Welcome backquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
gooooooooooooooooooooooooood morning....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn katten ook hoor... eigenlijk alles dat vliegt....quote:
Je bent terug?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onze goudvissen vinden vliegen heerlijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
JJ[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
Mijn katten ook hoor... eigenlijk alles dat vliegt....![]()
Echt?! dat wist ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
Mijn buurman heeft er een gasgestookte BBQ staan waar je tegenaan kan liggenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik moet er donderdag slapen, dan wordt het koud![]()
OA'tje....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
JJ[afbeelding]
![]()
![]()
[..]
dan ligt een hotelbed toch iets lekkerder denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft er een gasgestookte BBQ staan waar je tegenaan kan liggen![]()
quote:
Papier....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welcome backglobetrotster
![]()
oh dus je hebt gisteren voor pampus gelegen de hele dag?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.......gister om 0800 op Schiphol aangekomen....
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep.......gister om 0800 op Schiphol aangekomen....
![]()
![]()
![]()
En dat is nadelig voor wie?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
en vliegen, motten etc etc...
nadeel is wel dat ze ook met bijen en wespen aan de haal willen gaan
nope....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh dus je hebt gisteren voor pampus gelegen de hele dag?
over het algemeen nadeling voor de bij en wesp, want die verliezen...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En dat is nadelig voor wie?![]()
Lenny.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
eer-ik...quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
doe eens mak aan joh..
JJ, hoi![]()
Heb je pics?
kleine showcase @ FOT?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eer-ik...![]()
![]()
...yep, heb zo'n 500 foto's die ik eerst op de pc moet zetten (nou ja, mijn dochter dan...
)...denk in de loop van de dag dat ik een paar hier plaats...
![]()
![]()
Immerquote:
Hallo, ex-vakantiegangsterquote:
-quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef Pheno het volgende:
.
~quote:
Met op blz 5 een url naar een pdf van 5Mb?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Nieuwe telefoon binnen...
Eerder had je bij een telefoon waar je mee kon bellen en sms'en een dik boek erbij zitten als gebruiksaanwijzing.
Nu heb ik een tel. met mega veel opties en zit er een mini boekje van 5 bladzijden bij [afbeelding]
Minimalisme ftw!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Eerder had je bij een telefoon waar je mee kon bellen en sms'en een dik boek erbij zitten als gebruiksaanwijzing.
Nu heb ik een tel. met mega veel opties en zit er een mini boekje van 5 bladzijden bij [afbeelding]
Veel ongeluk ermeequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Wanneer ben je inquote:
wat voorr phone is het?quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Frustfrutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |