie ook niet, en verder kan je alleen echt volop overdag foto's maken, maar verder is het best een aardige camera
Wat is er mismet je nokia dan?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef JortK het volgende:
[..]
"Per ongeluk" in het water laten vallen... camera was kapot
nee, topic is al langer dan? 48? uur open..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Houniet het volgende:
hey Jortik krijg je niet meer in de OP man
kan niets meer wijzigen. kan je het beste een topicreport sturen
Ehm, ik heb de OP? Dus da's logisch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Houniet het volgende:
hey Jortik krijg je niet meer in de OP man
kan niets meer wijzigen. kan je het beste een topicreport sturen
sneakerz topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, ik heb de OP? Dus da's logisch?
Volgens mij heeft Houniet het over een ander topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
sorry Kuukje ander topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef JortK het volgende:
Volgens mij heeft Houniet het over een ander topic
Ohh.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
sneakerz topic
Hoi trouwens [afbeelding]
O god, jouw avatar lijkt op die van Eer. Op dat groene viking ding na dan.quote:
Goed. Morgen weer fitnessen. En dinsdag weer werken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef eer-ik het volgende:
zondag avond he, dan mag het
Hoe is het met het hoofd vandaag?
nog zo'n 2 weken chillen en dan verhuizenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Houniet het volgende:
ik ben weer bruiner geworden
lekker dagje aan het water was dat zeg foeivd week nog even werken en dan twe weken vrij
goeie zakenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Morgen weer fitnessen. En dinsdag weer werken.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O god, jouw avatar lijkt op die van Eer. Op dat groene viking ding na dan.
Ik ga morgen ook weer fitnessenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.quote:
ho isquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.
Welke apparaten doe je allemaal dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.
20 min fietsen, 20 min crosstrainer, 20 min ligfiets en 20 minuten zoeen schaatsbeweging. Als ik nog zin heb 20 minuten steppen maar ik denk dat ik dan dood ben. Ik heb 3 maanden niets gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef JortK het volgende:
Welke apparaten doe je allemaal dan?
Zeker voor je benen,billen en buik
200 situps is niet nix voor de eerste keer na drie maandenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
20 min fietsen, 20 min crosstrainer, 20 min ligfiets en 20 minuten zoeen schaatsbeweging. Als ik nog zin heb 20 minuten steppen maar ik denk dat ik dan dood ben. Ik heb 3 maanden niets gedaan. Misschien bouw ik al die 20 minuten ook maar weer gewoon op door de weken heen.
En +- 200 buikspier oefeningetjes.
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleidingquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen hoor
@ eer, waar ga je naartoe verhuizen
Utrecht is volgens mij wel een leuke stad om te wonenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleiding
Te relaxed
Ik denk het ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Utrecht is volgens mij wel een leuke stad om te wonen
Rellen!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Het is wel in Ondiep, maar dat boeit me geen fuck.
Ondiep is niet zo bar ver van het centrum
mooi tochquote:
jij ook, zal wel lukken schat ik zoquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef JortK het volgende:
Ik ben naar mn vriendin toe, ik kreeg net een leuk telefoontje van dr (hint: [afbeelding] [afbeelding] )
Fijne avond nog allen
beterquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleiding
Te relaxed
Een pool is geen rus.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Dus.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Terug uit het duitse, en met grootse overwinningen! We kicked some german butt [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
het was ubergaaf, en onze bokser (uiteindelijk bokste er maar een, de rest van der germans durvden niet meerquote:
Heeft Fok! vakantie?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 05 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 193 Kuukske
004. 155 JortK
026. 077 Sebasser
040. 070 crossover
128. 037 Papierversnipperaar
155. 032 eer-ik
164. 030 Houniet
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:44 schreef covie het volgende:
goedemorgen.![]()
Heerlijk in de tuin gelegen gisteren... beetje diep in slaap gevallen en nu ben ik van voor knalrood, en van achter nog spierwit![]()
van de tuin?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het bijn aniet te vragen maar..... pics?
Bij mij was het verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:goedemorgen! Langzaamaan komt FOK! weer op gang
heeft zeker ook last van het warme weer
@ eer: na zo'n dag als zondag, was ondanks de warmte mijn bed het heerlijkste wat ik tegenkwamgeslapen als een baby'tje!
@ JJ:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELCOME BACK!
Hoe was het? Toppie vakantie gehad? En hoe vonden de kids het?
en uiteraard willen we binnenkort pics!!!
Toen ik in de spiegel keek zoiets:quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het bijn aniet te vragen maar..... pics?
Bij mij in huis was het ook niet te harden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij was het verschrikkelijk.
Echt veel te heet op m'n kamer...
Had m'n deur en m'n raam wagenwijd tegen elkaar opengezet, maar 's nachts waait het niet zo hard
Verder vonden alle katten hier in de buurt het nodig om naar elkaar te janken en bleren, ook heel fijn
Verder wel aardig geslapen, werd wakker met een arm die ik niet meer kon bewegen
Had er effe te lang op gelegen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:29 schreef covie het volgende:
[..]
Toen ik in de spiegel keek zoiets:![]()
Meer pics kan ik je helaas niet bezorgen
Fok! reageert weer normaal!!! [afbeelding]
Slaap jij in een vrieskist?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij in huis was het ook niet te harden...
Huiskamer: 28ºC![]()
Kamer boven: 31ºC [afbeelding]
Badkamer: 29ºC![]()
Slaapkamer: 22ºC![]()
![]()
Goed plan ik ga ook even koffie halen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk! Ik heb net een verse bak koffie![]()
Heerlijk zeg!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slaap jij in een vrieskist?
Onder de 26,7 graden heb ik een dekentje nodig.![]()
Heb jij trouwens overal in huis een thermometer hangen ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik sliep om 04:00 pas z'n beetje, terwijl ik om half 10 in bed lag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
Eer-Ik![]()
![]()
ik heb best goed geslapen, maar was dan ook erg doodop... was om 04.00 uur op en lag er pas na 01.30 uur in
veels te warm.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.
En 's avonds was er een zwak windje, dus heb ik het raam opengezet!![]()
En 22 graden is eigenlijk nog best warm om in te slapen...![]()
Benedenverdieping heb ik wel rolluiken, en gelukkig staat na 12.00 uur de zon eigenlijk alleen op de achterkant en de achtertuin...en wordt de slaapkamer ontzien. De zolder is dan echt niet meer te harden en laat daar nu mijn pc staan sinds de 'verbouwing'quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een rolluik bij m'n slaapkamer.
En 's avonds was er een zwak windje, dus heb ik het raam opengezet!![]()
En 22 graden is eigenlijk nog best warm om in te slapen...![]()
Huiskamer, staat op thermostaat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:37 schreef covie het volgende:
[..]
Heb jij trouwens overal in huis een thermometer hangen ofzo![]()
Ik heb over het algemeen geen idee hoe warm het overal is... behalve in de woonkamer.
nee, ik ben thuisquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:39 schreef OA het volgende:
Eer, ben je weer In de Opslag?
Je zou toch 4 dagen daar arbeiten deze week?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ben thuis
Ik heb een regeldag vandaag.
Donderdag pas weer,...
En dan zaterdag, en als ik dan thuiskom zaterdag, zijn m'n ouders op vakantie.
En als zij weer thuiskomen, ben ik verhuisd
Erg frustie...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik sliep om 04:00 pas z'n beetje, terwijl ik om half 10 in bed lag.
[..]
hahahaquote:veels te warm.
Ik slaap altijd onder een enkele deken, zomers, 's winters...
Altijd.
Gewoon omdat ik echt baggerslecht slaap als ik geen deken over me heen heb als ik ga pitten.
Opzich wel vaag, want in discotheken enzo kan ik wel pitten
Waar het vaak ook apeheet is
Ik zou afbellen, dat is bijna buitenlandquote:
ja, dacht ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Je zou toch 4 dagen daar arbeiten deze week?![]()
Daar kan ik echt niet mee slapen, ik moet wel een beejte gewicht hebben op m'n lichaam.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Erg frustie...
dat had ik zaterdagnacht, voor tienen er in omdat ik om 04.00 uur op moest en sliep rond 2 pas![]()
[..]
hahaha![]()
Mjah, ik heb nu alleen een dekbed laken op...dus geen dekbed zelf meer..
ik heb alleen maar ruzie met muggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dacht ik
Verkeerd gekeken
[..]
Daar kan ik echt niet mee slapen, ik moet wel een beejte gewicht hebben op m'n lichaam.
Ik heb alleen maar continu ruzie met zo'n laken, veel te licht by itsself. dan zit ik steeds te schoppen tegen de uiteinden van die deken enzo
Heb je iets gewonnen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef Frutsel het volgende:
whehe ik was vannacht rond enen nog op radio 538
neej, ik belde zomaarquote:
ik ga een dag eerder, in een hotel slapen, om optijd bij de klant te kunnen zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou afbellen, dat is bijna buitenland![]()
same here, normaal gesproken prikken muggen mij niet, maar nu ineens welquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ruzie met muggen
voorheen ruimden mijn katten die aardig op, alleen nu ik thuis alles overhoop heb en ze niet naar beneden mogen, denk ik dat ze wraak nemen en ze mooi die muggen hun gang laten gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
same here, normaal gesproken prikken muggen mij niet, maar nu ineens wel![]()
Hotelquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:59 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ga een dag eerder, in een hotel slapen, om optijd bij de klant te kunnen zijn![]()
Ik stuur mijn vriend elke dag eerst op muggen jacht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb alleen maar ruzie met muggen
whehehe, das ook een optiequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef covie het volgende:
[..]
Ik stuur mijn vriend elke dag eerst op muggen jacht.
Maarja die heeft deze week avonddienst, dus moet ik nu zelf...
Je plaat is trouwens wel gedraaid?
Same herequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:04 schreef OA het volgende:
Drukke boel hier (werk) op maandagochtend...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
gooooooooooooooooooooooooood morning....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om op te slapen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hotel![]()
Ik heb een harstikke mooi dakterras![]()
![]()
![]()
eten je katten muggen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voorheen ruimden mijn katten die aardig op, alleen nu ik thuis alles overhoop heb en ze niet naar beneden mogen, denk ik dat ze wraak nemen en ze mooi die muggen hun gang laten gaan
ik moet er donderdag slapen, dan wordt het koudquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef covie het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Lekker in de buitenlucht!![]()
Welcome backquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn katten ook hoor... eigenlijk alles dat vliegt....quote:
Je bent terug?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onze goudvissen vinden vliegen heerlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
JJ[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
Mijn katten ook hoor... eigenlijk alles dat vliegt....![]()
Echt?! dat wist ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
Mijn buurman heeft er een gasgestookte BBQ staan waar je tegenaan kan liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik moet er donderdag slapen, dan wordt het koud![]()
OA'tje....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
JJ[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
dan ligt een hotelbed toch iets lekkerder denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft er een gasgestookte BBQ staan waar je tegenaan kan liggen![]()
quote:
Papier....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welcome backglobetrotster
![]()
oh dus je hebt gisteren voor pampus gelegen de hele dag?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.......gister om 0800 op Schiphol aangekomen....
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.......gister om 0800 op Schiphol aangekomen....
![]()
![]()
![]()
En dat is nadelig voor wie?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
en vliegen, motten etc etc...
nadeel is wel dat ze ook met bijen en wespen aan de haal willen gaan
nope....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh dus je hebt gisteren voor pampus gelegen de hele dag?
over het algemeen nadeling voor de bij en wesp, want die verliezen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat is nadelig voor wie?![]()
Lenny.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
eer-ik...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
doe eens mak aan joh..
JJ, hoi![]()
Heb je pics?
kleine showcase @ FOT?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eer-ik...![]()
![]()
...yep, heb zo'n 500 foto's die ik eerst op de pc moet zetten (nou ja, mijn dochter dan...
)...denk in de loop van de dag dat ik een paar hier plaats...
![]()
![]()
Immerquote:
Hallo, ex-vakantiegangsterquote:
-quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
.
~quote:
Met op blz 5 een url naar een pdf van 5Mb?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Nieuwe telefoon binnen...
Eerder had je bij een telefoon waar je mee kon bellen en sms'en een dik boek erbij zitten als gebruiksaanwijzing.
Nu heb ik een tel. met mega veel opties en zit er een mini boekje van 5 bladzijden bij [afbeelding]
Minimalisme ftw!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Eerder had je bij een telefoon waar je mee kon bellen en sms'en een dik boek erbij zitten als gebruiksaanwijzing.
Nu heb ik een tel. met mega veel opties en zit er een mini boekje van 5 bladzijden bij [afbeelding]
Veel ongeluk ermeequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Wanneer ben je inquote:
wat voorr phone is het?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Frustfrutsquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..] (quote van Covie)
wat voorr phone is het?
Kuukiequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Bongoeiemorgen. 2 uur sportschool doet je goed! Tenzij je een hersenschudding gehad hebt.
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.quote:
quote:
Minders. Naja. Volgende keer nog rustiger en dan wellicht langzaamaan opbouwen. Hoe vaak ga je? 1 keer per week?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.
ook veuls te warm om te sportenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.
OA.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
MPG
2 keer per week. En thuis anderhalf uur. Which brings us to a total of 3,5 uur in de week.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
Minders. Naja. Volgende keer nog rustiger en dan wellicht langzaamaan opbouwen. Hoe vaak ga je? 1 keer per week?
Mooi zoquote:
Airco!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
ook veuls te warm om te sporten![]()
naja, op de sportschool dan![]()
![]()
Die hebben wij ook op de gymquote:
Boh. Hehe. Nouja ik had het wel gruwelijk warm hoor. Nu nogquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
Die hebben wij ook op de gym
Vorig jaar niet.. .toen dronk ik 2 liter water alleen al in de sportschool echt niet uit te houden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
MPG
ik hem niet snap, maar okayquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo [afbeelding]
Met mij ook prima. Hetgeen ik van OA niet meer mag noemen hier heb ik weer overleefd[afbeelding] [afbeelding]
Feeling Hot Hot Hotquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boh. Hehe. Nouja ik had het wel gruwelijk warm hoor. Nu nog.
Mja, not in a good way.quote:
Kuukie!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:22 schreef OA het volgende:
Kuukie!!!![]()
![]()
![]()
Het is je vergeven! Hallooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo [afbeelding]
Met mij ook prima. Hetgeen ik van OA niet meer mag noemen hier heb ik weer overleefd[afbeelding] [afbeelding]
uhuh, maar wie weet werkt zij wel bij de verzekeringquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Hell no.. die van mij ligt bij de verzekering remember
LOL geloof me die telefoon krijg je echt niet meer aan de praatquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh, maar wie weet werkt zij wel bij de verzekering
haha, okquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:32 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL geloof me die telefoon krijg je echt niet meer aan de praat
Ik weet zeker dat ze dat bij die van mij niet gaan doen... want ik heb hem met de oplader erin in het water gegooidquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ok
Ik dacht dat ook, maar die van mij hebben ze ook weer weten te fixen...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat bij die van mij niet gaan doen... want ik heb hem met de oplader erin in het water gegooid
Moet je maar een Nokia 6230i kopen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is wel vrij dodelijk voor zo'n ding idd
Nokiaquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:40 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je maar een Nokia 6230i kopen!![]()
Frits heeft ook zo'n ding en die heeft de afvoer van de plee overleefd...![]()
Ik wil een loterij winnenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:46 schreef Aarti het volgende:
ik wil ook een nieuwe telefoon
3210 ftw!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:44 schreef eer-ik het volgende:
ohja, dit is trouwens de enige relaxete nokia ooit gemaakt, zou 'm zo weer willen hebben:
[afbeelding]
Als die nog ergens nieuw verkrijgbaar is, koop ik 'm.
Heb trouwens nog wel een 6210, 6610i en 3410 voor je liggen...quote:
sowieso.quote:
mijn kansen zijn iets groterquote:
maar 't is wel useless om dezelfde telefoon weer te nemen, als je een nieuwe wilt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:52 schreef Aarti het volgende:
[..]
mijn kansen zijn iets groter![]()
ik kan een nieuwe uitzoeken als ik mn contract verleng. maar dan moet je erin duiken, en daar heb ik geen zin in.
eigenlijk moet ik gewoon een nieuwe 6230i nemen, deze is erg fijn
Van deze is het ene knopje versleten door het smsenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar 't is wel useless om dezelfde telefoon weer te nemen, als je een nieuwe wilt.
Dan is de lol er wel snel vanaf he...
Linkersuccesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |