Laten lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:27 schreef JortK het volgende:
Wat moet je doen als je moet poepen maar geen zin hebt?
Ik heb toch echt een pannetje gebruikt vanmorgenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Kuukske het volgende:
Mja toffe TT hm. Dat dacht ik ook.
Daarna dat stuk tapijt eruit snijden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef JortK het volgende:
Lijkt me geen goed plan... ik heb namelijk hoogpolig tapijt
Heheh. Het is er wel warm genoeg voor buiten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef crossover het volgende:
Ik heb toch echt een pannetje gebruikt vanmorgen
Ik heb geen nieuw stuk tapijt meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarna dat stuk tapijt eruit snijden.
Och, dan leg je er een krant over. Handig voor de volgende keer als je het moet laten lopen.quote:
Ja ik leg er gewoon zilverfolie overheenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, dan leg je er een krant over. Handig voor de volgende keer als je het moet laten lopen.
Kan ook. Dan blijftie goed warm.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:32 schreef JortK het volgende:
Ja ik leg er gewoon zilverfolie overheen![]()
Oeh dat loopt zo lekker lijkt mequote:Op zondag 5 augustus 2007 15:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed plan... ik heb namelijk hoogpolig tapijt
Kloptquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh dat loopt zo lekker lijkt me
Wij hebben 2 uur in de buitenlucht gefietst. Éven binnen zitten is dan best lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:33 schreef crossover het volgende:
Veel te lekker weer om binnen te zitten![]()
Fietsen met dit weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wij hebben 2 uur in de buitenlucht gefietst. Éven binnen zitten is dan best lekker.
Heerlijk, langs de weilanden. Heerlijk briesje.quote:
Ach als het waait is het niet zo erg zeg maarquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk, langs de weilanden. Heerlijk briesje.
Neuh. Daarom. Bovendien is het goed voor de lijn, dat nue..fietsen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef JortK het volgende:
Ach als het waait is het niet zo erg zeg maar
Niet te warm met die zon?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk, langs de weilanden. Heerlijk briesje.
Nee, viel reuze mee. Maar ik heb nu wel zadelpijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef crossover het volgende:
Niet te warm met die zon?
nuecken ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh. Daarom. Bovendien is het goed voor de lijn, dat nue..fietsen.
Geen hoofdpijn meer?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, viel reuze mee. Maar ik heb nu wel zadelpijn.
Heel af en toe. Maar ik ben bang dat dat blijft of heel langzaam afneemt.quote:
Slechte smoes Kuukquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heel af en toe. Maar ik ben bang dat dat blijft of heel langzaam afneemt.
Wat? Ik zie jou geen hersenschudding gehad hebben.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat? Ik zie jou geen hersenschudding gehad hebben.
Flauwgevallen, hoofd op de vloer geknald.quote:
Nastyquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Flauwgevallen, hoofd op de vloer geknald.
Dan hoef ik je ook niet te mede delen dat een hersenschudding niet tof is.quote:
Ja maar ik wist de reden nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan hoef ik je ook niet te mede delen dat een hersenschudding niet tof is.
Nee ook ik mis weleens watquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:56 schreef Kuukske het volgende:
Ow, ik dacht dat iedereen wel op de hoogte was inmiddels.
Af en toe maar hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:14 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt ook wel eens een leven bedoel je.
Ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Af en toe maar hoor
Morgen weer werken [afbeelding]
Oeh. BBQ. Goed plan. Wellicht begin van de week nog eens fixen, of anders in Söldenquote:
Ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:39 schreef OA het volgende:
Ik ga morgen werken met de airco aan! [afbeelding]
Gewoon netjes van 8 tot 17.![]()
Aah. Tof. jij gaat dus weer gewoon full-time op Fok! rondhangen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:39 schreef OA het volgende:
Ik ga morgen werken met de airco aan! [afbeelding]
Gewoon netjes van 8 tot 17.![]()
Alice in Chains - MTV Unplugged, geweldig album, aanraderquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:26 schreef crossover het volgende:
Pff jij hebt je huis ook verruild voor dat feest, niet?
Veel plezier dan maarquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
En weg naar hetgeen ik van OA niet meer mag zeggen/linken![]()
[afbeelding]
Dankjequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
Nu echt weg [afbeelding]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaag en tot morgen [afbeelding]
Weet het, maar had 'm nog niet eerder gelezen.quote:
Geeft niet hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet het, maar had 'm nog niet eerder gelezen.
Gelukkigquote:
Oh, ja msn enzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoihoi
Al met je bruder over gehad?
puike wagen hequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:03 schreef JortK het volgende:
Mooi wagentje die onderste... me buurjongen heb ook zon alfa
Welke telefoon heb je dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
puike wagen he
Die onderste.
Die foto van die alfa vond ik er goed uitgekomen, helemaal omdat het een foto is die met m'n telefoon gemaakt is
Samsung, D600.quote:
verkloot.. maar maakt wel mooie fotos als ik het zo ziequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Samsung, D600.
Best lekker telefoontje, maar het scherm is naar de tyfus, en er zitten overal krassen op.
Ook op de camera dus.
ja, voor een telefoon zijn het best nette foto's.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef JortK het volgende:
[..]
verkloot.. maar maakt wel mooie fotos als ik het zo zie
Ik had die n73 van nokia... maar die is stuk en ligt bij de verzekering
Ik ook alquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef OA het volgende:
Zo. De bbq is weer opgeruimd. Vanavond lekker uitgebreid gegeten!![]()
Maar heet dat het was op balkon... zonder wind, 41 graden in de schaduw... De warmte bleef onder het zonnescherm hangen... [afbeelding]
Heerlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:32 schreef OA het volgende:
Zo. De bbq is weer opgeruimd. Vanavond lekker uitgebreid gegeten!![]()
Maar heet dat het was op balkon... zonder wind, 41 graden in de schaduw... De warmte bleef onder het zonnescherm hangen... [afbeelding]
Ik zit ook weer in de tuinquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef Houniet het volgende:
sexy!
ik zit nu nog in de tuinga zo wel ef boven achter me pc zitten
dan is de upload beter
prima, kijk maar effe wat je het makkelijkst vindtquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Houniet het volgende:
boven zit ik gewoon aan de utp met mijn pc, dan zal ik het wel even uploaden voor jeyousendit ofzo?
Zie PMquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef Houniet het volgende:
2330h ga ik Heroes kijkendonderdag gemist dus vanavond de herhaling
"Per ongeluk" in het water laten vallen... camera was kapotquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, voor een telefoon zijn het best nette foto's.
De kwaliteit is niet zo hoog, en de resolutie ook niet, en verder kan je alleen echt volop overdag foto's maken, maar verder is het best een aardige camera
Wat is er mismet je nokia dan?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:22 schreef JortK het volgende:
[..]
"Per ongeluk" in het water laten vallen... camera was kapot
nee, topic is al langer dan? 48? uur open..quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Houniet het volgende:
hey Jortik krijg je niet meer in de OP man
kan niets meer wijzigen. kan je het beste een topicreport sturen
Ehm, ik heb de OP? Dus da's logisch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Houniet het volgende:
hey Jortik krijg je niet meer in de OP man
kan niets meer wijzigen. kan je het beste een topicreport sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |